Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir
jurciks66, 22.marts 2024, 10:01
Grabovskis ir Grabovskis bet jurciks ir 0.Sludini tālāk.
Bjorgvins [22.03.24]: jurčiks bez Grabovska dzīvot nevar. Tā ir mūža mīlestība.
Dddd
Sorī, kamēr Grabovskis sludinās mīlestību pret krieviem, tikmēr sludināšu to kāds preteklis viņš ir
Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.
Cope321, 22.marts 2024, 09:03
Vairāk jau, cik saprotu, cepšanās notiek par dzelzceļa pārvadājumiem, kurus "izķert" iespejams pirms tie fiziski nonāk ostās. Bet, kā jau Dombrušovā arī pieminēja, valsts jau var uzsākt spēli, kurā tā ir stipra. BIROKRĀTIJA! Tas ir stiprs ierocis...
Daudz ko nevar ko aizliegt nacionālā līmeni, jo EU un cita starptautiskā likumdošana neļauj. Bet toties var sarežģīt procedūras, vilk termiņus, kavēt lēmumus. Definēt lietas par dubultā pielietojuma objektiem, kam katrai partijai jāizņem licence, kuru var vilkt, neiedot, pārsūdzēt un pārpārsūdzēt. Radīt situāciju, ka de jure it kā darīt var visu, bet de facto nevienam negribas čakarēties, tērēt laiku un naudu. Tāda shēma pie mums jau uz daudz ko atstrādāta un dzīvot pašiem traucē, tagad viedie veči ar melno jostu ierēdniecībā varētu vismaz kaut kur to izmantot lietas labā :DDD
Cik te lasu, arvien lielāka pārliecība, ka jurcikam seksu Grabovskis kategoriski atteicis! Tad nu bļaustās, kā nu māk:)))
jurčiks bez Grabovska dzīvot nevar. Tā ir mūža mīlestība.
Ar to seksu viena korespondente un ministre ir galīgi nojūgušās.Laikam viņas nomāc seksa trūkums.Meitenes staigā makten īsos bruncīšos un caurspīdīgās blūzītēs.Kāda vēl apakšveļu neuzvelk. Nav brīnums,ka vecam profesoram sāk siekala tecēt.Tad ta brīnums.daddy pareizi pateica,ka visoa laikos tas ir bijis un tā būs.Ja tā nebūs,tad demogrāfijas līkne iebrauks galīgā grāvī.
Cilvēki parasti savu vājumu parāda naudas priekšā. Vēl arī alkohola un krievu priekšā, kā Grabovskis.
Kā Krievija var zaudēt karā,ja visi tik centīgi viņu atbalsta kā vien var.Darbos protams. Ar muti jau brauc it kā Ukrainas virzienā.
Paldies par skaidrojumu!!
Sapratu, ka problēma (ar Mangānu & CO) nav tik vienkārša, kā te mēģina uzzīmēt un tā bļaustīšanās ir tīrais populisms...
tāpat kā ar JVMA #MeToo - ļaudis mīlējās un mīlēsies, nobriedušiem večiem patīk jaunas meitenes un otrādi...
Kāpēc viss šitas medijus pārpludina? Lai Kariņu un Vienotību atslogotu??
zaraza [21.03.24]: Ja ir runa par brīvostām (brīvajām zonām pēc statusa), tad viņiem uzskaitei, pēc preču ievešanas noliktavā, pietiek reģistrēt tikai preces nosaukumu no kuģa konosamenta. Nav prasība pēc preču klasifikācijas. Līdz ar to viņi var piekopt minēto mahināciju mangānam.
https://m.likumi.lv/ta/id/293175-muitas-noliktavu-pagaidu-uzglabasanas-un-brivo-zonu-noteikumi
Cope321, 21.marts 2024, 13:35
nu redzi, to jau tad var kontrolēt tikai ar valsts gribu un spēju iejaukties... un kontroles kapacitāti... Vienalga cik brīva tā osta nebūtu, tas jau neatļauj vest nelegālu preci un neaizliedz tiesības valsts struktūrām un specdienestiem veikt kravu fiziskas kontroles, pofig kas tur ir vai nav deklarēts. Ja ir politiskā griba, tad tehniski izdarīt to galīgi nav problēma... Cita lieta, ka pēc pirmā "ielidojuma" tranzītnieki notīsies un brīvā osta paliks pavisam brīva no kravām...
Juridiski brīvās zonas uzņēmums atbildību diemžēl nesīs ļoti minimāli (prece atrodas uzraudzībā un nepatiesās ziņas iegūtas no konosamenta). Nosūtītājam arī nav nekas izdarāms par nepatiesu ziņu sniegšanu stividoram un valstij.
Uzņēmējs var nosūtīt preci atpakaļ nosūtītājam (anormālas izmaksas) vai valsts ar laiku var iegūt tiesības preci atzīt par valstij piekritīgu mantu.
Brīvajā zonā tiek uzglabāta prece tikai turpmākai transportēšanai (atrodas pie stividora).
Šausmīgi dziļa un smaga tēma, kuru šeit apspriest būtu pārāk gari. Daudz būtu arī jāskaidro nianses. Tādēļ arī pateicu pāris īsus secinājumus bez padziļinātas pieejas.
Ja tiks šie Briselē, tad izrādīsies ka Ždanoka bija vēl ļoti jauka babuļa.
Vispār jau tranzīta kravu apjoms gan pa dzelzceļu, gan ostām ir gadu no gada sarucis.
Ja ir runa par brīvostām (brīvajām zonām pēc statusa), tad viņiem uzskaitei, pēc preču ievešanas noliktavā, pietiek reģistrēt tikai preces nosaukumu no kuģa konosamenta. Nav prasība pēc preču klasifikācijas. Līdz ar to viņi var piekopt minēto mahināciju mangānam.
https://m.likumi.lv/ta/id/293175-muitas-noliktavu-pagaidu-uzglabasanas-un-brivo-zonu-noteikumi
Cope321, 21.marts 2024, 13:35
nu redzi, to jau tad var kontrolēt tikai ar valsts gribu un spēju iejaukties... un kontroles kapacitāti... Vienalga cik brīva tā osta nebūtu, tas jau neatļauj vest nelegālu preci un neaizliedz tiesības valsts struktūrām un specdienestiem veikt kravu fiziskas kontroles, pofig kas tur ir vai nav deklarēts. Ja ir politiskā griba, tad tehniski izdarīt to galīgi nav problēma... Cita lieta, ka pēc pirmā "ielidojuma" tranzītnieki notīsies un brīvā osta paliks pavisam brīva no kravām...
daddy_j [21.03.24]: kā vakar Domburšovā kļuva redzams - Regula ir tikai "papīrs", cilvēki ir tie, kuri kaut ko fiziski ierobežo... bet cilvēki ir viltīgi - nosauc rūdu par oksīdu vai otrādi un vadā dziedādami.
BŪTĪBA nevienu neinteresē...
Ja ir runa par brīvostām (brīvajām zonām pēc statusa), tad viņiem uzskaitei, pēc preču ievešanas noliktavā, pietiek reģistrēt tikai preces nosaukumu no kuģa konosamenta. Nav prasība pēc preču klasifikācijas. Līdz ar to viņi var piekopt minēto mahināciju mangānam.
https://m.likumi.lv/ta/id/293175-muitas-noliktavu-pagaidu-uzglabasanas-un-brivo-zonu-noteikumi
kā vakar Domburšovā kļuva redzams - Regula ir tikai "papīrs", cilvēki ir tie, kuri kaut ko fiziski ierobežo... bet cilvēki ir viltīgi - nosauc rūdu par oksīdu vai otrādi un vadā dziedādami.
BŪTĪBA nevienu neinteresē...
Galīgi nav laika iedziļināties un skaidrot.
Ir regula 833/2014. Tajā ir sankciju preces, kuras nedrīkst izvest uz krieviju, kā arī pārvietot uz citu valsti pa sauszemi, ja ir jāšķērso krievija. Arī ir aprakstīts, ko nevar ievest no krievijas ES.
Par baltkrieviju 765/2006.
Saruna iesākās par to, ka biznesmenis "parastais" nav ieinteresēts "augstāku mērķu" (sankciju) vārdā zaudēt naudu, tāpēc meklē veidus kā sankcijas Krievijai apiet... Savukārt politiķiem ir svarīgi noimitēt darbību - 13(!) sankciju paketes pieņemtas, pie tam - tās ir ar pārejas periodu katra, nevis "no rītdienas"
daddy_j, 21.marts 2024, 11:38
Jautājums jau ir stipri plašāks, ne tikai par neetiskajiem aklatīgajiem biznesmeņiem, bet vispār par mūžīgo jautājumu - a kas par to maksās? TV neskatos, bet vakar netīšām trāpīju uz Domburšovu. tur kā reizi par to mangāna u.c. tranzītu cepās. Tur stividoru pārstāvis pateica konkrēti - tranzītu kontrolē starptautiskas kompānijas, kur līdzekļi daudzkārt pārsniedz LV budžetu un kapā to Latvijas pīkstēšanu viņi redzējuši. Ja pēkšni nogriezīs kravu tranzītu no Krievijas, tas automātiski nozīmēs arī tranzīta pārtraukšanu no Vidusāzijas, jo krievi pilnīgi noteikti caur savu teritoriju to nelaidīs. Nu i viss... Latvijas griezumā, tas izmaksātu vismaz 3% no IKP tīrajos zaudējumos un hz cik pastarpinātajos. Nu tad jautājums - kas maksās?
Paceļam nodokļus uz procentiem 20-25? Ta tad drīzāk te dumpi sagaidīs, nekā RU :(