+
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?
Ri4i20, 20.jūnijs 2018, 18:58
Pirku Dulkanā 2gadi apakaļam. Krēsls+kāja ar amortizāciju un grozīkli 360grādi +montāža ap 150 euro sanāca.
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
ivog, 20.jūnijs 2018, 08:44
Līdz šim domāju, ka ZBEC ir Dienvidkorejas izstrādājums. Vispār cik dzirdēts, tad atsauksmes labas. Man ar bija doma par ZEBEC ARMADA. Paliku pie BUSH. Apmierināts.
Jo lielāks pūslis, jo baloni lielāki. Ar mazajiem baloniem neieteiktu jemt. Jo tad pūslis ir ļurīgs-kā bez satura.
Pašam ir 4,2m pūslis ar lielajiem baloniem. Viss OK. Otra laiva ir KRIM. Tā iet nedaudz labāk, bet paskaļa.
Katrai lavai ir savi plusi un mīnusi.
microp [20.06.18]: Labdien,
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!
Sveiki! Man ir Zebec 290Seabon. Varu teikt tikai visu to labako pat Dienvidkorejas razhojuma laivu. Baloni lielaki neka citu razhotaju lidziga izmera laivam.pi. Pielaujama motora jauda ar lielaka neka lidzigiem konkurentu razhojumiem.
Vēl ieteikums padomāt par cietkorpusa laivu kā alternatīvu. Protams, sanāks nedaudz dārgāk, bet laiva noteikti kalpos ilgāk, gaitas īpašības būs nesalīdzināmi labākas un vilni arī turēs daudz labāk. Pašam ir doma savu Dulkan 400 mainīt pret cietkorpusa laivu.
KasparsZ [20.06.18]: microp [7:34]: Labdien,
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
Neapšaubāmi. Tāpēc arī jautājums vai neieniršu zem viļņa lielā vējā.
Lai gan ar 370 Dulkanu (20hp) ir būts visādos laika apstākļos. Tā ka krītot no viļņa sānos ūdens sienas nesasniedzamā augstumā.... neprasījās lielāks balons.
microp [20.06.18]: Labdien,
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!
6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
ivog [20.06.18]: Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
Ar noteikumu 20hp motoru. Tiesības ir.
Ražo D-Korejā. Kantorim, kurš piedāvā laivu, pašam ir savs serviss, darbnīca.
Interesē vairāk lietošana ilgtermiņā un gaitas īpašības.
Paldies!
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
Labdien,
Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?
Paldies!
Sveiki. Kāds zinošāks var apstarot ar info ko dod/kas mainās no dzenskūvēm ar trīs vai četrām lāpstiņām?
Gogoļa 14 atrodas firmas ''Salvats'' elektronisko komponenšu veikals. Ar remontu viņš nenodarbojas, vienīgi viņa klientu loks ir pietiekoši plašs lai varētu kādu ieteikt. Viņa tālr. 29216483
vai ir kāds izmantojis elektronikas servisa pakalpojumus, tas kas atrodas Gogoļa iela 14. 2.Stāvs('Elektronikas Serviss).
Filiāle : Zolitudes iela 21 a.
Ir kādam pieredze ar ko padalīties ?
Vēlos aprīkot laivu ar Motorguide Xi3. Kas jāńem vērā lai izvēlētais modelis būtu piemērots laivai?
agnisk, 14.jūnijs 2018, 07:05
Objektīvas, profesionālas konsultācijas un uzsrādīšana.
Veikals eholotes.lv, strādājam no 9 lidz 18 vai ilgāk, ja klientam ļoti vajag, motori un viss nepieciešamais uzstādīšanai ir uz vietas, komplektiem - atlaides. Ieteicams iepriekš vienoties par konsultācijas laiku, tel. 29377888
Vēlos aprīkot laivu ar Motorguide Xi3. Kas jāńem vērā lai izvēlētais modelis būtu piemērots laivai?
Pašreiz neko nebūvējot, tikai paceļot motoru maksimāli augstu cik trancis ļauj, ar 6 hp man attīsta ātrumu apmēram 23km/h pēc gps, pie dzinēja apgrieziniem ap 5700
Motors ar S kāju, viss kā pienākas. Problēma tāda ka motora antikavitācijas plāksne sanāk par dziļu ūdenī( sliktākas gaitas īpašības). Protams nedaudz pieliekot roku to visu var atrisināt. Citādi ar laivu esmu ļoti apmierināts.
Trancis par zemu prieks 6hp suzuka. Lai pietiekoši paceltu motoru,jāpaaugstina trancis .
gizmonds, 11.jūnijs 2018, 22:35
Kā tas iespējams? Gribi teikt, ka laivai ir nestandarta tranča augstums? Vai arī suzuks tev nejauši gadījies ar L kāju nevis S.
ivog, 12.jūnijs 2018, 09:49
gizmonds, 13.jūnijs 2018, 22:31
Motors ar S kāju, viss kā pienākas. Problēma tāda ka motora antikavitācijas plāksne sanāk par dziļu ūdenī( sliktākas gaitas īpašības). Protams nedaudz pieliekot roku to visu var atrisināt. Citādi ar laivu esmu ļoti apmierināts.
Trancis par zemu prieks 6hp suzuka. Lai pietiekoši paceltu motoru,jāpaaugstina trancis .
gizmonds, 11.jūnijs 2018, 22:35
Kā tas iespējams? Gribi teikt, ka laivai ir nestandarta tranča augstums? Vai arī suzuks tev nejauši gadījies ar L kāju nevis S.
ivog, 12.jūnijs 2018, 09:49