P.s. Tev ir kaut kādas emocionāli psihologiskās uztveres problēmas. Ja mēs runājam par vienu rādītāju tad runājam par to. Elementāri.
mjuniors, 16.decembris 2021, 10:06[/quote]
Jau kļuvi par psihologu? Tikko biji ekologs...
nu kā reiz tev mīž acīs un stāsta ka tas kas ir zaļš,nav zaļš.Bet neko,katram pasaku stāstniekam savs klausītājs,arī plakanās zemes teorijai ir savi sekotāji
udens2, 16.decembris 2021, 10:00
Nē, tikai protu atšķirt reklāmu no realitātes. Un paklau, ko tev tā plakanā zeme tā visur rēgojas? Elektrotraumas sekas?
Headhunter [16.12.21]: Fantastiski! Noskrējienu salīdzināt ar ražošanu, pēc tam otrādi un vēl nez kā, lai tikai cipari sanāk skaisti.
Vēlreiz atkārtošu matemātikas uzdevumu. Kamēr ražo iekšdedzes mašīnu, elektro mašīna jau ir paspējusi nobraukt 120k un ir vienāds izmešu daudzums.
P.s. Tev ir kaut kādas emocionāli psihologiskās uztveres problēmas. Ja mēs runājam par vienu rādītāju tad runājam par to. Elementāri.
nu kā reiz tev mīž acīs un stāsta ka tas kas ir zaļš,nav zaļš.Bet neko,katram pasaku stāstniekam savs klausītājs,arī plakanās zemes teorijai ir savi sekotāji
[quote=664420]Uldēna teikto apstiprinu, nepasen bija raksts par elektromašīnām. Pie 120 000 km noskrējiena e-car rada tieši tik pat izmešu cik iekšdedzes mašīnas ražošanas procesā. Kamēr vēl iekšdedzes mašīna rada vēl izmešus nobraucot tos 120 k. Vienīgais mīnuss šobrīd ir auto cena.
Par elektrību, nākotnes vīzija iezīmējas kodolsintēzē.
Fantastiski! Noskrējienu salīdzināt ar ražošanu, pēc tam otrādi un vēl nez kā, lai tikai cipari sanāk skaisti. Galvenais nepieminēt litija bateriju un citu elektronisko atkritumu laukus pie Āfrikas piekrastes, kamēr parastais auto tiek parstrādāts pilnībā.
Kamēr nav kodolsintēzes, ūdeņraža reaktoru, elektrisko laumiņu un nez kā vēl, nesanāk nekas zaļš. Diemžēl. Saprotiet pareizi, es neesmu pret ideju kā tādu, es esmu pret to, ka mīž acīs un stāsta, ka tas silts lietutiņš. :)
Uldēna teikto apstiprinu, nepasen bija raksts par elektromašīnām. Pie 120 000 km noskrējiena e-car rada tieši tik pat izmešu cik iekšdedzes mašīnas ražošanas procesā. Kamēr vēl iekšdedzes mašīna rada vēl izmešus nobraucot tos 120 k. Vienīgais mīnuss šobrīd ir auto cena.
Par elektrību, nākotnes vīzija iezīmējas kodolsintēzē.
Tomēr laikam neizliecies....
Tie paši e-auto, pati ELEKTRĪBA (ražota ar oglēm, mazutu, atomu), zemes siltumsūkņi (pie zemām temperatūrām tā pati elektriskā apkure vien sanāk), mazie HES galu galā!
Gribi pelnīt ar zaļo, iekļūsti OIK klubiņā, vecumdienas nodrošinātas...
Headhunter, 16.decembris 2021, 00:18
ja interesē,tad vari pameklēt,sen viss ir sarēķināts,tas pats elektro auto no sākuma nav tik zaļā,bet pie noteikta nobraukuma,vairs neatceros,kaut kas pie 120k,tas kļuva jau zaļāks kā iekšdedzes auto,un jo lielāks noskrējiens jo zaļāks tas kļūsts.Jā,šo visu nestāsta klišejiskajos klipiņos,bet viss ir ciparos,tik vajag interesi pašam pameklēt
Un vajag saprast ka šis viss ir sākumceļs,visa pasaule lēnām pārkārtojas uz zaļo elektrību,es protams neticu ka tuvākajos 100 gados izdosies visu eletrību saražot zaļi,bet tālākā nākotnē mierīgi
Svinam zaļi Ziemassvētkus ar plastmasas elgli. :)))
Elektro auto ar saviem attālumiem un elektrības cenām, nerunājot par ražošanas izmešiem un atkritumiem nav izdevīgāks un nav zaļāks par 7gadus vecu 3l turbo dīzeli ar pieņēmumu, ka ar abiem vēl brauc 10 gadus!
Ūdeņraža cena un uzpildes staciju daudzums vispār atceļ jautājumu, nerunājot par auto!
Par ekonomiku, tieši pirms c19 ~divi gadi atpakaļ sievai pirkām jaunu mašīnu un tad sakās, varbūt dīzeli būs ekonomiskāks, varbūt mazāku motoru... mana atbilde bija vienkārša, ar mazāku motoru tu zabesīsies uz apdzīšanām utt., to ko piemaksāsim par dīzeli tu nākamajos 5-7 gados ar saviem 10-15k gadā neatsitīsi, kaut kādi toyota hibrīdi vispār ārpus jautājuma, ja ēd tik pat, ņem jaudīgu bendzīnieku un miers, lai es ar varu sēsties pie stūres, ja vajag! (automāts man gan vēljoprojām besī)
Nevaru beigts slavēšanu par zināšanām par Kaļiniņgradu un Rīgas ūdens nesankcionētajām darbībām. Maitas!
Paralēli varētu apzelēt e-auto tēmu, ja raz pieminēji kā pirmo. Pieņemsim es no Vācijas atdzenu e-auto. Tur tiešām no ieguldītājiem, pieņemsim, 20K eiro atdeve būs lielāka nekā no lepna bendžas/ dīzeļa auto Latvijā? Atgādinu, ka man interesē tikai baigais piķis, ne parastais.
Mūsu galā visvairāk laikam "izceļas" Kaļiņingrada. Tie visu nefiltrētu mauc iekšā jūrā....
Sūdus upē iegāž šad un tad arī Rīgas Ūdens...
Tomēr laikam neizliecies....
Tie paši e-auto, pati ELEKTRĪBA (ražota ar oglēm, mazutu, atomu), zemes siltumsūkņi (pie zemām temperatūrām tā pati elektriskā apkure vien sanāk), mazie HES galu galā!
Gribi pelnīt ar zaļo, iekļūsti OIK klubiņā, vecumdienas nodrošinātas...
Daži ir spējīgi sadzirdēt tikai sevi....
Kamēr ASV, Ķīna, Indija, Krievija nesāks daudz maz puslīdz ekoloģisku ceļu, tu uldiņ savā Latvijas mērogā vari purkšķēt cik zaļi un ekoloģiski gribi, planēta no tā zaļāka netaps.
Headhunter, 15.decembris 2021, 23:07
Te ir aksioma, no vienas puses Ķīnas ražotāji ir, kas piesārņo, no otras puses ir patērētāji attīstītajās valstīs, kas to izmanto un utilizē, kurš kura veida, cits pie upes, cits poligonā.
Līdz ar to no tavas rīcības un izvēles ir atkarīgs cik Ķīnā būs piesārņots gaiss. Ka arī ja paskatās uz ekonomiski attīstīto valstu saražotiem atkritumiem uz vienu iedzīvotāju un tad uz Ķīnu, Indiju, viņi nobāl, lai arī esmu bijis abās un zinu kāda ir tur miskaste!
jegersz, 15.decembris 2021, 23:41
hmm, bet vai tais attīstītajās valstīs sūdus arī gāž upēs tāpat, kā DA āzijā? Tur taču ir visas tās pārstrādes uttt.?
Tieši kuras lietas, kuras nemaz nav tik zaļas, pārdod zem zaļā plakāta un kuras ienes baigo piķi??? Absolūti nopietni jautāju, jo nepieciešams uzlabot finansiālo situāciju.
Ekoloģijas un zaļā kursa ekspertam. Paņem savu ciemu un izcērt visus kokus tuvējā parkā. Tad paņem savu ciemu un neizcērt visus kokus tuvējā parkā. Ak, tā stulbā Indija, Ķīna, Amērika i Krievija! :)
abrakadabra, 15.decembris 2021, 23:27
Tu laikam izliecies? Vai tomēr esi?
Es runāju par to, ka tagad zem zaļa plakāta pārdod lietas, kas nav nemaz zaļas, bet ienes baigo piķi, jo Abrakas ciemā visi ir pārliecināti, ka zaļais traktors, kaut arī dārgāks, ir ekoloģiskāks par dzelteno.
Daži ir spējīgi sadzirdēt tikai sevi....
Kamēr ASV, Ķīna, Indija, Krievija nesāks daudz maz puslīdz ekoloģisku ceļu, tu uldiņ savā Latvijas mērogā vari purkšķēt cik zaļi un ekoloģiski gribi, planēta no tā zaļāka netaps.
Headhunter, 15.decembris 2021, 23:07
Te ir aksioma, no vienas puses Ķīnas ražotāji ir, kas piesārņo, no otras puses ir patērētāji attīstītajās valstīs, kas to izmanto un utilizē, kurš kura veida, cits pie upes, cits poligonā.
Līdz ar to no tavas rīcības un izvēles ir atkarīgs cik Ķīnā būs piesārņots gaiss. Ka arī ja paskatās uz ekonomiski attīstīto valstu saražotiem atkritumiem uz vienu iedzīvotāju un tad uz Ķīnu, Indiju, viņi nobāl, lai arī esmu bijis abās un zinu kāda ir tur miskaste!
Ekoloģijas un zaļā kursa ekspertam. Paņem savu ciemu un izcērt visus kokus tuvējā parkā. Tad paņem savu ciemu un neizcērt visus kokus tuvējā parkā. Ak, tā stulbā Indija, Ķīna, Amērika i Krievija! :)
Par piediršanu bazāra nav.
Bet amīšos viens no populārākajiem 5,7 hemi bīdelis nerosina domas, ka tuvākajā tūkstošgadē mūs gaida kaut kas zaļš...