atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Makšķernieku veikali internetā

mazkalns 07.09.17
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37

Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.

Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!

Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.

Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.

Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.

Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.

15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].

Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...

grinpuke, 7.septembris 2017, 01:13


Šī jau ir diognoze,naktī piereģistrēties,sarakstīt velns zin ko, un protams pazust uz visiem laikiem,jo būs kauns par reibumā sarakstīto.
Headhunter 07.09.17
Kurā bankā strādā? :)
grinpuke 07.09.17
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37


Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.

Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!

Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.

Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.

Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.

Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.

15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].

Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...
raihs 06.09.17
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!
vlDream 06.09.17
es sūtiju no japāņiem caur ebay fļuriku gaidiju gandriz mēnesi bez izsekošanas nr tad sāku rakstīt pārdevējam a šis neatbil a es iemtu strīdu ta tik šis pamodas un sāk atvainoties ka esot bijis izbeidzies utt ... tad beidzot izsūtija un pa 7 dienām bija klāt no japānas...
vlDream 06.09.17
par aizsardzību skaidrs, vienkārši pagaidām visu laiku viss gājis pēc labākajiem scenārijiem :) gribējās citu pieredzi zināt. no ķīnas šad tad nāk pa pusotram mēnesim, no japāņiem vienmēŗ līdz šim nācis ļoti ātri, vaiŗk par 2ned laikam nekad nav bijis, a sūtīts ir padaudz. un negribas parasti ļoti laipnos japāņus mocīt, ja vēl var atnākt.

martins_, 5.septembris 2017, 21:34

kas nav bijis jāpiedzīvo tas būs jāpiedzīvo !!!
Winnie 05.09.17
martins, iesaku atvērt PayPal-ā sūdzību, ja nokavēta kaut viena diena no noliktā pēdējā piegādes datuma. Jūs maksājat ne tikai par preci, bet arī par savlaicīgu piegādi. Aizstāvēt sevi un savu naudu/preci ir goda lieta!
raihs 05.09.17
Moci gan, jo tiešām no japāņiem parasti nāk 10-15 dienās
martins_ 05.09.17
par aizsardzību skaidrs, vienkārši pagaidām visu laiku viss gājis pēc labākajiem scenārijiem :) gribējās citu pieredzi zināt. no ķīnas šad tad nāk pa pusotram mēnesim, no japāņiem vienmēŗ līdz šim nācis ļoti ātri, vaiŗk par 2ned laikam nekad nav bijis, a sūtīts ir padaudz. un negribas parasti ļoti laipnos japāņus mocīt, ja vēl var atnākt.
raihs 05.09.17
Ar ebay milzīgs pluss ir tas, ka pircējs vienmēr ir uzvarētājs- pircēju aizstāv gan pats ebay, gan paypal. Līdz ko kaut kas nav kārtībā ar termiņiem vai preci, bet tirgotājs liek mīksto, pasūdzies ebayam vai paypalam un piķi ātri vien atdos. Turklāt tirgotāji kā no uguns baidās no sliktiem feedbackiem
Hotentots 05.09.17
Tautieši, kā Jums ir bijis ar sūtīšanas laiku pirkumiem nu japāņiem caur ebay?
Pašam līdz šim visi mānekļi ir nākuši 1-2 ned laikā, šoreiz nu jau mēnesis būs un vēl nekā. Citiem ir tik ilgi nācis kautkas?

martins_, 5.septembris 2017, 15:09


Reizes 2-3 esmu sūtījis. Bija ap ~2 nedēļām.
Bet nu esmu skatījies to pašu ķīniešu paku tracking info. Ienāk Latvijā, muitā uzkavējas 2 nedēļas un tikai tad ceļo tālāk uz manu māju. Apmēram tā. Protams, ne visam, bet tā ir bijis. Cik bieži tā notiek, cik ilgi viņi tur parasti tur, nav ne jausmas, bet varbūt tas varētu būt tas faktors, kas ietekmē laiku šajā gadījumā.
vlDream 05.09.17
Tautieši, kā Jums ir bijis ar sūtīšanas laiku pirkumiem nu japāņiem caur ebay?
Pašam līdz šim visi mānekļi ir nākuši 1-2 ned laikā, šoreiz nu jau mēnesis būs un vēl nekā. Citiem ir tik ilgi nācis kautkas?

martins_, 5.septembris 2017, 15:09

arī
martins_ 05.09.17
Tautieši, kā Jums ir bijis ar sūtīšanas laiku pirkumiem nu japāņiem caur ebay?
Pašam līdz šim visi mānekļi ir nākuši 1-2 ned laikā, šoreiz nu jau mēnesis būs un vēl nekā. Citiem ir tik ilgi nācis kautkas?
mazkalns 14.06.17
Rakstā pa Latvijas veiksmes stāstu palasījos par Salmo,varbūt NG vai kāds cits zin kad gaidāms solītais Salmo internetveikals?
raivo022 13.06.17
Esmu iegādājies preces vairākos interneta veikalos arī tepat Latvijā. Gadījumā, ja vajag preci ātri, tad sazvanot veikalu esmu sarunājis ar pārdevēju un jau nākošajā dienā pats braucu pakaļ. Norēķins turpat uz vietas. Bija gadījumi, kad nākamā dienā pārdevējs pats pieveda preci klāt un bez priekšapmaksas. Nu ja uz laukiem, tad gan šis process būs nedaudz garāks.
zivs16 12.06.17
bars [01.03.17]: http://www.robinson-fishing.sk/Blyskac-plandavka-ASP-d941.htm?tab=description
Vai kāds no šīs lapas sūta sev...interese ir.
Šitaja saita biku kosmos Fishing discount veikalā spoles kàti lētàk sanāk;)))
JIG.LV 29.04.17
Diemžēl Latvijā nav interneta veikalu, kur piedāvātā prece reāli ir veikalā un tūlīt tiek izsūtīta.

Maris_C, 29.aprīlis 2017, 11:19


Mūsu internetveikalā jig.lv redzamā prece tieši tādos skaitos ir pieejama mūsu veikala pašu noliktavā, ar to mēs arī atšķiramies. Internetveikala sistēmas atjaunojas/sinhronizējas ar mūsu noliktavas sistēmu vienreiz dienā, tā kā kļūdas ir iespējamas (nu pa to dienu nopirkts veikalā pēdējais eksemplārs, vai vienkāršī "gļuks" sistēmā vtml.) bet realitātē tā ir ļoti reti.

Mēs nekad neizsūtam rēķinu par preci ,kuras reāli nav uz vietas, no sākuma preci atlasa, pēc tam tikai izsūta rēķinu.

Izsūtam preces pa pastu ne vēlāk kā nākošajā darba dienā pēc apmaksas apstiprinājuma (maksājuma uzdevuma) saņemšanas. Citreiz tai paša dienā gadās, bet nu garantēti nākošajā.
urmaas 29.04.17
Diemžēl Latvijā nav interneta veikalu, kur piedāvātā prece reāli ir veikalā un tūlīt tiek izsūtīta.

Maris_C, 29.aprīlis 2017, 11:19

MALDIES! JIG.LV pieņem pasūtijumus uz precēm kuras ir uz vietas. Un cik man zināms-izsūta laicīgi!
Maris_C 29.04.17
Diemžēl Latvijā nav interneta veikalu, kur piedāvātā prece reāli ir veikalā un tūlīt tiek izsūtīta.
Tarakans 29.04.17
Varbūt kāds šobrīd vēlās uzsūtīt sev kātu no tackle4all.com? Varētu kooperēties un sadalīt sūtīšanas izmaksas.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs