atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

kkas 27.04.20
98 būs labāks visos aspektos, īpaši, ja motors tiek reti lietots un benzīna kanna mētājas kopā ar motoru.
zaraza 27.04.20
Dīvaini !!
Man Yamaha 2.5 manuālī rakstīts, ka jālieto degviela ar oktāna skaitli ne mazāk par 86 !!
Leju 95, bez problēmām !

Jon-Hill, 27.aprīlis 2020, 11:38


ne jau oktāna skaitlī problēmas a Eiropas bioetanola piešpricēs, nu nesadeg viņas normāli mazos motorīšos, nosēdumi veidojas. Vienkārši 95 tās ir 100%, 98 parasti nav, lai gan tagad laikam arī tur būs un čakarēs motorus.
Jon-Hill 27.04.20
Dīvaini !!
Man Yamaha 2.5 manuālī rakstīts, ka jālieto degviela ar oktāna skaitli ne mazāk par 86 !!
Leju 95, bez problēmām !
Vells 27.04.20
Lv_Fraterlev1s [27.04.20]: Gribeju iekomentet vel par degvielas teemu. Braucu ar merkuru 4zs pirmo sezonu, sakaas gļuki, iesana nekada. Vedu pa garantiju uz Laivu Na... iztirija karbi un teica, ne tikai, izdrukaaja lietosanas pamacibu. Lietot tikai 98 benzu, vienmer karbi turet tuksu ka beidz braukt. Jo esot tik daudz piejaukumu degvielai ka nosedumi rodas jebkura gadijumaa un sitie mazie motori pret to ļoti kapriizi. Par sausu karbi nezinu, es pie taa pieturos, bet cik tas ir veseligi membranai, gumijas blivitem utt.. nez. Nu jau ceturta sezona, pagaidaam viss normali.
Kad pirku Suzuki 6hp, ieteica liet tikai Viadas 98-to. Nobraucu gadu, apkopē viss tīrs esot bijis. Katrā copes reizē izbraucu karbuli tukšu!
osscar 27.04.20
manam 12 gadi +- , blīvi karbulim drīzāk profilkatiski mainīja..šļaukas gan bij tādas kokainas palikušas. Bet tā leju 98 un gasē tikai. Pirms tam nekas nebija darīts.
Gribeju iekomentet vel par degvielas teemu. Braucu ar merkuru 4zs pirmo sezonu, sakaas gļuki, iesana nekada. Vedu pa garantiju uz Laivu Na... iztirija karbi un teica, ne tikai, izdrukaaja lietosanas pamacibu. Lietot tikai 98 benzu, vienmer karbi turet tuksu ka beidz braukt. Jo esot tik daudz piejaukumu degvielai ka nosedumi rodas jebkura gadijumaa un sitie mazie motori pret to ļoti kapriizi. Par sausu karbi nezinu, es pie taa pieturos, bet cik tas ir veseligi membranai, gumijas blivitem utt.. nez. Nu jau ceturta sezona, pagaidaam viss normali.
kb4596 26.04.20
Kāds sakars trancim ar akumulatoru?

urmaas, 26.aprīlis 2020, 18:33


svars tad ir liels kad stum laivu uz tranča riteņiem vienkārši cik viņs var izturēt?
urmaas 26.04.20
Kāds sakars trancim ar akumulatoru?
kb4596 26.04.20
laiva dulkan dl290. cik liels svars drīkst būt laivā kad tiek stumta uz tranča riteņiem? elektromotors 9kg bet akumulators 29kg. stumjot laivu ar 38kg svaru tajā tas laivas tranci var atraut nost ja aķis ir pašā priekšā??
fish1 26.04.20
Es uz rudeni un sākumā pavasarī izmantoju 98 benzīnu,tad sezonā 95 -to.
osscar 26.04.20
iedomājos tā remkomplekta pieejamību un cenas :D
Selvai diez vai tāds būs... tranci var pacelt...bet nu tas ar nav īsiti pareizi..
BrunoL 26.04.20
Daļai iepriekšējās paaudzes divtakteru, iespējams mainīt kājas garumu no L uz S un otrādi. Kājā skrūvējams starpgabals + remkompl..
zaraza 26.04.20
Sveiki speciālisti ! Sanācis tā ka pērkot laivas motoru pēc foto (izsolē Zviedrijā), bez papildus info pieprasīšans nopirku SELVA 8Hp ar garo kāju. Vai iespējams kāju pašam arī noīsināt ?! Ir kāds specs kas ar to nodarbojas ?! Pastāv arī variants iemainīt pret līdzvērtīgu motoru ar īso kāju. Paldies !

KREDOX, 26.aprīlis 2020, 08:44


parasti problēmu risina no otra gala - paceļ tranci. noteikti daudz vienkāršāks un lētāks risinājums.
fishing1 26.04.20
Sveiki.
Vai kādam nepieder Laiva Amber 430 vai Latrex 400 DH?
Gribētu dzirdēt jūsu viedokli par šim laivām.
Paldies jau iepriekš.
osscar 26.04.20
Ir tā kājas eļļa kannās 1l ar snīpīti...vai tūbiņās mazākā tilpumā(arī ar snīpīti).

Par kāju apzāģēšanu..krievijā bieži tā dara jo velk tos motorus no japānas lietotus tajā galā..pie mums vai kāds to dara ..neesmu dzirdējis.tur jāmetina alumīnijs un šlices esij pa jaunu jāiefrēzē...ber tā cik skatījos ar fleksi vnk brutāli saīsina
brivkalns 26.04.20
Pagājušo gadu pirktam Mercury 5Zs vakar nomainīju eļļu motorā 5 minūtēs, ilgākais bija gaidīšana, kamēr iztek eļļa, nu kur vēl vienkāršāk! Izlaišanas vieta labi un brīvi pieejama. Nu reduktorā gan ir čakars, ja nav speciālais pumpītis, bet var izlīdzēties ar lielu medicīnisko šprici. Salīdzinot ar manu 12 gadus veco ķīniešu Yamaha 2,5 ZS kopiju (iet vēl šodien), kur gan bija tā pavairāk jāpamokās, vismaz man, merkūrijs vismaz šai ziņā zelts!
KREDOX 26.04.20
Sveiki speciālisti ! Sanācis tā ka pērkot laivas motoru pēc foto (izsolē Zviedrijā), bez papildus info pieprasīšans nopirku SELVA 8Hp ar garo kāju. Vai iespējams kāju pašam arī noīsināt ?! Ir kāds specs kas ar to nodarbojas ?! Pastāv arī variants iemainīt pret līdzvērtīgu motoru ar īso kāju. Paldies !
skiperis 26.04.20
Man motori glabājas siltā garāžā, tādēļ par eļļu reduktorā neiespringstu. Ja glabājas aukstā, tad gan vajag pārbaudīt vai nav emulsija. Katra brauciena beigās atvienoju degvielas padevi lai izstrādājas tukšs karburators. Bija gadījums, ka aizmirsu un pēc mēneša nevarēju pielaist - ielipa adata . Lietoju 95-to un tie piejaukumi pēc laika nosēžas uz visām detaļām. Kaut kā tā, no pieredzes.
Un kā var būt kraņčiki vaļā pie pilnas bākas? :DD
Uldiņ,tu tak nemaz neesi copmanis,priekš kam tev laivas motori? ")

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs