DSV [02.06.18]: Izmēri ja atšķiras, tad tik uz mikroniem. Murgs! Labi, ka pārbaudīju mājas apstākļos. Vai tik tas ķīniešu štrunts nebūs pie vainas. Citu izskaidrojumu tam neredzu.
Fishmens, 2.jūnijs 2018, 18:26
Ja uzliki otrādi,tad protams,ka neies....
Centrbēdze..no šī vārda jāskatās.[/quote]Otrādi uzlik nevar. Viņš ir "muļķa drošs".
Izmēri ja atšķiras, tad tik uz mikroniem. Murgs! Labi, ka pārbaudīju mājas apstākļos. Vai tik tas ķīniešu štrunts nebūs pie vainas. Citu izskaidrojumu tam neredzu.
Fishmens, 2.jūnijs 2018, 18:26[/quote]
Ja uzliki otrādi,tad protams,ka neies....
Centrbēdze..no šī vārda jāskatās.
Manam Yamaha 8hp motorītim ar strūkliņa palika švaka. Pasūtīju
Fishmens, 2.jūnijs 2018, 14:23
Lai nebūti tūdi uz ūdens,pārbaudi motoru mājās.
Ausis dzinējam pievieno un palaid ūdeni.Visu var pārbaudīt uz vietas.
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Universal-Outboard-I-O-Motor-Flusher-Ear-Flush-Muffs/332658508572?hash=item4d73fe031c:g:VggAAMXQDjhQ9Eqh
Tas ir tikai piemēŗs,nav obligāti jāpērk ebay un tieši šīs
DSV, 2.jūnijs 2018, 16:12[/quote]
Ielaidu atkritumu konteinerī ūdeni un pārbaudīju savu veikumu! Vis kārtībā ...... NEIET!!! Bļin.! Par ātru sapriecājos! Poltergeits kaut kāds. Uzliek veco impelleru, pumpē. Strūkla pašķidra, bet sūknē. Uzlieku jauno ne kā. Pēc koda atbilst. Izmēri ja atšķiras, tad tik uz mikroniem. Murgs! Labi, ka pārbaudīju mājas apstākļos. Vai tik tas ķīniešu štrunts nebūs pie vainas. Citu izskaidrojumu tam neredzu.

Manam Yamaha 8hp motorītim ar strūkliņa palika švaka. Pasūtīju impelleri un, saskatījies video, mainīju pats! Tiešām ne kā grūta. Kā jau te iepriekš minēja, darbs 20 minūtes. Vienīgais, kad saliku visu atpakaļ kopā, sapratu, ka kaut ko esmu palaidis garām. Nācās nedaudz stāties intīmās attiecībās, kamēr pieregulēju ātrumu pārslēgu. Redzēs, kā būs uz ūdens. Cerams, ka viss slēgsies un srūkliņa būs kā jaunam..!:)
Senāk kādu eļļu dabūja, tādu lēja, bet proporciju nemainīja:)
Skaidrs,bet senos laikos bija citas eļļas,tagad citas ,diez kā ir ar tagadējām eļļām tā attiecība. Esmu dzirdējis ka 1:50 ar Depo eļļu priekš 2-taktu motoriem.
Un paredzēti 76 benzīnam, bet ar 95 ari vajadzētu iet.
Visiem krievu divtakteriem ir 1: 20
Muris 0591
...iestutē to kā muzeja exponātu klēts stūrī un varēsi mazbērniem stāstīt :
* Te ir mana Dzimtene, smilšainais krasts..........*
Labvakar visiem.
Saņēmu mantojumā vecu motoru "Vihr".Nekādu
tehnisku dokumentu.Gribētu pamēģināt palaist-ko viņš saka. Nezinu kādās attiecībās jaukt bendžu ar eļļu un kādu lietot. Vai to ko Depo pārdod priekš 2-taktu dzinējiem?
Aivars.V [30.05.18]: AndrisCopee [17:31]: Kāpēc Respo piekabe sūds? Man pēc 2 gadu ekspluatācijas faktiski nolūza abās pusēs metāla riteņu aizsargi (vai dubļu bleķi vai kā viņus tur sauc) - augšējie turētāji pārlūza, skūves izļurkājās un faktiski nokrita. Labi ka pamanīju laicīgi.
Un es viņu neizmantoju katru dienu un pat ne tuvu ne katru nedēļas nogali.
ivog, 30.maijs 2018, 16:31
Hz, man gadu ir respo piekabe, braukāts ir diezgan daudz, kopumā kādi 3000+ km nobraukti, nekāda vaina - pagaidām viss normāli, nekas nav atļurkājies/nolūzis. Laiva Astra 435 + 40hp zuzuki motors, tā kā kopējais svars 300+ kg.Man arī Respo (ar koka sliecēm) ir gadu un nevienu sliktu vārdu pateikt nevaru,tikai sataisīju lai negrab lukturu panelis un ar izolàcijas lentu kontaktu štekeri no līmējuma drošības pēc. Uz dubļusargiem gan labàk nekāpt un nenoslogot,bet funkciju pilda un arī neviena skrūve nav atskrūvējusies nekad.
Motoru 5Zs pārvadāju uz Pvc laivas 330. Ideāli.
Vienreiz pamēģināju motoru neņemt nost kā biju iesācis, jo bagàźniekà nebija vietas un vairs netaisos ņemt nost un staipīt, daudz ērtāk. Prasītos motora kājas balstam kautko sameistarot,pagaidām tikai idejas.
Varbūt kàds var padalīties un ielikt kādu bildi kā to realizē?
Neieciklējies. Es uz pūšļa, neņemot nost, 25-nieku vadāju.
AndrisCopee [30.05.18]: Kāpēc Respo piekabe sūds? Man pēc 2 gadu ekspluatācijas faktiski nolūza abās pusēs metāla riteņu aizsargi (vai dubļu bleķi vai kā viņus tur sauc) - augšējie turētāji pārlūza, skūves izļurkājās un faktiski nokrita. Labi ka pamanīju laicīgi.
Un es viņu neizmantoju katru dienu un pat ne tuvu ne katru nedēļas nogali.
ivog, 30.maijs 2018, 16:31
Hz, man gadu ir respo piekabe, braukāts ir diezgan daudz, kopumā kādi 3000+ km nobraukti, nekāda vaina - pagaidām viss normāli, nekas nav atļurkājies/nolūzis. Laiva Astra 435 + 40hp zuzuki motors, tā kā kopējais svars 300+ kg.
Man arī Respo (ar koka sliecēm) ir gadu un nevienu sliktu vārdu pateikt nevaru,tikai sataisīju lai negrab lukturu panelis un ar izolàcijas lentu kontaktu štekeri no līmējuma drošības pēc. Uz dubļusargiem gan labàk nekāpt un nenoslogot,bet funkciju pilda un arī neviena skrūve nav atskrūvējusies nekad.
Motoru 5Zs pārvadāju uz Pvc laivas 330. Ideāli.
Vienreiz pamēģināju motoru neņemt nost kā biju iesācis, jo bagàźniekà nebija vietas un vairs netaisos ņemt nost un staipīt, daudz ērtāk. Prasītos motora kājas balstam kautko sameistarot,pagaidām tikai idejas.
Varbūt kàds var padalīties un ielikt kādu bildi kā to realizē?
Kāpēc Respo piekabe sūds? Man pēc 2 gadu ekspluatācijas faktiski nolūza abās pusēs metāla riteņu aizsargi (vai dubļu bleķi vai kā viņus tur sauc) - augšējie turētāji pārlūza, skūves izļurkājās un faktiski nokrita. Labi ka pamanīju laicīgi.
Un es viņu neizmantoju katru dienu un pat ne tuvu ne katru nedēļas nogali.
ivog, 30.maijs 2018, 16:31
Hz, man gadu ir respo piekabe, braukāts ir diezgan daudz, kopumā kādi 3000+ km nobraukti, nekāda vaina - pagaidām viss normāli, nekas nav atļurkājies/nolūzis. Laiva Astra 435 + 40hp zuzuki motors, tā kā kopējais svars 300+ kg.
Kāpēc Respo piekabe sūds? Man pēc 2 gadu ekspluatācijas faktiski nolūza abās pusēs metāla riteņu aizsargi (vai dubļu bleķi vai kā viņus tur sauc) - augšējie turētāji pārlūza, skūves izļurkājās un faktiski nokrita. Labi ka pamanīju laicīgi.
Un es viņu neizmantoju katru dienu un pat ne tuvu ne katru nedēļas nogali.
Ja vadāsi paceltu nekas viņam nebūs...vienīgais degvielas krāniņu aizver ciet. Copējot zāļainās vietās tāpat vienmēr motors ir pacelts.
Kāpēc Respo piekabe ir $ūds?
Es vadāju laivu uz parastas brentex piekabes (ne speciālo laivu piekabi). Sanāk, ja motors nolaists darba pozīcijā, pastāv risks, ka dzenskrīve braucot uz copi var kaut kur aizķerties.
Motora (Honda 5hp) instrukcijā bija rakstīts, ka motoru drīkst transportēt vertikāli vai uz vienu sānu, kur atbalsta ķepiņas). No tā es saprotu, ka nav labi motoru transportēt piestiprinātu pie laivas un paceltu 45 vai cik tur grādu leņķī. Tā ir vai esmu kaut ko ne tā sapratis?
Ar atbalstu un štropēm padaram laivu/motoru/piekabi par vienu veselu un braukājam bēdu nezinādami. 20hp braukā uz piekabes uzkarināts uz dulkan 325 un viss ir bumbās. Vienīgi pūslim ar šitādu motora svaru prasās lai uz "slepēm" balstās trancis, nevis baloni. Ja stāv uz baloniem, tad gan izskatās, ka motors tranci noslogo.
Vēl - man laiva nedaudz īsāka par piekabi un motora kāja atbalstās pret gumijas rullīti apakšā. parasti vēl piesienu ar elastīgo striķi to kāju pie rullīša. Motors sver 48kg (Suzuki 20 hp)
Man Dulkan 400. Respo piekabe (sūds tā piekabe protams ir, bet tas cits stāsts). Prasīju Dulkan, šie teica, ka varot vadāt. Man parastais maršruts (Jelgava-Usmas ez.) sanāk ap 130 km uz vienu galu. Līdz šim nav bijušas problēmas, pagājušo gadu kādas 10x vedu turp atpakaļ.