atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

irseejs 05.08.19
z-puse:

Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrējamo kuģošanas līdzekļu reģistrācijas kārtība.

I nodaļa:
2.4. airu laivas (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW);

Pievērs uzmanību vārdam "izmantojot". Ja tu izmanto motoru, kura jauda nepārsniedz minētos 3.7kW, tad tā nav nekāda motorlaiva, ja laivas tehniskajā pasē nav norādīts citādi.

Šī paša likuma I nodaļas punkts:
3. Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņos ir paredzējis airu laivu reģistrēšanu šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.

Atbrīvo laivas īpašnieku/turētāju/lietotāju piespiedu kārtā reģistrēt savu laivu, kura atbilst 2.4 punktā minētajiem nosacījumiem.

Uz motora plāksnītes nav norādīta ne minimālā motora jauda, ne tas, ka ar laivu nav paredzēts pārvietoties izmantojot airus. Uz motora plāksnītes ražotājs norāda maksimālo pieļaujamo motora. Tas arī viss.
Niezers 05.08.19
cope71 [05.08.19]: addd [12:17]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28

Es skatītos kas ar tukšgaitu. Tīrītu vai jāregulē. Un... man līdzīgi bija ar Tohu. Lielie apgriezieni strādāja, mazie ne. Nomainīju remkoplektu karburatoram. (pludiņu, adatu, mebrāniņas sūknim) un viss aizgāja. Kurš no viņiem bija pie vainas, nezinu. vairāk sliecos uz adatu.
Kur pirki tādu rem komplektu? Meklēju 6hp 2004g merkūram.

Pdies
z-puse 05.08.19
Tas, ka uz plāksnītes ir norādīta motora maksimālā jauda un ja likumsargs pēkšņi izdomā, ka tādēļ tā ir motorlaiva, tas ir viņa subjektīvais redzējums.
Kas ir airu laiva, to nosaka viena konkrēta likuma viens konkrēts punkts. Un nekāda plāksnite. Uz plaksnītes var būt arī diķņis uzzīmēts, bet tāpat tā būs airu laiva, ja tā atbildīs šim konkretajam punktam.

irseejs, 5.augusts 2019, 14:27

Un šis maģiskais punkts būtu - ... ????
Ezs87 05.08.19
Farnirs [05.08.19]: Kāds kādreiz ir vedis piepūstu laivu uz mašīnas jumta ?

Man nav reliņi un domāju, cik tas ir droši, gan jau kāds te ir mēģinājis.

Ja pareizi saprotu, tad caur abiem logiem štropes cauri + 1 štrope no muguras laivai uz mašīnas āķi apakš+ 2 priekšā no laivas uz priekšējo riteņu arkām ?
Kādus 3 gadus atpakaļ arī man bij šāds jautăjums aktualizējies. Tiesa, manā gadijumā neliela(ap60kg) stiklašķiedras laiva. Tai laikā braukāju ar citroen xsariņu, kurai nebij ne jumta reliņu ne arī vietas kur vispār tādus uzlikt! Piekabi uzreiz arī nevarēju uzorganizēt. Bet no laivas makšķerēt ļoti gribējās. Tad nu liku lietā visas ģeometrijas un galdnieka prasmes. Principā nokopēju jumta formu un uztaisiju platformu ar gumijas blīvējumu. Platforma ar divām štropēm caur durvīm pie jumta. Un ar vēl divām štropēm laiva pie platformas. Šādi laikam nobraukāju divas sezonas. No drošības viedokļa - bez problēmām, laiva ne reizi nebij pakustējusies. Beigās uzorganizēju ustroistvu lai to operāciju(uzcelt/nocelt) mierīgi veiktu vienatnē. Viena piebilde, ja tā domā ilgtermiņā vadāt, tad jāreiķinās ka jumta krāsojums var ciest. Smiltis, putekļi arī starp gumiju un jumtu ar laiku atstāj pēdas. Manā gadijumā tas bij mazsvarīgi un skrāpējumi arī tikai lakas slānī.
irseejs 05.08.19
Tas, ka uz plāksnītes ir norādīta motora maksimālā jauda un ja likumsargs pēkšņi izdomā, ka tādēļ tā ir motorlaiva, tas ir viņa subjektīvais redzējums.
Kas ir airu laiva, to nosaka viena konkrēta likuma viens konkrēts punkts. Un nekāda plāksnite. Uz plaksnītes var būt arī diķņis uzzīmēts, bet tāpat tā būs airu laiva, ja tā atbildīs šim konkretajam punktam.
snitraM 05.08.19
Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47


Ja nelīdīsi ostas teritorijā, Buļļupes-Lielupes stūrī tad domājams ka vari braukt droši. Diemžēl viss atkarīgs no likuma traktējuma dotajā situācijā. Mani Lielupes lejtecē 10 gados laikam pārbaudījuši 2 reizes, un arī tikai laivas komplektāciju. Bet mēnešus divus atpakaļ pie baltās kāpas vieni piep..... ka laivai nav reģistrācijas, aprunājāmies un šķīrāmies pa labam. Pēc policijas teiktā ja uz tranča ir norāde par atļautā dzinēja jaudu virs 3.7kW tad tā ir motorlaiva, kas 5 dienu laikā no iegādes brīža ir jāreģistrē un poh... ka tur pirkuma papīros rakstīts "ledlauzis", norāde uz laivas nav mainīta. Iekš CSDD tieši tā pati nostāja - pēc viņu teiktā vienīgā izeja ir vērsties pie ražotāja, kas veic laivas marķējuma "plāksnītes" maiņu un izdarot labojumu kaut kādā tur elektroniskā žurnālā, tad iekš CSDD bāzes būs redzams ka laiva ir airu un attiecīgi tā nav jāreģistrē. Tas vis ir murgaini bet mūsu Dulkans šitādu lietu darot bez problēmām.
cope71 05.08.19
Riņķi nevajag!

Airu laivām ar garumu līdz 4 metriem nepiemēro prasību par glābšanas riņķi.

https://likumi.lv/ta/id/280190-noteikumi-par-kugosanas-lidzeklu-satiksmi-ieksejos-udenos

sk. 1. pielikumu!

Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47


Brauc droši, vai tā ir Daugava vai cita ūdenstilpne. Ne viens Tev neprasīs reģistrāciju vai papīrus, ja motoru neuzliksi virsū lielāku par 5hp. Vesti un riņķi gan obligāti iemet laivā. Par to gan var rēķinu ātri dabūt neatkarīgi no statusa!

cope71, 5.augusts 2019, 13:42

irganviens, 5.augusts 2019, 13:59



OOk! Man gan vienreiz, kad vēl laiva nebija reģistrēta, muņiki Daugavā piepeldēja pārbaudīt un azrādīja, ka laiva virs 2.5 m, vajag riņķi!
Bet Tev taisnība. Noteikumos viss atrunāts!
irganviens 05.08.19
Riņķi nevajag!

Airu laivām ar garumu līdz 4 metriem nepiemēro prasību par glābšanas riņķi.

https://likumi.lv/ta/id/280190-noteikumi-par-kugosanas-lidzeklu-satiksmi-ieksejos-udenos

sk. 1. pielikumu!

Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47


Brauc droši, vai tā ir Daugava vai cita ūdenstilpne. Ne viens Tev neprasīs reģistrāciju vai papīrus, ja motoru neuzliksi virsū lielāku par 5hp. Vesti un riņķi gan obligāti iemet laivā. Par to gan var rēķinu ātri dabūt neatkarīgi no statusa!

cope71, 5.augusts 2019, 13:42
cope71 05.08.19
addd [59m]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11

Markuss

Domāju ka tā ir mehāniskā problēma, ņemiet nost dzenskrūvi, būs kaut kas uztīts zem dzenskrūves (auklas, zāles, šņores un.t.t.) vis tas tur noblīvējas ka motoram tukšgaitā grūti pagriezt. Galvenais lai nesabojā reduktora eļļas blīvējumu.
Veiksmi remontā un neaizmirstat paziņot par rezultātu.

Cieņā.

addd, 5.augusts 2019, 10:06



Un kādā sakarā tad viņa slāpst uz maziem apgriezieniem nost arī tad, kad nav robā ielikts? Tad tak tur ar uztītu dzenskrūvi nav ne kāda sakara!?
cope71 05.08.19
Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47



Brauc droši, vai tā ir Daugava vai cita ūdenstilpne. Ne viens Tev neprasīs reģistrāciju vai papīrus, ja motoru neuzliksi virsū lielāku par 5hp. Vesti un riņķi gan obligāti iemet laivā. Par to gan var rēķinu ātri dabūt neatkarīgi no statusa!
cope71 05.08.19
addd [12:17]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28


Es skatītos kas ar tukšgaitu. Tīrītu vai jāregulē. Un... man līdzīgi bija ar Tohu. Lielie apgriezieni strādāja, mazie ne. Nomainīju remkoplektu karburatoram. (pludiņu, adatu, mebrāniņas sūknim) un viss aizgāja. Kurš no viņiem bija pie vainas, nezinu. vairāk sliecos uz adatu.
addd 05.08.19
addd [12:17]: Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28


Atkārtošu krāniņš kādā pozīcijā? viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.
Manam kaimiņam arYamaha tieši tādas problēmas bija kamēr neparādīju kā krāniņu atvērt.

Ja ar krāniņu vis kārtībā, tad atbilde zemāk.

Cieņā.
Markuss 05.08.19
addd [05.08.19]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.
Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.
addd 05.08.19
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11

addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11

P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01


Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.
kurjers6 05.08.19
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53

loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)
bums 05.08.19
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....
bums 05.08.19

Minikotas rotors pēc 8 gadu ekspluotācijas Rotora lamiles ideālā kārtībā
Ja noskatījāties video tad varbūt sapratāt kādos gadījumos lieto vara grafīta sukas un kādos grafita sukas :)
bums 05.08.19
irseejs 05.08.19
z-puse [05.08.19]: kutis [36m]: Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47
Viss atkarīgs no laivas statusa, ja airu tad nē.Ja laivai nav csdd izdota reģistrācijas apliecība un piekaramais dzinējs ir zem 5Zs, tad tā ir airu laiva.

irseejs, 5.augusts 2019, 09:43

Cienītais, kādēļ Jūs nodarbojieties ar maldināšanu?
Laivas statusu nosaka ražotājs nevis apstākļi, kad ir vai nav izdota reģistrācijas apliecība!
Nē. Esmu šo jautājis gan csdd, gan municipālajai policijai. Ja laiva nav reģistrēta un dzinējs nepārsniedz 5 zs, tad tā ir airu laiva.
Arī pērkot laivunams.lv vienu un to pašu laivu pastāv iespēja izvēlēties kā šādu laivu reģistrēt. Vai nereģistrēt vispār.
Man pašam ir nereģistrēta motorlaiva ar 5zs dzinēju un esmu pārbaudīts neskaitāmas reizes un nekad nav bijuši pat jautājumi.
bums 05.08.19
Šāda izskatījās orğinālā oglīte. No ogles tur nav ne smakas, viens vara gabals.
Varbūt orğinālās oglītes nekur nevar dabūt, jo tas motors nav paredzēts remontēt. Uz to laiku kad nodilst oglītes, izbeidzies ir arī rotors.

Jozis23, 4.augusts 2019, 22:00

Šīs oglītes domātas lēngaitas apgriezienu motoriem ja tādas ieliktu elēktriskajā ēvelē vai kādā citā ātrgaitas agregātā rotors noklātos pāris minūšu laikā .Ar parastajām grafīta oglītēm nekas nesanāks jauda zudīs vismaz uz pusi Viss jau ir pārbaudīts tāpēc tās sūtu tikai no USA Ņemu lielākās jo no lielāka mazāku var izveidot

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs