Dzinējs no tiem laikiem kad kvelsveces vel nebij :-) un laikam problemas ir atrastas , suknis sak strādāt tad kad virzulis sāk kuteties uz izpludi . Parliku par diviem zobiem uz priekšu , tulit baudisim. :-)
plesigais-sākumā pamēģini starta gāzi vai arī ar labu liesmu, bet var galdniecības fēnu karstu gaisu dzīt iekšā. Traktoriem citreiz ja kompresija zemāka un starteris negriež pietiekami ātri arī balti dūmi un nelec. Var jau būt ar degvielas padevi problēmas vai citas jāredz dzīvē, nevaru tāpat pateikt.
Ir veci dampji,kam garšo petroleja.
Pats kolhoza stradaju ,parzinu daudzus traktorus,bet itaijs ir tik primitivs ,ka esmu apjucis :-)
Apjautājies ar Godājamiem,kas ar MTZ50.T40...u.c tehnikām maizi pelnija,ne džoistikkustinātājiem uz John Deer.
Ar spararata aizzīmem var iestādit AMP,lai puļķis cilindrā nav jābāž.Ar sūkni jau regulē apsteidzes lenķi,apm.15,grādi.Dari un būs!
Nebutu kauns vecteva priekša ( sataisit nemak) nodotu metāllūžņos :-)!
Sataisīšu un nolikšu par piemiņu un cieņu tiem kas speja ar tadiem zemi apstrādāt :-).
Ar ētera palīdzību pat kosmosā lidos. :)
:)
Ble rīt tas traķis ne tikai zemi ars :D
Ja vajag agrāk tad pagriez atpakaļ. Ja vajag vēlāk tad uz priekšu.
Urmaas vari paskaidrot sikak par zobratiem.
Bļin pirksti ar eļļu, plansetka nesaprot .:-)
GUNTARSKI paldies :-)
...tik jāzin kur šo bāzt!!!
Lai iedarbinātu "mironi" vajag fakelu (soļķī samērcētu un aizdedzinātu lupatu)
:DDDD
Paskati to.kas spricē iekšā.Sprausla,vai kas cits.Jābūt vieglai migliņai ar pokšķi ko pat ar sērkoku var aizsvilt.Ja srūkliņā miež,vai pilīte galā,meklē tehnisko urologu.DDD.Pēcāk iesmidzināšanas momentu var regulēt.
p.s.
Tiem sūkņiem kuriem ir zobrata piedziņa-regulējās savādāk. Pārliek pa zobiem.
:) Nevis aukšējo nāves punktu, bet gan aukšējo maiņas punktu. Tā vismaz skolās māca.:)
Dīzelim aizdedzi regulē ari ar aukstspiediena sūkni. Tobiš atskrūvējot divas skrūves un mainot caurumotō "šaibu" savstarpējo novietojumu. Pie vajadzīgā stāvokļa ar divām skrūvēm saskrūvē "šaibas" kopā. Bet tas jau vairāk lieljaudas sovdepa technikai.
to plesigais
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)
27.oktobris 2015, 20:38 | links
========================
Kungi, kungi!? Lūk, ko nozīmē, ka skolā neesat mācījušies, bet tikai krustiņus burtnīciņās vilkuši.
Atzīmes ir uz spararata tāpēc, lai to demontējot var pareizi uzlikt atpakaļ, jo tas ir dinamiski līdzsvarots kopā ar kloķvārpstu.
Savukārt, uz kloķvārpstas otra gala, ja tur it škivok, uz tā jābūt atzīmēm, kuras norāda cilindru augšējā nāves punkta stāvokli, un tiek izmantotas aizdedzes momenta apsteiguma regulēšanai, vismaz tad, ja tas ir benzīna dzinējs.
Par sūkni var runāt tikai tad, ja zināms dzinēja tips.
[quote=421833]Plēsīgais
Tad apskaties vēl gaisa filtru. Vai nav gadijumā "aizsērējis".
Škivoks uz šlicēm, vai kā?
urmaas, 27.oktobris 2015, 21:55[/qu
Š kivoka nav ,ir spararats 25 kg uz ķīla :-)