Konkretizēšu:
1) Laiva stiklašķiedra garums 3m, svars 55 kg
2) attālums 140 metri no konteinera līdz upei, svaram klāt vēl nāk elektromotors, akumulators, tas ir vēl 40 kg.
3) var vilkt pa zemi vai arī asfaltētu virsmu lielāko daļu, bet pēdējos 20 metrus pa zemi.
Lūdzu pievēršat uzmanību faktam, ka tā ir stikla šķiedras laiva, nevis pvh.
Arkso, 26.novembris 2018, 11:40
Arkso.
Ir šāds variants, nav stiklaškiedra, bet domāju var pielāgot.
addd [29.11.18]: Atklātā ūdens sezona ir galā, tāpēc visiem pārgalvjiem starp sezonā iesaku sākt gatavoties nākamai, nevis pārgalvīgi mesties uz nedroša ledus. Neaizmirstiet iekonservēt motorus, iztīrīt laivas un ieeļļot spoles.
Lai laiva izskatītos kā jauna, es sev atradu lētāko un efektīvāko variantu, tāpēc izmantoju dzinēja tīrīšanas līdzekli, notīra praktiski visu un ir droša pat PVC laivai.
Bez reklāmas, dzinēja mazgāšanas līdzekļa bilde albumā.
Lietot vienkārši, uzsmidzini un pēc piecām minūtēm noslauki ar lupatu.
Nevajag būt tādam pesimistam. Es tikko iegādājo jaunu džerka kātu un esmu ieplānojis nākošnedēļ to no laivas iemēğināt :)
Atklātā ūdens sezona ir galā, tāpēc visiem pārgalvjiem starp sezonā iesaku sākt gatavoties nākamai, nevis pārgalvīgi mesties uz nedroša ledus. Neaizmirstiet iekonservēt motorus, iztīrīt laivas un ieeļļot spoles.
Lai laiva izskatītos kā jauna, es sev atradu lētāko un efektīvāko variantu, tāpēc izmantoju dzinēja tīrīšanas līdzekli, notīra praktiski visu un ir droša pat PVC laivai.
Bez reklāmas, dzinēja mazgāšanas līdzekļa bilde albumā.
Lietot vienkārši, uzsmidzini un pēc piecām minūtēm noslauki ar lupatu.
Jā, piekrītu, ja negrib urbt caurumus, neliels (laivā, copes laikā ieliekams) rāmis ar tiem pašiem (lētajiem) tranča riteņiem (jo att. vien 140m) būtu gana labs risinājums.
Ja rokas aug kaut nedaudz no pareizajām vietām, tad uztaisīt metāla vai koka rāmi ar diviem riteņiem pakaļā nebūtu jābūt problēmām. Rāmis tāds, lai to aiz priekšas paceļot kopā ar visu laivu vari stumt/vilkt, ielaid ar visiem ratiem ūdenī un laid copēt, pēc tam ieparko laivu ratos un ar visiem ratiem velc uz garāžu. Šādā veidā nebūs laivā caurumi jāurbj riteņu stirpināšanai.
Konkretizēšu:
1) Laiva stiklašķiedra garums 3m, svars 55 kg
2) attālums 140 metri no konteinera līdz upei, svaram klāt vēl nāk elektromotors, akumulators, tas ir vēl 40 kg.
3) var vilkt pa zemi vai arī asfaltētu virsmu lielāko daļu, bet pēdējos 20 metrus pa zemi.
Lūdzu pievēršat uzmanību faktam, ka tā ir stikla šķiedras laiva, nevis pvh.
Tranča riteņi neaizstās auto piekabi.
P.S. Lielākā daļa industriālo iekārtu, kur tas ir iespējams, gultņus aizstāj ar buksēm. Mūsdienu plastmasas izstrādājumi ir ilgmūžīgi. Ir plastmasas bukses, kurās ir jau iestrādāts materiāls eļļošanai.
Nemaz nav smieklīgi,, man līdz upei tieši kilometrs!
Kaimiņš saviem ratiem uzlika tos riteņus ar buksēm.. kabināja pie autiņa un ar pirmo robu dudināja uz upi. Otraja braucienā ritenis izjuka un sasipa laivu (izsita caurumu sānā, dabūja vest uz remontu).
Es saviem ratiem uzliku no skutera priekšējos riteņus ar slēgtajiem gultņiem, plus blivslēgu un eļļosanas vaciņu ar ventili solidola špricei. Ari kabinu pie auto,,nu jau trīs sezonas bez bēdu !
Man domāt, ka tos riteņus būtu jāliek, kā Progress laivai - sānos, tādā veidā nobalansējot laivas svaru, lai svars ir uz riteņiem, nevis rokām. Jo, ja būs pie tranča, arī tos pārsimts metrus aizstumt būs grūti ! ( cik noprotu laivu vajag aiztransportēt no majas līdz upei, nevis 10 metrus no mašīnas) Tranča novietojums jau tomēr paredzēts vien dažiem metriem. Arī ritenus vajadzētu ar slēgtajiem gultņiem, parastās plastmasas bukses ātri nolietosies.
Var būt varat ieteikt ratiņus vai kādu citu ierīci, lai pārvietotu nelielu stikla šķiedras laivu līdz upei nelielā attālumā. Tā, lai to var izdarīt viens cilvēks.
Var būt varat ieteikt ratiņus vai kādu citu ierīci, lai pārvietotu nelielu stikla šķiedras laivu līdz upei nelielā attālumā. Tā, lai to var izdarīt viens cilvēks.
Var būt varat ieteikt ratiņus vai kādu citu ierīci, lai pārvietotu nelielu stikla šķiedras laivu līdz upei nelielā attālumā. Tā, lai to var izdarīt viens cilvēks.