

Sveiki.Jautājums ar ko atšķiras šīs dzenskrūves 7 1/4×6-BS , 7 1/2×8-BA

vlDream [22.07.20]: Jā nepieliku rastu ka tāds dīvains video viss vairāk nevaru saprast kapec viņs eļļu lējis cilindrā..Konservācija. Parasti ieziemojot dzinēju to iesaka darīt.

Jā nepieliku rastu ka tāds dīvains video viss vairāk nevaru saprast kapec viņs eļļu lējis cilindrā..

Video mērķa jautājums, pēc viņa paša formulējuma, ir vai vērts iegādāties šo motoru. Kur tad ir kaut kāds salīdzinājums ar citiem līdzvērtīgiem pēc svara, cenas vai jebkādiem citiem parametriem. Kur plusu un mīnusu apskats? Kā šis video tev palīdz pieņemt lēmumu par izvēli?Kārtējais video no tūkstošiem tādu, kur varētu likt virsakstu "redz kāds man"

zobrats [21.07.20]: Nu un ko tad no šī ļeņina mazbērna stāsta var izlobīt?Ka tev jāmācās valoda, vai meklē sev saprotamā, ja šajā neder.

Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.
Davis-Di [Vakar]: Kādam varbūt ir ieteikumi.
Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.
Jurik, 20.jūlijs 2020, 15:07
Pa lielam tā arī darīju ar āmuri situ pa maliņu un taisīju platāku, tiesa tur nav daudz vietas kur izvērsties un stipri sist nevar jo apakšā plastmasa izšķīdis beigas!
Par sprostgredzenu jau aizdomājos - jābrauc uz veikalu piemeklēt pēc potenciālā diametra , nav nekā tāda mājās.
Tā flekša tēma ir tricky - neesmu pārliecināts vai izdosies labi iezāģēt.
Būtu vismaz pusautomāts, uzmetinātu lielāku galviņu, bet nav!
Kaut ko domāšu!
Bet paldies par idejām!

Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).
Jonius, 20.jūlijs 2020, 20:00
Neatškiras jau, tikai debīli noformulēts, divos secīgi sekojošos teikumos aprakstītas dažadas lietas - motora reģistrācija un motora lietošanas tiesību pierādīšana. Būtībā gribējuši tikai pateikt, ka ja motors 5+ līdz 50Hp, tas var karāties piesaistīts pie kādas laivas , bet staipīt pa citām laivām var ar to pašu tehnisko pasi no pirmās laivas. A ja staipa 50+, tad obligāts atsevišķs papīrs uz motoru (ja ierakstīosi tehniskā pasē, tad tikai uz tās arī varēsi lietot, pārlikt nedrīkts)

gonzalless [20.07.20]: Jonius [34m]: zaraza [17:56]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.Precīzāk vietu nevar.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).Izlasām kārtīgi CSDD mājās lapu, nav tur tādas info, ka 36.8kw nav jāregistrē. Virs 3.7kw visi motori ir jāregistrė.
Var lūdzu precizāk vietu kur motoru registrāciju neviens nepārbauda?

Jonius [20.07.20]: zaraza [17:56]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.Izlasām kārtīgi CSDD mājās lapu, nav tur tādas info, ka 36.8kw nav jāregistrē. Virs 3.7kw visi motori ir jāregistrė.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).
Var lūdzu precizāk vietu kur motoru registrāciju neviens nepārbauda?

zaraza [20.07.20]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).

Kengurs24 [20.07.20]: ..Tak aizbrauc un salabo..Kur Tu kopš otrā pasaules kara esi redzējis ebreju ar lāpstu rokā!? Es ar padomu palīdzēšu :)

Jurik [20.07.20]: Kengurs24 [16:47]: Jurik [15:07]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.Tak aizbrauc un salabo
Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Pa manam tā šaiba griezīsies gan,tikai vajag pievīlēt skrūves galu!:DĶengur! Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...

Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.