Vai nav kādam zināms kāds, kuram ir uz detaļām jaucami Johnsons vai Evinrude 25 - 35 hp motori, (1996 gads).
Vajag temperatūras devēju kas skrūvējas galvā un vēl interesē vadības bloks (strādājošs).
Tev doma par mobilu vienību, ko staipīt visur pa pasauli vai turēt uz ūdens?
Sezonas laikā turēt uz ūdens ezerā, ziemā mājās uz piekabes. Ezers atrodas 130km no mājām. Pašlaik vizinu Dulkan 400 ar 20 hp motoru, bet piepūšamā laiva nav labākais variants viļņiem lielā ezerā, kā arī turēšanai uz ūdens sezonas garumā;
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k
ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51
Tev doma par mobilu vienību, ko staipīt visur pa pasauli vai turēt uz ūdens?
Man lielajai laivai Glastron SSV nopietni noņirdzās motors, nav pašlaik laika ar to ņemties, finansiāli arī citas prioritātes, tā kā izskatās, ka šosezon nez vai uz ūdens dabūšu, attiecīgi kā variants, ko padomāju, ir pārdot laivu+piekabi un tālāk jau domāt.
BET nu tā ir laiva, ko var šad un tad kaut kur pavazāt, bet nu bieži to darīt nav ērti, par lielu un smagu ( 5m garums, 2.10 platums), man visu laiku ostā stāvēja.
Toties, tieši kā atpūtas/plezīra un copes savienojums ir ideāla, var kaut diseni uz ūdens taisīt un šašlikus cept līdz 5 cilvēkiem, vai nopietni un ērti copēt 2-3jatā, šis tas speciāli copei optimizēts.
Motoru vajag vismaz 50hp, objektīvi 60. Man stāvēja 50hp, 4 cilvēkus vairs glisē necēla īsti, pēc tam uzliku 75HP, ar to protams lidoja, bet nu bija divtakteris un maita rija lopiski :( Optimāli būtu 60HP četrtaktu, tas i ēd saprātīgi i jaudas pietiek. SS.LV kā reizi te esošais coplietdraug (Latrex) pa 3000 Marineru tirgo - tā ir ļoti adekvāta cena ja labs ejošš motors. Es par "bundžu" ar stūres vadību + piekabi gribu apmēram tikpat. Tobiš ļoti adekvāts komplekts Tev uz 6K nostājas. Teorētiski varu pārdot arī par 700EUR lētāk bez piekabes (piekabi atseviški gan nepārdodu, pašam noderēs). koroče, ja ieinteresē, tad uzraksti PM.
multiplikators [07.06.18]: Varbūt gluži ne pa tēmu, bet varbūt kādam interesē uz īri Bush 470 ar Honda 10 un piekabi. Peipusam ideāla. Citādi laiva vairāk garāžu redz, nē ūdeni. A pārdot arī īsti negribas.
Tu piedāvā pirkt vai īrēt?
Varbūt gluži ne pa tēmu, bet varbūt kādam interesē uz īri Bush 470 ar Honda 10 un piekabi. Peipusam ideāla. Citādi laiva vairāk garāžu redz, nē ūdeni. A pārdot arī īsti negribas.
.. pastijos, Tohatsu 60 z/s pie 5200 apgriezieniem, patēriņš aš 24 litri stundā !
Jon-Hill, 7.jūnijs 2018, 14:28
Pilnā ručkā visi ēd daudz. Nomet 20% gāzi un patēriņš būs uz pusi mazāks.
Ja motors laivai pieskaņots pareizi, tad vajadzētu spēt glisēt ar 40-60% gāzi - līdz ar to reālais patēriņš tādā režīmā ir būtiski mazāks.
Jon-Hill [07.06.18]: .. pastijos, Tohatsu 60 z/s pie 5200 apgriezieniem, patēriņš aš 24 litri stundā !
Nu 10 litros ar tādu motoru neiekļausies:)
Tuna 410 CC, ja copē viens, DC vai OC, ja copējat divatā. eholotes.lv, 7.jūnijs 2018, 13:03
Variants nav slikts, vienīgi izskatās gan tāda baigi plika un prasta. Bet ir apdomāšanas vērta.
ivog, 7.jūnijs 2018, 13:21
Ir vērts apskatīt, laiva nav ziemssvētku eglīte :)
jā, bet pa to stundu tu vari nobraukt 60 km
.. pastijos, Tohatsu 60 z/s pie 5200 apgriezieniem, patēriņš aš 24 litri stundā !
Jon-Hill, 7.jūnijs 2018, 14:28
.. pastijos, Tohatsu 60 z/s pie 5200 apgriezieniem, patēriņš aš 24 litri stundā !
Velcējot 10 stundas - 7 litri
Laiva LATREX 490 labā komplektācijā ar lietotu 60 ZS motoru, iekļaujies 10 000 EUR
Negribu tik lielu motoru, tur uzreiz degvielas patēriņš cits utt.
ivog, 7.jūnijs 2018, 13:24
Laiva LATREX 490 labā komplektācijā ar lietotu 60 ZS motoru, iekļaujies 10 000 EUR
Negribu tik lielu motoru, tur uzreiz degvielas patēriņš cits utt.
ivog, 7.jūnijs 2018, 13:24
Laiva LATREX 490 labā komplektācijā ar lietotu 60 ZS motoru, iekļaujies 10 000 EUR
Negribu tik lielu motoru, tur uzreiz degvielas patēriņš cits utt.
Tuna 410 CC, ja copē viens, DC vai OC, ja copējat divatā. eholotes.lv, 7.jūnijs 2018, 13:03
Variants nav slikts, vienīgi izskatās gan tāda baigi plika un prasta. Bet ir apdomāšanas vērta.
Laiva LATREX 490 labā komplektācijā ar lietotu 60 ZS motoru, iekļaujies 10 000 EUR
http://latrexlaivas.lv/LATREX-490
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k
ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k
ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51
Tuna 410 CC, ja copē viens, DC vai OC, ja copējat divatā. Laivas garums 4.12M, vietas - ļoti daudz, ir testa varianti tepat, Rīgā, var izmēģināt ar 20 hp Hondu. Info:
http://eholotes.lv/produkts/aluminija-motorlaiva-tuna-410/
Cenas, komplektācija, uzstādīšana, piekabe - viss vienā vietā un mērķa ciparā var iekļauties. No kvalitātes viedokļa - laivas visam mūžam - viss korpuss metināts, 3 mm kvaliatīvs alumīnijs, ar stiprības karkasu zem grīdas. Ātrāk apniks nekā nolietosies.
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k
trokiis [06.06.18]: vai jaunajam TOHATSU 20 hp FI derēs strāvas stabilizators no vecā TOHATSU 20 HP.
Vai jaunajam motoram ir spolei papildus izejas priekš lādēšanas?
Stabilizatori pa lielam viņiem vienādi. Izeja no spoles ir jau no 5hp. Nocel vāku un apskaties. Ja spararats ir ar "zobiem" tad noteikti ir. Ja gludais, tad var nebūt.
Precīzāk būs ja paskatīsies, vai motora, ja skaties no rumpeļa, kreisajā pusē ir 3 vadi bez pieslēguma.
Vispār 4T tohām izeja uz 12v ir standartā no 9,9hp.
vai jaunajam TOHATSU 20 hp FI derēs strāvas stabilizators no vecā TOHATSU 20 HP.
Vai jaunajam motoram ir spolei papildus izejas priekš lādēšanas?
snitraM [06.06.18]: Vēl tik jāskatās cik sver 2.5 un cik jau sver 5hp pukšķi. Es ņēmu 5 domājot ka lielāks labāks, bet kad jāsāk nēsāt sāc domāt savādāk.
Ja nemaldos suzuki 2.5 hp bija vieglākais savā klasē 14kg