atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Vienkārši runājam par visu ko!

udens2 19.12.23
udens2 - drīzāk es skatītos uz bezvadu uzlādi, kas jau nav jāizdomā un uz bezmaksas elektrību. Bet domāju, tā ažiotāža pāries un mēs nonāksim pie kaut kāda taustāmāka risinājuma, nekā zemes dzīļu izkāšanas līdzīgi kā ar naftu. Varbūt bez iekšdedzes un bez elektrības tepat blakus ir kaut kas daudz jēdzīgāks, tikai mēs to vēl neredzam. Teleportācija, ātrie pazemes lifti/metri vai vēl kas cits. HVZ. Man ir vienalga ar ko, galvenais lai uz copi kājām nav jāiet :D

mirtins, 19.decembris 2023, 19:14
Bezvadu uzlādē ir lieli zudumi,utopija
usis 19.12.23
Teslas un Čaka meitenes ir pieejamas arī uz stundām, ne uz ko nenorādu. :)
Enkurs40 19.12.23
svens76 [19.12.23]: L200 [18:10]: mirtins [17:38]: Nu L200, visi jau nevar būt Teslas inženieri, kādam jādzīvo pāķienē. Līdz ar to VW Id3 bremžu sistēma, bez tevis minētās rekuperācijas principa, priekšējiem riteņiem saglabā tradicionālo bremžu kluču sistēmu. Tā ka tie putekļi tik un tā nekur nepazudīs.Piedod ja izklausās augstprātīgi, bet es tos VAG izstrādājumus nesauktu par elektroauto. Tādus pērk cietēji pa dzīvi. :) tam auto nosaukumā ir "pro" un "performance". bet uz aizmugurējiem riteņiem ir trumuļu bremzes kā žigulim un jā, nav tur notmālas reģeneratīvās bremzēšanas kā teslai.

Par laimi nepērk viņus atšķirībā no teslas, jo cilvēki tak nav muļķi.bij labs aņuks. čigāns apstājas pie luksafora blakus ferrari. atskrūvē sava žiguļa logu un prasa ferrari vadītājam: " bračku, kā vispār šis tavs auto labs skaitās? jo skatos nepērk viņu baigi"
:⁠-⁠):⁠-⁠):⁠-⁠):⁠-⁠)
mirtins 19.12.23
udens2 - drīzāk es skatītos uz bezvadu uzlādi, kas jau nav jāizdomā un uz bezmaksas elektrību. Bet domāju, tā ažiotāža pāries un mēs nonāksim pie kaut kāda taustāmāka risinājuma, nekā zemes dzīļu izkāšanas līdzīgi kā ar naftu. Varbūt bez iekšdedzes un bez elektrības tepat blakus ir kaut kas daudz jēdzīgāks, tikai mēs to vēl neredzam. Teleportācija, ātrie pazemes lifti/metri vai vēl kas cits. HVZ. Man ir vienalga ar ko, galvenais lai uz copi kājām nav jāiet :D
svens76 19.12.23
L200 [19.12.23]: mirtins [17:38]: Nu L200, visi jau nevar būt Teslas inženieri, kādam jādzīvo pāķienē. Līdz ar to VW Id3 bremžu sistēma, bez tevis minētās rekuperācijas principa, priekšējiem riteņiem saglabā tradicionālo bremžu kluču sistēmu. Tā ka tie putekļi tik un tā nekur nepazudīs.Piedod ja izklausās augstprātīgi, bet es tos VAG izstrādājumus nesauktu par elektroauto. Tādus pērk cietēji pa dzīvi. :) tam auto nosaukumā ir "pro" un "performance". bet uz aizmugurējiem riteņiem ir trumuļu bremzes kā žigulim un jā, nav tur notmālas reģeneratīvās bremzēšanas kā teslai.

Par laimi nepērk viņus atšķirībā no teslas, jo cilvēki tak nav muļķi.
bij labs aņuks. čigāns apstājas pie luksafora blakus ferrari. atskrūvē sava žiguļa logu un prasa ferrari vadītājam: " bračku, kā vispār šis tavs auto labs skaitās? jo skatos nepērk viņu baigi"
udens2 19.12.23
udens2 - nu tad paliek biogāze un biodīzels. Tas tik un tā ir labāk, nekā izkāst zemes dzīles, lai saraktu pietiekami daudz "zemes" tiem elektroauto aķīšiem.

mirtins, 19.decembris 2023, 17:41
ir lieliska alternatīva,elektroauto,lādē no saules,vēja,protams ne uzreiz,bet tāda būs nākotne.Ja klausītos skeptiķos un visa jaunā noliedzējos,joprojām kratītos zirga ratos:)Tak iekšdedzes motors pirms 100 gadiem ar nebij ar litra jaudu 100zs un ar 10 litriem 100km nevarēja nobraukt,vajadzēja 30-40 litrus.Tā ka visu šo muļķīgo heitu lasot nāk smiekli,it sevišķi tie argumenti kas kaut kur sagrābbstīti
mirtins 19.12.23
udens2 - nu tad paliek biogāze un biodīzels. Tas tik un tā ir labāk, nekā izkāst zemes dzīles, lai saraktu pietiekami daudz "zemes" tiem elektroauto aķīšiem.
mirtins 19.12.23
Nu L200, visi jau nevar būt Teslas inženieri, kādam jādzīvo pāķienē. Līdz ar to VW Id3 bremžu sistēma, bez tevis minētās rekuperācijas principa, priekšējiem riteņiem saglabā tradicionālo bremžu kluču sistēmu. Tā ka tie putekļi tik un tā nekur nepazudīs.
udens2 19.12.23
Bet globāli kuģi,prāmji piediršot n reizes vairāk.Auto salīdzinoši tāds pirdiens vien esot.

Viesturs2, 19.decembris 2023, 16:41
mīts
udens2 19.12.23
Elektroauto un saules paneļi ir izlobēti un nemaz nav tik ļoti videi draudzīgi. Piemēram - Australijā šobrīd ir izveidojušies milzīgi saules paneļu elementu kalni, kurus nevar pārstrādāt un kuri ar toksiskām vielām piesārņo grunti un gruntsūdeņus. Joprojām nav skaidrs, kā tos pārstrādāt un kā glabāt. Kad prasu mūsu atbildīgajām iestādēm - atbilde ir viena. Viss ātri attīstās un mēs ceram, ka pēc tiem 15 - 20 gadiem, kad tiks mesti ārā pašlaik ažiotāžas laikā uzstādītie saules paneļi, būs zināms, kā tos pārstrādāt.

Savukārt par elektroauto akumulatoru izejvielu ieguvi katrs pats var atrast - pilns nets ar to.

Manā ieskatā dabai draudzīgākais risinājums bija palikt pie iekšdedzes dzinējiem, pārejot uz dabasgāzi vai ūdeņradi.

No automašīnām liela skāde nav tikai tajā, kas ir dūmos. Ļoti lielu skādi nodara, piemēram, smalkās daļiņas, kas rodas no bremžu diskiem. Elektroauto to nerisina.

mirtins, 19.decembris 2023, 15:18
1.ūdeņradi saražot ir ļoti netīri,lētākais ir no naftas,bet ļoti piesārņo dabu,variants ražot no ūdens ar eletrību sašķeļot,galīgi neefektīvs,tad labāk uzlādēt bateriju un braukt.Tāpēc ar ūdeņradi nebrauksim nekad,ja vien neatklāsim ļoti lētu elektrības ieguvi
2.elektro auto kā reiz risina problēmu ar bremžu putekļiem jo galvenokārt bremzē ar motoriem ražojot elektrību ko mauc atpakaļ baterijā
udens2 19.12.23
udens2 [13:55]: Raimi,dīzeļa sīkās daļiņas izraisa vēzi,nu kā var būt poh uz veselību,labi poh uz savu veselību,kas viņu izgriež,bet elpo to piesārņoto gaisu visi,arī tu un tavi bērni.Ko tur noliegt faktu, jā pietiek tur visādas dranķības, kas nāk ārā pa izpūtēju.
Nu nav man vienalga ne par sevi, ne par bērniem un pat par tevi man nav vienalga .
Vienkārši šķiet , ka pa sprandu kārtēji dabūn neīstais vaininieks.

Vecie busiņi, starppilsētu sabiedriskais transports, fūrinieki ar kūpošiem lūžņiem. Lauktehnika , ceļu būves tehnika utt.

Tie nē, nu ko ta viņi tur dauz piesmirdina, bet šitie 5-10gadīgie tos gan vajag vest pie kārtības.

Tiko būs saražots manis menētās tehnikas elektro alternatīvas pietiekošā daudzumā un to vajadzēs pārdot ,tā uzreiz tiks paziņots ka šie dīzeļi ir ekoloģijas ienaidnieks Nr1. Un ir jāpieņem mēri.

RaimisD, 19.decembris 2023, 15:09
Bet loģiski,lai virzītos uz priekšu un sūdīgāko atmestu vajag alternatīvu,kad viņa uzradīsies tad būs tieši tā ka tu raksti,un vai tad tas būsu nepareizi?
Viesturs2 19.12.23
Bļac, nevajag pārspīlēt.Bet palasi ko, piemēram ,audi centra elektro auto speciālisti stāsta,lai tavai teslai tas aķis tik ātri nenosprāgst un tu varētu ilgāk būt "zaļš"
Viesturs2 19.12.23
Bet globāli kuģi,prāmji piediršot n reizes vairāk.Auto salīdzinoši tāds pirdiens vien esot.
Viesturs2 19.12.23
Zinu piparu,kurš no x5 m pakas pārsēdās uz nullīti teslu. Bija ok, bet pēc pusgada ar lielu mīnusu notirgoja.Un apsēdās atpakaļ pie x. Nepatika plānot braucienus un aukstā ziemā garāžā turēt.
Viesturs2 19.12.23
Nu ir jau gan elektroauto bremžu kluči.Tāpat kā parastam .T.i.dublējas.
mirtins 19.12.23
Elektroauto un saules paneļi ir izlobēti un nemaz nav tik ļoti videi draudzīgi. Piemēram - Australijā šobrīd ir izveidojušies milzīgi saules paneļu elementu kalni, kurus nevar pārstrādāt un kuri ar toksiskām vielām piesārņo grunti un gruntsūdeņus. Joprojām nav skaidrs, kā tos pārstrādāt un kā glabāt. Kad prasu mūsu atbildīgajām iestādēm - atbilde ir viena. Viss ātri attīstās un mēs ceram, ka pēc tiem 15 - 20 gadiem, kad tiks mesti ārā pašlaik ažiotāžas laikā uzstādītie saules paneļi, būs zināms, kā tos pārstrādāt.

Savukārt par elektroauto akumulatoru izejvielu ieguvi katrs pats var atrast - pilns nets ar to.

Manā ieskatā dabai draudzīgākais risinājums bija palikt pie iekšdedzes dzinējiem, pārejot uz dabasgāzi vai ūdeņradi.

No automašīnām liela skāde nav tikai tajā, kas ir dūmos. Ļoti lielu skādi nodara, piemēram, smalkās daļiņas, kas rodas no bremžu diskiem. Elektroauto to nerisina.
RaimisD 19.12.23
udens2 [19.12.23]: Raimi,dīzeļa sīkās daļiņas izraisa vēzi,nu kā var būt poh uz veselību,labi poh uz savu veselību,kas viņu izgriež,bet elpo to piesārņoto gaisu visi,arī tu un tavi bērni.
Ko tur noliegt faktu, jā pietiek tur visādas dranķības, kas nāk ārā pa izpūtēju.
Nu nav man vienalga ne par sevi, ne par bērniem un pat par tevi man nav vienalga .
Vienkārši šķiet , ka pa sprandu kārtēji dabūn neīstais vaininieks.

Vecie busiņi, starppilsētu sabiedriskais transports, fūrinieki ar kūpošiem lūžņiem. Lauktehnika , ceļu būves tehnika utt.

Tie nē, nu ko ta viņi tur dauz piesmirdina, bet šitie 5-10gadīgie tos gan vajag vest pie kārtības.

Tiko būs saražots manis menētās tehnikas elektro alternatīvas pietiekošā daudzumā un to vajadzēs pārdot ,tā uzreiz tiks paziņots ka šie dīzeļi ir ekoloģijas ienaidnieks Nr1. Un ir jāpieņem mēri.
Headhunter 19.12.23
Garām visos punktos! Bet katrs jau spriež sava attīstības līmeņa ietvaros...
udens2 19.12.23
ši ir laba lieta ko sen vajadzēja ieviest,neavri atļauties salabot x6,nebrauc,tā tiešām ir dārga mašīna domāta bagātniekiem,bet pie mums sapērk visādi nabagi,kam būtu jābrauc ar reno clio,vai toyota corolla
udens2 19.12.23
Raimi,dīzeļa sīkās daļiņas izraisa vēzi,nu kā var būt poh uz veselību,labi poh uz savu veselību,kas viņu izgriež,bet elpo to piesārņoto gaisu visi,arī tu un tavi bērni.
Tas ka kādu brīdi vēl smirdēs tie vecie ar eiro4 normu,jā,fakts,bet gadi 5 un viņi izmirs,ielās paliks nospiedošais vairums ar eiro5 un eiro6

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs