Jūs saprotat, ka šī diskusija ir bezjēdzīga? Cilvēkam vairākas reizes ir norādīts, ka MK.noteikumu nr. 213 2.4 punkts definē, kāds kuģošanas līdzeklis ir uzskatāms par airu laivu, un 2.2 punkts - kāds par motorlaivu.
Kā jau bija norādīts, 5.pants attiecas uz gadījumiem, kad izmanto uzkarināmo dzinēju, kas nav reģistrēts apliecībā (t.i., kura vietā ir reģistrēts cits). 5.pants runā tikai par atkāpēm reģistrācijas kontekstā, un tajā nekur nav norādīts (irseeja kunga vārdiem rakstot), ka tas pieļauj atkāpes no 2.pantā dotajām definīcijām.
5.panta problēma nedaudz ir tā atrašanās vieta noteikumos, ja tas būtu pievienots pēc 10. vai 11.panta, tad iespējams jautājumu būtu mazāk, jo "lasītos" saprotamāk.
arvis_an [19.06.19]: pienef, viss pareizi, tikai vēl piebilde, ka ja karini virsū virs 5zs, vajag ne tikai tiesības, bet arī attiecīgi reģistrētu laivu, vai tā ir motorlaiva, kuteris, speciālizēts ūdens transports utt, TIKAI ne airu laiva.
Kur tas rakstīts?
Paldies par labojumu, to izlaidu.
pienef, viss pareizi, tikai vēl piebilde, ka ja karini virsū virs 5zs, vajag ne tikai tiesības, bet arī attiecīgi reģistrētu laivu, vai tā ir motorlaiva, kuteris, speciālizēts ūdens transports utt, TIKAI ne airu laiva.
arvis_an, 19.jūnijs 2019, 09:18
Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Prom1tay, 18.jūnijs 2019, 20:48
Sāksim ar to ka BRIG nav Krievijā ražota laiva, bet Ukrainā. BRIG laivu Latvijā piereģistrētu ir pa pilnam, kvalitāte laba, aizbrauciet sākumā ar dokumentiem uz CSDD.
Cieņā
pienef, viss pareizi, tikai vēl piebilde, ka ja karini virsū virs 5zs, vajag ne tikai tiesības, bet arī attiecīgi reģistrētu laivu, vai tā ir motorlaiva, kuteris, speciālizēts ūdens transports utt, TIKAI ne airu laiva.
pienef
Apskaidro vēl tautai piektā punkta būtību par tiem 36,8KW lai te neputro uz ko tas attiecas.
Viss pareizi tikai bez vārdiem skaitās automātiski jo pirkšanas pārdošanas akts nosaka pa priekšu. :)
Viss pareizi tikai bez vārdiem skaitās automātiski jo pirkšanas pārdošanas akts nosaka pa priekšu. :)
Tātad, izdalīsim uz reiz divas lietas - laiva un motors. Airu laivas LV reģistrē brīvprātīgi, BET, jāskatās tehniskā specifika,(vai plāksne uz tranča) jo ja airu laivai (pūslim) ražotājs norāda, ka motoru var kabināt lielāku par 5zs, tad automātiski tā skitās motorlaiva un ir jāreģistrē, kā arī nepieciešamas atpūtas kuģa vad. apliecība. Ja tu kaut airēsinar airiem, vajag tiesības un reģistrēt! Otra lieta, jautā, kas norādīts grāmatiņā, jo ir arī airu laivas, kam, piemēram, var kabināt max tikai 2,5zs, bet nez kāpēc grāmatiņā norādīts, ka motorlaiva. Treškārt, ar ražotāju var sarunāt, ka tai pašai laivai, kam var kabināt motoru lielāku par 5zs norāda, ka tā tomēr ir airu laiva, bet tad vedā līdzi to grāmatiņu, lai nav pigori uz ūdens :) par motoriem- ja brauc ar motoru, kura jauda lielaka par 5zs tad vajag tiesības, kaut vai karini virsū plostam vai vannai..
Nu tad kārtīgi izlasi punktu 2.4, skaidrāk vairs nevar pateikt.
kutis [18.06.19]: Galīgi nesaprotu šī vakara cepienu un likumu aplamu traktēšanu.
Punkts 2.2 attiecas uz motorlaivaām
Punkts 2.4 attiecas uz airu laivām
Punkts 5. attiecas uz reģistrāciju un izmaiņām tajā.
Beidziet mulsināt tautu.
Bet runa taču ir par reģistrāciju un izmaiņām? Tieši tas arī ir atrunāts. Cepiena nav. Vienkārši nav saprotams, kādēļ ar laivu, kurai tehpasē norādīts "airu laiva", nedrikstetu likt jaudigāku motoru par 5zs? Es tādu ierobežojumu nekur neatrodu. Plus manā izpratnē 5. punktā tas nav atrunāts.
Galīgi nesaprotu šī vakara cepienu un likumu aplamu traktēšanu.
Punkts 2.2 attiecas uz motorlaivaām
Punkts 2.4 attiecas uz airu laivām
Punkts 5. attiecas uz reģistrāciju un izmaiņām tajā.
Beidziet mulsināt tautu.
Maris_C [18.06.19]: Es uzskatu, ka jebkuram motoram vajadzētu tiesības. Ezeros, kur velcē, var redzēt, ka lielai daļai "draiveru" nav pat mazākās sajēgas, kam priekšroka.
Tam kam lielāka laiva un kaklu resnums tiem kas laivā, priekšroka. :)))
Par kādu laivu ir runa? Ja ražotājam ir "pārstāvis" LV, varbūt var kaut ko sarunāt?
Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Prom1tay, 18.jūnijs 2019, 20:48
Neko neizdarisi. Rus nau CE sertifikata laivam,vienigais meginat ka paštaistu.
Krivijas dokumentos raksta: Надувная лодка un nav nekadu airu laivu vai motor laivu
Un vēl par tām airu laivām un reģistrāciju. Tikko apskatījos pirkuma papīru kopijas. Manai stikla šķiedras laivai max motors 6komats kw. Man viņa e.csdd uzrādās kā airu laiva. Tātad viss ir atkarīgs no tā, ko ražotājs uzrāda reģistrācijas dokumentos! Un pie kājas max motora jauda.
Prom1tay [18.06.19]: Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Jāveic tā saucamā sertifikācija, atbilstības novertējums. USDM auto taču arī var reģistret veicot šīs darbības. Tikai hvz vai atmaksāsies privātpersonai, īpaši, ja nav dārgais gals. LV tirgo arī rus ražotas jaunas laivas. Domāju, ka viņi arī iziet šo ceļu.
Prom1tay [18.06.19]: Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Hvz, es visus jautājumus cenšos risināt pie speciālistiem, mēģini zvanīt CSDD.
Ko lai dara ja laiva atvesta no Krievijas un ir kreivijas dok?
Prom1tay, 18.jūnijs 2019, 20:48
Ko, ko dara? Izmanto kā baseinu?