atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

OSP Rudra SP130 (M14)

opusums 21.12.15
Cik, tad cenu starpība bija precei, ja starp normālu veikalu un fishb., jāgaida 3.5 mēnešus ?
Super skopums ?:)
Temiida 21.12.15
Izskatās, ka esi stipri par kaut ko abižots... Rudra 130sp mums ir uz vietas 10 krāsojumos. Diemžēl Mat Tiger patreiz ir izpirkts. Pievedums būs visdrīzāk marta sākumā. Ir protams preces, kas jāgaida ilgāku periodu, bet naudu par viņām neviens jau neprasa. Gribi gaidi, gribi meklē citur. Uz muļķi nevienu neķeram un pastāvam tikai tapēc, ka mums veikals ir pilns ar labu preci un cilvēki brauc ciemos no dažādiem Latvijas nostūriem. Varbūt atbrauc ciemos, mēģināsim tavu sāpi remdēt.

asaka2013 es iesaku fishbona.lv pasuti un lidz majam atnaks 3,dienas,jo valmieras rajona nekur tos nevar nopirkt.

sirmais1992, 16.decembris 2015, 14:59

Nu sūtot no Fishbon, jebkas būs jāgaida 2-3 mēneši, ja ne ilgāk. Tur tikai cenas labas, bet uz vietas nekā nav. Ķer uz muļķi. Nesaprotu vispār, kā šis veikals vel pastāv.

Temiida, 16.decembris 2015, 20:29

FishBon, 18.decembris 2015, 10:52


Lai izskaidrotu situāciju un nedomātu, ka es te tukši pļāpāju.
Biju pasūtijis fishbona.lv copes inventāru x, kurš nebūt nav kas ekskluzīvs un ir uz vietas daudzos copes veikalos. Uzķēros uz lēto cenu. Gaidīju to 3,5 mēnešus. Pie tam, neviens sākotnēji nepaziņoja, ka tāds laika periods būs jāgaida. Tad, vienā jaukā dienā saņēmu ziņu, ka prece ir atnākusi. Uz to brīdi nebiju LV un nevarēju uzreiz aizbraukt pēc pasūtijuma. Pie tam nevarētu to, ja pat būtu LV, jo nēesmu no Rīgas. Kad nu pēc dienām 10 aizbraucu, tad izrādijās, ka manis pasūtītā prece, ir jau pārdota.
Un ja tā nav ķeršana uz muļķa, tad kas tas ir?
P.S. Nevajag manu sāpi remdēt. Nevēlos nekādas darīšanas vairs ar Fishbon veikalu. Labāk samaksāju dārgāk, bet nopērku normālā veikalā uzreiz.
andris-gu 21.12.15
M-14 pat ir uz vietas.

Davis-Di, 21.decembris 2015, 09:19


Jā, tiešām parādījās šis krāsojums SP versijā, vēl nesen arī biju skatījies, bet tā nebija...
Davis-Di 21.12.15
M-14 pat ir uz vietas.
Davis-Di 21.12.15
Ja kas Elkor ar tirgo šo to un kad ir atlaides tad pārsit jebkuru citu veikalu, krāsas patreiz nav lielā izvēlē jo sezona beigusies:

https://www.elkor.lv/lat/sports-un-atputa/fishing/minnow?manufacturer=26494
daugavietis 20.12.15
Raih,ja nemaldos,tad viņiem ir rakstīts,ka prece ir vai nav uz vietas.
FishBon 19.12.15
Darba dienas laikā, ja ir tāda vajadzība, sazinamies ar klientu un par visu vienojamies. Ja klients nevēlas gaidīt kādu no precēm, kas nav uz vietas tad PayPal gadījumā veicam atmaksu. Ja prece ir uz vietas, tad sapakojam un izsūtam. Viss ir salīdzinoši vienkārši.


Wow, tagad Jums patiešām 24h diennaktī pie datora sēž operators, kurš nekavējoties atgriež atpakaļ kārtējos, bezjēdzīgos naudas pārskaitījumus? Operators, kurš nekavējoties, kad tiek saņemts pasūtījums, bet preču nav noliktavā, klientam paziņo, ka pasūtījums tiek anulēts? Ja tā, tad "cepuri nost"!!!! Bet es gan tam neticu.

Maris_C, 19.decembris 2015, 18:02[/quote]
Maris_C 19.12.15
Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.

Wow, tagad Jums patiešām 24h diennaktī pie datora sēž operators, kurš nekavējoties atgriež atpakaļ kārtējos, bezjēdzīgos naudas pārskaitījumus? Operators, kurš nekavējoties, kad tiek saņemts pasūtījums, bet preču nav noliktavā, klientam paziņo, ka pasūtījums tiek anulēts? Ja tā, tad "cepuri nost"!!!! Bet es gan tam neticu.
FishBon 19.12.15
nē, bet tas jādara 30 dienu laikā man šķiet.

Atgriežot naudu "refund" neviens ne centa nezaudē. Tāpēc tā ir ērta sistēma kā priekš pircēja tā arī komersanta. Atbildot Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.

FishBon, 19.decembris 2015, 17:40
Ja atgriez naudu ar "refund", Tu arī nezaudē savus procentus?

raihs, 19.decembris 2015, 17:53
FishBon 19.12.15
Māri, man šķiet, ka te jau kaut kāds nesaprotams princips ir ieslēdzies. Tak var piezvanīt, tas aizņem tikai 1 minūti un uzvaicāt vai konkrētie krāsojumi ir uz vietas. Nevajag vienmēr formēt pasūtījumu, lai kaut ko noskaidrotu. Ar mums var sazināties pa e-pastu, zvanot, Skype caur FB vai Twitter. Iespējas ir plašas. Un noteikti mēs liksim mūsu mājas lapā pilnīgi visu sortimentu ko varam piedāvāt klientam. Mēs pārstāvam viedokli, ka klientam ir ērti redzēt vienā mājas lapā vairākus ražotājus un nav jāver vaļā visu ražotāju mājas lapas lai apskatītu visas sevi interēsējošas lietas. Vienkārši tas ir daudz ērtāk. Kā jau minēju iepriekš patrteiz nav iespējas realizētu tādu sistēmu kad noteiktā prece parādas vai pazūd no mājas lapas tiklīdz tā ir nopārdota vai ienākusi noliktavā. Vienmēr būs tā, ka kādam patīk un kādam ne. Ja Vjetnamā labāk tad lai tā ir, mēs iesim savu ceļu un patstāvīgi uzlabosim mūsu mājas lapu.


Ja produkts nav pieejams un klients nevēlas gaidīt, nauda tiek atgriezta nekavējoties
Tā, nu, gan nebūs taisnība, jo vienlaicīgi pie datora nesēž ne klients, ne veikala pārdevējs.
klientam ir ērti redzēt visus Rudra krāsojumus kādi pastāv vienā vietā. Nav jāstaigā pa vairākām lapām un jāmeklē varianti.
Tieši šī iemesla dēļ, veikalam nevajadzētu nodarboties ar tās preces reklamēšanu, kuras viņiem nav. Tam ir domāta ražotāja mājaslapa. Kā velna pēc man ir jātērē laiks, lai aizpildītu pirkuma formu un pēc tam, lai skaidrotos ar veikalu???? Stāstiet , reklamējiet, slavējiet savu preci, kura Jums ir. Tikai , lūdzu, netērējiet mūsu laiku. Starp citu, tieši ši iemesla dēļ Jūs zaudējat pircējus. Es pēdējos Rudras voblerus sūtīju no ārzemēm, kaut gan, tagad, kad soliet atlaides, pie Jums būtu lētāk. Bet mans laiks arī maksā naudu...

Maris_C, 19.decembris 2015, 17:14
raihs 19.12.15
Atgriežot naudu "refund" neviens ne centa nezaudē. Tāpēc tā ir ērta sistēma kā priekš pircēja tā arī komersanta. Atbildot Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.

FishBon, 19.decembris 2015, 17:40

Ja atgriez naudu ar "refund", Tu arī nezaudē savus procentus?
FishBon 19.12.15
Atgriežot naudu "refund" neviens ne centa nezaudē. Tāpēc tā ir ērta sistēma kā priekš pircēja tā arī komersanta. Atbildot Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.
raihs 19.12.15
Vēl nav īsti saprotams par PayPal-ok,nauda tiek atgriezta,bet PayPal tak ņem savus procentus! Un ja tiek atskaitīta atpakaļ precīza summa,tad saņēmējs saņems par 2,5%(laikam tā) mazāk,nekā iemaksājis
Maris_C 19.12.15
Ja produkts nav pieejams un klients nevēlas gaidīt, nauda tiek atgriezta nekavējoties

Tā, nu, gan nebūs taisnība, jo vienlaicīgi pie datora nesēž ne klients, ne veikala pārdevējs.
klientam ir ērti redzēt visus Rudra krāsojumus kādi pastāv vienā vietā. Nav jāstaigā pa vairākām lapām un jāmeklē varianti.

Tieši šī iemesla dēļ, veikalam nevajadzētu nodarboties ar tās preces reklamēšanu, kuras viņiem nav. Tam ir domāta ražotāja mājaslapa. Kā velna pēc man ir jātērē laiks, lai aizpildītu pirkuma formu un pēc tam, lai skaidrotos ar veikalu???? Stāstiet , reklamējiet, slavējiet savu preci, kura Jums ir. Tikai , lūdzu, netērējiet mūsu laiku. Starp citu, tieši ši iemesla dēļ Jūs zaudējat pircējus. Es pēdējos Rudras voblerus sūtīju no ārzemēm, kaut gan, tagad, kad soliet atlaides, pie Jums būtu lētāk. Bet mans laiks arī maksā naudu...
raihs 19.12.15
Pašreiz pats nodarbojos ar internetveikala būvēšanu-ņemamies jau pusgadu,ja ne vairāk ! TĀDS gemors! Infomācijas ievietošana, katrai precei savi nosacījumi, savi izpildes termiņi, gļuki programmā,dizaina pilnveidošana,maksājumu noformēšana,utt
raihs 19.12.15
Tā kā es nezinu jūsu darbības nianses un specifiku, tad jāatzīst,ka es vienkārši pie*isos :))
FishBon 19.12.15
Programmētājs to var, jautājumu nav. Iespējams, ka ar laiku pat būs. Bet lai to kvalitatīvi izdarīt vajag mazliet augstāka līmeņa noliktavas uzskaites sistēmu kuru nevaram patreiz atļauties. Patreiz ir tā kā ir. Slinkumu vienmēr var salīdzināt ar naudu :)

3. Produkta pieejamības rādīšanu vai nerādīšanu protams var tehniski atrisināt, atomātiski sinhronizējot noliktavas atlikumus ar mājas lapu. Diemžēl šādas sistēmas ieviešana prasa pietiekami lielus līdzekļus, kurus patreiz nevaram atļauties.
FishBon, 19.decembris 2015, 15:09
Par visu citu neko nesaku,bet nu šitais punkts ir bla,bla,bla...Ne nu tur nauda liela,nekā... Sajūgt noliktavu ar webu- programmētājam tas nav no tiem sarežģītākajiem uzdevumiem. Un noteikti ne no tiem dārgākajiem. Pasaki labāk uzreiz, ka slinkums vienkārši čakarēties un vadīt to visu iekšā

raihs, 19.decembris 2015, 15:54
andris-gu 19.12.15
A kur asaka2013 pazuda, te džeki šķēpus lauž...eu...tu vobleri dabūji vai kā?
raihs 19.12.15
3. Produkta pieejamības rādīšanu vai nerādīšanu protams var tehniski atrisināt, atomātiski sinhronizējot noliktavas atlikumus ar mājas lapu. Diemžēl šādas sistēmas ieviešana prasa pietiekami lielus līdzekļus, kurus patreiz nevaram atļauties.
FishBon, 19.decembris 2015, 15:09

Par visu citu neko nesaku,bet nu šitais punkts ir bla,bla,bla...Ne nu tur nauda liela,nekā... Sajūgt noliktavu ar webu- programmētājam tas nav no tiem sarežģītākajiem uzdevumiem. Un noteikti ne no tiem dārgākajiem. Pasaki labāk uzreiz, ka slinkums vienkārši čakarēties un vadīt to visu iekšā
FishBon 19.12.15
Liels paldies visiem par viedokli, noteikti ņemsim vērā, lai uzlabotu mūsu servisu. Pirms veram šo tēmu ciet, iekomentēšu uz dažām no jūsu replikām.
Protams visas šīs lietas ir saistītas ar mūsu tirgus lielumu, kā jau iekomentēja kāds no jums. Poļi vai Ukraiņi iepērk visas lietas tūkstošos, mēs Latvija labi ja desmitos. Noliktavas viņiem ir pilnas ar preci, kurās veikals var iegūt visu vajadzīgo preci gandrīz jebkurā laikā. Protams, ka mēs cenšamies pārdot jebkuru preci un priecājamies par katru klientu, kas ir gatavs pagaidīt. Mēs neesam ne poļi, ukraiņi un protams arī ne vjetnamieši, cīnamies par katru klientu.
1. Maksājuma veidi mājas lapā ir norādīti divi. Viens ir ar pārskaitījumu, kur klientam ir jāsagaida pasūtījuma apstiprinošs rēķins un tikai tad jāveic apmaksa. Apstiprinošais rēķins tiek izsūtīts tikai tad kad rēali prece ir pieejama klientam.
2. PayPal - viegls un ātrs apmaksas veids. Naudu kā pārdevējs tā arī pircējs saņem 30 sekunžu laikā. Ja produkts nav pieejams un klients nevēlas gaidīt, nauda tiek atgriezta nekavējoties.
Visas šīs te darbības aizņem dažas minūtes. Ja to mēs salīdzinam ar došanos uz veikalu, tad es domāju, ka komentāri ir nevietā par jūsu laika necienīšanu, bezdarbniekiem utt.
3. Produkta pieejamības rādīšanu vai nerādīšanu protams var tehniski atrisināt, atomātiski sinhronizējot noliktavas atlikumus ar mājas lapu. Diemžēl šādas sistēmas ieviešana prasa pietiekami lielus līdzekļus, kurus patreiz nevaram atļauties. Manuāli to darīt var atļauties mazas mājas lapas, regulāri pārbaudot sortimentu. Mūsu gadījumā to darīt ar vairākiem tukstošiem produktu nav iespējams. Sortiments un noliktavas atlikumi bieži vien mainās pa stundām sezonas laikā.
4. Mūsu viedoklis ir, ka klientam ir ērti redzēt visus Rudra krāsojumus kādi pastāv vienā vietā. Nav jāstaigā pa vairākām lapām un jāmeklē varianti. Ja tā tas nebūtu, nedomāju, ka man šāda mājas lapa vispār liktos interesanta.

Šie visi jautājumi patiesībā nav tikai vairuma Latvijas interneta veikalu problēma, bet arī daudzu lielu ārzemju lapu problēma.

Ceru, ka mazliet izskaidroju situāciju, veicinot sapratni daudzos jautājumos. Vēlreiz visiem paldies par viedokli. Sūtam tur kur ērtāk, labāk un vairāk. Paldies un lai visiem veicas!

P.S. Mūli devēju droši gaidam ciemos, parunāsimies pa muļiem. Iesaku turpmāk ievērot arī kaut kādus pieklājības principus interneta vidē.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs