Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)
irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51
nu te tu biki pārspīlē...
jebkurai laivai ir jāliek tāds motors kāds tai paredzēts... un tam ir stipra saistība ar masu... Manā uztverē stikla škiedras laivai JEBKURĀ gadījumā ir tikai viena vienīga priekšrocība - cena. Visā pārējā "bleķis" ir pārāks. Stiklaškiedra ir viegla tikai vienkorpusa variantā, kas , manā uztverē, par nopietnu motorlaivu nav uzskatāms, divkorpusa pie vienādām dimensijām parasti būs smagāka nekā aviācijas alumīnijs. Par izturību un ilgmūžību pat nav ko salīdzināt, nebūs viegli atrast 1978. gadā ražotu plastikāta laivu normālā stāvoklī (manam Krim tāds ražošanas gads virsū stāv) normālā lietojamā stāvoklī, a alumīnijam pofig, ja paši nav idiotiski sasipuši rūpnīcas aizsarggrunti (vot to krievi taisīt mācēja) .
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)
Es ar savu krim pārbūvi esmu apmierināts vairāk kā.Izgriezu visu iekšējo daļu,atstājot tikai bortus priekšai uzliku platformu.grīda pa visu vienā līmenī.Plaša stabila,gaita ar 5z motorīti laba .Izmaksas smieklīgi mazas.Ja salīdzina ar šķiedrenēm,daudz labāka.
Principā, Zaraza +/- uzrakstīja to, pie kā nonāks katrs, kurš nopietni pieies jautājumam, kas saucas CCCP laika “alumīnija” laivu pārbūvēšana makšķerēšanai.
Ja kāds ir centies no Kazankas uzražot Alumacraft un beigās secinājis, ka nekas tuvu līdzīgs nav sanācis un lētāk būtu bijis uzreiz nopirkt Alumacraft vai vispārīgi teoritizē no dīvāna poziīcijām, tad nevajag rakstīt, ka CCCP laika laivas nav izmantojamas un nekam neder.
cupix [16.07.19]: Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?
Sams122, 16.jūlijs 2019, 15:22
Dieva dēļ nekad , nekad dzīvē neapsver šādu motoru!
:)
Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?
Sams122, 16.jūlijs 2019, 15:22
Dieva dēļ nekad , nekad dzīvē neapsver šādu motoru!
Ja pļaut mauriņu, tad derēs! Uz ūdens ar tiem vajadzētu aizkiegt ar likumu rādīties!
Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?
Sams122, 16.jūlijs 2019, 15:22
viksviks [5:05]: Labdien. Sakiet lūdzu. Kadas atsauksmes? Bush crab 360 un dulkan 360360
viksviks, 16.jūlijs 2019, 05:05
Šogad paņēmu Dulkan 370 DZ. Jaunu.
Pagaidām nekādu problēmu nav, esmu apmierināts.
Paziņai 360 ir, jau vairākas sezonas lieto, it kā viss ok, neko sliktu nav teicis.
2,5hp tiem draņķiem ies garām kā formula :)
cik esmu tos redzējis, liekas, ka airēt pūsli var tikpat ātri :) toties kas par troksni..
kaut kad jau te esmu rakstījis, ka reiz tādu joku rūcam klausījos, klausījos, līdz pēc stundas vai vārāk ieraudzīju un vēl pēc tikpat viņš bij ticis līdz manīm.. tad klausījos, līdz pazudīs... bet ilgi nepazuda :)
Gribi, lai visi apkārtējie copmaņi te ļoti "iemīl" vai skatās ar līdzjūtību, ķer ciet. citādi - Tev to nevajag :D
martins_, 26.jūnijs 2017, 15:03
Šis laikam bija spilgtākais apraksts (skat.citēto daļu)
Vispār jau lapai augšējā labajā stūrī ir funkcija meklēt. ieraksti tur "Demon motori" un tad varēsi izlasīt visus iemeslus kāpēc viņu nevajag pirkt. Šis jau nu ir no tiem, par ko jautā ar apskaužamu regularitāti.
Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?
dr.laiva, 16.jūlijs 2019, 07:49
Savu "Krim" (bildes var albumā apskatīt) radikāli uztjūnēju tālajā 2013. gadā , tas bija viens no pirmajiem tādiem projektiem LV. Lietots tiek vēl šobaldien un savu funkciju pilda. Toreiz taisīju pa smuko, priekš sevis, piķi nežēloju un principā dabūju to ko gribēju. BET pilnīgi piekritīšu viedoklim, ka šādam projektam, pie pašreizējās laivu izvēles gan jaunu, gan sekundārā tirgū nav jēgas no ekonomiskā viedokļa, pārāk daudz līdzekļu un laika tas prasa un gala rezultāts jebkurā gadījumā reāli zaudē patiešām labām modernām copes laivām. Nu neviena no PSRS laika laivām nav optimizēta copei, lielākā daļa ir par šauru, salona izvietojums nepiemērots, mantu glabātuves bezjēdzīgas un vispār pludlīnijas, gaitas īpašības utt. zaudē.
Nu nevar paņemt Progresu un uztaisīt no tā Finval, Alumcraft, Lund vtml.
Ja pret tjūningu attiecas kā pret hobiju ar vēlmi uztaisīt unikālu dizaina projektu, tad jā, var darīt.
A ja vajag panākt ekonomisko effektivitāti, tad nopietna pārbūve neatmaksājas. Tas gan nenozīmē, ka nevar paņemt PSRS laika laivu un ar to copēt, paša korpusa materiāla kvalitāte, ja saprātīgi saglabāta, ir laba.
Ja neveic radikālu pārbūvi ar jaukšanos konstrukcijā bet tikai "obvesku" (nu tur benķi, stūres vadība, kātu turētāji u.c. sīkumi kas neskar pašu laivas konstrukciju), tad sanāk laiva ar ko copēt normāli var un arī lētāk sanāks. Bet ieviest tādu laivu ar domu, ka nu tūlīt uztaisīšu īstu baseni par limonādes cenu gan ir naivi.
zaraza, 16.jūlijs 2019, 14:52
+++
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?
dr.laiva, 16.jūlijs 2019, 07:49
Savu "Krim" (bildes var albumā apskatīt) radikāli uztjūnēju tālajā 2013. gadā , tas bija viens no pirmajiem tādiem projektiem LV. Lietots tiek vēl šobaldien un savu funkciju pilda. Toreiz taisīju pa smuko, priekš sevis, piķi nežēloju un principā dabūju to ko gribēju. BET pilnīgi piekritīšu viedoklim, ka šādam projektam, pie pašreizējās laivu izvēles gan jaunu, gan sekundārā tirgū nav jēgas no ekonomiskā viedokļa, pārāk daudz līdzekļu un laika tas prasa un gala rezultāts jebkurā gadījumā reāli zaudē patiešām labām modernām copes laivām. Nu neviena no PSRS laika laivām nav optimizēta copei, lielākā daļa ir par šauru, salona izvietojums nepiemērots, mantu glabātuves bezjēdzīgas un vispār pludlīnijas, gaitas īpašības utt. zaudē.
Nu nevar paņemt Progresu un uztaisīt no tā Finval, Alumcraft, Lund vtml.
Ja pret tjūningu attiecas kā pret hobiju ar vēlmi uztaisīt unikālu dizaina projektu, tad jā, var darīt.
A ja vajag panākt ekonomisko effektivitāti, tad nopietna pārbūve neatmaksājas. Tas gan nenozīmē, ka nevar paņemt PSRS laika laivu un ar to copēt, paša korpusa materiāla kvalitāte, ja saprātīgi saglabāta, ir laba.
Ja neveic radikālu pārbūvi ar jaukšanos konstrukcijā bet tikai "obvesku" (nu tur benķi, stūres vadība, kātu turētāji u.c. sīkumi kas neskar pašu laivas konstrukciju), tad sanāk laiva ar ko copēt normāli var un arī lētāk sanāks. Bet ieviest tādu laivu ar domu, ka nu tūlīt uztaisīšu īstu baseni par limonādes cenu gan ir naivi.
Doma pirkt laivas motoru. Neko lielu ko pielikt pie parastas “zaļās” laivas. Der ari lietoti bet gatavi darbam jau nakošaja dienā!
cupix [Vakar]: :) Cupik, nevajag nostaļģēt. :) Es pilnībā saprotu Tevi. Grūti pieņemt faktu, ka ir 2019. gads un par nelielu naudu var iepirkt krutas stiklašķiedras laivas. Bet no tevis es apmēram tādu atbildi arī gaidīju. :)
Tās laivas vienīgā man zināmā priekšrocība ir pat ne laivas īpašniekam bet citiem, jo pa gabalu var dzirdēt kad padomju šrotu cienītājs Cupiks airē :)
irseejs, 15.jūlijs 2019, 18:21
kā tad tu vari saprast manu domu ,ja tu turpini šaurā leņķī skatīties un domāt ka man pie sirds ir kaut kas cits, nevis kazanka , bet es tik uzrakstīju ka apgalvojums : "kazanka ir nestabila bezvējā ir aplams".
Nosauc tās krutās stikla šķiedras laivas par nelielu naudu ? Domāju ka to nevarēsi atbildēt pat ar 2019 gada mātes google palīdzību. Ka tik katrā tēmā izmētāt fekālijas.Iespējams tu esi fekāliju eksperts. :) Piedod. Bet tu esi izmerijis tadas kazankas realo izmantojamo platību? :) Varu nosaukt vairakas normalas laivas. Piemeram jebkurs amber ražojums virs 4 metri. Jauns. :) Par nepilniem tukstots eiro. :) Es nezinu ka Tev ar finansalo situaciju, bet es neuzskatu, ka ir baiga jega pirkt padomjlaiku luzni, lai to nomestu ezera krasts. Jo 5 zs motors, kuru var savakt lidzi, diez vai kazankai bus piemerots. Savukart par tava šrota cenu nu jau var nopirkt no ķīnas jaunu gumijnieci. Jaunu. Bez problēmām. Plus ar tadu pat izmantojamo platību. :(
irseejs, 15.jūlijs 2019, 21:31
Tieši tā nepilni 1000 euro ( ap ~ 800 ja nemaldos) , ja iedziļinātos tekstā ,ko nerakstīju es , tad mūsu foruma biedrs meklē "lētu variantu ko nomest krastā". Man viss ir ar stāvokli ir okay : i mazai i sviestam pietiek =) Katram tak sava specifika , kur turēt laivu, glabāt , ar ko pārvadāt u.t.t . Ja biedram ir grūti pārvadāt tad nu ieteikums ir tāds, ja savādāki apstākļi tad atkal es ieteiktu ko citu =) Pašam pie sirds ir laba, kvalitatīva koceniece , ko esmu atvedis no Norges pēc mana pasūtījuma. Maniem copes apstākļiem pilnībā ar to pietiek , nav nepieciešamība likt lielos motorus(tas manai sirdij ) . Atpūtai ar ģimeni izmantoju daudz , daudz savādāku laivu , kur ir citi Zs un cita stabilitāte , bet copei es uzskatu nav piemērota, kaut vai Ķīsī un pie Bolderājas mola to ir pietiekami daudz =)
viksviks [5:05]: Labdien. Sakiet lūdzu. Kadas atsauksmes? Bush crab 360 un dulkan 360
viksviks, 16.jūlijs 2019, 05:05
Ja tas ir tas, kas tiešām nepieciešams, tad lielas atšķirības starp šiem ražotājiem nebūs.
Mana pirmā laiva bija Bush Skate 380 + motors Tohatsu 6 zs. Viss pirkts jauns veikalā.
Ar šodienas zināšanām būtu pircis lietotu: komplektu, laiva + motors + piekabe.
Man jau vairākus gadus ir doma samainīt savu piepūšamo Dulkan 400 + 20 zs pret kādu cietkorpusa laivu. Man gan vairāk interesē ne tīri copes laiva bet laiva atpūtai uz ūdens no kuras var arī copēt. Ar 30-40zs dzinēju un normālu stūres vadību.
Īstenībā lielākā problēma nav pašā laikā, to var nopirkt +/- sakarīgā cenā. Dzinējs - lūk kur lielākā investīcija sanāk!
Nosacīti, Laba laiva ar'i maks'a savus 5-8k eur.
ivog, 16.jūlijs 2019, 09:21
Man jau vairākus gadus ir doma samainīt savu piepūšamo Dulkan 400 + 20 zs pret kādu cietkorpusa laivu. Man gan vairāk interesē ne tīri copes laiva bet laiva atpūtai uz ūdens no kuras var arī copēt. Ar 30-40zs dzinēju un normālu stūres vadību.
Īstenībā lielākā problēma nav pašā laikā, to var nopirkt +/- sakarīgā cenā. Dzinējs - lūk kur lielākā investīcija sanāk!
dr.laiva [16.07.19]: Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?
4. sezonu copeju ar partaisitu 4. Progresu. Ja var lidz 500 Eur sagatavot copei, tad uzskatu, ka ir verts. Bet pamatigi ieguldities uzskatu, ka nav jegas. Labak nopirkt labu stikla skiedras laivu vai paris sezonas pacopet no krasta un panemt jaunu aluminija laivu.
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?