daddy_j [18.09.19]: nē, kuģi un laivas iet - uzvelk baltu zēģelīti/iet laiviņa mirdzēdam' :)
peld kakas un cita draza...
:D:D:D
No daddy_j rakstītā izriet definīcija- 290 dulkan ar 2,5 ZS motoru neatkarīgi no tranča augstuma PELD ar max V=9-10 km/h un cītīgi stumj ūdeni.
nē, kuģi un laivas iet - uzvelk baltu zēģelīti/iet laiviņa mirdzēdam' :)
peld kakas un cita draza...
arvis_an [8:08]: Priekškam?Tev ir laiva?
Kengurs24, 18.septembris 2019, 08:15
Ir, un šad tad arī ar viņu braucu.
Aizmirstiet jebkādu ķēpāšanos ar motoru zem 5zs. Vienīgais risinājums ir nopirkt jaudīgāku. Pārējais ir DDM un slapjie sapņi.
mix-master [9.sep]: Ja jau visi raksta, padalīšos ar savu pieredzi:
Dulkan 290D + Suzuki 2.5 DF:
Max ātrums vienam 9-10 km/h;
Max ātrums divatā 7 km/;
Patēriņš - velcējot 1.5 L/5 h, pārbraucienos apmēram 1l/12 km;
Dulkan 290D + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h, glisē tā, ka bail, ka pārraus ratā;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;
Dulkan 400 + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h;
Max ātrums divatā 20 km/h;
Ātrums trijatā - 12 km/h, liels troksnis un stumj vilni pa priekšu, glise netiek sasniegta;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;
Dulkan 400 + Honda 15 BF:
Max ātrums vienam 35 km/h;
Max ātrums divatā 33 km/h;
Max ātrums trijatā 31 km/h;
Patēriņš apmēram 1L/7,5km;
Ego TG 430 + Honda BF50:
Max ātrums vienam 57 km/h;
Max ātrums lielākam skaitam, parasti braucam divi pieaugušie, ir braukts 3 pieaugušie + bērns praktiski nav mainīgs, variējas ap 53-55 km/h;
Patēriņš - rupji rēķinu 1L/4.5 km.
Pēdējais variants manuprāt labs kompromiss patēriņš/dinamika pie regulāriem copes braucieniem. Pa brīvdienām nokurinu ap 30 L, bet tās ir ap 15h laivā velce + pābraucieni. Vieglais auto noteikti patērē vairāk, tomēr komforta un lielās mobilitātes ērtība pret mazajām laivām ir nesalīdzināma, neesi piesiets vietai un nav jālauž galva kur nolaist laivu, visu var izbraukt pa ūdeni, dienā esmu nobraucis līdz 150 km, tas gan vairāk vizinoties un apgūstot "jaunas zemes" garajās vasaras dienās.Kā ar mazajām laivām un motoriem?ir jēga motoru celt augstāk?laiva 2,3m motors 2,5z.s Yamaha 4taktu.
Kengurs24, 17.septembris 2019, 22:47
Nav nekādas jēgas. Vienīgais iemesls lai spēlētos ar montāžas augstumu ir braukšanas ātrums glisējot. Protams, motora kāja kas iegremdēta dziļi rada pretestību - nu tad ieguvums varētu būt 0.1 km/h plusā vai mīnusā.
Ņemot vērā Ķengura atbilidi uz jautājumu, Tavā gadījumā celt augšā ir jēga, jo augstāk, jo labāk :)
arvis_an [18.09.19]: Priekškam?
Tev ir laiva?
mix-master [09.09.19]: Ja jau visi raksta, padalīšos ar savu pieredzi:
Dulkan 290D + Suzuki 2.5 DF:
Max ātrums vienam 9-10 km/h;
Max ātrums divatā 7 km/;
Patēriņš - velcējot 1.5 L/5 h, pārbraucienos apmēram 1l/12 km;
Dulkan 290D + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h, glisē tā, ka bail, ka pārraus ratā;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;
Dulkan 400 + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h;
Max ātrums divatā 20 km/h;
Ātrums trijatā - 12 km/h, liels troksnis un stumj vilni pa priekšu, glise netiek sasniegta;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;
Dulkan 400 + Honda 15 BF:
Max ātrums vienam 35 km/h;
Max ātrums divatā 33 km/h;
Max ātrums trijatā 31 km/h;
Patēriņš apmēram 1L/7,5km;
Ego TG 430 + Honda BF50:
Max ātrums vienam 57 km/h;
Max ātrums lielākam skaitam, parasti braucam divi pieaugušie, ir braukts 3 pieaugušie + bērns praktiski nav mainīgs, variējas ap 53-55 km/h;
Patēriņš - rupji rēķinu 1L/4.5 km.
Pēdējais variants manuprāt labs kompromiss patēriņš/dinamika pie regulāriem copes braucieniem. Pa brīvdienām nokurinu ap 30 L, bet tās ir ap 15h laivā velce + pābraucieni. Vieglais auto noteikti patērē vairāk, tomēr komforta un lielās mobilitātes ērtība pret mazajām laivām ir nesalīdzināma, neesi piesiets vietai un nav jālauž galva kur nolaist laivu, visu var izbraukt pa ūdeni, dienā esmu nobraucis līdz 150 km, tas gan vairāk vizinoties un apgūstot "jaunas zemes" garajās vasaras dienās.

Kā ar mazajām laivām un motoriem?ir jēga motoru celt augstāk?laiva 2,3m motors 2,5z.s Yamaha 4taktu.
Mieriigs [10.09.19]: Vēlos iegādāties motoru ar garo kāju(508mm transim) un rumpeļa vadību sākot no 25zs. Veikalos nekas nav pieejams pašlaik.
PM
Nopirkšu Yamaha četrtaktu laivas motoru līdz 5hp.
Mazlietotu,labā stāvoklī.tel.25873024
Vēlos iegādāties motoru ar garo kāju(508mm transim) un rumpeļa vadību sākot no 25zs. Veikalos nekas nav pieejams pašlaik.
Re kur mans titaniks un doma ir likt 2,5 zs suzuki doma tikai velcei .

Ja jau visi raksta, padalīšos ar savu pieredzi:
Dulkan 290D + Suzuki 2.5 DF:
Max ātrums vienam 9-10 km/h;
Max ātrums divatā 7 km/;
Patēriņš - velcējot 1.5 L/5 h, pārbraucienos apmēram 1l/12 km;
Dulkan 290D + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h, glisē tā, ka bail, ka pārraus ratā;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;
Dulkan 400 + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h;
Max ātrums divatā 20 km/h;
Ātrums trijatā - 12 km/h, liels troksnis un stumj vilni pa priekšu, glise netiek sasniegta;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;
Dulkan 400 + Honda 15 BF:
Max ātrums vienam 35 km/h;
Max ātrums divatā 33 km/h;
Max ātrums trijatā 31 km/h;
Patēriņš apmēram 1L/7,5km;
Ego TG 430 + Honda BF50:
Max ātrums vienam 57 km/h;
Max ātrums lielākam skaitam, parasti braucam divi pieaugušie, ir braukts 3 pieaugušie + bērns praktiski nav mainīgs, variējas ap 53-55 km/h;
Patēriņš - rupji rēķinu 1L/4.5 km.
Pēdējais variants manuprāt labs kompromiss patēriņš/dinamika pie regulāriem copes braucieniem. Pa brīvdienām nokurinu ap 30 L, bet tās ir ap 15h laivā velce + pābraucieni. Vieglais auto noteikti patērē vairāk, tomēr komforta un lielās mobilitātes ērtība pret mazajām laivām ir nesalīdzināma, neesi piesiets vietai un nav jālauž galva kur nolaist laivu, visu var izbraukt pa ūdeni, dienā esmu nobraucis līdz 150 km, tas gan vairāk vizinoties un apgūstot "jaunas zemes" garajās vasaras dienās.
Iebūvētā bāka nav nekāds + . Pat mīnus. Arī savulaik tā dēļ izvēlējos Yamahu. Tāpat jāvazā degvielas kanniņa un jālaistās. Daudz ērtāk ar neiebūvēto.
Izvēloties airu aizstājējus (mazos motorus), domāju, neviens necer iet glisē utt.
Rezerves 5 l.degvielas kanniņa aizņem 3x mazāk vietas kā viena ārējā bāka.Pietam kanniņai ir tā saucamā zošrīkle.saloki un lej.Ārējai bākai pieslēdzot un atslēdzot esmu nolaistijies vairāk.Tas no manas pieredzes.330 bušeniece ar 5z tohatsu,izceļas un glisē labi.Reizēm pat sāk planēt(tas gan tad ja izsvarojas)Tā kā katram sava komforta zona.
A kas ir glise
vlDream, 8.septembris 2019, 08:08
Tautā runā ka tā ir laivas slīdēšana pa ūdens virsmu nevis ūdens stumšanu pa priekšu. :))