Cik jauki tā patērzēt par lietām, par kurām pats nekā nezini.
Jaunā degviela kam jānāk naftas vietā ir jau zināma kādus gadus 10 vai pat vairāk, un tā nav elektrība.
Elektrības ražošana, ja tā nenotiek HES vai AES ir dārgs process.
Ražojot elektrību TEC-os dabai tapat tiek nodarīts kaitējums, jo tiek dedzināts kurināmais, rodas izmeši, gāzes, pelni un kas tur vēl.
Tā ka faktiski nekāda ieguvuma jau nav, viss ir tikai mārketings un politika.
Tonis ir tuvu patiesībai. Bet ko tur, lasīt un mācīties vajag pirms runāt, bet vieglāk ir darīt otrādāk.
MJuniors
Piepildijās as ko savulaik teicu-izveidos augsta ranga izmeklēšanas komisiju oik lietā!!!
Nākamais solis jau ir paredzams-atcels, ja atcels oik, un pieliks kapeikas rēķinam par piegādi un kw/h! Gala rezultātā, plus-mīnus, maksāsim ko maksājām.
Visiem sazvērestības teoriju piekritējiem. Pirms vairākiem gadiem diezgan daudz rakstīja, ka vadošās lielvalstis vienojušās par nelielas saulītes ar visiem tajā notiekošajiem procesiem uzbūvēšanu uz zemes. Principā bezmaksas enerģija. Nedaudz var palasīt šeit Kodolsintēze enerģijas ieguve
Kodolsintēze enerģijas ieguve
Paļarkstēdsim labāk atbilstoši tēmai.Armēnijā sāk burbuļot,valdība nepatīkot...
Bļin ,tik mēs ļautiņi nekādi nevaram sadalīties ,vislaik vārāmies...:)
Visa dzīvība uz Zemes pateicoties kodoldalīšanās procesam!Gan tas lukturis,kurš mums gaismu un siltumu dod,gan tas katls,kurš apakš zemes burbuļo.
BrunoL, 3.maijs 2018, 20:27
Un tas viss radās supernovas sprādzienā
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...
Tonis, 3.maijs 2018, 20:10kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto
uldens2, 3.maijs 2018, 20:19
akumulatori nepareizi, uzlādes laiks nepareizs, nu un, cena nepareiza.. tas nokauj visas priekšrocības no praktiskā viedokļa, "neatsitas" salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju... rotaļlieta bagātiem zaļi-eko-fetišistiem un lielām korporācijām kam imidža pēc arī jātēlo zaļi-eko-grīn-pis-pisi.
zaraza, 3.maijs 2018, 20:25
pašlaik tā ir,jāpiekrit tev,bet pienāks brīdis kad izdomās gana ietilpigu bateriju.
Militāristi to vien gaida kad varēs visu bruņutehniku palaist uz elektrības,tas būs next level
Visa dzīvība uz Zemes pateicoties kodoldalīšanās procesam!Gan tas lukturis,kurš mums gaismu un siltumu dod,gan tas katls,kurš apakš zemes burbuļo.
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...
Tonis, 3.maijs 2018, 20:10kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto
uldens2, 3.maijs 2018, 20:19
akumulatori nepareizi, uzlādes laiks nepareizs, nu un, cena nepareiza.. tas nokauj visas priekšrocības no praktiskā viedokļa, "neatsitas" salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju... rotaļlieta bagātiem zaļi-eko-fetišistiem un lielām korporācijām kam imidža pēc arī jātēlo zaļi-eko-grīn-pis-pisi.
Junior,pieprauc es tev pa pus cenu iepildīšu...:)
Tonis, 3.maijs 2018, 20:22
Gāzēts vismaz būs?:))
nu nebūs jauna effektīva enerģijas veida publiskā lietošanā, kamēr vēl fosilā degviela ir un tur kopā pasaules ekonomiku... nu nevienam tas nav interesanti... Da ko tas nabaga ūdeņradis, ir taču jau pavisam labi sarēķinātas un nopamatotas nopietnākas lietas, kaut vai "aukstā kodolsintēze", antimatērija utml. Teorētiskā bāze ir, bet praksē ņi, ņi, ja nu rezervei priekš sevis slepenos institūtos...
Arī vecās atmestās tehnoloģijas viena otra mūsu laikos ar pašreizējie materiāliem un tehnoloģijām var realizēt effektīvi.. Tikai kurš ļaus uztaisīt augsti effektīvu tvaika dzinēju, piemēram, ja tas garuj iekšdedzi... Tie paši dirižabļi, kurus savulaik pārtrauca tikai ūdenŗaža bīstamības dēļ... Tagad ta ir iegūstams hēlijs, liekas, ka bliez dirižabļus un būs megalēti strapkontinentālie kravas pārvadājumi, tas dranķis uz balona gaisā turas, ar mazu propeleri stum tik palēnām uz priekšu ar salīdzinoši mazjaudīgu motoru , rīs daudzreiz mazāk par jebkuru kuģi vai lidmašīnu... A nadrīkst...
zaraza, 3.maijs 2018, 20:12
kāpēc nedrīkst???
Hēlijs tak ir 4x smagāks par udeņradi,tur lai kaut cik nopietnu kravu vestu būtu jabūvē nenormāli liels tas dirižablis,lielam izmēram sekos liela areodinamiskā pretestība,kas būs papildus degvielas patēŗiņs.
Tak Hinderburgs jau bij 200+ metrus garš un nekādu dižo kravu nevarēja pacelt
Un vispār,vai tad mūsu hesi maz elektrības ražo? :)
Tonis, 3.maijs 2018, 20:06
Nu tik daudz ka OIK maksāju vienkārši starā un izmaksas ar 2x. Bet galvenais, ka mūsu.
Junior,pieprauc es tev pa pus cenu iepildīšu...:)
Toni, man virsos degviela litra izmaksa tik pat cik mineralisa pudele. Un kodolenergija ir ar laika degli. Viss mainas ik gadu. Tas pats udens ar katru gadu paliek deficits.
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...
Tonis, 3.maijs 2018, 20:10
kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto
Un tad pie kādiem secinājumiem esam nonākuši? Ko tad tik ilgi un gudri esam ļarkstējuši?
Zaraza oponēšu. Lietderības koeficients jau patreizējām Teslas mašīnām ir daudz augstāks nekā iekšdedzes dzinējiem . JO dzinējs atrodas uz rata . Slinkums sīkāk stāstīt bet vienkāršāk sakot -atkrīt pilnībā jebkuri pārnesumi,berzes utt kas paņem pusi no lietderības. Akumulatori. Viņi jau ir. Militāristiem. Tagad nāk jaunā paaudze aķiem un tie iepriekšējie kas mums šķitīs fantastika tiks palaisti tautsaimniecībā. Vairāk neteikšu - nošaus .
Maza piebilde - iekšdedzes dzinējs ir visneefektīvākais un novecojušākais no dzinējiem . To atzīst pilnīgi visa auto industrija . Principiāli nekas nav mainījies jau 100 ar astīti gadus !!! Mums jau sen vajadzēja uz Marsu uz copi lidot :)
nu nebūs jauna effektīva enerģijas veida publiskā lietošanā, kamēr vēl fosilā degviela ir un tur kopā pasaules ekonomiku... nu nevienam tas nav interesanti... Da ko tas nabaga ūdeņradis, ir taču jau pavisam labi sarēķinātas un nopamatotas nopietnākas lietas, kaut vai "aukstā kodolsintēze", antimatērija utml. Teorētiskā bāze ir, bet praksē ņi, ņi, ja nu rezervei priekš sevis slepenos institūtos...
Arī vecās atmestās tehnoloģijas viena otra mūsu laikos ar pašreizējie materiāliem un tehnoloģijām var realizēt effektīvi.. Tikai kurš ļaus uztaisīt augsti effektīvu tvaika dzinēju, piemēram, ja tas garuj iekšdedzi... Tie paši dirižabļi, kurus savulaik pārtrauca tikai ūdenŗaža bīstamības dēļ... Tagad ta ir iegūstams hēlijs, liekas, ka bliez dirižabļus un būs megalēti strapkontinentālie kravas pārvadājumi, tas dranķis uz balona gaisā turas, ar mazu propeleri stum tik palēnām uz priekšu ar salīdzinoši mazjaudīgu motoru , rīs daudzreiz mazāk par jebkuru kuģi vai lidmašīnu... A nadrīkst...
mums komandā viens kadrs pašlaik doktoru raksta , uz to pusi šai pikantajai tēmai, ja man nebūs katastrofāls kauns par savu nezināšanu , mēģināšu kaut kā noformulēt jautājumu. čalis gan ir diezgan tiešs un pieļauju atbildi citēt šeit nebūs iespējams ;)