atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Niezers 15.07.18
Ir problēma ar 6hp mercury 2004g. Negrib lekt. Dažreiz ar čoka palīdzību pielec bet kā iebīda čoku iekšā tā noslāpst. Kā varianti?
Medveckis 15.07.18
Nav maza plaisa spolē?
kazimirs 14.07.18
Dzirkstele ir uz pāris rāvieniem tad pazūd
kazimirs 14.07.18
Yamaha.4.zs.2.t.pazuda dzirkstele ! Indukcijas spole vesela,un itkā viss pārējais arī! PS. No meistara vārdiem
Paldies par ieteikumiem
Fishmens 14.07.18
Identiska problēma mēnesi atpakaļ Yamaha divtaktu 'desmitniekam' ... rauj nost un tīri karburatoru ...

DsKs, 14.jūlijs 2018, 18:04


Super!!! Paldies par info!
Ar pirmo reizi gan nesanāca. Izjaucu, iztīriju, uzliku.....viss pa vecam, raustās un slāpst nost. Tad pajautāju māsai Youtubei. Atradās vēl viena dīze, ko nebiju pamanījis un viens vāciņš, kuru pirmajā reizē pabaidījos skrūvēt vaļā (baidījos, ka izleks kāda atsperīte ar paplāksnīti un vēl kādu mazu ķiburiņu, kuru pēc tam varēšu sēdēt un domāt kā salikt atpakaļ. Ir jau bijusi slikta pieredze, gan ne ar karburatoru :)).
Vienu vārdu sakot, visu izmazgāju, izpūtu un motorīts atkal dzied, kā jauns!!! Jēeee!
Nebiju jaucis karbūzi vēl no bērnības, kad Gaujiņa bija!
Ne asakas!
BrunoL 14.07.18
Identiska problēma mēnesi atpakaļ Yamaha divtaktu 'desmitniekam' ... rauj nost un tīri karburatoru ...

DsKs, 14.jūlijs 2018, 18:04

+++++
DsKs 14.07.18
Identiska problēma mēnesi atpakaļ Yamaha divtaktu 'desmitniekam' ... rauj nost un tīri karburatoru ...
Fishmens 14.07.18
Piezagusies problēmiņa!
Mans Ymaha 8hp 2t saniķojies. Netur mazos apgrizienus. Pie lielākiem strāda, kā nomet gāzi, tā noslāpst. Pēc tam lai iedarbinātu jāizvelk čoks un kad pielec, fiksi čoku atpakaļ un gāzi. poltergeits. Sākās tas vis vienā izbraucienā. Sākotnēji pieleca perfekti un darbojās arī perfekti pie visiem apgriezieniem. Bet tad kādu gabalu nobraucu pilnā ručkā, pēc kā nometo gāzi tas noslāpa un sākās visa šī ķeza.
Var būk kādam ir atgadījies kas līdzīga, vai, var būt ir kādas idejas kur "rakt".? Sveces? Karburators? ....?
jdon6690 14.07.18
Dumps Pin - Paypal Verified WU/Transfer/PP/Bank-Log-In ATM Dumps Skimmers

ICQ :::::: (( 741605314 ))Buy Valid Clone ATM Cards Dumps TOEFL,IELTS,

Buy Valid Clone ATM Cards Dumps with the Pin SMR

SELLING FRESH CVVS FULLZ DUMPS+PIN PAYPAL BANK LOGIN WU

Selling Cvv CC Dumps Track 1/2 Transfer Western Union PP

Sell Paypal,Bank Logins,WU Trf,Dumps+Pin,GiftCards,Fullz CC

Sell CVV Quality 100% - Dumps With Pin - Transfer Western Union - Paypal

Verified

Western Union Transfer-Dumps-Cvv-CC-Track-1/2+Pin-RDP-SMTP-CVv2



Email :(patrickhassan1988@gmail.com)

ICQ :741605314
dr.laiva 13.07.18
Par jauniem ... 9.8 zs 15 zs un 20 zs vienā grozā cenu starpība otrā pārbūves izmaksas rezultātā saldā ekonomija ...

Saprotu Krievijā tiem, kam 4 klases pabeigtas vai liels slinkums tas ir aktuāli, jo līdz 10 zs nevajag tiesības un pārbūves rezultātā iegūtie 5 - 10 zs ir jūtami.
Pie mums, ar papildus argumentu – nevar sodīt par promilēm, kaut kas līdzīgs novērojams pārtaisot 5zs uz 6 zs, ir kas primitīvi pārlīmē uzlīmi, jo kontroles intelekts ir tāds kāds ir un vēl iet cauri.

Starp citu, bez pārbūves izmaksām jāņem vērā, ka ražotāja garantija nebūs spēkā. Ja tirgotājs uzņemas kaut ko pārbūvēt un uz sava rēķina nodrošināt garantiju, tā ir viņa darīšana.

Par lietotiem vai nolietotiem motoriem tā kā skaidrs ... veic eksperimentus pēc izklaides iespējām.
microp 13.07.18
9.8 parasti ir maksimālais lielākai daļai ražotāju.

Jauno 9.9 Suzuki var uz 20 saskrūvēt (smadzenes jāmaina), ja uz 15, tad tikai korķis. 9.9/15/20 viens un tas pats dzinējs. Domāju ka pārējiem tas pats.

Tapēc ja paskatās dzinēju cena no vienas sērijas praktiski neatšķirās.
BrunoL 13.07.18
divas vienkāršākās metodes :
1. Izņemt, ja ir *celku*. Parasti starp karbiķi un cilindru.
Jo ražotāji motorus taisa ar pārslodzes rezervi.
2. Uzlikt lielākas jaudas karburatoru, bet tad jāregulē arī aizdedze.

Pārējais jau saistīts ar fizisku iejaukšanos motorā,,,to labāk ne :)

Jon-Hill, 13.jūlijs 2018, 16:28

Aizdedze???
tevocis 13.07.18
Nav taisnība, ka Tohatsu 9,8 vai 9,9 var vienādi palielināt jaudu. Pat skatoties youtube var secināt, ka tas ir atkarīgs no izlaiduma gada un modeļa. Var izmest naudu un neko neiegūt jo ne visusiem '\siem modeļiem var vienkārši palielināt jaudu.
DsKs 13.07.18
google.ru ierakstam раздушка тохатсу 9.9 un skatamies ... pilns ar info kā video tā teksta formāta ...
Jon-Hill 13.07.18
divas vienkāršākās metodes :
1. Izņemt, ja ir *celku*. Parasti starp karbiķi un cilindru.
Jo ražotāji motorus taisa ar pārslodzes rezervi.
2. Uzlikt lielākas jaudas karburatoru, bet tad jāregulē arī aizdedze.

Pārējais jau saistīts ar fizisku iejaukšanos motorā,,,to labāk ne :)
Ezs87 13.07.18
Var galvu sēdināt, var turbīnu likt, var uz nitrodegvielu pāriet...
Jon-Hill 13.07.18
Ir iespēja.
laimonis31 13.07.18
Vai Tohatsu 9,8 motoram ir iespēja palielināt jaudu?
Jon-Hill 13.07.18
.. tas ka cilēkiem nav poņas, kas ir kas, baigi labi redzams ss-kā, nemaz nerunajot par vienkāršiem tirgoņiem, pat latrex liek motorlaivas kuteru sadaļā ! (šamiem tak būtu jāzin šķirba)
Un vispār tur ir baigā putra, principā sadalījums : laivas, motorlaivas un kuteri ir bezjēgā ! :)
arvis_an 13.07.18
Airu laivai tiesības nav vajadzīgas, vismaz pagaidām nē, un manā skatījumā tas nav vajadzīgs...cita lieta ir dunduki - pašnāvnieki, kam visu laiku ūdens līdz ceļiem un ir pie kājas kas viņiem apkārt notiek...cik nav redzēti niroki un ne tikai (arī motorlaivas), stāv kuģu ceļā un vēsā mierā copē, brīdī kad 10 m attālumā nāk kuģis, tak apbrauks :DDDD Tas pats naktī sēdēt pilnīgā tumsā bez jebkādas gaismas... Tādus indivīdus tikai viens var izmācīt un ar tiesībām tur nekāda sakara

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs