2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!
briedels, 22.janvāris 2015, 19:38
sunīši sāpīga tēma 2.5 V6 ja nu pēc 2003 gada ar 163 ZS sadalenes,rokeru problēma itkā esot novērsta??????
170 zs ????????? to vēlams būtu iegūt nočipjot 133 zs motoru ...
2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!
Jautājums kādas atsauksmes?
Doma iegādāties A6 sedanu 1,9 motors dīzelis, manuālā ātrum kārba , auto 1997gads, bet virsbūve 2000 gads!
briedels, 22.janvāris 2015, 14:13
Iesaku piekrāt biki EUR njem jaunāku gadu ar motoru PDF vienalga VW,SKODA VAI AUDI ar izsekojamu vesturi.....................šitais normāli izskatās,bet gads par to cenu padārgi!!!
Vasals urmaas!Manējais nodzītais 2,5 arī ,,tricārā,, lēca kā suns pie kājas,bet kādu vasaras rītu šis pārstāja elpot.Saliku visu jaunu ,sadlenes,rokerus utt...bet šis pēc pāris nedēļām atkar nomirst,tad es viņu naxrenizēju,vot tā lūk.Par to lēkšanu,tam 2,5 bij slimība,vajadzēja labu starteri,līdz ko šis mazliet gausāk sāka grizt,tā čušš,motors nelēca.
Savulaik salos kaimiņš savu gredzenu pavēlnieku ar 2,5tdi gribot nevarēja dabūt pie dzīvības, taipat laikā mans zviedru kumeļš tik pāris reizes pie -30* tā negribīgi ļāvās pierunāties. Pārējās reizes leca kā suns pie kājas.:)
1.9 motorītim ir viena nelaime. Ap 200 tkm mēdz būt problēmas ar galvas blīvi. Citādi nav ne vainas ja vien nav jau savu miljonu norūcinājis. 2.5 ja ir V6 tad ir krietni lielāki remonta izdevumi. Sevišķi pie siksnas nomaiņas. 1.9 ir viens mega +, nav partikula filtra. Gāz iekšā kādu gribi soļķi, galvenais laiku pa laikam ļaut motoram izgriezties :)
micuks, 22.janvāris 2015, 19:17
Jā,nu par 2,5 remontiem es paklusēšu:))))X3
Auto iskatās kopts.+ja jau tu pazīsti saimnieku,tad jau tu redzi,kā viņš attiecās pret tehniku,no tā var secināt,kā tas auto likts kopā.,,kasjaki,,visiem var gadīties,arī profiņiem no tā neviens nav pasargāts.
1.9 motorītim ir viena nelaime. Ap 200 tkm mēdz būt problēmas ar galvas blīvi. Citādi nav ne vainas ja vien nav jau savu miljonu norūcinājis. 2.5 ja ir V6 tad ir krietni lielāki remonta izdevumi. Sevišķi pie siksnas nomaiņas. 1.9 ir viens mega +, nav partikula filtra. Gāz iekšā kādu gribi soļķi, galvenais laiku pa laikam ļaut motoram izgriezties :)
Īpašnieks,pats strādā servisā un viņas meita brauca ar viņu 3 gadus un nekāds problēmas nav bijušas, apskate ar izieta ar pirmo, vieninieks ielikts par to ,ka viens miglas lukturis nav noregulēts!
Jerlgavā un ne tikai,džeki atdzen pa lēto 2,5 motoriem ar bagātāku komplektāciju un krāmē iekša 1,9 neko sliktu tur nesaskatu,tieši otrādi.
Dabūju ekonomiskāku dzinēju ar labāku komplektāciju.
džeki dzinuši pārkrāmēto no doičiem, tirgošanai turku taisīto. Autiņš pārlūzis pa ceļam. Čoms nopirka X5, aizdzina uz Latbema, nākošajā dienā par to pašu cenu + papildus izdevumi pārdeva, arī saliktais, turklāt nepareizi.
Slīkonis ir slīkonis, īpaši ja daudz elektronikas, tur milzīga iespēja, ka visi releji, kompji ar laiku būs jāmaina.
Domaataajs, 22.janvāris 2015, 18:50
tas jau nav saliktais,bet sametināts no diviem gabaliem,pavisam cits stāsts...
džeki dzinuši pārkrāmēto no doičiem, tirgošanai turku taisīto. Autiņš pārlūzis pa ceļam. Čoms nopirka X5, aizdzina uz Latbema, nākošajā dienā par to pašu cenu + papildus izdevumi pārdeva, arī saliktais, turklāt nepareizi.
Slīkonis ir slīkonis, īpaši ja daudz elektronikas, tur milzīga iespēja, ka visi releji, kompji ar laiku būs jāmaina.
Nez, man tādam pārkrāmētam autiņam nebūtu uzticības, tāpat kā slīkonim...gan kāds gļuks izlīdīs.
Neredzu nekādu iemslu šo pirkt, kaut vai tāpēc, ka nav tak šitas tak nav vienīgais auto :)
SSā par tādu modeli/gadu prasa sākot no 1800 eirikiem. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/cneic.html
ar 2.5D pa 2200
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/gbkgk.html
daddy_j, 22.janvāris 2015, 17:24
Nu salikto/pārkrāmēto auto nevar salīdzināt ar slīkoni.Pārkrāmētam auto ir iespējams kļūdas novērst,bet slīkonim tikai mainot detaļas.
Acīmredzot briedels tēmē uz jaunāku modeli ne kā daddy_j piedāvāto.Vēl reiz atkārtošos,ja autiņš pārkrāmēts profesionāli,tad nevajadzētu būt problēmām.Pats tādu,pārkrāmētu gribēju pirkt,bet nepaspēju:))))
Jautājums kādas atsauksmes?
Doma iegādāties A6 sedanu 1,9 motors dīzelis, manuālā ātrum kārba , auto 1997gads, bet virsbūve 2000 gads!
briedels, 22.janvāris 2015, 14:13
Copei nebūt nav obligāti universālis,der arī sedans,pie nosacījuma,ka sēdekļi atmetās,vietas vairāk kā vajag!Kas attiecās uz 1,9 a6 salikumu,tad var teikt,ideāls salikums,pie nosacījuma,ka sakrauts kopā profesionālim.
Cik saprotu,tad A6 sakrāmēts no diviem,droši vien ne bez iemesla.Tad jautājums.Cik profesionāli?
Kā copmanim iesaku , gan ņemt unversāli.
derexx, 22.janvāris 2015, 15:54
Vispār universālis jau noder ne tikai copmaņiem vien. Šajā gadījumā izskatās, ka jautātājam ir padomā viens konkrēts auto, tā ka padoms laikam neko nedos :)
Briedel, Tev ar to auto derētu iegriezties kādā sakarīgā servisā, lai apskatās. Ja ir kāds pazīstams mehāniķis, kas ir šādus auto un to vājās vietas pārzina - jo labāk. Kaut ko par to samaksāsi, bet ja autiņam ir kāda nopietna vaina, būsi izvairījies no slikta pirkuma.
Protams, ne visas vainas uzreiz atklājamas...
Vnk, es skatos tādu ,lai pēc tam nav jaraud,ka nevar vobleri nopirkt vai kātu ,ka autiņam viss aiziet! :D
Briedels :Pats braucu ar 1998 gada audi a6 1,9 unversāli, vājā vieta auto ir hadene un tas 1,9 motorīts ir diezgan skaļš ,bet diezgan ekanomisks, vasarā pa pilsētu ap 6 litri uz štrāses 5.
kopumā auto ir ok.
Kā copmanim iesaku , gan ņemt unversāli.