Artx2 [14m]: cibins [8:40]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:10
Tieši tā!
Bet praktiski tu luter staigā apkārt nošmucējies un 3m laivu ar 5hp motoru lai dabūtu glisē, lēkā pa laivu, rausti ātrumus un ķer vilnīšus, kad citi džeki ar tādu pašu ekipējumu bez problēmām brauc! :)))Brauc te vienīgi tu ar muti. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:17
Luter, vot tu, kā pieredzējis praktiķis, pastāsti.. A ko tu dari, ja nav to vilnīšu, kas ir pats svarīgākais lai dabūtu šādu komplektu glisē? :)
Tu var būt ar airiem piepalīdzi ieskrieties, vai vnk met mieru un brauc mājās? :))
Dulkan 345 + Honda BF5, ātrums ~21, braucot divatā ar sīko un pekelēm.
Artx2 [05.05.20]: cibins [8:40]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:10
Tieši tā!
Bet praktiski tu luter staigā apkārt nošmucējies un 3m laivu ar 5hp motoru lai dabūtu glisē, lēkā pa laivu, rausti ātrumus un ķer vilnīšus, kad citi džeki ar tādu pašu ekipējumu bez problēmām brauc! :)))
Brauc te vienīgi tu ar muti. :DDDD
cibins [8:40]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:10
Tieši tā!
Bet praktiski tu luter staigā apkārt nošmucējies un 3m laivu ar 5hp motoru lai dabūtu glisē, lēkā pa laivu, rausti ātrumus un ķer vilnīšus, kad citi džeki ar tādu pašu ekipējumu bez problēmām brauc! :)))
cibins [05.05.20]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.
Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
Man bija 3.3 laiva (65kg)+ merks 5hp (26kg) + 85 kg + bāka (ap 10kg), plus mantas, enkurs (vēl ap 10 kg), glisē bez problēmām cēla. Max ātrums bija 22 km/h. Divatā gan ne kā!
Laiva 3.3 + Merkūrs 5zs = vienam glisē nav problēmu, tik prasās garāku rokturi, lai var labāk līdzsvarot; ar vieglu sievu priekšgalā - arī izceļ glisē, tik nedaudz mazāks ātrums.
Ātrums uz pilnu ručku ap 26, lielākai bijis 28, bet tas pa vējam, bet parasti pukšķinu ar 2/3 gāzes uz 20-23km/h
man outlands 3,6 (70kg). + 5hp + arējā bāka =30kg + pats 110kg, ceļ glisē mierīgi. Glisē ap 22kmh ātrums +- . Pat ar puiku laivā cēla glisē (šim tad kādi 30 kg +- bija).
cibins [05.05.20]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.
Ātrumu neesi mērijis?:)
Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.
ZMA [Vakar]: Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .Palasu te tukšpļūtītāju teorētiķu tekstus un ņirgt gribās.
Pašam ir 300 bush , tais gados svēru +\- 80kg un pirmais motors arī bija 5zs
Honda.
Kā es sākumā mocijos kamēr sapratu, kā izcelt glisē. Jo dodot ručku līdz galam purns pa gaisu , bet pats gandrīz uz muguras ūdenī bet neceļas glisē. Tad nu jāsaprot trīs lietas. Sākot braukt ir pirmkāt pret vilnīti/ ja lieli viļņi tāpat neizcelsi/ tas ideālā variantā, ručku līdz pusei , tad jāmet nost, laiva no tā tā kā izceļas, tad jāpabīdās uz priekšu un ručku līdz galam un ceļas laiva glisē un mauc to gabalu kur gribēji.
Šobrīd gan jau ir lielāks svars ,motors ir 10zs , bet laiva tā pati un arī glisē izcelšanās princips joprojām tas pats, tikai vieglāks un ceļ mūs divus tik priekšējam arī sākumā uz priekšu jāliecas, un kad izceļ tad cepures un matus rauj no galvas nost. :)
Tā lūk, bet plikai d..... ir politikas sadaļa.
Zorge07, 5.maijs 2020, 07:19
Luter, a ko tu darīji gadījumos, ja bija pilnīgs bezvējš un vilnīša nebija pret ko ieskrieties??? Brauci mājās, vai airējies? :))))
ZMA [Vakar]: Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .Palasu te tukšpļūtītāju teorētiķu tekstus un ņirgt gribās.
Pašam ir 300 bush , tais gados svēru +\- 80kg un pirmais motors arī bija 5zs
Honda.
Kā es sākumā mocijos kamēr sapratu, kā izcelt glisē. Jo dodot ručku līdz galam purns pa gaisu , bet pats gandrīz uz muguras ūdenī bet neceļas glisē. Tad nu jāsaprot trīs lietas. Sākot braukt ir pirmkāt pret vilnīti/ ja lieli viļņi tāpat neizcelsi/ tas ideālā variantā, ručku līdz pusei , tad jāmet nost, laiva no tā tā kā izceļas, tad jāpabīdās uz priekšu un ručku līdz galam un ceļas laiva glisē un mauc to gabalu kur gribēji.
Šobrīd gan jau ir lielāks svars ,motors ir 10zs , bet laiva tā pati un arī glisē izcelšanās princips joprojām tas pats, tikai vieglāks un ceļ mūs divus tik priekšējam arī sākumā uz priekšu jāliecas, un kad izceļ tad cepures un matus rauj no galvas nost. :)
Tā lūk, bet plikai d..... ir politikas sadaļa.
Zorge07, 5.maijs 2020, 07:19
Palasu tā triperīša Lutera rakstīto un ņirgt gribas! Puika tā mocās, lai 3m pūsli ar 5hp motoru glisē dabūtu! Lēkā pa laivu turpu šurpu, ātrumus maina, vilnīšus meklē! Gandrīz no laivas krīt ārā! :))) Un pat ar 10 hp motoru tā pat isās! Nu riktīgs āksts, nejēga tukšpļūtis! Var redzēt, ka saprašana nulle, bet grib ar kaut ko paspīdēt!:))
Pareizi noregulēts tracis (augstums) un motora svērsums, plus HP atbilstošs svars laivā un ne kāda dricelēšana, kā te šitas idiots raksta, nav nepieciešama!
Man 3.3 laiva ar 5hp merku glisē gāja elementāri. Dod tik ručkā un nedaudz pasveries uz priekšu!
Par 10hp vispār nerunājot! Tādu pūsli, līdz 4m braucot pat divatā glisē izcels bez problēmām, nelēkājot pa laivu, kā to dara šitais pamuļķis!
Elementāra matemātika... 1HP = 30kg. Un visss!
ZMA [04.05.20]: Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .
Palasu te tukšpļūtītāju teorētiķu tekstus un ņirgt gribās.
Pašam ir 300 bush , tais gados svēru +\- 80kg un pirmais motors arī bija 5zs
Honda.
Kā es sākumā mocijos kamēr sapratu, kā izcelt glisē. Jo dodot ručku līdz galam purns pa gaisu , bet pats gandrīz uz muguras ūdenī bet neceļas glisē. Tad nu jāsaprot trīs lietas. Sākot braukt ir pirmkāt pret vilnīti/ ja lieli viļņi tāpat neizcelsi/ tas ideālā variantā, ručku līdz pusei , tad jāmet nost, laiva no tā tā kā izceļas, tad jāpabīdās uz priekšu un ručku līdz galam un ceļas laiva glisē un mauc to gabalu kur gribēji.
Šobrīd gan jau ir lielāks svars ,motors ir 10zs , bet laiva tā pati un arī glisē izcelšanās princips joprojām tas pats, tikai vieglāks un ceļ mūs divus tik priekšējam arī sākumā uz priekšu jāliecas, un kad izceļ tad cepures un matus rauj no galvas nost. :)
Tā lūk, bet plikai d..... ir politikas sadaļa.
zaraza [05.05.20]: Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .
ZMA, 4.maijs 2020, 23:18
No kā seciņajums, ka ar 5HP principā laivu dabūsi glisē, it sevišķi ja runa par "pūsli", kuram pludļinijas un visa hidrodinamika stipri tuva gludeklim :)
Nē, es nesaku, ka nevar principā, ja esi subtilas miesas uzbūves, laivā nav daudz mantu, pareizs izsvarojums ar smaguma centra nobīdi uz priekšu, vēl visādas fiškas kā tranča plāksnes, hidrofoila spārni uz motora, ir faķīri, kas spēj to dabūt gatavu dabā. Bet rupji un vienkārši vispārinātā formula ar rezervi lai tiešām jebkura laiva varētu glisē celties ,nav optimistiska 1HP ceļ 20kg. Nu OK, pat ja 30 būtu, tas 5zirgi=150kg.
Nu tad rēķini pats - cik sver laiva, cik motors, cik degviela, rumpis un visas citas parpalas.
Ja motora vai laivas tirgotājs Tev autoritatīvi apgalvoja, ka ar šo motoru viss celsies glisē rūkdams, tad stiep viņam komplektu lai nodemonstrē to fizikas brīnumu :)
Ja vēl kādu vieglu 340 pūsli ar zarazas uzstadītajiem nosacījumiem izceltu, tad 300 manuprāt nav variantu
Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .
ZMA, 4.maijs 2020, 23:18
No kā seciņajums, ka ar 5HP principā laivu dabūsi glisē, it sevišķi ja runa par "pūsli", kuram pludļinijas un visa hidrodinamika stipri tuva gludeklim :)
Nē, es nesaku, ka nevar principā, ja esi subtilas miesas uzbūves, laivā nav daudz mantu, pareizs izsvarojums ar smaguma centra nobīdi uz priekšu, vēl visādas fiškas kā tranča plāksnes, hidrofoila spārni uz motora, ir faķīri, kas spēj to dabūt gatavu dabā. Bet rupji un vienkārši vispārinātā formula ar rezervi lai tiešām jebkura laiva varētu glisē celties ,nav optimistiska 1HP ceļ 20kg. Nu OK, pat ja 30 būtu, tas 5zirgi=150kg.
Nu tad rēķini pats - cik sver laiva, cik motors, cik degviela, rumpis un visas citas parpalas.
Ja motora vai laivas tirgotājs Tev autoritatīvi apgalvoja, ka ar šo motoru viss celsies glisē rūkdams, tad stiep viņam komplektu lai nodemonstrē to fizikas brīnumu :)
Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .
DSV ! Te bija runa par šķidru laivu,es izteicu savu versiju,jo esmu atlīmējies ar poliesteriem līdz riebumam. Poliesteram stiprums ir biezumā. Ja grib kaut ko vieglu un stipru jālīmē ar epoksīdu,vai to analogu,tagad tādu daudz.Tagadējās firmiņas strādā pa roku galam,tāpēc tādi rezultāti.Mīkstās laivas īpašniekam jāiesniedz reklamācija,lai izgatavo normāli,bez haltūras....
Sveiki. Uz pirmo copi sanāca apraut dzenskrūvei iekšejo buksi. Dzinējs Yamaha 9.9 2T , skrūve 9 1/4*9-J ( der kodi 683-45945-00-EL vai 63V-45945-10EL ) Iespējams kādam ir kas ko piedāvāt vai vismaz pamest ideju kur meklēt jaunu dzenskrūvi? Rīt uzzvanīšu uz boatshop un vimmo. Iespējams vēl ir vietas kur meklēt? Pateicos
DsKs, 4.maijs 2020, 17:44
Kaut kur zem VEF tilta kādreiz atjaunoja dzenskrūves,gan jau ka arī bukses.
Jaunu?
Man ir ķīnietis,kas ātri piegādā.Pats lietoju tādu.Starpības nav ,kas bija ar orģinālo YAMAHA.Ir vel viena rezervē.