Bail iedomāties ,kādi cipari būtu, ja luftwaffē būtu bijis kāds lettiņš. Uz sauzemes vācieties atzina mūs labākus par sevi esam...
skutans, 7.februāris 2017, 21:58
luftwafe tiem asiem tik lieli cipari bij tadēļ ka viņi lidoja ar gadiem,jeņķiem nolidoji kontrakta laiku un majās,ja vien neparakstija pagarinajumu
Ja kas assa titulu jau deva ja esi notriecis 5 lidmašīnas . Un ja kas , notriekt ļoteni gaisa kaujā ar noteikumu ja tehnika ir līdzvērtīga ir ļoti sarežģīti. Pat ļoti. Parasti tās kaujas izskatījās kā gaisa akrobātika kur viens otru trenkā kamēr neiedegas lampiņa ka degviela iet uz beigām. Bet diegviela gaisa kaujai pietiek tikai knapi 10 -15 minūtēm.
Bralitis, 7.februāris 2017, 20:52
Sabiedrotajiem un pēcāk krieviem tak nebij sliktākas (lai arī ne tik labas).
Un kā izskatās šodien? Pietiek tikai ar pilota apliecību?
skutans, 7.februāris 2017, 20:59
Kāda pilota apliecību.Gaisa balona ? :) Ja nopietni - nepietiek . Tur ir cita fiška tajā lietā . Kaut kas līdzīgs kā rallija braucējiem tā pa vienkāršo. Labi saprast savu uzdevumu,ātri reaģēt,labi mācēt manevrēt, fiksi izšaut - ja noveicas tad trāpīt, laicīgi aiztīties un ja vajag izlekt ārā un nepietaisīt bikses :) It kā nav daudz. Nekādi simulatori un trenažieri to nevar iemācīt atšķirībā no civilās aviācijas kur pilota loma ir tikai paspaidīt pogas bet reāli lidojumā pat nepiedalīties.
Bralitis, 7.februāris 2017, 21:06
To ka rallija pamatiem jābūt asinīs, tas skaidrs (parastais mirstīgais var pielikt bikšeles stūrmaņa vietā vizinoties, ir gadījies izbraukt...) Bet runa te vairāk par aprīkojumu..., ko man te tev stāstīt...:)
skutans, 7.februāris 2017, 21:11
Aprīkojums ir ļoti vienkāršs iznīcinātājos . Mūsdienās vēl vienkāršāks nekā kad es zēģelēju.Ne ar ko neatšķiras ar to kas jaunajos autiņos - tikai citi rādītāji. Visu dara pēc iespējas vienkāršāk lai tev nav jādomā par eļļas spiedieniem cilindros bet jākoncentrējas tikai uz lidošanu. Tu esi viens pats ,blakus nav tehniķa vai inženiera . Ja ir sūdi tad rauj tikai sarkano kloķi un tinies no tās lidojošās degvielas mucas :)
Bralitis, 7.februāris 2017, 21:18
Kaujas aprīkojumu un iespējas biju domājis, nepārāk skaidri izteicos.
Ja kas assa titulu jau deva ja esi notriecis 5 lidmašīnas . Un ja kas , notriekt ļoteni gaisa kaujā ar noteikumu ja tehnika ir līdzvērtīga ir ļoti sarežģīti. Pat ļoti. Parasti tās kaujas izskatījās kā gaisa akrobātika kur viens otru trenkā kamēr neiedegas lampiņa ka degviela iet uz beigām. Bet diegviela gaisa kaujai pietiek tikai knapi 10 -15 minūtēm.
Bralitis, 7.februāris 2017, 20:52
Sabiedrotajiem un pēcāk krieviem tak nebij sliktākas (lai arī ne tik labas).
Un kā izskatās šodien? Pietiek tikai ar pilota apliecību?
skutans, 7.februāris 2017, 20:59
Kāda pilota apliecību.Gaisa balona ? :) Ja nopietni - nepietiek . Tur ir cita fiška tajā lietā . Kaut kas līdzīgs kā rallija braucējiem tā pa vienkāršo. Labi saprast savu uzdevumu,ātri reaģēt,labi mācēt manevrēt, fiksi izšaut - ja noveicas tad trāpīt, laicīgi aiztīties un ja vajag izlekt ārā un nepietaisīt bikses :) It kā nav daudz. Nekādi simulatori un trenažieri to nevar iemācīt atšķirībā no civilās aviācijas kur pilota loma ir tikai paspaidīt pogas bet reāli lidojumā pat nepiedalīties.
Bralitis, 7.februāris 2017, 21:06
To ka rallija pamatiem jābūt asinīs, tas skaidrs (parastais mirstīgais var pielikt bikšeles stūrmaņa vietā vizinoties, ir gadījies izbraukt...) Bet runa te vairāk par aprīkojumu..., ko man te tev stāstīt...:)
skutans, 7.februāris 2017, 21:11
Aprīkojums ir ļoti vienkāršs iznīcinātājos . Mūsdienās vēl vienkāršāks nekā kad es zēģelēju.Ne ar ko neatšķiras ar to kas jaunajos autiņos - tikai citi rādītāji. Visu dara pēc iespējas vienkāršāk lai tev nav jādomā par eļļas spiedieniem cilindros bet jākoncentrējas tikai uz lidošanu. Tu esi viens pats ,blakus nav tehniķa vai inženiera . Ja ir sūdi tad rauj tikai sarkano kloķi un tinies no tās lidojošās degvielas mucas :)
Ja kas assa titulu jau deva ja esi notriecis 5 lidmašīnas . Un ja kas , notriekt ļoteni gaisa kaujā ar noteikumu ja tehnika ir līdzvērtīga ir ļoti sarežģīti. Pat ļoti. Parasti tās kaujas izskatījās kā gaisa akrobātika kur viens otru trenkā kamēr neiedegas lampiņa ka degviela iet uz beigām. Bet diegviela gaisa kaujai pietiek tikai knapi 10 -15 minūtēm.
Bralitis, 7.februāris 2017, 20:52
Sabiedrotajiem un pēcāk krieviem tak nebij sliktākas (lai arī ne tik labas).
Un kā izskatās šodien? Pietiek tikai ar pilota apliecību?
skutans, 7.februāris 2017, 20:59
Kāda pilota apliecību.Gaisa balona ? :) Ja nopietni - nepietiek . Tur ir cita fiška tajā lietā . Kaut kas līdzīgs kā rallija braucējiem tā pa vienkāršo. Labi saprast savu uzdevumu,ātri reaģēt,labi mācēt manevrēt, fiksi izšaut - ja noveicas tad trāpīt, laicīgi aiztīties un ja vajag izlekt ārā un nepietaisīt bikses :) It kā nav daudz. Nekādi simulatori un trenažieri to nevar iemācīt atšķirībā no civilās aviācijas kur pilota loma ir tikai paspaidīt pogas bet reāli lidojumā pat nepiedalīties.
Bralitis, 7.februāris 2017, 21:06
To ka rallija pamatiem jābūt asinīs, tas skaidrs (parastais mirstīgais var pielikt bikšeles stūrmaņa vietā vizinoties, ir gadījies izbraukt...) Bet runa te vairāk par aprīkojumu..., ko man te tev stāstīt...:)
Ja kas assa titulu jau deva ja esi notriecis 5 lidmašīnas . Un ja kas , notriekt ļoteni gaisa kaujā ar noteikumu ja tehnika ir līdzvērtīga ir ļoti sarežģīti. Pat ļoti. Parasti tās kaujas izskatījās kā gaisa akrobātika kur viens otru trenkā kamēr neiedegas lampiņa ka degviela iet uz beigām. Bet diegviela gaisa kaujai pietiek tikai knapi 10 -15 minūtēm.
Bralitis, 7.februāris 2017, 20:52
Sabiedrotajiem un pēcāk krieviem tak nebij sliktākas (lai arī ne tik labas).
Un kā izskatās šodien? Pietiek tikai ar pilota apliecību?
skutans, 7.februāris 2017, 20:59
Kāda pilota apliecību.Gaisa balona ? :) Ja nopietni - nepietiek . Tur ir cita fiška tajā lietā . Kaut kas līdzīgs kā rallija braucējiem tā pa vienkāršo. Labi saprast savu uzdevumu,ātri reaģēt,labi mācēt manevrēt, fiksi izšaut - ja noveicas tad trāpīt, laicīgi aiztīties un ja vajag izlekt ārā un nepietaisīt bikses :) It kā nav daudz. Nekādi simulatori un trenažieri to nevar iemācīt atšķirībā no civilās aviācijas kur pilota loma ir tikai paspaidīt pogas bet reāli lidojumā pat nepiedalīties.
Ja kas assa titulu jau deva ja esi notriecis 5 lidmašīnas . Un ja kas , notriekt ļoteni gaisa kaujā ar noteikumu ja tehnika ir līdzvērtīga ir ļoti sarežģīti. Pat ļoti. Parasti tās kaujas izskatījās kā gaisa akrobātika kur viens otru trenkā kamēr neiedegas lampiņa ka degviela iet uz beigām. Bet diegviela gaisa kaujai pietiek tikai knapi 10 -15 minūtēm.
Bralitis, 7.februāris 2017, 20:52
Sabiedrotajiem un pēcāk krieviem tak nebij sliktākas (lai arī ne tik labas).
Un kā izskatās šodien? Pietiek tikai ar pilota apliecību?
Brālīti, cik patiesa ir teika par to, ka Kožedubs un Poddubnijs (vienīgie trīskārtīgie cccp varoņi) lidoja nevis ar krievu samaļotiem, bet amerikāņu aerokobrām? Bija taču lendlīze, amīši grūta tehniku krieviem veselas kuģu karavānas, arī slavenos vilīšus, tušonku. Aerokobras arī sūtīja. Oficiālajos datos jau it kā ar iliem un ko tur vēl lidojuši esot, bet kā bija īstenībā?
andreiko, 7.februāris 2017, 20:56
Tā ir taisnība . Viņi lidoja ar kobrām bet vēlāk ad krievi sāka jēdzīgus aparātus taisīt tad uz tiem . Pokriškins bij īsts akrobāts jo lidoja uz rievu ļotenes .
Brālīti, cik patiesa ir teika par to, ka Kožedubs un Poddubnijs (vienīgie trīskārtīgie cccp varoņi) lidoja nevis ar krievu samaļotiem, bet amerikāņu aerokobrām? Bija taču lendlīze, amīši grūta tehniku krieviem veselas kuģu karavānas, arī slavenos vilīšus, tušonku. Aerokobras arī sūtīja. Oficiālajos datos jau it kā ar iliem un ko tur vēl lidojuši esot, bet kā bija īstenībā?
Ja kas assa titulu jau deva ja esi notriecis 5 lidmašīnas . Un ja kas , notriekt ļoteni gaisa kaujā ar noteikumu ja tehnika ir līdzvērtīga ir ļoti sarežģīti. Pat ļoti. Parasti tās kaujas izskatījās kā gaisa akrobātika kur viens otru trenkā kamēr neiedegas lampiņa ka degviela iet uz beigām. Bet diegviela gaisa kaujai pietiek tikai knapi 10 -15 minūtēm.
1 vieta ,, 1. Ēriks Hartmans (Erich Hartmann)- visu laiku labākais iznīcinātāju pilots, kurš Otrā pasaules kara laikā notrieca 352 (!) pretinieka lidmašīnas. Pārliecinoši lielākā daļa uzvaru tika gūta Austrumu frontē, notriecot 345 PSRS lidmašīnu.
p.s. uz krievu neattīstīto kara sākumā aviāciju assu novērtējums netika uzskaitīts .Blieza tās krievu papīra lidmašīnītes dučiem katrs fricis .Tas bij lidotāju goda ,vēlāk gan kad tehnika kļuva līdzvērtīga tad sāka uzskaiti.
Bralitis, 7.februāris 2017, 20:41
Bet kāda loma ir lidotājam 21jā ? Tur vairs assa prasmes tā ka nav vajadzīgas, ne ? Līdzīgi kā labam auto braucējam ,kas draudzējās ar tehnoloģijām ?