To Cegls
Ja pašlaik vairs tas dzeses šķidrums nepazūd un ir gana liels spiediens sistēmā - trubas siltam nav mīkstas, ja šis spiediens ir arī aukstam motoram nākamajā rītā, tad paliek tik variants, ka šo spiedienu uzkačā kaut kas - un tā iespējams nav galvas blīve, jo tad dzeses šķidrums visātrāk nāktu pa izplūdes trubu ārā. Variants - mikroplaisa blokā... It kā varot arī aizmetināt un ir OK.
Es jau pat nezinu, ko domāt. Pie tam, ka pašam man sajēgas šinīs lietās ļoti maz. Ļoti daudz laika pavadīju lasot visādus auto forumus (vakar pat hoķi nepaskatījos!!!IBIO!). Viedokļi dažādi. Mani par galvas blīvi mulsina tas, ka visi ar ko esmu runājis, saka, ka tad antifrīzs uzvārās... bet man tieši otrādi - nesilst, silst ļoti slikti. Nu, bet servisā pateica, ka arī tā varbūt. A, kā tās mikroplaisas var noteikt? VIzuāli var?
spiningists, 28.oktobris 2014, 11:21
Sveiki. Centrāltirgū ir nēģi? Un lielos apjomos un kāda ir vidējā cena? (protams svaigi)
janchuks, 28.oktobris 2014, 11:23
kaut kad nesen tur biju. Nēģi bija, bet ne daudz un cena laikam 10,50 eur.
Sveiki. Centrāltirgū ir nēģi? Un lielos apjomos un kāda ir vidējā cena? (protams svaigi)
To Cegls
Ja pašlaik vairs tas dzeses šķidrums nepazūd un ir gana liels spiediens sistēmā - trubas siltam nav mīkstas, ja šis spiediens ir arī aukstam motoram nākamajā rītā, tad paliek tik variants, ka šo spiedienu uzkačā kaut kas - un tā iespējams nav galvas blīve, jo tad dzeses šķidrums visātrāk nāktu pa izplūdes trubu ārā. Variants - mikroplaisa blokā... It kā varot arī aizmetināt un ir OK.
pludinsh > tad neko nevaru palīdzēt, būtu tuvāk 4-5 metri notītu 0,8mm, no metinātājiem,, sorry :)
Es isti nezinu kads vajadzigs vrb 0.8jo vobleri?oidz10cm gulbene kaut ne veikali,vrb ieriices itt no ka dabuut?
Arī "febi bilstein" neko neražo, tas ir pakotājs, korķis arī Āfrikā ir korķis, bet Tev, skatot pēc komentāriem, drīzāk motora galvas blīves problēmas!?
vitenahemots, 26.oktobris 2014, 21:23
Nu par galvas blīvi mani servisā arī pārliecināja un ielika rindā uz pirmdienu. Mainīsim, tad jau redzēs.
kāds diametrs...0.8..1.0...kurā nekurienes vidū esi?
Iesakat kur dabuut stiepli voblerim?pa cik?velams nerusejosa
Arī "febi bilstein" neko neražo, tas ir pakotājs, korķis arī Āfrikā ir korķis, bet Tev, skatot pēc komentāriem, drīzāk motora galvas blīves problēmas!?
Cegls,
vairāk tomēr izklausās pēc galvas blīves,kaut kas līdzīgs bij,bet tik ar vw dīzeli
ja veči - atcerejos aņuku - par temu !
ienak vecis servisa - help - auto stav !
meistars paceļ kapotu - ar amuriti - stuk - nolaiž kapotu - brauc - kase -11 lv !
vecis šoka - par ko ?
- nu lats par - stuk - desmit -par to ka zinaju kur ! visiem laimigu ceļu un ne asakas !
...man tāds stāsts:
arī sāka dzīt šķidrumu bačokā (= vēl resnā truba placinājās) ,,,braucu uz vienu servi,,lika nomainīt sūkni - 100 Ls, nomainiju tas pats.... tad ieteica nomainīt termostatu - 60 Ls, nomainiju tas pats,,,,tad nomainīt vāciņu,,,nopirku analogu par 4 Ls,,,kā vari iedomāties :) nekas nemainijās !
Un tikai tad, kad nopitku oridžinal daļu par 12 Ls, vāciņu (GM) problēma beidzās!
Itogo: 100(20 maiņa)+60(20 maiņa)+4+12+15 Ls(antifrīzs) = 231 LATS un kreņķi par skolu :)
...kādu vāciņu nopirki, uzraksti numuru !
bushmans, 24.oktobris 2014, 20:28
Vācu "febi bilstein" Nr. 01211
...kādu vāciņu nopirki, uzraksti numuru !
Cegls > Opeli nevar rūcināt bez vāciņa,,,līmenis ceļas, jo nav pretspiediena !
Man , savulaik bija žurka (318-tais) tam vāciņš uz radiatora - bijis nebijis!
Bet Opelim tas ņe katjit !
Prasu vēlreiz - vai resnā truba placinās, kad līmenis bačokā ceļas ???
bushmans, 24.oktobris 2014, 20:12
Truba neplacinās, ir apaļa. Vāciņu biju noņēmis tāpēc, lai pavērotu vai iekšā neburbuļo. Jo te bija viedoklis - ja burbuļo, tad galvas blīve pušu.
Cegls > Opeli nevar rūcināt bez vāciņa,,,līmenis ceļas, jo nav pretspiediena !
Man , savulaik bija žurka (318-tais) tam vāciņš uz radiatora - bijis nebijis!
Bet Opelim tas ņe katjit !
Prasu vēlreiz - vai resnā truba placinās, kad līmenis bačokā ceļas ???
Nu tā. Vāciņu nomainīju, bet viss pa vecam bez izmaiņām.
Šodien, kad autiņš bija uzsilis līdz 85grādiem, pavēroju kas notiek bačokā pie noskrūvēta vāciņa: antifrīzs pa druskai kāpa uz augšu līdz to izspieda ārā pāri malai.
Tā tam ir jābūt?
Nākamo mainīšu temperatūras datčiku.
Cegls, 24.oktobris 2014, 19:56
Fizikas likums-jebkura viela uzsilstot izplešās. Ne velti to bačoku dēvē par izplesšanās trauku. Korķim ir jābūt ciet, lai sistēmā būtu nosacīts spiediens un viss funkcionētu. Lieko spiedienu novērš vārsti vāciņā. Termostati ari ir dažādi un strādā pie dažādam darba temperatūrām. Ja rūpnīca izgatavotaja nav paredzējusi augstāku darba temperatūru, tad nebūtu ieteicams likt termostatu kurš atverās pie lielākas temperatūras.
Nu tā. Vāciņu nomainīju, bet viss pa vecam bez izmaiņām.
Šodien, kad autiņš bija uzsilis līdz 85grādiem, pavēroju kas notiek bačokā pie noskrūvēta vāciņa: antifrīzs pa druskai kāpa uz augšu līdz to izspieda ārā pāri malai.
Tā tam ir jābūt?
Nākamo mainīšu temperatūras datčiku.