Pilnīgas muļķības! Jau gadus 10 savu Dulkan laivu saloku pēc katras copes, un nekas nav noticis. Materiāls ir paredzēts šādām darbībām. Arī salikt un novākt, kad piešaujas, nav nekādu problēmu, ja nu vienīgi aukstā laikā, uz pēdējām copēm, tad gan ir diezgan, ko noņemties, kamēr saloki.. Stabilitātē ar visādām pellveidīgajām nav nemaz, ko salīdzināt. Labāka alternatīva, protams, kuteris, bet tikai tad, ja ir garāža, kur to glabāt.
Nu tādu laivu noteikti ieteiktu glabāt nesaliktā veidā. Locījuma vietas noteikti par labu nenāk un kur nu vēl izklaides pirms katras copes ar staipīšanu, pumpēšanu un grīdas salikšanu. Noteikti ieteiktu garāža+piekabe.
Kā ir ar kompresiju šiem motoriem? Kāda ir minimālā optimālā kompresija, lai šamais normāli lektu un skrietu? Un pie kādas kompresijas jāsāk domāt par remontu vai par metālu pieņemšanas punktu?:-)
Var būt kāds zinātājs var palīdzēt?! Kā lai noskaidro motora izlaiduma gadu. Uz motora ne kur ne uz vienas plāksnītes izlaiduma gadu nevar atrast.
Yamaha 8CM 6G1-S
Var būt kāds zinātājs var palīdzēt?! Kā lai noskaidro motora izlaiduma gadu. Uz motora ne kur ne uz vienas plāksnītes izlaiduma gadu nevar atrast.
Yamaha 8CM 6G1-S
Interesanti,es domāju,ka vienalga kuru kuram,jo salīmēšanās būs uz adhēzijas principa,bet, ja lietos poliesteru,tad arī sakodīsies...Un priekš kam cilvēkam sadārdzināt materiālu un apgrūtināt darba procesu ? Ar PE strādāt 2X vieglāk,ātrāk,ietaupās pindzeles,jo tās var izmazgāt ar karstu ūdeni un ziepēm...
Sveiki vīri!
Nonāca īpašumā forša laiva - Pella fjord. Padomijas stiklšķiedru laiviņa. Protams savu pakalpojusi, malas nedaudz aplobītas un iekšējāis krāsojums lobas nost. Caurumu nav, bet šur tur uz akmens laikam trāpīts un ir atsists krāsojums līdz šķiedrām. Vēlētos atjaunot, tapēc jautājums, kā un ar kādiem materiāliem varētu laivas apakšu salāpīt ciet - lakas, septiķi, krasas? Ar ko laivas iekšpusi nopindzelēt?