Sveiki!
Kādam varbūt ir kādas atsauksmes par šo intex mariner 3 piepūšamo PVC laivu? http://www.intexcorp.com/68373ep.html
Tiktu lietota tikai un vienīgi pa vienu mazu piemājas upīti ar airiem, bez motora. Mazliet baida, ka varētu pie mazākā zariņa sadurties? Kaut gan paskatoties kādus youtube video, izskatās ka vajadzētu būt ok par tādu summu, un ja nebraucu uz lieliem ezeriem vai Daugavu utt?
Ja nē, varbūt varat ieteikt kaut ko lētu, līdz 200euro kas būtu labāk? Vai pa to summu vien tādas bērnu laiveles ir? Negribu neko pārāk nopietnu sākumam, tik tā lai turās uz ūdens un nepārduras uz mazāko zaru.
randomcope, 10.jūlijs 2018, 16:05
Savlaik divas vasaras nobraukāju ar Holiday laivu. Šitā izskatās tāda pati tik krāsa cita. Par to cenu neko sliktu nevaru teikt, gan ar elektro motoru, gan ar 2.5hp motoru braukāju, i daugava nebij šķērslis! Piepirku 12v elektrisko madraču pumpi, kamēr visu izņem no mašīnas laiva jau piepūsta, tā pat arī gaisu izsūknē. Beigas tik ar rokas pumpi piedzen.
Vienīgi laiva cigarešu ogles nepanes, iepriekšējais saimnieks bij piecos ielāpos iedzīvojies.
Sveiki!
Kādam varbūt ir kādas atsauksmes par šo intex mariner 3 piepūšamo PVC laivu?
http://www.intexcorp.com/68373ep.html
Tiktu lietota tikai un vienīgi pa vienu mazu piemājas upīti ar airiem, bez motora. Mazliet baida, ka varētu pie mazākā zariņa sadurties? Kaut gan paskatoties kādus youtube video, izskatās ka vajadzētu būt ok par tādu summu, un ja nebraucu uz lieliem ezeriem vai Daugavu utt?
Ja nē, varbūt varat ieteikt kaut ko lētu, līdz 200euro kas būtu labāk? Vai pa to summu vien tādas bērnu laiveles ir? Negribu neko pārāk nopietnu sākumam, tik tā lai turās uz ūdens un nepārduras uz mazāko zaru.
Turpinot.
Ne jau karburators vien nosaka dzinēja patēriņu,,,tad jau ari Vihram varetu dīzi nogriezt uz minimalo !!!
Lielu daļu paņem viss kopējais izpildījums un dzenskrūves kāpe,,,un to nu majas apstakļos nekādi nevar modificēt :) (nu var,,, apvirpojot diametru)
Tapēc, kādu karbiķi Vihram neliec, pielejams viņš nekļūs !!!
Galīgi garām !!!
4-taktu motors pilnā slodzē terē 250 gramus degvielas uz vienu zirgu stundā.
2-taktu atiecīgi : 370 gramus uz vienu zirgu !!!
Pareķinam, karburatora izmaksas 150 EU + pārbūves izmaksas(jo stiprinajumi nesapasēs) + sanāks garāks degmaisijuma (lai to kompensētu būs jaregulē aizdedze) !!!
Gemarojs, kas neatmaksāsies!
Sveiki. Jautājums spečukiem. Saimniecībā mētājas vihrs 30 gandrīz jauns varbūt reizes 10braukts. Ir jēga viņu mēģināt pārtaisīt un virsū uzlikt tāda paša lieluma merkura teiksim, karbuli lai samazinatu pateriņu un iespejams labāk lai ietu. Lec jau tas vihrs ideāli bet tā apetīte neapmierina
Edgars1982, 4.jūlijs 2018, 12:22
Var jau mēģināt, jauns tādas jaudas motors maksā dafiga. Bet iepriekš gan pastudē krievzemes forumus, tur par šādu tēmu vajadzētu būt ļoti daudz un detalizētai informācijai.
Iesaku kā akternatīvu papētīt Aviks laivas. Daudz Kolibri negatīvo momentu novērsti un cenas ar līdzīgas.
Bija kolibri km330 kādas 3 sezonas. Pirku jaunu. Laba laiva, ja gribās kko atrast jaunu par normàlu cenu..
Plusi: Cena laba, viegla, visur var ievilkt izvilkt, tiešām daudz vietas, lielie baloni - stabila, bīdāmi krēslu dēļi, plati ērti airi - nevar salīdzināt ar bush,dulkan,zebec airiem. Kvalitāte šuvēm laba, neviena vīle neatnāca vai tmldz. Ukraiņu. Nav krievu.
Mīnusi: Materiāliāls plānāks kā tam pašam bush vai dulkan, lai gan tāpat izturīga - man ielāpi nebija. Nav ķīlis pumpējams (5zs motoram stabilitātei būtu noderīgi pie lielākiem ātrumiem). Nepatika ventīļu tips. Pēdējā laikā sāka laist bišku gaisu ik pa 2ned., bet to var risināt iedodot uz to pašu Dulkan servisu pārlīmēt labākus ventīļus. (nebija dārgi). Ieteikti pārjautāt vai ir visi papīri, jo ja nav eu setifikācija, tad nevarēs reģistrēt.
Tagad nomainiju uz Zebec380ArmadaAlu. Superīga laiva, ar jauno suzuki 5zs 20-24kmh glisē. Bet nu tagad tikai uz piekabes, jo izvilkt vienam viņu pagrūti un mazos meža ezeros vairs tik viegli nevar ielīst kā ar kolibri.
Lai veicas ar izvèli ;)
Sveiki copmaņi! kādas atsauksmes par kolibri km330 laivu? gribu dzirdēt no jums varbūt kādam ir? ir motorits 5 zirgi! Paldies
Manējai ir divas pases viena kā airu laiva otra kā motorlaiva.Vai tagad tā drīkst nezinu.
Labrīt Medvedskis!
Ja uzsāc savas “attiecības” ar laivām, labāk pirkt lietotu.
3.40m – 3.60m ir robeža, pēc kuras jaukt un likt kopā apnīk ļoti ātri un reizē ir, kur augt ar motoru un divatā .
Attiecībā uz zīmoliem, “lēti un labi” vienlaikus nepastāv.
No Krievijas pašam ko vest, rezultātā iznāks dārgāk nekā tiem, kuri ar to maizīti pelna.
Tiesības nav grūti nolikt. Noteikumu īpatnība, ja laiva reģistrēta kā motorlaiva, nepieciešamas tiesības, kaut ar airiem pārvietojies. Ja kā airu laiva, nedrīkst likt vairāk, kā 5 zs motoru lietot. Kā noreģistrēs atkarīgs no tā kurā CSDD reģistrēsi, ja jaunu, kā ar pārdevēju varēsi sarunāt.
Pie viena gribētu pajautāt vai kāds ir laivu ievedis no Krievijas un reģistrējis, varbūt var pastāstīt?
+ Galvā pilnīga putra un vēlos pārjautāt vai 3.4 m gara gumijas laiva skaitās kā airu laiva un var gāzt bez tiesībām, vai skaitās kā motorene un vajaga tiesības?Vai arī atkarīgs kā papīri sataisīti?
Medveckis, 5.jūlijs 2018, 14:16
Atkarīgs kā papīri sataisīti, kas tajos rakstīts. Ja tajos rakstīts motorlaiva - to tāpat var piereģistrēt CSDD kā airu laivu un saņemt numurzīmi un braukt ar 5HP bez tiesībām. Man piemēram papīros rakstīts ka var izmantot kā airu laivu un motorlaivu (laiva 2008 gada) - tad nu domā pats. Par laivu no Krievijas nezinu, bet no Ukrainas pie mums piereģistrēja bez problēmām, vai nu paveicās vai tas tā ira hvz.
Pie viena gribētu pajautāt vai kāds ir laivu ievedis no Krievijas un reģistrējis, varbūt var pastāstīt?
+ Galvā pilnīga putra un vēlos pārjautāt vai 3.4 m gara gumijas laiva skaitās kā airu laiva un var gāzt bez tiesībām, vai skaitās kā motorene un vajaga tiesības?Vai arī atkarīgs kā papīri sataisīti?
Kok_nesis24 [05.07.18]: Radās jautājums. Vai ir nepieciešams kāds vēl paīrs laivas reğistrēšanai csdd, ja laiva bijusi reğistrēta iepriekš un ir mainijies īpašnieks?
Ja attālināti pārraksta tad neko nevajag(tik savu pasi/tiesìbas). Bet visā visumā rituăls tāds pats kā auto pārrakstīšanai.
Radās jautājums. Vai ir nepieciešams kāds vēl paīrs laivas reğistrēšanai csdd, ja laiva bijusi reğistrēta iepriekš un ir mainijies īpašnieks?
Edgars1982, 4.jūlijs 2018, 12:22[/quote]
Nav jēgas.
Sveiki copmaņi! kādas atsauksmes par kolibri km330 laivu? gribu dzirdēt no jums varbūt kādam ir? ir motorits 5 zirgi! Paldies
Sveiki. Jautājums spečukiem. Saimniecībā mētājas vihrs 30 gandrīz jauns varbūt reizes 10braukts. Ir jēga viņu mēģināt pārtaisīt un virsū uzlikt tāda paša lieluma merkura teiksim, karbuli lai samazinatu pateriņu un iespejams labāk lai ietu. Lec jau tas vihrs ideāli bet tā apetīte neapmierina
Klau,
EFI dzinējiem (20-30hp) ar plastmasas bākām. Kā ir ar kondensātu? Jālieto tas degvielas "otstoiņiks"?
Bāka ar visu motoru pustukša stāvēs uz ūdens 24/7.
3.20 diviem der tikai epizodiski un arī tad, ja viens ir copmanis ar loriņiem, otrs svētdienas ar vienu kātu un vizuļu kastīti. Ja abi ir copmaņi, tad būs jāiziet uz kompromisiem :D
Lai diviem būtu +- ērti tad vajag 3.60. Man ir 3.20 un diviem ir ciešami ja sarunā neņemt liekus loriņus un visu akurāti sakomplektē. Tas pats Kolibri, Aviks, Outland ir pavisam nesliktas laivas. Vairāk skaties kā pārvadāsi, cik vari pacelt un vai esi gatavs čakarēties ar pilnās grīdas salikšanu. Mazais benzīna motors visas tās laivas stums +- ar vienu ātrumu.