atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Ekonomika un politika

uldiņ,es palieku par patriotu..)
Bjorgvins 11.06.20
kkas.gan jau tev arī kādreiz būs 50 gadu.protams, ja tik ilgi izdosies nodzīvot.tad jau redzēs kādu dziesmu tu tad dziedāsi.jeb tu domā,ka visu mūžu būsi mazgadīgais?
udens2 11.06.20
Šmiguci,speciāli tev...:)
https://youtu.be/AtsEzM2Yp8I?t=4

Malgomajfisk, 11.jūnijs 2020, 08:09
tonis jau ticis liedz vietējiem dalbajobiem:)
udens2 11.06.20
labs saimnieks esot tapat kā Rubiks.

Domaataajs, 11.jūnijs 2020, 08:26
tāpēc krumujancim viņš tā patīk:)
Domaataajs 11.06.20
Gerčikovs tik uz bijušo PSRS republiku tirgu skatījās. Mārketings protams, ka visu lomu nospēlēja, bet nu laikam, ka nacionalitāte un vecais kalums dara savu.
Bet saskaņieši un LV krievi vispār viņu par premjeru gribēja likt, labs saimnieks esot tapat kā Rubiks.
Šmiguci,speciāli tev...:)
https://youtu.be/AtsEzM2Yp8I?t=4
Tupais mandarīn,atslābsti...
kkas 11.06.20
mjuniors [10.06.20]: Un Madara Cosmetics sāka no nulles, savukārt Dzinataram jau viss nepieciešamais bija. Tikai tas ka tam iesīkstējušam sovokam Gerčikovam nebija nekāda sajēga, no mārketinga un kā radīt pircējam pievilcīgus produktus, kurus varētu veiksmīgi pārdot.

Shm_didzis, 10.jūnijs 2020, 19:19
Par Madaru Cosmetic, man pēc šitās krīzes tā vien liekas, ka arī tur ir stipra politiskā aizmugure. Kā sākās covids šie sāka momentā ražot dezinfekcijas līdzekļus. Tik īsā laikā var darīt tikai tie kam ir pazīšanās. Un tiem veiksmes stāstiem kopsaucēju var sazīmēt. Zīmols ir, bet kas zem viņa veiksmes sēž!?
Hm, mans pasakām vairs tik ļoti netic.
Tad jau Spodrība, Aldaris un visi mazie uzņēmumi, pat Krāslavā ar doļā, ka tik ātri sāka štancēt :)

Nebija jau Dzintaram tik labs tas produkts. Ūdens izturīgie saules krēmi bija parodija. Kkāds 35 punktīgais pat neejot peldēties pa stundām trijām normāli mani apsvilināja. Pat patriotiski pirku jaunu un mēģināju vēlreiz, mazums vecs pa ziemu palicis. Uzsmērē Loreal un visu dienu ar peldēšanos ir ok.
KurmisZ 10.06.20
mjuniors [10.06.20]: Par attīstību domā jauni cilvēki, kāda attīstība sovokam??
Vēlies padiskutēt par integrāciju? Te būs viela ar ko sākt:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=683266619123765&id=513443078792653&sfnsn=wa&d=w&vh=e
apelsins 10.06.20
Malgomajfisk [10.06.20]: Mandarīniņ,nu nevajag tev te galviņu bāzt ārā un savu glupību izrādīt...)
Anton Namajūn, vai tev ir mazbērniņi un ko mazulīši saka par tavām dīvainībām?
mjuniors 10.06.20
Par attīstību domā jauni cilvēki, kāda attīstība sovokam??
Usi,kur tu esi redzējis neviltīgu līkdeguni? :)
Shm_didzis 10.06.20
mjuniors [10.06.20]: Dzintaram ir laba produkcija, bet dizains tiešām biedējošs.
Bet par ko arī stāsts, krēmi, dušas želejas viņiem bija labas, saprotu, ka arī pildīja un jauca smaržas uz ārzemēm, utt. Bet visa beigu pamatā ir vadības pilnīgs tupums mārketinga jomā. Pat zinu, ka dizaina/reklāmas ağentūras gāja pie viņiem ar domu: jums produkcija ir diezgan OK, iepakojumam smuki un uzburam stāstu, viss ies uz augšu, bet Gerčikovs visus pasūtīja, pats esot gudrs...
Tas pats Stenders prasmīgi iepakojot un iekārtojot savus veikalus, pacēlās ar savām ziepītēm un vannas bumbām, tagad ķīnieši šos nopirkuši, bet viss turpinās un iet uz urrā uz Ķīnu.
usis 10.06.20
Odekolonu nedzeru, līdz ar to pieredzes lietot dzintaru- 0, bet viedokļis ir. Tajā kompleksā kas šamiem bij varēja saražot visai pasaulei, nu varbūt bez Ķīnas, ja tika izmantoti 10% no jaudām, platībām, tad protams bizness ar mīnusu, it sevišķi lieli mīnusi ja īzīrēto platību nomas maksa krāmēta kabatā, ne attīstībā, parādi padsmit ļimoni, gan valstij, gan piegādātājiem, līkdeguns viltīgais, tas arī viss ko par to fruktu jāzin.
mjuniors 10.06.20
Dzintaram ir laba produkcija, bet dizains tiešām biedējošs.
raihs 10.06.20

Tas pats Dzintara "Niveja" roku krēms. Noteikti labāks par tām fakin noitrogēnām! Bet nu dizains... tāds sovoks!
mjuniors 10.06.20
Un Madara Cosmetics sāka no nulles, savukārt Dzinataram jau viss nepieciešamais bija. Tikai tas ka tam iesīkstējušam sovokam Gerčikovam nebija nekāda sajēga, no mārketinga un kā radīt pircējam pievilcīgus produktus, kurus varētu veiksmīgi pārdot.

Shm_didzis, 10.jūnijs 2020, 19:19

Par Madaru Cosmetic, man pēc šitās krīzes tā vien liekas, ka arī tur ir stipra politiskā aizmugure. Kā sākās covids šie sāka momentā ražot dezinfekcijas līdzekļus. Tik īsā laikā var darīt tikai tie kam ir pazīšanās. Un tiem veiksmes stāstiem kopsaucēju var sazīmēt. Zīmols ir, bet kas zem viņa veiksmes sēž!?
Hm, mans pasakām vairs tik ļoti netic.
Shm_didzis 10.06.20
Jozis2 [10.06.20]: Ja nu kādam interese par Dzintara prod., tad vienīgi aiz tuvējās Austrumu robežas. Un arī niecīga. Vienīgi aptuveni 150 milj. tirgus.
Par to pašu šķiedru. Veselībai kaitīga ražotne. Kā Daimlers pārpirka, viss kaitīgums pazuda.
P.S.
Šķiedrinieki pensionējās 45 gadu vecumā!!!

BrunoL, 10.jūnijs 2020, 17:45

Paskaties uz Madara Cosmetics darbības rādītājiem:
"Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 11,545 miljoni eiro, kas ir par 21,1% vairāk nekā 2018. gadā, bet koncerna peļņa pieaugusi par 4,2% un bija 1,58 miljoni eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga"."

Un Madara Cosmetics sāka no nulles, savukārt Dzinataram jau viss nepieciešamais bija. Tikai tas ka tam iesīkstējušam sovokam Gerčikovam nebija nekāda sajēga, no mārketinga un kā radīt pircējam pievilcīgus produktus, kurus varētu veiksmīgi pārdot.

Shm_didzis, 10.jūnijs 2020, 19:19

Nevajadzētu nu gan tā nolīdzināt ar zemi Gerčikovu.
Dzintaram arī pēdējā laikā bija ļoti labi produkti, īpaši kāju kopšanai. Neviena Madara tiem krēmiem pat tuvumā nevarēja stāvēt.
Taču bija citas lietas, kuras Gerčikovam netika piedotas, un tas tika mērķtiecīgi dzīts bankrotā. Taču ir tā, kā daudzreiz esmu jau teicis - ar valsti azarta spēles nav jāspēlē, zaudēsi vienmēr. Lūk to šis vecais zēns nesaprata, un rezultāts "uz ģīmja".
Jozik, ko nu dirs, Gerčikovs pats sevi bankrotā dzina. It īpaši parfimērijas nozarē, kur konkurence ir nežēlīga, tev ne tikai ir jāmāk saražot kvalitatīvs produkts, bet arī jāmāk to iepakot patērētājam tīkamā izskatā, jāizveido stāsts un jāmāk pārdot, bet Gerčikovs darbojās, kā sovoku laikā - es saražoju, jums jāpērk. Bet mūsdienās tas vairs nestrādā.
Pirmoreiz, kad Dzintaram sākās problēmas, panesās akcija soctīklos: Glābjam Dzintaru, pērkam tā produkciju. Bet neviens smerdelis no Dzintara pat neizbāza galvu pateikt paldies tautai, ka jūs mūs atbalstat.
Rezumējot, Dzintars nosprāga dēļ komunikācijas trūkuma ar patērētājiem un absolūti arhaiskā un nemākulīgā mārketinga un iepakojuma dizaina dēļ....
apelsins 10.06.20
Malgomajfisk [10.06.20]: Izglītībā tev,jefiņ,nebūtu slikti ieguldīt,es jau pietiekoši savā laikā ieguldījos.Tagad varu baudīt saulainās vecumdienas pie Zviedrijas gleznainajiem ezeriem...
Bet tā Milzu bagatība tev ir atņēmusi saprātu. Skaties ka no Zviedrijas teiksmainajiem ezeriem tevi neiespundē pie mums Tvaikmājā vai līdzīgi.
Mazbērni atradīs līdzekļus tevis glābšanai.
udens2 10.06.20
uldiņ,un tu pats kā bāba visur tik kaut kādu žulti gribi iemest,būtu pats ko sakarīgu pateicis...

Malgomajfisk, 10.jūnijs 2020, 21:40
ko uz klačām lai sakarīgu pasaka??

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs