Labi ka vēl tos vatņiku suprjetus nenopirka
udens2, 6.janvāris 2025, 19:00
Tas jau bija Šelesera projekts un jā labi ka tā!
jegersz, 6.janvāris 2025, 19:20Šlesis tajā laika sen vairs nebij ministrs
udens2, 6.janvāris 2025, 19:33
Varbūt atmiņa pieviļ, bet viņš tur cītīgi fīrēja ar Fliku un airbaltic.
Labi ka vēl tos vatņiku suprjetus nenopirka
udens2, 6.janvāris 2025, 19:00
Tas jau bija Šelesera projekts un jā labi ka tā!
jegersz, 6.janvāris 2025, 19:20
Šlesis tajā laika sen vairs nebij ministrs
Labi ka vēl tos vatņiku suprjetus nenopirka
udens2, 6.janvāris 2025, 19:00
Tas jau bija Šelesera projekts un jā labi ka tā!
Labi ka vēl tos vatņiku suprjetus nenopirka
Pienesums ir ar treknu mīnuss zīmi,drīz tas jau būs -1 miljrads.Šadām lietām ir jāizdzīvo dabīgā konkurencē,kas nav spējigs būr rentabls,lai bankrotē un nāk vietā kāda cita aviokompānija,kas šeit maksās nodokļus,toties neizsūks milzīgus līdzekļus no valsts budžeta.
Un valdi ar visu gausu sen vajadzēja patriekt,ja pie tik milzīgas algas ir tik nespējīga.Nespēju iedomāties kad privāts uzņēmums kādam maksātu tik milzīgu algu par tik sliktu rezultātu
udens2, 6.janvāris 2025, 14:02
Tas ka valdi vajag mainīt ar regularitāti ir skaidrs, bet vai to vajag darīt pirms IPO?
Par to mīnuszīmi ir tavs pieņēmums, kas balstīts šauri skatoties uz jautājumu un neizvērtējot to, pat esošo vērtību nenosauc un ietekmi uz ekonomiku kopumā.
Problēma, ka uz Baltiju nenāks citas aviokompānijas ar lielu maršrutu skaitu, RIX izmanto kā pārsēšanās punktu Somi, Igauņi, Lietuvieši, kā arī Airbaltic nodrošina lielu daļu paku loģistikas no Eiropas uz Baltiju un Skandināviju un otrādi.
Kāpēc nebļauj uz citām subsidējamām nozarēm, kā Latvijas pasts, autobusu satiksme, kā piemēram Rīgas satiksme un visbeidzot lauksaimnieki, tak nafig likvidējam visu.
jegersz, 6.janvāris 2025, 14:20Nenāks aviokampānijas jo nav rentabls pasākums acīmredzot,bet par pārējām subsidējamām nozarēm,tās mums ir vitāli svarīgas,atšķirībā no airbaltica,nebūs airbaltics,lidos citas lidmašīnas,mazāk maršrutu,nu nekas,naksies vai nu pārsēsties vai lidot atpūsties kur varēs aizlidot
udens2, 6.janvāris 2025, 17:50
Un kā tas ietekmēs Latvijas tā jau "klibojošo" ekonomiku, atkal šausim kājā, jo skatāmies šauri un tuvredzīgi?
AB ir stratēģiskās nozīmes uzņēmums Latvijai un AB nodokļos ir atgriezis jau 4/5 un AB ir sava vērtība, līdz ar to investīcijas nav zaudētas.
Daudzi jau tuvredzīgi skatoties būtu ļāvuši Airbaltic pandēmijas laikā bankrotēt, tas būtu -1 miljards no Latvijas IKP ik gadu, cik tas ir %?
Tai
jegersz, 6.janvāris 2025, 18:02
Lidotu cita kompānija,ja nebūt AB,varbūt drusku mazāk ienestu,bet vismaz neizsūktu neko.Vai tad leišiem un igauņiem tik slikti iet bez savas aviokompānijas??
Rez,tu spēj šito izdomāt,bet gaus ar kosmisko algu nē,un man ir aizdomas ka tur ik uz soļa ir šādi nepārdomāti lēmumi.Un pat ja tā kompānija strādātu ideāli ar peļņu,man tāpat ir jautājums kāpēc būtu tik liela alga jamaksā,pat izdalot ar 3,kadnidātu netrūktu,jo tāpat tā būtu kosmiski liela alga
udens2, 6.janvāris 2025, 17:53
Par tiem dzinējiem man šķiet nav tik vienkārši, modernām pasažieru lidmašīnām dzinējus ražo trīs kompānijas General Electric (GE), Rolls-Royce un bēdīgi slavenais Pratt & Whitney, kas tagad atsauca 1000 motorus un aizkavē regulārās apkopes, papildus daudzi dzinēji ir šo kompāniju kopražojums.
Avio kompāniju vadītājs nevar būt jebkurš vadītājs, tam tā kā jābūt skaidram. Gausam ir 34 gadi pieredze aviācijas vadošajos amatos un ir saņēmis starptautiskus avio apbalvojumus.
Kamēr viņš attīstīja Airbaltic, tad Baltijā bankrotēja 3 vai 4 lidsabiedrības un vēl cik tuvākā un tālākā Eiropā, bez valsts investīcijām arī AB būtu bankrotējis.
Vai līdzvērtīgu vadītāju var atrast lētāk, gan jau ka var, bet vai Latvijā, domājams ka noteikti nē, par kādu algu līdzvērtīgs vadītājs vēlētos pārvākties uz Latviju?
Pienesums ir ar treknu mīnuss zīmi,drīz tas jau būs -1 miljrads.Šadām lietām ir jāizdzīvo dabīgā konkurencē,kas nav spējigs būr rentabls,lai bankrotē un nāk vietā kāda cita aviokompānija,kas šeit maksās nodokļus,toties neizsūks milzīgus līdzekļus no valsts budžeta.
Un valdi ar visu gausu sen vajadzēja patriekt,ja pie tik milzīgas algas ir tik nespējīga.Nespēju iedomāties kad privāts uzņēmums kādam maksātu tik milzīgu algu par tik sliktu rezultātu
udens2, 6.janvāris 2025, 14:02
Tas ka valdi vajag mainīt ar regularitāti ir skaidrs, bet vai to vajag darīt pirms IPO?
Par to mīnuszīmi ir tavs pieņēmums, kas balstīts šauri skatoties uz jautājumu un neizvērtējot to, pat esošo vērtību nenosauc un ietekmi uz ekonomiku kopumā.
Problēma, ka uz Baltiju nenāks citas aviokompānijas ar lielu maršrutu skaitu, RIX izmanto kā pārsēšanās punktu Somi, Igauņi, Lietuvieši, kā arī Airbaltic nodrošina lielu daļu paku loģistikas no Eiropas uz Baltiju un Skandināviju un otrādi.
Kāpēc nebļauj uz citām subsidējamām nozarēm, kā Latvijas pasts, autobusu satiksme, kā piemēram Rīgas satiksme un visbeidzot lauksaimnieki, tak nafig likvidējam visu.
jegersz, 6.janvāris 2025, 14:20Nenāks aviokampānijas jo nav rentabls pasākums acīmredzot,bet par pārējām subsidējamām nozarēm,tās mums ir vitāli svarīgas,atšķirībā no airbaltica,nebūs airbaltics,lidos citas lidmašīnas,mazāk maršrutu,nu nekas,naksies vai nu pārsēsties vai lidot atpūsties kur varēs aizlidot
udens2, 6.janvāris 2025, 17:50
Un kā tas ietekmēs Latvijas tā jau "klibojošo" ekonomiku, atkal šausim kājā, jo skatāmies šauri un tuvredzīgi?
AB ir stratēģiskās nozīmes uzņēmums Latvijai un AB nodokļos ir atgriezis jau 4/5 un AB ir sava vērtība, līdz ar to investīcijas nav zaudētas.
Daudzi jau tuvredzīgi skatoties būtu ļāvuši Airbaltic pandēmijas laikā bankrotēt, tas būtu -1 miljards no Latvijas IKP ik gadu, cik tas ir %?
Tai
Neesmu aviācijas ekperts, bet manuprāt ir/bija kļūda 50 vidējas klases lidenes iegādāt... nu tā kā pilsētas satiksmei sapirktu viena veida busus... Ok, varbūt uz apkopi var ietaupīt, bet pazūd elastība, gan uz noslodzi, gan tuviem-tāliem reisiem... kas AB ir tālākais lidojums?? Abu-Dabi laikam. "mazajā lidenē" kratīties, paldies... Tad labāk caur HEL 1 stunda klāt, bet sēdi kā cilvēks... Finierim ir gan mazas, gan vidējas, gan lielas lidenes...
daddy_j, 6.janvāris 2025, 14:56
Rez,tu spēj šito izdomāt,bet gaus ar kosmisko algu nē,un man ir aizdomas ka tur ik uz soļa ir šādi nepārdomāti lēmumi.Un pat ja tā kompānija strādātu ideāli ar peļņu,man tāpat ir jautājums kāpēc būtu tik liela alga jamaksā,pat izdalot ar 3,kadnidātu netrūktu,jo tāpat tā būtu kosmiski liela alga
Pienesums ir ar treknu mīnuss zīmi,drīz tas jau būs -1 miljrads.Šadām lietām ir jāizdzīvo dabīgā konkurencē,kas nav spējigs būr rentabls,lai bankrotē un nāk vietā kāda cita aviokompānija,kas šeit maksās nodokļus,toties neizsūks milzīgus līdzekļus no valsts budžeta.
Un valdi ar visu gausu sen vajadzēja patriekt,ja pie tik milzīgas algas ir tik nespējīga.Nespēju iedomāties kad privāts uzņēmums kādam maksātu tik milzīgu algu par tik sliktu rezultātu
udens2, 6.janvāris 2025, 14:02
Tas ka valdi vajag mainīt ar regularitāti ir skaidrs, bet vai to vajag darīt pirms IPO?
Par to mīnuszīmi ir tavs pieņēmums, kas balstīts šauri skatoties uz jautājumu un neizvērtējot to, pat esošo vērtību nenosauc un ietekmi uz ekonomiku kopumā.
Problēma, ka uz Baltiju nenāks citas aviokompānijas ar lielu maršrutu skaitu, RIX izmanto kā pārsēšanās punktu Somi, Igauņi, Lietuvieši, kā arī Airbaltic nodrošina lielu daļu paku loģistikas no Eiropas uz Baltiju un Skandināviju un otrādi.
Kāpēc nebļauj uz citām subsidējamām nozarēm, kā Latvijas pasts, autobusu satiksme, kā piemēram Rīgas satiksme un visbeidzot lauksaimnieki, tak nafig likvidējam visu.
jegersz, 6.janvāris 2025, 14:20
Nenāks aviokampānijas jo nav rentabls pasākums acīmredzot,bet par pārējām subsidējamām nozarēm,tās mums ir vitāli svarīgas,atšķirībā no airbaltica,nebūs airbaltics,lidos citas lidmašīnas,mazāk maršrutu,nu nekas,naksies vai nu pārsēsties vai lidot atpūsties kur varēs aizlidot
jegersz [6.jan]: jegersz [59m]: Par RIX statistiku, Airbaltic nelido tikai no/uz Rīgu!Pieļauju, ka tur arī top tā spožā statistika, daudzviet (īpaši Rietumeiropā) pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, tādēļ vajadzība lidot dominē pār cenu. Tādēļ jau sākumā teicu, ka tā statistika neveidojas uz RIX rēķina.
Pie esošās cenas un kvalitātes attiecības to nevarētu nosaukt par nacionālo aviokompāniju. Drīzāk starptautisks uzņēmums ar valsts kapitālu. Nācijai (pelēkajai masai) pamatā ir letās aviokompānijas.
Cope321, 6.janvāris 2025, 16:34
Bet varam diezgan droši apgalvot, ja nebūs Airbaltic, tad nebūs tik daudz tiešo reisu uz/no Rīgas, kas ietekmēs ne tikai pasažierus, bet arī citas sfēras un tas nav tikai paku loģistika un tūrisms. Ne velti daddy_j min par miljardu IKP pienesumu pie nepilniem 700 miljoniem apgrozījuma. Jāskatās AB pakalpojums un tā ietekme uz reģionu.
Var diskutēt par AB vadības lēmumu pareizību, var diskutēt cik efektīvi valsts līdzekļi covid laikā tika investēti, bet nevar bez papildus un plašākas analīzes teikt, ka visas valsts investīcijas ir "nodirstas" un davai likvidējam AB ar visu Gausu.
AB 97% pieder valstij un AB nav kapeiku bizness, kam nav vērtība.
Pandēmijas un pēc pandēmijas laikā cik lidsabiedrības bankrotēja un vēl cik tika sniegts valsts atbalsts un valsts garantēti aizdevumi, tas pats pieminētais Finair bez valsts atbalsta neiztika.
Lidsabiedrību ar savu floti, kuras kapacitāte ļauj nomāt gaisa kuģus citiem neviens nesauc par kapeiku biznesu. Ir jau vairāk stāsts, ka Gauss labprāt izvērstu praktiski visu biznesu vecajā Eiropā, jo tur nāk nauda. Vajag publiskajā vidē pārstāt uzturēt to mītu par nacionālo aviokompāniju.
Bet ko iesāks Air baltic, ja pazudīs ieņemtā niša vecajā Eiropā? Tas ir tas būtiskais riska elements, ka nav stabilas un drošas klientu bāzes Latvijā. Precīzāk tā ir pārāk maza.
Te par piemēru savam labumam varētu minēt vilcienu satiksmi Lielbritānijā. Milzīga daļa no Lielbritānijas dzelzceļa pieder francūžiem. Viņi veido mākslīgi lielu uzcenojumu dzelceļa transportam Lielbritānijā un uz peļņas rēķina uztur salīdzinoši lētākas cenas dzelzceļa transportam Francijā. Sanāk parazitēšana, bet visi ar to samierinās.
Es jau arī par to lai Mums būtu tā lidsabiedrība. Nu kaut vai tas ir prestiži.Varbūt,ka neviens tā īstineko nav nozadzis un baigi nolempējis.Nu visādu ārēju apstākļu dēļ bizness tāds sūdīgs sanācis.Laikam vaina citur.Baigi gribās izplātīties un ambiciozus projektus stutēt.Vajag godīgi atzīt,ka maza valstiņa nevar pavilkt lidsabiedrību.Ko nevar celt to nevar nest.Tagad vēl tā dzelzsceļa afēra.Arī tur viss beigsies ar baigo čiku.Lielai un bagātai valstij tas pusmiljards būtu nu tā nospļauties.A Latvijai tā ir jūtama summa.Varbūt vajadzētu piezemēties un tērēt tam lai valsts varētu eksistēt.Nu šogad vēl palielinās izdevumi aizsardzībai.Nu mūsu kaimiņvalsts ir tik stulba,ka diemžēl tā ir nepieciešamība.To apstrīdēt būtu muļķigi.Tā ir mūsu eksistence.Nu bet grūst tajos megaprojektos? Un pēc tam vēl pļurkstēt par medicīnu,izglītību,demogrāfiju,ekoloģiju.A kur ta naudiņa radīsies?Eiropai arī neiet spoži.A ASV vispār piedāvās atsūkāt.
Bjorgvins, 6.janvāris 2025, 17:15
Bizness sūdīgs, kāpēc, ja valstij 1 miljarda IKP pienesums un kopš investēja nodokļos valsts atguvusi no AB 4/5?
Arbaltic ieguldīti 571 miljoni, lai uzņēmums pārciestu pandēmiju, attīstītos un gūtu peļņu.
Tai pat laikā Rīgas satiksme saņem subsīdijas 120 miljonu apmērā no Rīgas Domes un valsts katru gadu, ja kādam ar matemātiku švaki tas ir 600 miljoni piecos gados un Rīgas satiksme nav tikai sabiedriskais transports, bet arī automašīnu stāvvietas Rīgā.
Es jau arī par to lai Mums būtu tā lidsabiedrība. Nu kaut vai tas ir prestiži.Varbūt,ka neviens tā īstineko nav nozadzis un baigi nolempējis.Nu visādu ārēju apstākļu dēļ bizness tāds sūdīgs sanācis.Laikam vaina citur.Baigi gribās izplātīties un ambiciozus projektus stutēt.Vajag godīgi atzīt,ka maza valstiņa nevar pavilkt lidsabiedrību.Ko nevar celt to nevar nest.Tagad vēl tā dzelzsceļa afēra.Arī tur viss beigsies ar baigo čiku.Lielai un bagātai valstij tas pusmiljards būtu nu tā nospļauties.A Latvijai tā ir jūtama summa.Varbūt vajadzētu piezemēties un tērēt tam lai valsts varētu eksistēt.Nu šogad vēl palielinās izdevumi aizsardzībai.Nu mūsu kaimiņvalsts ir tik stulba,ka diemžēl tā ir nepieciešamība.To apstrīdēt būtu muļķigi.Tā ir mūsu eksistence.Nu bet grūst tajos megaprojektos? Un pēc tam vēl pļurkstēt par medicīnu,izglītību,demogrāfiju,ekoloģiju.A kur ta naudiņa radīsies?Eiropai arī neiet spoži.A ASV vispār piedāvās atsūkāt.
jegersz [59m]: Par RIX statistiku, Airbaltic nelido tikai no/uz Rīgu!Pieļauju, ka tur arī top tā spožā statistika, daudzviet (īpaši Rietumeiropā) pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, tādēļ vajadzība lidot dominē pār cenu. Tādēļ jau sākumā teicu, ka tā statistika neveidojas uz RIX rēķina.
Pie esošās cenas un kvalitātes attiecības to nevarētu nosaukt par nacionālo aviokompāniju. Drīzāk starptautisks uzņēmums ar valsts kapitālu. Nācijai (pelēkajai masai) pamatā ir letās aviokompānijas.
Cope321, 6.janvāris 2025, 16:34
Bet varam diezgan droši apgalvot, ja nebūs Airbaltic, tad nebūs tik daudz tiešo reisu uz/no Rīgas, kas ietekmēs ne tikai pasažierus, bet arī citas sfēras un tas nav tikai paku loģistika un tūrisms. Ne velti daddy_j min par miljardu IKP pienesumu pie nepilniem 700 miljoniem apgrozījuma. Jāskatās AB pakalpojums un tā ietekme uz reģionu.
Var diskutēt par AB vadības lēmumu pareizību, var diskutēt cik efektīvi valsts līdzekļi covid laikā tika investēti, bet nevar bez papildus un plašākas analīzes teikt, ka visas valsts investīcijas ir "nodirstas" un davai likvidējam AB ar visu Gausu.
AB 97% pieder valstij un AB nav kapeiku bizness, kam nav vērtība.
Pandēmijas un pēc pandēmijas laikā cik lidsabiedrības bankrotēja un vēl cik tika sniegts valsts atbalsts un valsts garantēti aizdevumi, tas pats pieminētais Finair bez valsts atbalsta neiztika.
jegersz [6.jan]: Par RIX statistiku, Airbaltic nelido tikai no/uz Rīgu!
Pieļauju, ka tur arī top tā spožā statistika, daudzviet (īpaši Rietumeiropā) pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, tādēļ vajadzība lidot dominē pār cenu. Tādēļ jau sākumā teicu, ka tā statistika neveidojas uz RIX rēķina.
Pie esošās cenas un kvalitātes attiecības to nevarētu nosaukt par nacionālo aviokompāniju. Drīzāk starptautisks uzņēmums ar valsts kapitālu. Nācijai (pelēkajai masai) pamatā ir letās aviokompānijas.
Ja ne padirsti, tad izsaimniekoti nevis 0,5milj. , bet 571mil.
Esam jau tik tālu, ka 71mil. tāda sīknauda, kura nav pieminēšanas vērta.
Jāveic neatkarīgs audits nevis jāzīlē kafijas biezumos.
Ja viss štokos, kā saka Jegerzs- prezidents pasniedz ordeņus, ja atklājas pretējais- apmētājam akmeņiem.
BrunoL, 6.janvāris 2025, 15:24
Ja ne padirsti, tad izsaimniekoti nevis 0,5milj. , bet 571mil.
Esam jau tik tālu, ka 71mil. tāda sīknauda, kura nav pieminēšanas vērta.
Jāveic neatkarīgs audits nevis jāzīlē kafijas biezumos.
Ja viss štokos, kā saka Jegerzs- prezidents pasniedz ordeņus, ja atklājas pretējais- apmētājam akmeņiem.
BrunoL, 6.janvāris 2025, 15:24
Kā auditors ar 25 gadu pieredzi varu teikt, ka neko daudz tas nedos. :) Vispirms vajag saprast ko un kā auditēt.
Vai piķi iedeva likumīgi, vai ir visi lēmumi, paraksti - droši vien ka ir...
vai bija korupcija, atkati - to lai KNABs skatās
KĀ to naudiņu izplakarēja - pēc kovida (cik tur 300 mio pabalsts) nāca karš un bizness neauga kā plānots...
VAI to naudiņu izpkarēja - re Gauss saka - ka valsts lidsabiedrībā ieguldījusi 526 miljonus eiro, bet vairāk nekā 400 miljoni atgūti netieši – kā samaksātie nodokļi.
“Tāpēc atlikusī summa no nodokļu maksātāju naudas un valdības ieguldījumiem, kas nav atgūta, ir ap 100 miljoniem. Bet, jāņem vērā, ka lidsabiedrība iekšzemes kopproduktu gadā papildina par vairāk nekā miljardu eiro,” stāsta “airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss.
Par RIX statistiku, Airbaltic nelido tikai no/uz Rīgu!
jegersz [18m]: Pagājušajā gadā ap 8 lidojumiem. Reti esmu lidojis arī ar Air baltic.
Ar augumu ap 195 cm ļoti novērtēju komfortu, tādēļ neteiktu, ka ir vērts piemaksāt par Air baltic. Pluss Air baltic tuvo reisu propelleru brīnumu atceros kā murgu maniem ceļiem (gandrīz kājas atmira). 87 procentu piepildījums tiek iegūts uz atlaižu laiku rēķina, kad viena daļa reisu ir izpirkti uz 100 procentiem, bet man sanāca oktobrī sēdēt reisā, kurā labi, ja tika aizpildītas sēdvietas ap 60 procentiem (toreiz nācās pirkt biļeti, lai varētu tikt uz Vīni, bet man vajadzīgajā laikā bija tikai Air baltic). Rindas pie Air baltic reisiem pat nevar salīdzināt ar Ryanair reisiem. Man pašam patīk Lufthansa un Turkish Airlines gaisa kuģi.
Cope321, 6.janvāris 2025, 15:13
Ja lido ekonomiskajā klasē, tad tev jāpērk biļetes pie avārijas izejas, tur kājām būs vieta.
Kad tu salīdzini Lufthansa un Turkish Airlines, tad tu salīdzini ar lielākām lidmašīnām , ne ar to pašu klasi.
Tās ķiršīša atlaides īstenībā ir baigais appisiens, tur parasti viens lidojums un vienā virzienā ir ar atlaidi un velns zin kad, bet atpakaļ tev būs par 5x dārgāku summu.Bet tās ķirsīša atlaides paķer cilvēkus. Man arī paziņas un kolēģi tikai tajos reisos, kuros ir daudz atlaižu ķērāji, ir redzējuši lielu pieplūdumu pie Air baltic gaisa kuģu reisiem.
Jau teicu, ka tā statistika tāda interesanta, it īpaši, ja ņem vērā kvalitātes un cenas attiecību. Arī kopumā redzamā aina RIX vismaz par tik skaistu statistiku neliecina.
Cope321, 6.janvāris 2025, 15:40
Tas ir pieņēmums un tā nav, vismaz manā pieredzē. Esmu redzējis overbukotus lidojumus, tas gan pirms pandēmijas un ne par lētajām atlaižu cenām.
Tie ķirsīši ir bieži tieši sezonālajos pēdējos lidojumos maršrutā, kad nākamais reiss ir pēc pus gada un atpakaļ lido ar citu aviokompāniju.
jegersz [6.jan]: Pagājušajā gadā ap 8 lidojumiem. Reti esmu lidojis arī ar Air baltic.
Ar augumu ap 195 cm ļoti novērtēju komfortu, tādēļ neteiktu, ka ir vērts piemaksāt par Air baltic. Pluss Air baltic tuvo reisu propelleru brīnumu atceros kā murgu maniem ceļiem (gandrīz kājas atmira). 87 procentu piepildījums tiek iegūts uz atlaižu laiku rēķina, kad viena daļa reisu ir izpirkti uz 100 procentiem, bet man sanāca oktobrī sēdēt reisā, kurā labi, ja tika aizpildītas sēdvietas ap 60 procentiem (toreiz nācās pirkt biļeti, lai varētu tikt uz Vīni, bet man vajadzīgajā laikā bija tikai Air baltic). Rindas pie Air baltic reisiem pat nevar salīdzināt ar Ryanair reisiem. Man pašam patīk Lufthansa un Turkish Airlines gaisa kuģi.
Cope321, 6.janvāris 2025, 15:13
Ja lido ekonomiskajā klasē, tad tev jāpērk biļetes pie avārijas izejas, tur kājām būs vieta.
Kad tu salīdzini Lufthansa un Turkish Airlines, tad tu salīdzini ar lielākām lidmašīnām , ne ar to pašu klasi.
Tās ķiršīša atlaides īstenībā ir baigais appisiens, tur parasti viens lidojums un vienā virzienā ir ar atlaidi un velns zin kad, bet atpakaļ tev būs par 5x dārgāku summu.
Bet tās ķirsīša atlaides paķer cilvēkus. Man arī paziņas un kolēģi tikai tajos reisos, kuros ir daudz atlaižu ķērāji, ir redzējuši lielu pieplūdumu pie Air baltic gaisa kuģu reisiem.
Jau teicu, ka tā statistika tāda interesanta, it īpaši, ja ņem vērā kvalitātes un cenas attiecību. Arī kopumā redzamā aina RIX vismaz par tik skaistu statistiku neliecina.
Ja ne padirsti, tad izsaimniekoti nevis 0,5milj. , bet 571mil.
Esam jau tik tālu, ka 71mil. tāda sīknauda, kura nav pieminēšanas vērta.
Jāveic neatkarīgs audits nevis jāzīlē kafijas biezumos.
Ja viss štokos, kā saka Jegerzs- prezidents pasniedz ordeņus, ja atklājas pretējais- apmētājam akmeņiem.
BrunoL, 6.janvāris 2025, 15:24
Nu lūk, pareiza pieeja.
Un es nesaku ka viss ir kārtībā, bet drīzāk pievēršu uzmanību uz nepamatotiem apgalvojumiem.