atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Vienkārši runājam par visu ko!

aiwa 24.01.13
kutis, nedaudz palasīju par ER-droši vien, laba manta sacīkšu uc. spec vajadzībām, bet ikdienas masīnai un dzelžu urbšanai, pēc manām domām, būs tikai "kārtējais brīnumlīdzeklis"!!
P.S. Nekā personīga!!
silpeiv 24.01.13
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??Kādas atsauksmes ??

silpeiv, 24.janvāris 2013, 10:27

Labas :)

urmaas, 24.janvāris 2013, 14:07


sīkāk ? Kuras?
daddy_j 24.01.13
ER jeb ENERGY RELEASE ir pilnīgi jauna tehnoloģija kas tika istrādāta priekš Stelss lidmašīnām un ir nonākusi tautsaimniecības apritē,tiek piejaukta jebkurai smērvielai un samazina berzi līdz minimumam dzelzs pārī -jebkurā ,un jo lielāka berze jo efektīvāk strādā,motorā,kārbās ,gultņos kā arī metālapstrādē,piemēram zāģējot ņeržu vai griežot viņā vītni bez mazākā pīkstiena un instrumenti nesēžās,tas tā īsumā.


šitas izklausās ticamāk! a kur tādu smāķi var dabūt??
urmaas 24.01.13
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??Kādas atsauksmes ??

silpeiv, 24.janvāris 2013, 10:27


Labas :)
NG-NG 24.01.13
kadmijs - nav tik traki ar tiem suburbaņiem :):), esmu izmalis visus, sev saprotamos, forumus, ēd jau viņš vidēji tos savus 15 litrus ar savu 5,3 motorīti, bet... ieliekot labu gāzes iekārtu man 100 km iznāks tajā pašā cenā, ja ne lētāk kā tagad ar 2,7 dīzeli. Man jau redz ar visiem mačiem sanāk liela mantu vadāšana, bet gribās arī pašam ērti sēdēt un, kas ir pats galvenais, man tas auto ļooooooti patīk :):):), tas vairs neapspriežās, Suburbans būs, jautājums tikai kad un cik vecs :):):), ja viss sanāks kā plānots, tad būs jaunāks, ja kaut kas nesanāks, tad vecāks, bet būs :):):)
silpeiv 24.01.13
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??

Kādas atsauksmes ??
silpeiv 24.01.13
ss.lv sludinājums ":D:DD:D:



Vācu autobūves šedevrs, auto, kura dēļ radās ideja par Berlīnes mūra nojaukšanu. Uz priekšējā spārna ir autentiska 1989. gada 9. novembra bukte, jo, ripojot no konveijera, tika nedaudz aizskarts šis mūris un rezultātu jau mēs visi zinām (mūris sabruka, golfs palika).
Melošu, ja teikšu, ka auto joprojām izskatās tik pat svaigs, kā bildēs. Nē, tā nebūt nav, lietos diskus ir aizstājuši 13 collu metāla diski ar plastmasas skaistinātājiem, ir arī kāds pleķītis nogruntēts - lai smukāk.
Ir arī daži brūni plankumi uzradušies ap logu tīrītājiem, bet tas ir normāli, arī Bēthovena 5. simfonijā bija pa kādai šķībai notij.
Salons kā no izstādes. Ja iedomājamies, kas notiek izstādēs - durvis vaļā un visiem atļauj kāpt iekšā, bērni kaut ko salauž, kāds pievemj zem paklāja un neko nesaka - nē, tik traki nav.
Sēdēšana pielīdzināma zvilnēšanai kādā tropu kūrortā - putni čivina (ģeneratora siksna), saule, meitenes un kas tik vēl nē. Jo labāka fantāzija, jo ērtāk sēdēsies. Krēsli ir no trešās paaudzes golfa, vienkārši super, nekas labāks uz pasaules nav izgudrots. Vadītāja krēslam pat regulējās augstums, mazie varēs pie krustojuma pacelties augstāk un tēlot lielos.
Uz paneļa ir daudz pogu, lielākā daļa - vienādas un bez pielietojuma. Bet dzīvībai svarīgās funkcijas tiek nodrošinātas.
Tie, kas apmeklējuši Positivus festivālu, zinās, cik jaudīga skaņas sistēma tur tiek uzstādīta. Salīdzinot ar golfa retro minidisku atskaņotāju un zilajām tumbām, Positivus šķiet kā vecs telefons ar avīzes tūtiņu skaņas pastiprināšanai. Varu pačukstēt, ka parādot minidisku atskaņotāju Motormuzējā, Jūs noteikti tiksiet pie Vēsturiskā Spēkrata sertifikāta, kas aiztaupīs 25Ls ceļu nodokļa maksu.
Varu iepriecināt smēķētājus - papildus oriģinālajam pelnu traukam kāds uzstādījis vēl vienu, milzīgu atvilkni vietā, kur citiem nāk ventilācijas restītes, apmēram paneļa vidū. Kubatūru mērījis neesmu, bet uz aci izskatās, ka kādas 3 paciņas ar izsmēķiem tur saietu. Pārbaudījis neesmu, tāpēc varu kļūdīties.
Logi verās uz augšu un uz leju, tā jābūt.
Dzinējs - īsts viesulis. Tautā saukts par Perla Negra, nezinu, kāpēc. Esmu redzējis, ka citi raksta "motors eļļu nerij" utt. Šo varētu nodēvēt par mazu bērnu, kuram kāds ar karoti mēģina iebāzt mutē putru. Bērns, protams, to izspļaus. Tāpat arī šis dzinējs izrīkojas ar eļļu - izspļauj. Vispār jau šis auto derēs Burnout cienītājiem, jo ir īsts gumiju deldētājs (bukses, ģernerātora siksna, blīvslēgs ap eļļas līmeņa noteikšanas izaugumu). Tropu kūrortam tuvākas izjūtas raisa arī masāžas efekts, ko rada neesošās aizmugurējā tilta bukses, laika gaitā būs burnautējušas. Ģeneratora siksna pa laikam iečivinās, ornitologi pat ir gribējuši iekļaut šo sugu Sarkanajā grāmatā.
Pilna bāka - 45 litri. Ar to ir izdevies pievārēt ceļu līdz pašai Berlīnei. Protams, ne īstenībā, bet nobraukto kilometru ziņā (1200). Tātad patēriņš nedaudz zem 4.5 litriem, jo ja ar pilnu bāku nobrauktu 1000km, tad būtu tieši 4. 5l, tagad sanāk nedaudz mazāk.
Auto neprasa ieguldījumus, tikai mīļi palūdz, veroties ar savām kucēna actiņām. Lai izietu apskati, būs jānomaina daži gumijas elementi, bet negribu te izplūst garās runās par tādiem mazsvarīgiem sīkumiem.
Mana sirds atmaiga - bagāžas nodalījumā atradīsi arī attēlā redzamos 15 collu diskus.
Tas pāris vārdos arī viss. Sūtiet man vēstules, uz pastu eju reizi nedēļā un rakstu vēl lēnāk, tāpēc atbilde var kavēties. Ja kāds nezina manu adresi - ir arī aktīvs epasts un telefons. Ar Svētā Akeltontona zobenu bruņots cilvēks arī cenu saskaldīs.
Un jā - īsta mīlestība nerūs. To es saku ikreiz, kad eju tehnisko apskati.
kadmijs 24.01.13
Ng, diezvai suburban ir tas ritiigais auto. Daargs, rij man sskkiet sqvus 20-30 litrus, turklaat ja buus jaaremontee, tad vispaar aarpraats.
raivo022 24.01.13
NG 1) Tev vajadzētu zināt kādai jābūt dzinēja kompresijai un kāda tā patiesībā ir,lai varētu spriest par tā stavokli,jo pietiek ar piedegušiem vai plīsušiem gredzeniem vienā cilindra un pat pie -5 var nelekt, 2) kāda stāvoklī ir sprauslas,lejot mums pieejamo "suslu" tankos notiek visādi brīnumi. Pildoties eiropā droši vien esi pamanījis atšķirību kā dzied motors,kāds degvielas patēriņš un auto dinamika.
kutis 24.01.13
Savā laikā kad tā manta parādījās viņiem pat bija reklāmas klips kurā ar šķidro slāpekli sasaldē dīzeļi līdz ledus klucim un pēc tam piešķiļ kā arī nolēja motoram eļļu un darbināja vairākas stundas bet motoram ne vainas ,zinu ka Antartīdā visi dīzeļi strādā ar viņu bet cilvēku skepse ņem virsroku jo brīnumlīdzekļu jau neesot un turpina atstumt visu jauno pašiem nepārbaudot un klausoties atsauksmes no malas,no nezināmiem avotiem -starp citu tas atiecas arī par mani bet es turpinu meklēt un provēt.
NG-NG 24.01.13
Kutis, tu gribi teikt, ka pievienojot šo ER eļļai ir cerības, ka mašīnai gribēsies lekt ???

Gatis, es jau arī sevi mierinu, ka vēl tikai 2 ziemas mēneši palikuši :):) un, ka tie zem -10 grādu rīti, kad mans auto nelec, nemaz tik daudz vairs nebūs :):)

es jau slimīgi katru nedēļu pārskatu USA izsoļu sarakstus, pasiekalojos gar noskatītajiem Suburbaņiem un .... ņemu starta gāzi un eju kurbulēt savu jēpīti :):):)
kutis 24.01.13
ER jeb ENERGY RELEASE ir pilnīgi jauna tehnoloģija kas tika istrādāta priekš Stelss lidmašīnām un ir nonākusi tautsaimniecības apritē,tiek piejaukta jebkurai smērvielai un samazina berzi līdz minimumam dzelzs pārī -jebkurā ,un jo lielāka berze jo efektīvāk strādā,motorā,kārbās ,gultņos kā arī metālapstrādē,piemēram zāģējot ņeržu vai griežot viņā vītni bez mazākā pīkstiena un instrumenti nesēžās,tas tā īsumā.
gatisl 24.01.13
NG-NG,
man arī mājās viens CRDI (common rail dīzelis ) mētājās, nopirku jaunu, bet pēc 260tkst ziemā sāka nelekt, izmēģināju visu, bet nekā. Viens motorists pateica, ka CRD motoriem tā ir slimība, jo tiklīdz pazūd kompresija, tā ziemā nelec :(, risinājums celt nost galvu un skatīties, kas lācītim vēderā, vai atstāt auto lietošanai pavasris-rudens :)))
NG-NG 24.01.13
no šīs vietas lūdzu lēnāk ...:):), kas tas ir par zvēru un kur tādu var dabūt , citādāk man ar visu to, ka nomainīts ir viss kovarēja nomainīt auto lekt negrib, tagad vismaz pie -5-8 kaut kā pielec, tālāk jau tikai starta gāze, jau otrais starteris iet :):)
NG-NG 24.01.13
no šīs vietas lūdzu lēnāk ...:):), kas tas ir par zvēru un kur tādu var dabūt , citādāk man ar visu to, ka nomainīts ir viss kovarēja nomainīt auto lekt negrib, tagad vismaz pie -5-8 kaut kā pielec, tālāk jau tikai starta gāze, jau otrais starteris iet :):)
aiwa 24.01.13
kutis. varēji vismaz atšifrēt, kas ir ER, un nesaprotu jēdzienu "iesaldēts motors" !!
L-upesLinis 24.01.13
Čoma autiņam tas palīdzēja (dīzelim palielina kompresiju), bet tikai cik saprotu ar motoriem, kuri ne vienu vien riņķi pa ekvatoru ir noripojuši, šaubos vai jaunam dzinējam to vajag.
kutis 23.01.13
kraft
viss lielākais uzmetiens ir tieši televīzija jo viņi nekad neiedziļinās lietas būtībā ,viņiem galvenais atrast auditoriju kas viegli uzkurināma un tad pietiek tikai ar saukļiem bez lietas būtības.Es ar motoriem nodarbojos no 13 gadu vecuma un māku atšķirt tuftu no mantas,piemēram vai ir daudz tādu kas ir dzirdējuši par ER nemaz nerunājot par tā lietošanu bet es jau 15 gadus lietoju un nezinu ko nozīmē nepalaist iesaldētu motoru un 22gadu vecais Passātiņš ēd pa litru mazāk kā pasē rakstīts,vienkārši mēs daudz ko nezinām un ar skepsi raugāmies uz visu jauno.Nevienam neuzspiežu savu viedokli ,tas tik tā priekš tiem kam intresē tehnika un tās progress.
raihs 23.01.13
Ja runājam par visām šitām degvielas ekonomijas brīnumlietām,tad atceros savu kaimiņu-šim visi firmas šoferi esot pirkuši tādu smāķi,ko motorā jālej-saucas-"Tri Star Lybe". Kaut kut pie mums Baložos tirgojot. Dārgs pēc vella-60Ls pat litru(uz vienu eļļas maiņu 350ml jāielej),bet ekonomija reāla,pārbaudīta-15% + motors daudz klusāk strādājot. Tas viss attiecas uz dīzeli
kraft 23.01.13
Eee vīri, jus te ko nopietni, par tiem "aktivatoriem" spriežat? :) Ja nu galīgi netic, tad kautkad bija pa TV3 liekas. Tas viss ir uzmetiens vairāk vai mazāk. Un ja tās sveces būtu tāds mega brīnums sen jau lielie koncerni tādas ražotu.
Vajag kārtībā tehniku, neplosīties un skat, jau tie 20% stabili nāks klāt. Var vēl arī kompi satūnēt, kā te minēja. Tik ir redzēti tā satūnēti uz ekonomiju, ka jau paliek bīstami satiksmē piedalīties ar tādu eko-mobili :)))

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs