Man ar bij uzlikta tāda kā kempinga lampa pie aķa slēdzama kā topuguns. Nonācu pie slēdziena, ka tā tomēr nav štelle, jo spīd acīs un tad jāliek kas virsū. Ne pa velti tam ir paredzētas speciālas un tām tomēr ir izveidots stars, tā lai netraucē un tālu redz. Tā ko nopirku ir 5w, domāju ar bateriju ar var pastrādāt. Pats pirku boatshop, laikam ap 16 eur bij ar flanci apakšā.
Paldies! Man tik tā, epizodiski.
Depo var paskatīties kaut kādu dārza lampu un iekšā ielikt kaut kādu led diodi uz baterijām. Es gan izvēlējos wishā pasūtīt topuguni un pieslēgt pie mini aķīša. Izmaksas nekādas, bet toties kalpo teicami.
Iesakiet life hack no kā uzmeistarot top uguni uz baterijām. Tā lai var operatīvi uzlikt pūslim, kad sēdi/pārvietojies pa nakti.
Vibrācija tāpēc, ka glisi nevar pacelt un motors mokās stumjot laivu. Teorētiski šādai laivai būtu jāceļ glisi ar 5zs. Pamēģini uz motora ručkas uzlikt pvc cauruli un pārsēdies laivai pa vidu.
Sveiki gribēju pajautāt pieredzi. Lieta tāda laiva 365 stiklašķiedras ar 5hp dzinēju braucot diezgan liela vibrācija pa visu laivas korpusu pat airi duļos kratās. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija un kā to vibrāciju varētu mazināt. Bija doma uz tranča varbūt kādu gumiju uzklāt.
Sveiki ir doma iegādāties Neptun2 ar honda 30 hp kāds lieto sādu laivu??
Sveiki,vīri!Varbūt kādam entuziastam-kolekcionāram interese PSRS laika Neptūna korpusi ar kājām vai Vihrs30?Jo tiek mesti ārā.
1 parasti sāk ar termostata pārbaudi, ja termostats būs ieklemmējis atvērtā pozīcijā, tad motors neuzkarsīs un veidosies kondensāts
2. galvas blīve
3. izkorodējusi sienija blokā - gilzā
4. defektīvs starpgabals ( addaptor plate ) starp motoru un deidvudu - plaisa izpūtējā, izpuvušas sieniņas starp kanāliem
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04
Izlasiet taču līdz galam! Motorā nevis reduktorā.
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.
nelietotaajs, 28.maijs 2020, 07:09
Noņem dzenskrūvi,varbūt uztita aukla uz ass!
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.
nelietotaajs, 28.maijs 2020, 07:09
Eļļa būtu jamaina rudeni,jo ja reduktora rodas udens,ziemā var aizsalt un saplest reduktoru!
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.
jenots13 [28.05.20]: Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04
Kad bija man suzuki 2,5hp, ar reiz notika tāda šaize. Suzuki servisā teica ka pie vainas kondensāts. Motors karsts, ieliek vēsā garāžā un rodas kondensāts.
Teica ka nekas traks, tik samainija ellu un brauc tālāk.
Man arī suziki 2.5,a kad pamanīja eļļu, vairs nebija tā pat
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04
Kad bija man suzuki 2,5hp, ar reiz notika tāda šaize. Suzuki servisā teica ka pie vainas kondensāts. Motors karsts, ieliek vēsā garāžā un rodas kondensāts.
Teica ka nekas traks, tik samainija ellu un brauc tālāk.
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
Ļoti pateizs viedoklis Jozis2! +++
Ļoti pareizs viedoklis zarazam! +++
Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.
ZobensArnis, 26.maijs 2020, 13:17
Praktiskā pieredze dažādās nozarēs rāda, ka visi oficiālie distribūcijas līgumi utt. pēkšņi mēdz piemirsties, kad reālam pircējam rokās parādās kušķītis ar zaļiem Amerikas prezidentiem. Principiāli izņēmumi, protams, arī ir, bet tādu maz, nu vismaz postpadomju telpā ļoti maz.
Nav nemaz tik traki ar to laivas iegādi iekš Krievzemes. Es ar interesējos par alumīnija laivas iegādi, ziemā tur bija ļoti patīkama atlaide. CE marķējums nāk no rūpnīcas. Ja laiva pametot valsti tad var saņemt atlaidu PVN apmērā - cik tas ir oficiāli nezinu. Pēc pārdevēja teiktā esot jau veduši gan uz Lietuvu, gan uz Poliju un viss ir ok. Piedāvāja pat uz Pskovu pārmest laivu, jo tur līdz Rīgai jau esot pavisam tuvu, pats varot vest. Tā kā ja ir vēlme tad var, tikai būs jāpačakarējas un garantijas nav.