atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Vienkārši runājam par visu ko!

plesigais 28.10.15
Dzinējs no tiem laikiem kad kvelsveces vel nebij :-) un laikam problemas ir atrastas , suknis sak strādāt tad kad virzulis sāk kuteties uz izpludi . Parliku par diviem zobiem uz priekšu , tulit baudisim. :-)
Malikis2011 28.10.15
plesigais-sākumā pamēģini starta gāzi vai arī ar labu liesmu, bet var galdniecības fēnu karstu gaisu dzīt iekšā. Traktoriem citreiz ja kompresija zemāka un starteris negriež pietiekami ātri arī balti dūmi un nelec. Var jau būt ar degvielas padevi problēmas vai citas jāredz dzīvē, nevaru tāpat pateikt.
kvēlgalvas dzinēji?
ieksta 28.10.15
Ir veci dampji,kam garšo petroleja.
plesigais 27.10.15
Pats kolhoza stradaju ,parzinu daudzus traktorus,bet itaijs ir tik primitivs ,ka esmu apjucis :-)
ieksta 27.10.15
Apjautājies ar Godājamiem,kas ar MTZ50.T40...u.c tehnikām maizi pelnija,ne džoistikkustinātājiem uz John Deer.
ieksta 27.10.15
Ar spararata aizzīmem var iestādit AMP,lai puļķis cilindrā nav jābāž.Ar sūkni jau regulē apsteidzes lenķi,apm.15,grādi.Dari un būs!
plesigais 27.10.15
Nebutu kauns vecteva priekša ( sataisit nemak) nodotu metāllūžņos :-)!

Sataisīšu un nolikšu par piemiņu un cieņu tiem kas speja ar tadiem zemi apstrādāt :-).
urmaas 27.10.15
Ar ētera palīdzību pat kosmosā lidos. :)
guntarskl 27.10.15
:)
Ble rīt tas traķis ne tikai zemi ars :D
urmaas 27.10.15
Ja vajag agrāk tad pagriez atpakaļ. Ja vajag vēlāk tad uz priekšu.
plesigais 27.10.15
Urmaas vari paskaidrot sikak par zobratiem.
plesigais 27.10.15
Bļin pirksti ar eļļu, plansetka nesaprot .:-)
GUNTARSKI paldies :-)
ieksta 27.10.15
...tik jāzin kur šo bāzt!!!
guntarskl 27.10.15
Lai iedarbinātu "mironi" vajag fakelu (soļķī samērcētu un aizdedzinātu lupatu)

:DDDD
ieksta 27.10.15
Paskati to.kas spricē iekšā.Sprausla,vai kas cits.Jābūt vieglai migliņai ar pokšķi ko pat ar sērkoku var aizsvilt.Ja srūkliņā miež,vai pilīte galā,meklē tehnisko urologu.DDD.Pēcāk iesmidzināšanas momentu var regulēt.
urmaas 27.10.15
p.s.
Tiem sūkņiem kuriem ir zobrata piedziņa-regulējās savādāk. Pārliek pa zobiem.
urmaas 27.10.15
:) Nevis aukšējo nāves punktu, bet gan aukšējo maiņas punktu. Tā vismaz skolās māca.:)
Dīzelim aizdedzi regulē ari ar aukstspiediena sūkni. Tobiš atskrūvējot divas skrūves un mainot caurumotō "šaibu" savstarpējo novietojumu. Pie vajadzīgā stāvokļa ar divām skrūvēm saskrūvē "šaibas" kopā. Bet tas jau vairāk lieljaudas sovdepa technikai.
krumujancis 27.10.15
to plesigais
Tik talu es pats ari aidomajos :-) uz spararata kautkadi punkti ari redzami , bet ir aizdomas ka tehnika tik primitīva ka iespejams regulet tikai padotas degvielas daudzumu , paliekot zem sūkņa blives :-)
27.oktobris 2015, 20:38 | links
========================
Kungi, kungi!? Lūk, ko nozīmē, ka skolā neesat mācījušies, bet tikai krustiņus burtnīciņās vilkuši.
Atzīmes ir uz spararata tāpēc, lai to demontējot var pareizi uzlikt atpakaļ, jo tas ir dinamiski līdzsvarots kopā ar kloķvārpstu.
Savukārt, uz kloķvārpstas otra gala, ja tur it škivok, uz tā jābūt atzīmēm, kuras norāda cilindru augšējā nāves punkta stāvokli, un tiek izmantotas aizdedzes momenta apsteiguma regulēšanai, vismaz tad, ja tas ir benzīna dzinējs.
Par sūkni var runāt tikai tad, ja zināms dzinēja tips.
plesigais 27.10.15
[quote=421833]Plēsīgais
Tad apskaties vēl gaisa filtru. Vai nav gadijumā "aizsērējis".
Škivoks uz šlicēm, vai kā?

urmaas, 27.oktobris 2015, 21:55[/qu

Š kivoka nav ,ir spararats 25 kg uz ķīla :-)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs