atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Jonius 05.01.21
sigi [05.01.21]: Nesen vedu pie meistara savu Mercury 3.5 uz apkopi/ieziemosanu. Vins teica, ka mainit impeleru bez vajadzibas nevajag. Jaseko lidzi struklai, ja viss strada, lai iet. Ja strukla pazud, tad gan darbinat vairs nevar un steidzami javed tas mainīt.

Cik zinu, Mercuram serviss ir 5 gadi, ja pirkts uz privatpersonu un veiktas oficialas apkopes, ja juridisku personu, tad 2gadi.

Mans motors savulaik bija iegadats uz juridisku personu, tadel garantija vairs nebija. Kad zvaniju uz oficialo servisu, vini teica to pasu, motors jaieziemo un vajadzetu nomainit impeleru, kas katrus 3 gadus ir jamaina. Viss jau butu labi, bet summa par visu kopa plus ellas maina bija vairak kā tresdala no motora vertibas.

Es personigi planoju sekot struklai, bet nu, iespejams pie nakamas apkopes bus jaludz parbaudit to impelera nodilumu un mos jauzliek jauns..
Nu nu, ir bijuši ne viens vien tādi strūklas sekotāji (nekā personīga), un pašam ar tā bija gadījies, pamanīju tikai tad, kad pārbraucienā sāka pazust jauda un sāka šķaudīt. Manā gadījumā paldies dievam pārkaršanas seku nebija.
Labāk nomainīt regulāri un braukt mierīgi.
Impelllera cena nav tik liela lai riskēt, tiko sev Suzukai 15 eiro origināls,nezinu cik Rīgā par maiņa maksā.?
bums 05.01.21
Pārdomāju jāmaina Hondim 2 reduktora blīvslēgi pie viena nomainīšu arī impleri Faktski pie tādiem noskrējieniem būs jāmaina ar visu sūknīša korpuss
bums 05.01.21
Kā jebkura detaļa arī imblers dilst /kā nekā gumija/un noķert to momentu kad tas noklājies var palaist garām Garantijas motoram vajadzētu mainīt ja servis to saka ,bet tam jābūt uzrādītam servisa specifikācijā ,jo pēc tam pierādīt ka nēsi kamielis būs grūti.

bums, 5.janvāris 2021, 16:11

Man Hondai divniecei implers nav mainīts no dzimšanas tas ir no 1990 gada Kamēr čurās ar spiedienu -nemainīšu :)
sigi 05.01.21
Nesen vedu pie meistara savu Mercury 3.5 uz apkopi/ieziemosanu. Vins teica, ka mainit impeleru bez vajadzibas nevajag. Jaseko lidzi struklai, ja viss strada, lai iet. Ja strukla pazud, tad gan darbinat vairs nevar un steidzami javed tas mainīt.

Cik zinu, Mercuram serviss ir 5 gadi, ja pirkts uz privatpersonu un veiktas oficialas apkopes, ja juridisku personu, tad 2gadi.

Mans motors savulaik bija iegadats uz juridisku personu, tadel garantija vairs nebija. Kad zvaniju uz oficialo servisu, vini teica to pasu, motors jaieziemo un vajadzetu nomainit impeleru, kas katrus 3 gadus ir jamaina. Viss jau butu labi, bet summa par visu kopa plus ellas maina bija vairak kā tresdala no motora vertibas.

Es personigi planoju sekot struklai, bet nu, iespejams pie nakamas apkopes bus jaludz parbaudit to impelera nodilumu un mos jauzliek jauns..
osscar 05.01.21
Pārbaudīt jau var - bet reāli man apkopēs, kad vēl bija garantija neviens viņu (kāju) vaļā nejauca-samēra spiedienu uz hermētiskumu kājai - ielej eļļu un viss. Čoms pēc 10 gadiem mainīja to impelleri un tad tikai tapēc ka strūkla palika vājāka...
Kāda pārējiem pieredze ? es tik tā pēc savu paziņu pieredzes - nu nejauc ik pa 2-3 gadi šitos mazos vaļā...
bums 05.01.21
Kā jebkura detaļa arī imblers dilst /kā nekā gumija/un noķert to momentu kad tas noklājies var palaist garām Garantijas motoram vajadzētu mainīt ja servis to saka ,bet tam jābūt uzrādītam servisa specifikācijā ,jo pēc tam pierādīt ka nēsi kamielis būs grūti.
bums 05.01.21
bums [Vakar]: Tādu jau grēks neremontēt Jāizņem buktes un jānobalansēkur vest remontēt? iesakat kautko

Driftingo, 5.janvāris 2021, 10:16

Noņem no motora un pašu skruvi ieved Valdeķu 1 Prizmas Rotiņa Veikals it kā ciet ,bet sameklē raivo
Jonius 05.01.21
osscar [05.01.21]: ja spiediens brīvgaitā normāls no cauruma, tad imho nav vērts..man 5niekam padsmit gadi un vēl oriģinālais labi kalpo...ja pa sauso nedarbina motoru tad jau jams kalpo labi,,2 -3 gadi liekas baigi maz.
Ja no tehnikas neko nejēdz tad uzticies rekomendācijām! Tohatsu rekomendē mainīt katrus 24 mēnešus. Esmu pārliecināts, ka tas impelleris ir 100 kārbībā, bet lai nākošos 3 gadus nesanāktu nepatikšanas ar dzesēšanu labāk nomaini.
usis 05.01.21
Kruizers [05.01.21]: Nodevu savu Mercury 3.5 motorīti uz 3 apkopi (nobrauktas 2 sezonas). Servisā minēja, ka ieteicams mainīt impelleru (esot jāmaina ik pēc 2-3 gadiem). Kādas domas spečukiem? Ir vai nav jēga to šobrīd darīt?
Ir. Tev vel 3 gadi garantija, noklāsies, pārkarsēsi, maksāsi. Bet pa lielam neko jau tas motors nemaksā, dzen kamēr iet.
:)
gonzalless 05.01.21
Sveiki! Kādi ieteikumi laivai lai ar minn kota c2 vareetu braukt divi copmaņi? Varbut ir kadm ko teikt no pieredzes?

raimob, 4.janvāris 2021, 21:01

****************************************

Minn kota C2 ir trollinga motors, nav domāts braukšanai, kur nu vēl divatā.
Kruizers 05.01.21
osscar [05.01.21]: ja spiediens brīvgaitā normāls no cauruma, tad imho nav vērts..man 5niekam padsmit gadi un vēl oriģinālais labi kalpo...ja pa sauso nedarbina motoru tad jau jams kalpo labi,,2 -3 gadi liekas baigi maz.
Paldies
osscar 05.01.21
ja spiediens brīvgaitā normāls no cauruma, tad imho nav vērts..man 5niekam padsmit gadi un vēl oriģinālais labi kalpo...ja pa sauso nedarbina motoru tad jau jams kalpo labi,,2 -3 gadi liekas baigi maz.
Kruizers 05.01.21
Nodevu savu Mercury 3.5 motorīti uz 3 apkopi (nobrauktas 2 sezonas). Servisā minēja, ka ieteicams mainīt impelleru (esot jāmaina ik pēc 2-3 gadiem). Kādas domas spečukiem? Ir vai nav jēga to šobrīd darīt?
spiningists 05.01.21
To Driftingo
Tur visātrāk visa ģeometrija bik mainījusies. Alumīnijs. Tikai jauna dzenskrūve ar pareizo soli atgriezīs to braukšanas ātruma šarmu. Šī izbuktēta noderēs seklām vietām un mierīgai stumdīšanai. Sajāt to skrūvi ir vieglāk par vieglu...
Driftingo 05.01.21
bums [04.01.21]: Tādu jau grēks neremontēt Jāizņem buktes un jānobalansē
kur vest remontēt? iesakat kautko
bums 04.01.21
Tādu jau grēks neremontēt Jāizņem buktes un jānobalansē
raimob 04.01.21
Sveiki! Kādi ieteikumi laivai lai ar minn kota c2 vareetu braukt divi copmaņi? Varbut ir kadm ko teikt no pieredzes?
Driftingo 04.01.21

Vajag nelielu palīdzību/padomu

laiva bush skate 410

motors suzuki df15a 2019 gada

laivas max ātrums +- 28 km/h,(iepreikš ar 5zs bija 22km/h) liekas daudz par lēnu priekš tād setupa,regulējot motora slīpumu var iegūt +2-3km/h, mēģināju arī pacelt motoru par 2cm, tagad attiecībā pret laiva apakšu 3cm no kavitācijas plāksnes,bet nekādas izmaiņas nav

pērkot motoru bija dzenskrūve bojāta, mēģināju sabildēt(cik nu var saprast) ir nedaudz salocīti spārni, gribu saprast vai tas var tik krasi ietekmēt laivas ātrumu, jo skatoties youtube video max ātrumam jābūt tuvu 37km/h-42km/h

varbūt kāds brauc ar līdzīgu setapu un var pastāstīt cik viņam ir max ātrums?

Motoram nav veikta vēl pirmā apkope,ja tas ko maina

kā arī interesē vai remontēt šo pašu dzenskrūvi vai pirkt jaunu?

ja remontēt tad kur?
91ernis 29.12.20
1. Ja laiva 3,5m gara tad drošības labad papildus divām atsaitēm kuras nāk pāri laivai šķērsām es vēl arsietu laivas purngalu pret mašīnas bamperu vai vilkšanas āķi. Jo ja pretī nāk fūra ar atrumu......

2. Protams nepieciešami reliņi un savelkamās siksnas bet ar savilkšanas sistēmu nevis ar vienkāršu knaģi.


Vispār pagaidi pavasari un pabraukā gar makšķerieku tusēšanās vietām......
osscar 28.12.20
+ plastmasniecei cita aerodinamika :D

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs