Tere!
Kungi, jūsu bezcerīgās pūles vislabāk raksturo Tēvocītis jot:
..maini vilkam dīzes un baterijas cik gribi, vienalga lācim lielāks... :)
Ir tā, ka vislabāk mācās no savām klūdām :)
Es tak ar neticēju, arī paplosijos vienu brīdi ar tjip uzlabošanu !! Jo tak reāli dzirdu un redzu, ka motors ceļ tik līdz pus ruškai,, tālāk rēc un kuļ ūdeni, škita, ka ir pārāk liela rezerve...
Nu nav tas tā vērts, brendi (piecinieks toč).. ir uztaisijuši aptimāli !!
Par pārējiem, sevišķi kombinētajiem ar padlaiku kāju un zāles pļāvēja motoru,, tur cits stāsts !
Manā gadījumā jau arī jēga dižā nav. 95% copju braucam divatā, a tad ātrums nokrīt līdz 11km/h un būs tev jāļurinās pāri Ķīsim 40min tā vai tā.
RaimisD [2.dec]: 21 km/h var dabūt.
Pēc sajūtām ir, bet pēc fakta tā nav glise.
Eksperimentēju ar skrūvēm, jēga nekāda, uzliku atpakaļ oriģinālo.
Ir variants piepist plāksni. Vadāt neērti, izskatās ar pēc sūda.
Nu dabūtu tos pāris km klāt , vai izietu pilnvērtīgā glisē hvz, bet motoru jau būtu apskādējis.

F4
Šo gan es neredzu jēgu pirkt.
Svars vienāds, degvielu ošņā līdzīgi.
Iet švakāk. Neba to pāris simtu dēļ.

F6

F5
vecpulkvedis [30.nov]: Par dzinēja pārbūvi no 5hp uz 6hp – vai to vispār vajag?
Labs jautājums.
Es varu sev paskaidrot, kāpēc to darīju. Baigi gribējās to Amber430to dabūt glisē.
Ar F5to šķita, ka bišķi tik pietrūkst. Domāju, ka tie 0,7 kw būs risinājums, bet nē.
Ar F5 max ko redzēju bija 19 km/h un ta neatceros ar kādu skrūvi.
Pārbūvēju par F6.
Nu pavasarī, kamēr nav ūdens iekšā ( stāvot ezerā rodas kondensāts, moš piesūc kaut kur), nav apaugusi ar aļģēm, sēžot laivas vidū, es pēc rotinieka :D , tad 21 km/h var dabūt.
Pēc sajūtām ir, bet pēc fakta tā nav glise.
Par dzinēja pārbūvi no 5hp uz 6hp – vai to vispār vajag? Mana pieredze – vairākus gadus atpakaļ arī es sev uzdevu šo jautājumu un sāku ar esošā stāvokļa pārbaudi. Man ir Suzuki 5hp un laiva Amber 365. Braukāju un nezināju bēdu, ātrums ap 15-18km/h un labi vien ir, taču viens copes čoms pateica, ka no sāna izskatās, ka braucu gandrīz vai 45 grādu leņķī – laivas korpus pret ūdens virsmu un faktiski ūdeni stumju neviss glisēju... Aizdomājos par to un “pasaules mizkastē” palasījos šo un to. Atmetu “gudros” un atstāju fiziku un inženierzinātnes un tad rīkojos – pacēlu motoru par aptuveni 2cm, lai pēda būtu līdz ar laivas dibenu, saregulēju motora leņķi pret korpusu kā parādīts visās dzinēju instrukcijās – vilkmes vektors, pats pārsēdos no vietas blakus motoram uz grozama krēsla ar atzveltni (copēt ļoti ērti) un pieliku ručkas pagarinātāju (40mm diametra un ap 60cm garumā plastmasas trubu). Tagad braucu ar ātrumu ap 28km/h, cita lieta ja brauc divatā, tad atkal ātrums paliek ap 12km/h, jo neceļ glisē, bet stumj ūdeni. Ir pieņemts, ka lai laiva glisētu vajag 1hp uz 30kg un ne katra laiva domāta glisēšanai. Ja pacels to jaudu līdz 6hp, kas mainīsies? Labākajā gadījumā dabūs 1-3km/h klāt un vai ir to vērts?
daddy_j [28.nov]: ar kur tad motora vāks ar lepnu 6-nieku?? :)
Zūd jēga. 6niekam vajag tiesības un aliņu ni ni ;)
Ja nomainīsi šīs detaļas Yamahā, tad saglabāsi rūpnīcas garantiju motoram, tā ir 5 gadi.

Ja negribi no manis ņemt pa lēto F5 komplektu, tad te būs cenas un detaļas numuri F6 tajam
RaimisD [28.nov]: Šeit vari cenu palūrēt un pēc detaļu kodiem redzēt, kas atšķirās.
https://motozip.lv/lv/test

Pats to negribot esmu mānījies. Šajā lapā vairs neatrodu mazos motorus.
Moš no lielā komja ejot savādāka izvēles sleja.
Un nav visa aizdedze jāmaina, tikai spole ( ja grib, lai būtu 1pret1 ar F6AMHS )
Naik [12:16]: yamaha f4 partaisit uz 6 z.s ko vajag mainit?Karburatoru un aizdedzi. Cena ap 700-800 eur.
Ja gribi varu pārdot par labu cenu jaunu karbūzi un aizdedzi no F5 ;)
Par pusi no cenas.
Cenas yamahas seriva lapā.
RaimisD, 28.novembris 2024, 13:14
ar kur tad motora vāks ar lepnu 6-nieku?? :)
...maini vilkam dīzes un baterijas cik gribi, vienalga lācim lielāks... :)
Naik [28.nov]: yamaha f4 partaisit uz 6 z.s ko vajag mainit?
Šeit vari cenu palūrēt un pēc detaļu kodiem redzēt, kas atšķirās.
https://motozip.lv/lv/test
Naik [28.nov]: yamaha f4 partaisit uz 6 z.s ko vajag mainit?
Karburatoru un aizdedzi. Cena ap 700-800 eur.
Ja gribi varu pārdot par labu cenu jaunu karbūzi un aizdedzi no F5 ;)
Par pusi no cenas.
Cenas yamahas seriva lapā.
yamaha f4 partaisit uz 6 z.s ko vajag mainit?
bums [12.nov]: Dzenskruves remonts izmaksāt tieši tos pašus 35 eur Restaurēt var tikai retas un nežēlīgi dārgas dzenskruves.
Tā ari izdariju. Dzenskrūve jau saņemta viss izzi pizzi.
Varbūt kādam vajag Suzuki dzinēju eļļas filtru? Pirku eļļu motoram un reduktoram un piepirkās arī šis kurš manā 5hp nekur nav iebāžams:) Salaspils-Ikšķile-Ogre varu pievest atdot par tik cik nopirku;)
Pirkuma līgums Jāsamaksā PVN un ievedmuita To pašu var izdarīt ar Zviedru pirkuma līgumu Atkrīt pēdējās 2 opcijas
bums, 13.novembris 2024, 16:07
Sapratu domu.
Sūdi tādi ka nav CE marķējuma, bet VIN numurs ir.