

Te laba infa mūsu 'aunu baram" kas neapjēdz to,kas notiek globālajā politikā...

Par to alkoholu. Jābūt galīgi aklam nezinītim lai nesaprastu to,ka notiek apzināta šīspuses tautu nodzirdīšana.Zviedrjā alkaholu tirgo ikai vienā komūnas centra veikalā,no 10.00-17.00es neiebilstu ja pie mums ieviestu ko līdzīgu
Komūnās dzīvo vismaz simts tūkstošu iedzīvoāju...Visi smaidīgi un veselīgi ...
Tonis, 6.maijs 2019, 16:34

Par to alkoholu. Jābūt galīgi aklam nezinītim lai nesaprastu to,ka notiek apzināta šīspuses tautu nodzirdīšana.Zviedrjā alkaholu tirgo ikai vienā komūnas centra veikalā,no 10.00-17.00
Komūnās dzīvo vismaz simts tūkstošu iedzīvoāju...Visi smaidīgi un veselīgi ...
Komūnās dzīvo vismaz simts tūkstošu iedzīvoāju...Visi smaidīgi un veselīgi ...

Jozis2 [06.05.19]: Ak! Nabagi krievi! Viņi galīgi neko neprot. Cik reizes tas jums ar raihu gan te nav jāapgalvo, bet tāpat daudzi tam vēl nav noticējuši.Tu kā urla iedomājies, ka jūs kaut eiropa kur gaida. Un pisat prom no Latvijas un savu utu zemi.

Tātad redzu tikai bla, bla bla... Atbildēt nevari, graustam jau arī tirgus cena neceļas debesīs tā, kā tas notiekj ar kadastra vērtību.jančuk tu tak esi muļķis,bieži zemes vērtība ir galvenā kas veido to vērtību nevis tava sausā tualete kas uz viņas atrodas
Tad jau Deglava tilts ir īpaši vērtīgs DDD
Jozis2, 6.maijs 2019, 15:07

krievi neko labu nemāk uztaisīt,nopirka no Mercedes licensi ražot Mercedes Actros zem kamaz brenda,itkā visam būtu jabūt labi,bet pat no Mercedesa viņiem sanāk tikai kamazs,lūk tas ir jāmāk no laba vilcēja uzmeistarot kamazu
uldens2, 6.maijs 2019, 14:36
Ak! Nabagi krievi! Viņi galīgi neko neprot. Cik reizes tas jums ar raihu gan te nav jāapgalvo, bet tāpat daudzi tam vēl nav noticējuši.

uldens2 [0:35]: Nupat jau šur tur kaut kas tamlīdzīgs veidojas arī Latvijā.
Jozis2, 5.maijs 2019, 23:56
par šo konkrētāk,kur ir kaut kas līdzīgs iekš LVJā, jā, jozjanci2, es ar gribētu konkrētākus piemērus
raihs, 6.maijs 2019, 06:47
Tad nu paskaties pats, kādas prognozes ir ar kadastra vērtībām īpašumiem.
Un pastāsti man, kā var tā būt, ka īpašums, kurš gadiem ejot strauji nolietojas, izrādās! tajā pašā laikā tā vērtība vēl straujāk pieaug?
Parasti tā ir, ja skolā nemācās elementāras lietas, vēl trakāk, ja šādi divnieku karaļi nonālk pie teikšanas. Taču tik tālu nu esam, un brīnāmies, ko tie tur brauc uz lidostu un sēžas ļotenēs.
Jozis2, 6.maijs 2019, 10:44cik tad tu gribi kadastra vērtību??Pusi no tigus cenas vai 1/3??
uldens2, 6.maijs 2019, 11:19
Es negribu pilnīgi neko. Mani tikai interesē jautājums - kā var tā būt, ka īpašums laika gaitā nolietojas, bet tā vērtība taisās pieaugt par 25 - 40%.
Vai tiešām mums te masveidā rodas arheoloģijas pieminekļi, vai kā?
Jozis2, 6.maijs 2019, 11:26
vari iet protestēt pie nekustamo ipašumu aģenturām,lai šie tirgo lētāk nekustamos
uldens2, 6.maijs 2019, 11:40
uldens2 [0:35]: Nupat jau šur tur kaut kas tamlīdzīgs veidojas arī Latvijā.
Jozis2, 5.maijs 2019, 23:56
par šo konkrētāk,kur ir kaut kas līdzīgs iekš LVJā, jā, jozjanci2, es ar gribētu konkrētākus piemērus
raihs, 6.maijs 2019, 06:47
Tad nu paskaties pats, kādas prognozes ir ar kadastra vērtībām īpašumiem.
Un pastāsti man, kā var tā būt, ka īpašums, kurš gadiem ejot strauji nolietojas, izrādās! tajā pašā laikā tā vērtība vēl straujāk pieaug?
Parasti tā ir, ja skolā nemācās elementāras lietas, vēl trakāk, ja šādi divnieku karaļi nonālk pie teikšanas. Taču tik tālu nu esam, un brīnāmies, ko tie tur brauc uz lidostu un sēžas ļotenēs.
Jozis2, 6.maijs 2019, 10:44cik tad tu gribi kadastra vērtību??Pusi no tigus cenas vai 1/3??
uldens2, 6.maijs 2019, 11:19
Es negribu pilnīgi neko. Mani tikai interesē jautājums - kā var tā būt, ka īpašums laika gaitā nolietojas, bet tā vērtība taisās pieaugt par 25 - 40%.
Vai tiešām mums te masveidā rodas arheoloģijas pieminekļi, vai kā?
Jozis2, 6.maijs 2019, 11:26
vari iet protestēt pie nekustamo ipašumu aģenturām,lai šie tirgo lētāk nekustamos
uldens2, 6.maijs 2019, 11:40
Tātad redzu tikai bla, bla bla... Atbildēt nevari, graustam jau arī tirgus cena neceļas debesīs tā, kā tas notiekj ar kadastra vērtību.
Tad jau Deglava tilts ir īpaši vērtīgs DDD

krievi neko labu nemāk uztaisīt,nopirka no Mercedes licensi ražot Mercedes Actros zem kamaz brenda,itkā visam būtu jabūt labi,bet pat no Mercedesa viņiem sanāk tikai kamazs,lūk tas ir jāmāk no laba vilcēja uzmeistarot kamazu

Starp citu, "internacionālai" lidmašīnai droši pienāks gals.
Sukhoi Superjet 100 — первый постсоветский гражданский лайнер российской разработки, предназначенный для перевозки 98 пассажиров на расстояния до 4600 км. Его поставки начались в 2011 году, с этого момента было выпущено порядка 180 воздушных судов этого типа. В создании самолета активно участвовали иностранные компании и поставщики компонентов. Крупнейшим партнером стала французская группа Safran — самолет комплектуется двигателями SaM146, которые выпускает российско-французское СП.
Заказчиками и эксплуатантами SSJ-100 являются в основном отечественные авиакомпании, самый крупный из которых — «Аэрофлот». Продвижение самолета на зарубежные рынки идет с трудом. В ноябре 2018 года бельгийская компания Brussels Airlines заявила, что хочет отказаться от российских самолетов из-за постоянных поломок. А в начале нынешнего года об этом же сообщила ирландская CityJet.
Эксперты связывают проблемы SSJ-100 с отсутствием развитой сети сервисных центров, а также с выявленными неполадками в системах кондиционирования и управления воздушным судном. В частности, только в 2012 году на этот тип лайнера в «Аэрофлоте» пришлось порядка 40% всех инцидентов, связанных с отказом авиатехники. В отчете компании, касавшемся авиабезопасности, речь также шла о сбоях выпуска шасси. Осенью 2018-го сообщалось о проблемах в «горячей части» двигателей SaM146.
Фото: ИЗВЕСТИЯ/Александр Казаков
Частные поломки SSJ-100 и долгая поставка запчастей приводят к тому, что самолет слишком много времени проводит на земле, проигрывая иностранным конкурентам. Так, в 2017 году средний налет SSJ-100 составил 3,3 часа в сутки против порядка 10 часов у Airbus 320/321 и Boeing 737.
По данным из открытых источников, сегодня Superjet используют «Аэрофлот» –– получены 50 единиц из 150 заказанных, «Ямал» (эксплуатируются 15 единиц из 25 заказанных), «Газпром авиа» (в эксплуатации 10 самолетов); «Азимут» (эксплуатируются восемь единиц), «ИрАэро» (эксплуатируются восемь самолетов); «Якутия» (в эксплуатации пять штук); «РусДжет» (один самолет), ФГБУ «Специальный летный отряд «Россия»» (два самолета), МЧС России (два самолета из восьми заказанных).
Sukhoi Superjet 100 — первый постсоветский гражданский лайнер российской разработки, предназначенный для перевозки 98 пассажиров на расстояния до 4600 км. Его поставки начались в 2011 году, с этого момента было выпущено порядка 180 воздушных судов этого типа. В создании самолета активно участвовали иностранные компании и поставщики компонентов. Крупнейшим партнером стала французская группа Safran — самолет комплектуется двигателями SaM146, которые выпускает российско-французское СП.
Заказчиками и эксплуатантами SSJ-100 являются в основном отечественные авиакомпании, самый крупный из которых — «Аэрофлот». Продвижение самолета на зарубежные рынки идет с трудом. В ноябре 2018 года бельгийская компания Brussels Airlines заявила, что хочет отказаться от российских самолетов из-за постоянных поломок. А в начале нынешнего года об этом же сообщила ирландская CityJet.
Эксперты связывают проблемы SSJ-100 с отсутствием развитой сети сервисных центров, а также с выявленными неполадками в системах кондиционирования и управления воздушным судном. В частности, только в 2012 году на этот тип лайнера в «Аэрофлоте» пришлось порядка 40% всех инцидентов, связанных с отказом авиатехники. В отчете компании, касавшемся авиабезопасности, речь также шла о сбоях выпуска шасси. Осенью 2018-го сообщалось о проблемах в «горячей части» двигателей SaM146.
Фото: ИЗВЕСТИЯ/Александр Казаков
Частные поломки SSJ-100 и долгая поставка запчастей приводят к тому, что самолет слишком много времени проводит на земле, проигрывая иностранным конкурентам. Так, в 2017 году средний налет SSJ-100 составил 3,3 часа в сутки против порядка 10 часов у Airbus 320/321 и Boeing 737.
По данным из открытых источников, сегодня Superjet используют «Аэрофлот» –– получены 50 единиц из 150 заказанных, «Ямал» (эксплуатируются 15 единиц из 25 заказанных), «Газпром авиа» (в эксплуатации 10 самолетов); «Азимут» (эксплуатируются восемь единиц), «ИрАэро» (эксплуатируются восемь самолетов); «Якутия» (в эксплуатации пять штук); «РусДжет» (один самолет), ФГБУ «Специальный летный отряд «Россия»» (два самолета), МЧС России (два самолета из восьми заказанных).

Zibens tiešām ir smieklīgs iemesls. Tad jau pasaulē katru dienu gāztos ļodenes...

Nu protams, to arī gaidīju- arī nīstajiem amīšiem lidmašīnas krītot! :) Nu ko gan citu teikt, ne? Tikai piemirsi, ka gaisā lidinās simtiem tūkstošu Boeingu, un gaužām niecīgs suhoju... Un jau čupa ar avārijām, to pat vata tv vairs neslēpj...ja zibens var tiks smagi sabojāt lidmašinu,pietam vēl jaunu,tad nu tas ir mēslu mēsls,zibens trāpijumi ir ikdienišķa parādība un tur nekam nopietnam nevajadzētu notik,pieļauju ka vēlāk atklāsies pavisam citi iemesli
raihs, 6.maijs 2019, 13:27
Iet runa par Boeing 737 Max8 modeli (sēriju), kuru pārtrauc izmantot pasaulē. Pričom te 100 tūkstoši pārējo aparātu. Krievi pagaidām saka, ka iespējams, zibens vainīgs. Laiks radīs. Šitās lietas noslēpt izmeklēšanas gaitā nav iespējams. Katrs var lielīties ar saviem sasniegumiem. Krievs apgādā ASV ar kosmisko kuģu dzinējiem. Krievs sludina, ka viņu kaujas lidmašīnas labākās pasaulē un rāda un smejas kā āmīši avarē. Pats saproti, kurš kuru pārspļaus...Kanādiešu jaunajam " Bombardierim" arī lienot ārā šādi tādi defektiņi. Neviens nav ideāls.
Pravietis, 6.maijs 2019, 13:42

Man nepatīk šitā lieta, ka alkohols tiek tirgots internetā un eirolatvija spiesta arī piekopt šo ES ačgārnību. Katru dienu pārsteigumi.
https://sputniknewslv.com/Latvia/20190506/11486216/latvija-zaude-ienakumus-alkoholu-atlaus-pardot-interneta.html
https://sputniknewslv.com/Latvia/20190506/11486216/latvija-zaude-ienakumus-alkoholu-atlaus-pardot-interneta.html

Nu protams, to arī gaidīju- arī nīstajiem amīšiem lidmašīnas krītot! :) Nu ko gan citu teikt, ne? Tikai piemirsi, ka gaisā lidinās simtiem tūkstošu Boeingu, un gaužām niecīgs suhoju... Un jau čupa ar avārijām, to pat vata tv vairs neslēpj...
raihs, 6.maijs 2019, 13:27
Iet runa par Boeing 737 Max8 modeli (sēriju), kuru pārtrauc izmantot pasaulē. Pričom te 100 tūkstoši pārējo aparātu. Krievi pagaidām saka, ka iespējams, zibens vainīgs. Laiks radīs. Šitās lietas noslēpt izmeklēšanas gaitā nav iespējams. Katrs var lielīties ar saviem sasniegumiem. Krievs apgādā ASV ar kosmisko kuģu dzinējiem. Krievs sludina, ka viņu kaujas lidmašīnas labākās pasaulē un rāda un smejas kā āmīši avarē. Pats saproti, kurš kuru pārspļaus...Kanādiešu jaunajam " Bombardierim" arī lienot ārā šādi tādi defektiņi. Neviens nav ideāls.

Nu protams, to arī gaidīju- arī nīstajiem amīšiem lidmašīnas krītot! :) Nu ko gan citu teikt, ne? Tikai piemirsi, ka gaisā lidinās simtiem tūkstošu Boeingu, un gaužām niecīgs suhoju... Un jau čupa ar avārijām, to pat vata tv vairs neslēpj...

Atceros, pirms kaut kādiem gadiem AirBaltic vēl apsvēra iepirkt jaunos supermodernos Sukhoi par superzemām cenām...
raihs, 6.maijs 2019, 13:03
Arī Boeing ir problēmas...
https://www.delfi.lv/news/arzemes/boeing-zinaja-par-737-max-lidmasinu-drosibas-sistemas-nepilnibam-pirms-lion-air-katastrofas.d?id=51056957

Medusmaize .Labi ,ka pie mums tā gluži nav...
https://youtu.be/Kk8RinrQGok?t=463
https://youtu.be/Kk8RinrQGok?t=463

Atceros, pirms kaut kādiem gadiem AirBaltic vēl apsvēra iepirkt jaunos supermodernos Sukhoi par superzemām cenām...

Jaunajiem jau liekas ,ka tas viss vēl aiz kalniem..Ticat man,tie gadi pienāk nemanOt...
Un tad to pabalstu rēķina no tās algas,kāda bija 96-98 gadā.Loģiski,ka tad nekādas normālas algas nebija.Tie kas tolaik bija pie varas iemaksāja no ķešas lielākas summas lai palielinātu savas pensijas..Pats jautrākais jau ir tas,ka arī šitās kapeikas drīz izmaksāt nevarēs...
Un tad to pabalstu rēķina no tās algas,kāda bija 96-98 gadā.Loģiski,ka tad nekādas normālas algas nebija.Tie kas tolaik bija pie varas iemaksāja no ķešas lielākas summas lai palielinātu savas pensijas..Pats jautrākais jau ir tas,ka arī šitās kapeikas drīz izmaksāt nevarēs...

Apnicis klausīties "pareizo vārdu" sludinātājus. Ja jau šodien par savu mitekli ir jātdod vairāk kā puse no vienas darba algas gadā kā minimums, citam vairāk par darba algu, bet pensionāram vidēji divas pensijas gadā, tad par ko te vairs runāt... Droši , ka pēc vakardienas šie cipari "mīlētajā" mītnes zemē būs vēl drastiskāki. Tikai mietpilsonis ar karodziņu rokās var abstrahēties no dzīves ekonomiskajām realitātēm un salīdzināt mūsu nodokļus ar vakareiropas valstīm, bet , savukārt aizmirst, kādas mums ir vidējās algas, pensijas no kurām lielai ļaužu grupai jāmaksā nodokļi. Tādēļ kreiso ienākumu ieguvēji aiztaisiet mutes ciet. Tas ir viens no lielākajiem nodokļiem, kas skars visus apzinīgos godprātīgos cilvēkus (viņu mantiniekus), kas dzīves laikā ar savu darbu un ieguldījumu ir snieguši devumu valstij, kuriem tagad ar vieglu roku varēs atņemt uzturlīdzekļus un likt savilkt vēl ciešāk jostas. Lai maksā brīvvalsts jaunāko laiku zagļi un politisko partiju politbiroji un to biedri. Tā mēs palielināsim iedzīvotāju slāni, kuriem zudīs jebkāda interese par sava īpašuma iegādi, ja tev vēlāk jākļūst par ķīlnieku valsts reketam. Cik ilgi maznodrošinātie cilvēki tiks pazemoti un viņiem sistemātiski būs nepātraukti jāskraida pa pašvaldībām lūdzot žēlastība savai kailai dzīvībai. Es neizslēdzu iespēju, ka tas var notikt arī ar mani. Pensija nav aiz kalniem. Bet jums laikam nē, un tādēļ dzesējiet muldāmos.... Plikadīdu slānis augs, neapmierinātība un "kritiskā robeža" nav aiz kalniem.