addd [25.07.17]: sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu
aldisaldens, 24.jūlijs 2017, 22:05
Labdien!
Mūžīgā problēma, ja meistars nevar iztaisīt, tad pašam nāksies ko štukot.
Meistari taisa acīmredzamas problēmas, kurām nav jāvelta ilgs laiks, kā klients Jūs būsiet neinteresants zaudētā laika dēļ.
No sevis varu ieteikt kur varētu būt problēma. Pie lieliem apgriezieniem sveces attīrās, velcējot pārklājās ar kvēpiem un rezultāts kāds nu ir.
1. Obligāti jānomaina sveces ar noregulētiem elektrodiem.
2. Noņemt dzenskrūvi, jāpārbauda vai nav kas uztīts, tieši pie maziem apgriezieniem rada problēmas.
3. Termostats, var izrādīties pusatvērtā stāvoklī, mazos apgriezienos dzinējs auksts.
4. Pēdējais pie kā ķerties, ir karburators, paskatieties manās bildēs, liekas viens pret vienu ar manu Suzuki. Ko darīt apraksts arī ir tur.
Ar cieņu.
Ir ari ta kad auksts ilgi jastarte kamer pielec
To Aldisaldeens
Vēl ir taida lietā kā dzenskrūves solis. Vienam tam pašam var nākt +/-, pats saskāros uzliekot M4 lielāku soli (+1), velcei jātur tukšgaitu un ta pa ātru, līdz ar to motoram slodze un stiepjas nosprāgt, kas laika izteiksmē progresē. 15Zs ir kudi jaudīgāks, bet tā šaize var līdzdarboties ar. Nebūšu eksperts, bet loģiski būtu dzinēja apgriezieni pie velcēšanas lielāki kā tukšgaitā.
sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu
aldisaldens, 24.jūlijs 2017, 22:05
Labdien!
Mūžīgā problēma, ja meistars nevar iztaisīt, tad pašam nāksies ko štukot.
Meistari taisa acīmredzamas problēmas, kurām nav jāvelta ilgs laiks, kā klients Jūs būsiet neinteresants zaudētā laika dēļ.
No sevis varu ieteikt kur varētu būt problēma. Pie lieliem apgriezieniem sveces attīrās, velcējot pārklājās ar kvēpiem un rezultāts kāds nu ir.
1. Obligāti jānomaina sveces ar noregulētiem elektrodiem.
2. Noņemt dzenskrūvi, jāpārbauda vai nav kas uztīts, tieši pie maziem apgriezieniem rada problēmas.
3. Termostats, var izrādīties pusatvērtā stāvoklī, mazos apgriezienos dzinējs auksts.
4. Pēdējais pie kā ķerties, ir karburators, paskatieties manās bildēs, liekas viens pret vienu ar manu Suzuki. Ko darīt apraksts arī ir tur.
Ar cieņu.
Ieteiktu pievērst uzmanību degvielas sūknim un degvielas filtram.
sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu
Te iet runa par principu - liec skrūvi ar mazāku soli vai diametru - būs lielāki apgriezieni pie tās pašas jaudas. Nezinu kā ar tām plastmasenēm (neuzticos elektromotoriem), bet zinu, ka metāla dzenskrūves var arī asināt un pulēt, lai iegūtu lielākus apgriezienus.
:) Glise manam oranžajam brīnumam varētu būt pēdējais piedzīvojums mūžā :D
Es tiešām par zemākā līmeņa mikseriem runāju.
No zālēm Tevi var glābt tikai riņķis ap dzenskrūvi, bet,domāju, tas nav reāli elektromotoram - pārāk liels diametrs. Piekrītu kutim - katram motoram ir optimizēta dzenskrūve atkarībā no jaudas. Teorētiski jau Tava doma ir pareiza, bet praktiski lielāka diametra vai soļa dzenskrūve samazinās apgriezienus, palielinās patērēto enerģiju. Pārbaudīts arī praksē, vēl vakar eksperimentējām ar kutera skrūvi - 15-tās vietā uzlikām 17-to. Ar 15-to četrus vīrus izcēla glisē, bet ar 17-to pat divus nevarēja pacelt.
Trimera princips, jo lielāki apgriezieni jo labāk pļauj.:)
Jurik
Nomainot dzenskrūvi uz lielāku dabūsi pretēju efektu gribētam,jo slodze pieaug un apgriezieni samazinās,līdz ar to vairāk zāles uztīsies uz dzenskrūves.
kutis, 24.jūlijs 2017, 15:58
Paldies! Es tiešām nesaprotu tēmu. Kārtis tikām spēlēju fizikā. ir diametrs un 'ugol ataki', bet vēl ir kaut kāds parametrs, kas labāk zāli pļauj. Paskaidrosiet lūdzu dvojašņikam? Kas ir vajadzīgs, lai katrs sūds neaptinās ap asi?
Jurik
Nomainot dzenskrūvi uz lielāku dabūsi pretēju efektu gribētam,jo slodze pieaug un apgriezieni samazinās,līdz ar to vairāk zāles uztīsies uz dzenskrūves.
Lūdzu padomu Voltugalvām (tipa elektriskajām benzīngalvām). Piemēram, MinKotai - atkarībā no motora jaudas mainās dzenskrūves izmērs. Vai pieļaujama dzenskrūves (propellera) maiņa pret lielāku (cik saprotu efektīvāku). ? Runa iet par pašiem mazākajiem motoriņiem un totālu modifikāciju - respektīvi 'pazaudēsi garantiju' nav arguments:). Gribu lielāku cēlienu un iespēju nepērties par katru zāles pikucīti ceļā. Un to visu no maza motorīša dabūt ārā.
Iespējams tiešām impelers. Paldies rīt skatīsies
Sveiki
Atjaucu kāju ar domu nomainīt impelleri tā kā paziņa atveda no usa. Izrādijās neder šamējais. Tad nu saskrūvēju atpakal. Sājumā ievēroju ka nedzesē, jo nenāk udens strūkla caur trubiņu. Atskruveju, parbaudīju, saliku. Itkā sāka dzesēt. Bet ir cita problēma tagad caur šiem caurumiem ūdeni spļauj, daudz nē bet manāmi. Kā arī skaņa motoram un jauda nav tā. Pus dienu meklēju vainu, netieku skaidrībā. Vai kāds ir zinošs šajā jaut? Paldies.
valdis1, 21.jūlijs 2017, 07:58
man tā šķiet kad tie ir ventilācijas urbumu ,atgāzes atsitoties pret ūdeni kas ienāk kājā caur atgāžu izplūdi un taisa burbuli un drusku šlāktās laukā , tas normāli, es YAMAHU 2,5 uzcepu tā'kad noslāpa dzinējs un ar ieraudzīju tādu lietu tik man augstāk un ar plastmasa vāku nosegts ar biju satraucies , bet vienkārši nebiju tādu lietu ievērojis ............ bet kur jaudu pazuda -iespējams impleris saspiests -brīvi negriežās....

Sveiki
Atjaucu kāju ar domu nomainīt impelleri tā kā paziņa atveda no usa. Izrādijās neder šamējais. Tad nu saskrūvēju atpakal. Sājumā ievēroju ka nedzesē, jo nenāk udens strūkla caur trubiņu. Atskruveju, parbaudīju, saliku. Itkā sāka dzesēt. Bet ir cita problēma tagad caur šiem caurumiem ūdeni spļauj, daudz nē bet manāmi. Kā arī skaņa motoram un jauda nav tā. Pus dienu meklēju vainu, netieku skaidrībā. Vai kāds ir zinošs šajā jaut? Paldies.
Vīri, vai nav kādam (kādā garāžas stūrī) vecs Evinrude/Johnson 15 hp motors rezerves daļām. Derētu karburators.
Motoru uz diagnostiku, laivas korpusu tāpat. Ja viss ciešami, tad uz priekšu. Ja kas, vesalu motoru vai detaļām atradīsi Somijā vai Zviedrijā.
eko [17.07.17]: Un ko sakat par passu motoru,apkopi un remontu?
Pašam ir 1985 gada mercury 50hp. Motors lielisks un ņiprs. Lec ļoti labi. Viss atkarīgs no dzinēja stāvokļa. Ar detaļām ir kā ir. Atkarīgs no tā ko vajag, lietas kuras regulāri jāmaina, piemēram, ūdens sūkņa impellers un blīves ir pieejamas, nesen visu iegādājos laivu centrā, krasta ielā. Vēl mainīju komutatoru, to pirku Ebay no ASV, paveicās ar cenu (120eur par visu kopā). Un nācās mainīt arī reduktoru, bet tas viena "gudrinieka" dēļ. Braucot uz priekšu ielika reversā...
Motors sens un 2-taktu. Loterija. Ja jāremontē būs gan dārgi gan čakars ar daļu atrašanu.
Ezs87 [17.07.17]: Sveiki,kungi!
Es kā nezinātājs vēršos pie kāda zinātāja.
Ko sakat par šo laivu https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/jgxkc.html
Laivu vēlos iegādāties atpūtai,pavizināties ar ģimeni,draugiem un iespējams kādreiz uz copi.
kāda varētu būt stabilitātes ziņā,apkalpošanā/remontos,kāds aptuvenais patēriņš utt?
piedodiet,ja nepareizā vietā,lieta tāda,ka nav kam pazīstamam pajautāt!
eko, 17.jūlijs 2017, 14:02
Hmm...atpūtai, pavizināties izskatās tīri okey. Cena liekas normāla. Bet kā no viņas pacopēt var gan nezinu! Kautko neērtāku copei grūti iedomāties! :D Ne nostāties kur, ne pagrozīties. Un piekabe tāda nenopietna izskatās, ja pāris km no mājas līdz ūdenim aizripināties tad vēl ok, bet pa koplietošanas ceļiem stiept liekas ekstrēmi un maz vai viņai atļauts!
Un ko sakat par passu motoru,apkopi un remontu?