mirtin
Starp citu jaunie avenši ir diezgan zemi. tas man ne diezko patīk. Kad pirku savu bija iespēja izvēlēties 2000 vai 2002 (ja nemaldos). Paņēmu augstāko:-)
jeeska, 27.februāris 2013, 15:47
Vot tu tagad mani sāc sāpināt:D
mirtin
Starp citu jaunie avenši ir diezgan zemi. tas man ne diezko patīk. Kad pirku savu bija iespēja izvēlēties 2000 vai 2002 (ja nemaldos). Paņēmu augstāko:-)
Es saprotu dīzeļa priekšrocības, bet pēdējā laikā tik reti tieku uz copi, ka iespēja ziemā pie mīnus 30 saparafinēties un neaizbraukt asarus pabļitkot man liekas sāpīgāks zaudējums nekā tie pāris litri uz 100 km:) Nedo dievs, ka ķer vēl viena krīze un nākas mainīt nostāju:)
P.S. Vēl jau paliek gāze. Saka, ka vēl kādu brīdi būs izdevīgi uzlikt, līdz gāze pievilks cenu:D Taču tad ir katru dienu jāvizinās, lai pilnībā to izbaudītu:DDDDDDDD
micuk
Es par dīzeli un Avensi. Es pirms gada parēķināju vidējo patēriņu....man sanāca 5.6l (tas gan vasarā) un braucu pamatā pa Pārdaugavu.
Par 5Ls es varu atbraukt no Valmieras līdz Rīgai (darbam) tas ir 120km
jeeska 2.0l dīzelis 6.5l gan nebūs īsti taisnība. Pa pilsētu viņš ēdīs tuvāk 8, ja ļoti smaga kāja tad arī visus 10 noēdīs. Ja pa šoseju jābraukā tad gan 6l iekļauties ir iespējams. Viss ir atkarīgs no tā kas par autiņu būs. Sharans, Tourans un citi miniveidīgie būs ēdelīgāki nekā golf, avensis utt.
Ja ziemas būs aukstas tad ieliksi sildītāju un nebūs nekādas problēmas. Lai gan, ja gadā brauc maz, tad nav jēgas skatīties uz dīzeli. Ar dīzeļiem, sevišķi tiem kuriem ir partikula filtrs ir gana daudz ķēpas.
mirtin
Tava izvēle 7-9l benzīns vai 5.5-6.5 dīzelis:-). Tas pie 2L motora.
Visiem paldies:)
jeeska - man pret Europas autiņiem nav iebildumu, bet japānis, ir japānis:))))
Pamazām jau sāk skats uz Avensi griezt:) Nez kā jaunāki modeļi izpildās. Es gan laikam palikšu pie benzīna. A ja nu tomēr globālā sasilšana nepienāks un ziemas būs aukstas...:D
Pirms 2 gadi bij mazda6 2004g,rūsē šausmīgi.
pēc tam bij audi 2000g a6,auto labs,bet dzinējs 2,5tdi ĻOTI,ĻOTI dārgs ekspluotācijā,nau izdevies.
draugam ir škoda superb,dzīvo vis laik pa servisiem ar dažādām vainām,tagad braucu ar vw sharan 2001g1,9pd,dzinējs labs,bet virsbūve sāk rūsēt.
Tagad vienozīmīgi pirktu Audi a6 ar 1,9 dīzeli.
mirtin
Man ir Toyota Avensis 2000g dīzelis. Visas skates esmu ar pirmo izgājis. Neko neesmu šausmīgu gūldijis iekšā. Ēļļas mainu regulāri. Rūsa...biški jau kādu burbuli uzspiež, bet maz.
Ekonomiska.....nekad (nekad nesaki nekad)...uz eiropas mašīnām domāju ka nepārsēdīšos.
Uz VW grupas autiņiem labāk neskatīties. 2005.gada un ap to gada modeļi diemžēl šausmīgi rūsē. Pumpe duse dīzelis iet labi, bet, 2.0l bija šausmīgi daudz brāķa motoru jau no rūpnīcas. Precīzāk motora galvas nebija kvalitatīvi izlietas. Kā arī ap 200 000t km izbeidzas galvas blīves. Pats tikko pārdevu 2006.gada VW dīzeli un esmu pārsēdies uz Subaru. Ja doma ir par VW tad jāskatās uz tiem modeļiem kuriem ir common rail dīzeļi un arī tad no rūsēšanas iespējams, pasargās tikai ļoti bieža auto mazgāšana.
avensis esot tikpat labs kā vecais audžiks 100 ...
mirtins!Nu vecīt tagad tik saņemies...šodien šī būs topa tēma!Cik autiņu,tik viedokļu...!!!:)Pats braucu ar auģiku.Kā jebkurai tehnikai šad-tad kaut kas jau ir jāķīlē.Ieliku gāzi un esmu ,,dovoļņijs"!
Neatradu tēmu par auto, tādēļ šeit.
Tiko izgāju savam autiņam pēdējo skati. Tādēļ man ir vesels gads, ko ostīt gaisu un meklēt jaunu.
Tālāk sīkāk. Mana vājība ir japāņu auto. Pirmā mašīna bija Honda:) un pirmo nekad neaizmirst:) Tāpat kā pirmo jauno (nullīti), kas man bija Micuks, kuru pēc mēneša iznīcināju trijos kūleņos un pret koku un nodievojos jaunu mašīnu nekad vairs nepirkt:) Visbeidzot pēc vairākām Hondām, pārlēcu uz 626 Mazdu. Diemžēl vai par laimi man trāpījās, kā meistars teica, pēdējā Mazda, kuru bija vērts pirkt:) 2000.gads - motors ideāls - nomainīju zobsiksnu, regulāras eļļu, sveču un filtru maiņas un bēdu nezinu. Ideāla balstiekārta, bukses mūžīgas u.t.t. Dēļ tā visa, esmu mašīnu nobraucis līdz pēdējai sezonai, kad to vairs pārdot nav iespējams un būs jāliek pie sētas, jo mašīnu apēd rūsa - arkas pārmetināju, bet nekrāsošu, sāk pūt sliekšņi, izpūtējs jau ir sametināts vienā gabalā:) Varētu jau mēģināt saķimerēt, bet metināšanas un krāsošanas izmaksas ir pārāk lielas, bet pats ar to nenodarbojos:)
Un tagad jautājums - uz kādu automašīnu skatīties, ja vēlos ko līdzīgu, bet ne pilnīgi jaunu. Ejot skati, meistariņš ar kuru parunāju, teica, ka nupat 2005.gada Mazdai par rūsu iepēra 2-nieku un neizlaida satiksmē. Arī mans servisa meistars teica, ka pie viņa bija 2004.gada Mazda, kas bija pilnībā sapuvusi un viņš iesaka uz mazdām un micukiem šī iemesla dēļ neskatīties, jo pat ja paņem kādu 10 gada modeli, pēc pāris gadiem būšot čau.
Vai kādam ir pieredze ar Toyotām, piemēram Avensis, vai arī kādu citu līdzīgu automašīnu. Kas tur notiek ar rūsu, kādas ir raksturīgās ķibeles ar ko jārēķinās.
Protams, teorētiski pastāv iespēja, ka spēšu sagremot pāreju uz Audi, vai VW... paskatījos tirgus piedāvājumu.... laikam jau spētu pat salīdzinoši jaunā Škodā iesēsties.... a varbūt tomēr nevarētu gan:DDDD
Paldies jau iepriekš:)
Un vēl - ja kāds pats metina un krāso, gada beigās vai nākamā gada sākumā par kādiem 500 latiem vai eiro ekvivalentā uzdāvināšu ļoti labu un visādi citādi koptu automašīnu, kurai būs nepieciešams pārmetināt sliekšņus un nokrāsot iepriekš pārmetinātās un ar grunti noklātās arkas:)
hmm, skaidra .jpg Paldies NG
Bet par NOrmark tēmu Lizy visu izstāstīs, viņa te lasa, tikai komentē reti, viņa ir NOrmark LAtvija direktore.
Pieļauju, ka viņš neslēpjas, vienkārši viņš copē reti un maz, ekspertēšana bija daļa no darba, nav darba, nav eksperta .....
Zem kāda nika slēpjas eksperts Gints Dārznieks?
Alkohols neskaitās dopings, marihuāna gan, copējot HOlandē daudzas komandas iepīpāja, mēs izvēlējāmies alkoholu :):):)
26.februāris 2013, 20:28 | citēt | links
:)))līdzsvaram,kad +40 ierauj ,,šmakovku"+50!!!:)))Tas ,,aizcepīs" ātrāk kā ,,kāsis"!!!:)))
Tas nav nekas jauns, FIPS, jeb starptautiskā makšķernieku organizācija jau gadus trīs ir iestājusies antidopinga organizācijā vai kā viņu tur pareizi sauc, uzvarētājiem arī vasarā ir dopinga kontroles , jo stundas garas , reizēm karstums ir 40 plus grādi, lai tempānorukātu 4-5 stundas vajag arī ļoti labu fizisko sagatavotību.
Alkohols neskaitās dopings, marihuāna gan, copējot HOlandē daudzas komandas iepīpāja, mēs izvēlējāmies alkoholu :):):)