Tieši tā! Visu laiku braucu ar 95-to un nav nekādu problēmu, jo pēc lietošanas vienmēr atstāju tukšu kaburatoru. Vienreiz gadījās atstāt ar benzīnu un pēc mēneša nevarēju piešķilt. Izrādījās, ka bija ielipusi adata.
nepietiekams oktānsskaitlis radītu detonāciju, nepietiekamu jaudu, pārkaršanu utt., par to neiet runa.
Iet runa par to, ka 95 benzīnam ir vairāk bio piedevu nekā 98, tāpēc reti lietojamām ierīcēm (laivas motoram, trimmerim u.c.) tādēļ var rasties problēmas - iztvaikojot benzīnam paliek piedevas. Ja laivas motors tiek lietots 3x nedēļā nevis reizi 2 mēnešos, visticamāk starpību 95/98 nesajutīsiet.
Ieskatijos Instrukcijā par mazāko YAMAHA 4Hp motorīti.
Minimums ,ko prasa ir oktānskaitlis - 90
norāda minimālo oktānskaitli ko drīkst liet
udens2, 16.novembris 2020, 11:06[/quote]
Atbilde pareiza.
Pērkot laivu Somijā bija 2 pilnas bākas benzīna ar ko brauca svilpdama.
Kad sāku pildīt šeit vairs neiet tik labi.
Nopērkot auto Vācijā un atdzenot to (2000km) uz LV ar vācu benzīnu bija forši.Pēc tam vairs ne.
Pagājušajā gadā nobraucu uz pa SWE ap 1000km ar zviedru LPG.Varu pateikt,ka ar zviedru LPG gāja auto svilpdams ar foršu skaņu.Labāk nekā ar mūsu benzīnu.
Šie ir tikai 3 mazi piemēri.
Var gadīties,ka pildoties Nestē ir labāk.Neesmu mēģinājis,jo neredzu tam ekonomisko pamatu t.i. braukt uz Rīgu speciāli pēc benzīna tos 45km.
Jebkurš,kas dzīvo vai strādā ārzemēs vai ir tālbraucējšoferis piekritīs šim.
Tad kāpēc savos mazajos motoros gāžiet iekšā 98 benzīnu.
Instrukcija prasa 95.
Tāds retorisks jautajums,ja benzīns ir tik labs?
DSV, 16.novembris 2020, 10:31
norāda minimālo oktānskaitli ko drīkst liet
Tad kāpēc savos mazajos motoros gāžiet iekšā 98 benzīnu.
Instrukcija prasa 95.
Tāds retorisks jautajums,ja benzīns ir tik labs?
DSV, 16.novembris 2020, 10:31
Jā jautājums retorisks, bet instrukcija neaizliedz lietot labāku un ja kabata atļauj tad kāpēc ne. :))
Kāpēc kātus pērkam par 100+ ja to pašu zivi var noķert ar kātu pa 30.
Laikam jau tāpēc ka pērkot labāku preci atbalstām progresa attīstību. :)
Lejot 95 nekas nenotiks, bet 98 labāk sadeg, mazāk detonē un ja atstāt 95 vairākus mēnešus bākā, tad biopiedeva var izveidot želeju un būs jātīra vai niķosies nesaprotami motors.
Yamaha 2.5 neko citu, kā 95 nav ostijis, no 2014, problēmu nav bijis.
Tad kāpēc savos mazajos motoros gāžiet iekšā 98 benzīnu.
Instrukcija prasa 95.
Tāds retorisks jautajums,ja benzīns ir tik labs?
Neste ir vienīgā degviela LV, kura nenāk no Mažeiķiem. Nekā personīga bija raidījums ar analīzēm. Piedevas īpaši neko nedod, ja bāze ir kāda ir.
Labdien!
Lieta tāda ka vēlētos iegādāties piekabi kurā varētu savu 3,9m pūsli pārvadāt. Var būt remontējama, galvenais lai papīri kārtībā. Vai arī varbūt kāds var ieteikt kādu vietējo kurš ražo pa saprātīgām cenām...
Iepriekš te bija runa par Neste,tad varu peteikt,ka uzņēmumam ir 4 gab. vw t5 busi 2006.g. 1.9 tdi. Visi 4 ir noripojuši +- 350 k. Visi pildās visu mūžu Neste. Nevienam nav remontēti ne degvielas sūkņi ne sprauslas mūža laikā. Un arī tas fakts,ja čoms strādā ostas muitā un saka ,ka Neste degviela ienāk ostā ar tankeriem. Savukārt pārējie tanku tīkli pildās Mažeiķos ar krievu degvielu. Nesaku ,ka krievam sūdīga degviela, vienkārši reāls novērojums. Par bendžu hvz. Leju Neste 98 gan zālāja traķī gan laivas yamahā, viss ok.
addd [15.11.20]: Jautājums zinātājiem. Vakar nakts copē sanāca klapatas ar Mercury 3.5zs motoru. Sakumā viss gaja ok, bet tad parādījās slāpšana pie maziem apgriezieniem vai stāvot neitralajā. Domaju, mos aukstums pie vainas un motoram auksti. Meginaju pasildīt, bet tad problema nomainijas uz jaunu.. Vareja pabraukt pie maziem apgrieizniem, bet dodot gāzē uzreiz aizrijās un noslāpa. Respektivi bija iespejams pabraukt ar pašu minimālo atrumu tikai. Kas varētu but pie vainas?
sigi, 15.novembris 2020, 13:37
Lobs vokors Sigi.
Svarīgākais moments, pirms rodas nepieciešamība jaukt un tīrīt karburatoru izdariet nelielu mājasdarbu
1. Pārbaudiet sveci, rudens periodā noregulējiet atstarpes uz minimālo ko nosaka ražotājs.
2. Noņemiet dzenskrūvi, zem tās mēdz būt auklas, šņores, zāles kas motoram neļauj ieskrieties..
3. Jums ir iekšējā bāka degvielas netīrumi nosēžas un aizdambē filtru, nomainiet to un iztīriet degvielas vadu no bākas līdz filtram.
Cieņā, lai veicas.
Paldies.. Saksu pirmaja reizē ar servisu, mos lai visu parbauda pie pirmas reizes. Tik tagad domaju vai vest uz ierasto Vimmo, vai ir kads serviss, kas uz Merkuriem specializejas vairak?
Labdien. Mēģinu izjaukt yamaha 50hp reduktoru.
Varbūt kādam ir instrumenti lai reduktora lielo skrūvi?
Vai varbūt ir kādam laba meistara kontakti?
juraserglis, 15.novembris 2020, 18:56
Apskati filmiņas,ja jau tik tālu esi ticis.
Gan jau kas noderīgs atradīsies:
https://www.youtube.com/watch?v=ct8gsRkKGRw
Circle K savā auto nekad degvielu nelejot. Neste ir labākais variants, kur ar kvalitāti gandrīz nekad nav problemu un arī Lukoil ir labas piedevas.
Os555, 15.novembris 2020, 18:41[/quote]
Tā arī tas ir ar tām piedevām....taisnība
Labdien. Mēģinu izjaukt yamaha 50hp reduktoru.
Varbūt kādam ir instrumenti lai reduktora lielo skrūvi?
Vai varbūt ir kādam laba meistara kontakti?
Jautājums zinātājiem. Vakar nakts copē sanāca klapatas ar Mercury 3.5zs motoru. Sakumā viss gaja ok, bet tad parādījās slāpšana pie maziem apgriezieniem vai stāvot neitralajā. Domaju, mos aukstums pie vainas un motoram auksti. Meginaju pasildīt, bet tad problema nomainijas uz jaunu.. Vareja pabraukt pie maziem apgrieizniem, bet dodot gāzē uzreiz aizrijās un noslāpa. Respektivi bija iespejams pabraukt ar pašu minimālo atrumu tikai. Kas varētu but pie vainas?
sigi, 15.novembris 2020, 13:37
Lobs vokors Sigi.
Svarīgākais moments, pirms rodas nepieciešamība jaukt un tīrīt karburatoru izdariet nelielu mājasdarbu
1. Pārbaudiet sveci, rudens periodā noregulējiet atstarpes uz minimālo ko nosaka ražotājs.
2. Noņemiet dzenskrūvi, zem tās mēdz būt auklas, šņores, zāles kas motoram neļauj ieskrieties..
3. Jums ir iekšējā bāka degvielas netīrumi nosēžas un aizdambē filtru, nomainiet to un iztīriet degvielas vadu no bākas līdz filtram.
Cieņā, lai veicas.
Par to degvielu stacijās. Ģeoloģijas maģistra studiju laikā biju Šomijā un vietējaais profs stāstīja, ka viņu naftai ir ļoti maz sēra un citu piejaukumu.
Latvijā benzīntankos nonāk degviela pa lielam no 2 vietām - Mažieķiem (krievu nafta) un Neste (skandināvu nafta). viss kas atšķir dagvielu ir kādas piedevas katrs mazumtirgotājs lej klāt tai bāzei ko dabū no rūpnīcas.
EU ir normatīvi kādiem kritērijiem ir jāatbilst degvielai - cik drīkst būt dažādi piejaukumi sērs u.c. Mažeiķos to naftu attīra un viņa atbilst minimālajiem normatīviem. nu respektīvi, būs attīrīta tik daudz, lai izietu kvalitātes kontroli, bet kaut kādi piejaukumi, kas atļauti paliks. Lejot nestē ir liela iespēja dabūt degvielu, kas ir kvalitatīvāka nekā normatīvos prasīts.
Mans draugs strādāja kādu brīdi Būvniecības valsts kontoles birojā, institūcijā, kas ņem paraugus gan no DUS, gan arī stacijās pirms piedevām un testē atbilstību normatīviem. Ko viņš teica- Circle K savā auto nekad degvielu nelejot. Neste ir labākais variants, kur ar kvalitāti gandrīz nekad nav problemu un arī Lukoil ir labas piedevas.