atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Ekonomika un politika

daddy_j 27.01.21
Atslodzei:

Gan Veselības Ministrija, gan daži forumā uzskata, ka es ar saviem 50+ esmu riska grupā un tikai VSAA uzskata mani par jaunekli, kurš var drasēt apkārt vēl vismaz 10 gadus, līdz pensijai :)
daddy_j 27.01.21
Raudāt gribas...


raihs, 27.janvāris 2021, 12:10


Domā kaut ko izraudāsi?? :) mēs esam naski atrast atbildes uz jautājumu "Kurš vainīgs?"

Uzrzula vakar eiroņūsā bija diezgan kareivīgi noskaņota, eksporta ierobežojumus liks u.c.
raihs 27.01.21
kkas 27.01.21
BrunoL [27.01.21]: Dzintara tirgus- postpadomju telpa un paaudze. Nav spējīgs konkurēt ar lielajiem Pasaules brendiem! Gribēja izdzīvot, laikus bija zem kāda jāguļas.
Nē. Nav jāguļas. Madara cosmetics tam par piemēru.
raihs 27.01.21

Vienīgais produkts, par kuru man tiešām žēl, ka pazudis. Bija labāks par visiem importa analogiem
BrunoL 27.01.21
Dzintara tirgus- postpadomju telpa un paaudze. Nav spējīgs konkurēt ar lielajiem Pasaules brendiem! Gribēja izdzīvot, laikus bija zem kāda jāguļas.
daddy_j 27.01.21
bruno, gribi jaunai gimenei dzivokli, ņem Altum atbalstu, re kur daddy zin stāstit ka tas slikti
:)

usis, 27.janvāris 2021, 11:51


Par atbalstu kopumā un Altum neatbildēju, tiesa. :)

Manuprāt, ja šis ir KRĪZES atbalsts, tad lauvas tiesu vajadzēja tieši iedzīvotājiem, darba ņēmējiem, nevis valsts vai privātiem uzņēmumiem. Jāglābj CILVĒKRESURSI, kā te Juniors pareizi pieminēja.

Savukārt Altums ir riska kapitāla ieguldītājs. Protams, no ierēdņu viedokļa ir vienkārši atdot miljardu šiem, lai pēc saviem ieskatiem sadala... nevis papūlēties un sniegt sabalansētu valsts atbalstu dažādām nozarēm.

Saki ko gribi, bet es "brīvā tirgus rokai", kuru virza konkrēti cilvēki, ne visai ticu :)
raihs 27.01.21
"Dzintara" nosaukuma maiņa bija loģisks solis. Tajā logotipā ir tik pamatīgi iesūkusies naftalīna smaka un padlaiku noskaņas, ka to izsvēpēt nevarēs pat ar uguni...
mjuniors 27.01.21
Nesapratu, kā cilvēkresurss ietekmē mārketingu un produkta virzīšanu tirgū?

daddy_j, 27.janvāris 2021, 11:47

Ja pa radio dzird manu reklāmu 1 miljons.. tad Latvijas tirgus var būt tikai daži tūkstoši. Un klientu, kas noreaģēs būs mazs procents. Tad cilvēkresurss šajā gadījumā kā patērētājs skaita lielumam ir nozīme, lielumam ir nozīme!!! Pajautā sievai ;)
p.s. Ir zvanīts Latvijas radio 2 tirgu.
BrunoL 27.01.21
Usi, par mani, draudziņ, nebēdā! Manējiem dzīvoklis gan Rīgā, gan Jūrmalā jaunā projekta apartamentos.
kkas 27.01.21
zaraza [27.01.21]: "Dzintars" jau kā reizi uz to ielidoja, cik zinu. Menedžmentā stagnāti, kas uzskatīja, ka mārketingam neko guldīt nevajag, izbrauks uz PSRS laikā iegūtu atpazīstamību un Krievijas tirgu. Nezibrauca...
Viņi pat ar mārketingu neizbrauktu. Tur iepakojums vien bija senilāks par senilu. Viņu laika cilvēkiem vairs praktiski neko nevajag no kosmētikas, jau pensijā sen :) un tāds 30+ gadi pat krievijā vispār nepazīst Dzintaru. Kur nu vēl tādā arhaiskā iepakojumā.
usis 27.01.21
tam dzintaram tas vecis milzu teritoriju izirēja, un piķi nevis attīstibā pet degunu obsčaga lika
:)
zaraza 27.01.21
"Dzintars" jau kā reizi uz to ielidoja, cik zinu. Menedžmentā stagnāti, kas uzskatīja, ka mārketingam neko guldīt nevajag, izbrauks uz PSRS laikā iegūtu atpazīstamību un Krievijas tirgu. Nezibrauca...
usis 27.01.21
bruno, gribi jaunai gimenei dzivokli, ņem Altum atbalstu, re kur daddy zin stāstit ka tas slikti
:)
daddy_j 27.01.21
Nesapratu, kā cilvēkresurss ietekmē mārketingu un produkta virzīšanu tirgū?

LV tirgus par mazu, tb nav cilvēku, kurus Tavs produkts interesē? Nu - tad jātaisa produkts lielākam tirgum, piem nevis 8-stūru zvaigznītes (auseklīši), bet 5- vai 6- stūru zvaigznītes. :) Sava mūža laikā Tu LV tirgus pieaugumu nepieredzēsi. Fakts, bez ironijas.
zaraza 27.01.21
mjuniors...

A kas Tevi izbrīna? Malacis, ka esi spējis radīt labu produktu, taču mūsdienu pasaulē, daudzi lieliski produkti atduras uz to, ka bez milzu ieguldījumiem mārketingā tie nekļūst par masu produktiem... Ne tāpēc, ka tie sliktāki, bet vienkārši par tiem neuzzin... Kamēr pats savu produkciju tirgo lokāli ciema bodītē, tikmēr jaunu produktu var elementāri prezentēt - reku jauna desa, paņem pagaršot - ja viss būs labi, tad nedēļas laikā viss ciems būs pagaršojis un, ja cena un garša apmierinās, tad stabili pirks... A vot līdzko gribi jau uz blakus ciemu un svešu bodīti, tā jau paliek sarežģītak - lai to Tavu lielisko desu kāds paņemtu, vajag ne tikai lai tā būtu laba un garšīga, bet arī lai to būtu interesanti tirgot kaimiņu ciema bodītes īpašniekam, vai grūst to desu uz garšošanu savā ciemā viņš gribēs, jo ir tak citas, jau pārbaudītas desas... Mož pat bišķi ne tik garšīgas, bet stabili tirgojas un nav prātu jāsip... Tad vai nu maksimāli jāmotivē tas blakus bodītes īpašnieks, jāpierāda, ka uz Tavu desu varēs vairāk nopelnīt vai arī jāgrūž liels kāposts mārketingā, lai tie kaimiņu ciema veči par to desu ir dzirdējuši un paši bodniekam prasītu... Nu un reputācija, uz kuru ilgi jāstrādā, bet tad tā šak strādāt uz Tevi, ne jau velti zīmoli cīnās par atpazīstamību...

A globāli par ražošanu kā tādu - kaut ko kapitālietilpīgu ražot ar fokusu tikai uz Latvijas tirgu ir pilnīgs nonsenss... Nu tas, salīdzinājumā, uz pasaules fona ir nenormāli savu fokusa klientu ierobežotr, tipa kā ražot kaut ko specifiski tikai vienacainiem klibiem kreiļiem :)
BrunoL 27.01.21
Tere!
Tēvocīti jot,velti netērē spēkus un nebojā omu! Jaunās paaudzes redzes leņķis stipri cits un katrs no mums redz un uztver notiekošo savādāk.
Pareizi saki par laukiem. Ir daži lielsaimnieki ar 500+ hektāriem kuri, pa lielam, nodarbina sezonas darbos. Otri- pensionējušies pilsētnieki, kuri iepirkuši lauku īpašumu, jeb atgriezušies pie saknēm un nesteidzoties bauda saulainās vecumdienas, radot ap sevi tīkamu, labiekārtotu telpu.
Lai uzlabotu demogrāfisko situācju, cilvēkam jārada sadzīviski ekonomiska dršības sajūta un to spējīga garantēt vienīgi valsts. Nav liela gudrība un māksla “nastrugaķ” prāvu pulciņu. Pirmkārt- mājoklis. Jāpabaro, jāapģērbj, jāizskolo utt.
Daudzi jauni cilvēki un ģimenes pelna pietokoši labi lai varētu ņemt hipotēku mājoklim. Bet, kur pirmai iemaksai? Nākas īrēt. Daudz maz normāls 2istabu dzīvoklis Rīgā- īre~400-450+komunālie! I opjaķ, dvadcaķ pjaķ!
mjuniors 27.01.21
Usi, labi Dzintars :))
usis 27.01.21
hm, kas ir Dzintariņš?
mjuniors 27.01.21
Padalīšos, kā es redzu kādēļ cilvēkresurss ir svarīgāks par visiem citiem rādītājiem. Un skumjākais valsts par maz cīnās par to vai par vēlu pat.
Esmu palaidis produkciju, kas konkurē ar Dzintariņu. Esmu veikalos, bet manu produkciju vēl nepazīst tik labi attiecībā pret dzintariņu. Man kā kārtīgam pilsonim nokārtoti visi dokumenti, bet kā izrādās dzintariņam pat tādu nav. Pēc parametriem mana produkcija ir labāka par viņa. Bet te viens liels, bet.. Cilvēks nav nemaz tik gudrs, lai kā mēs domājam par sevi, mēs esam ieradumu mašīnas, jeb zāle bija zaļāka un mīļāka, labāka kā toreiz..
Amerikā, kad izlaiž mūzikas "hītu" viņu mākslīgi par tādu izveido ar sendvič metodi. Radio Atskaņo starp diviem jau zināmiem hītiem. Un to viņi panāk ar lielām naudām. Šādi viņi maina cilvēka pamat ieradumus. Protams vēl citas metodes, bet uzdevums mainīt ieradumu.
Latvijā, lai ko tādu izdarītu un izkonkurētu Dzintariņu ir nepieciešami milzu līdzekļi vai pat neizkonkurēt veikt atpazīstamību. Latvijas Tirgus, uzskatu neatsver to ieguldījumu uz atdevi (pie tik lielas konurences). Šeit tikai der sen zināmais sauklis: veiksmes stāsts. Pat neskatoties uz dzintariņa atpazīstamību, bankrotēja.
Cilvēks- dārgākais resurss.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs