Aizsūti emīlu uz csdd. Atbildēs visu pa punktiem.
urmaas [20.02.19]: Vadjs [30m]: Sveiki gribu iegādāties motoru motors no Vācijas kādiem papīriem jābūt jo nav viņš reģistrēts?Pirkšanas/pārdošanas līgums. Ja nav tad te nepiereģistrēsi.
Tikai pirkšanas pārdošanas līgums?
Vadjs [20.02.19]: Sveiki gribu iegādāties motoru motors no Vācijas kādiem papīriem jābūt jo nav viņš reģistrēts?
Pirkšanas/pārdošanas līgums. Ja nav tad te nepiereģistrēsi.
Sveiki gribu iegādāties motoru motors no Vācijas kādiem papīriem jābūt jo nav viņš reģistrēts?
Divus cilvekus 80+90 ar pusli 3.30 izvelc glise)))) goda vards))))
Man Merkurs 5hp pec ziemas ar pirmo ravienu))) ja silts tad vispar ar pus ravienu)))
Mazās hondoņas lec labi pat aukstas, tas tiesa.
Man 6-niekam Evinrudei arī rakstīts, ka ražots Tohatsu rūpnīcā....
[...] Neesmu vēl redzējis rokas motoru, kas ar pirmo lektu nedēļu stāvējis. Ko es nesaprotu?
kraft, 20.februāris 2019, 13:22
5hp honda pagājušo svētdien pielēca ar pirmo rāvienu pēc 2 vai 3 mēnešu stāvēšanas. motors laikam arī bija sailgojies pēc ūdens :)
Mercury 5zs jau laikam 3 vai 4 sezonas braucu (ļoti daudz braucu). Vienīgā problēma, kad ilgāk nākas paraustīt ir tad, kad bačokā benža beidzās un tiek tukšā bākā ielieta degviela. Man gan te kāds ieteica tad pirms raustīšanas pacilāt motoru augšā, lejā un arī šī problēma atkrita. Ja motors silts, tad lec ar pirmo, ja nedēļu/divas vai vairāk pastāvējis tad 2-5 reizes un aidā. A ja par Tohatsu un Mercury, tad cik zinu līdz kkādiem zirgiem tie ir identiski motori, kas tiek likti kopā vienā rūpnīcā. Neatceros gan līdz cik zirgiem, to Gintam no Eboat jājautā.
Kraft
Salīdzinoši:
1972 gada 2T "džonsons" lec labāk kā 2018 gada 4T mercūrīts. Gan auksts, gan silts! Abi "desmitnieki"! :)
Pērn pēc n-to gadu nelietošanas "džonīti" izvilku no "pagultes"! Nomainiju tik impelleru un degvielas "sūknīti", bij sažuvuši. Šie abi swensonijā.
LV pa ceļiem pārvietojos ar "swensonu"(volvo), pa ūdeņiem ar "japāni"(tohatsu) i bēdas nezinu. :)
Nu blin, kungi. Tad motors, kurš copes laikā nelec ar pirmo ir vienk sūds! vai sūdīgā kondīcijā. Un beidziet demagaģiju, ka vienam ražotājam "lec" bet citam nelec :D Kolēģim mazais merkurs lec kā nākas, savukārt, Burtnieka ezerā nomas laivai 2,5hp suzuks nelec ar 5to reizi. Tad kurš tur ir vainīgs? :) UK Pasaules čempī mums visiem bija kautkādi aizvēsturiski Merkuri un daži Tohaci, un man par lielu izbrīnu, visi strādāja kā pulksteņ no pusrāviena! CG Filmā tie ir labi redzami.
Kas tur nesaprotams?Mašīna arī ja nedēļu pastāvēs uzreiz ar pirmo apgriezienu nezvai pieleks...
Kraft
Es runāju par iedarbināšanu copes laikā uz ūdens. Nevis pēc ieziemošanas no šķūnīša izvilkta dzinēja iedarbināšanu! :)
Visā šajā sakarā tad man ir jautājums. Tā "lekšana" ir kas pa lielumu, ka vienam ražotājam redz, lec kā suns, bet otram jārauj "daudz". Gadījumā nav tā, ka tas tomēr ir atkarīgs no motora tehniskā stāvokļa? P.S Vecais 2t Johnsons leca ar 3 rāvieniem auksts. Tohatsu 9.8 lec arī ar 3. (vairākas dienas stāvējis piem), pēctam abi ar pirmo. Proncipā, ja šausmigi sapumpētu un dotu gāzē, tad dažreiz ielektu ari ar 2 rāvienu vasarā. Neesmu vēl redzējis rokas motoru, kas ar pirmo lektu nedēļu stāvējis. Ko es nesaprotu?
Man ir 5zs suzuki lec ka suns pie kājas
urmaas [20.02.19]: Man kā lietotājam ir galīgi uz zirga pavizināties kāda kompresijas pakāpe, kādā leņķī šprekstele utt. Manas prasības ir, lai dzinējs lec kā suns pie kājas. Nevis nez cik reizes jārausta. Ar starteri ir vienalga cik ilgi griež, pussekundi vai pusotru! :)
Tāpēc man ir HONDA. Un bēdu nezinu.
usis [20.02.19]: usis [5m]: KrāsaPrecīzāk - krāsojums! :)
Zorgens, 20.februāris 2019, 12:06
Krāsojums kā darbība, metode?
Kā krāsu salikuma atšķirība. :)
Man kā lietotājam ir galīgi uz zirga pavizināties kāda kompresijas pakāpe, kādā leņķī šprekstele utt. Manas prasības ir, lai dzinējs lec kā suns pie kājas. Nevis nez cik reizes jārausta. Ar starteri ir vienalga cik ilgi griež, pussekundi vai pusotru! :)
usis [5m]: KrāsaPrecīzāk - krāsojums! :)
Zorgens, 20.februāris 2019, 12:06
Krāsojums kā darbība, metode?