nu jau gadus 10 vai pat vairāk savu Sundrige Igloo2 ziemas kostīmu mazgāju dušā. Atmiekšķēju "kultūrslāni" remdenā ūdeni un pēc tam ar birsti, lietojo parastās veļas ziepes. Savas īpašības kostīms ir saglabājis visus šos gadus. Ir cilvji, kas mazgā meļas mašīnās 30 gradu T, bet dzive spieredz pierāda, ka laba slēpošanas jaka pēc 3-4 mazgāšanas reizēm savas foršas īpašibas zaudē.
It kā ķimiskās tīrītavas arī mazgā drēbes zemā T, bet materiāls tik un tā zaudē savas īpašības.
Jautājums spečukiem ar pieredzi apģērbu apkopē.
Gribu iztīrīt/ izmazgāt ziemas copes apģērbu "Norfin extreme", bet negribu arī viņu sabojāt. Lietots vismaz 10 gadus, ir visu ko redzējis, nu beidzot vajadzētu arī iztīrīt. Vai veļas mašīnā var likt, vai jāmazgā ar rokām, kā ar ūdens temperatūru un mazgāšanas līdzekļiem ?????
Paldies Ērglim par video- TV šo sižetu neredzēju. Vispār tas ir pipec, cik par TO var runāt! Vai tiešām grūti, kā saka Ruslans, savākt lietas, kas var kaitēt citai dzīvai radībai. Nu ja, mēs jau esam homo sapiens, pārākie un gudrākie uz šīs planētas...
Vienmēr, kad redzu monofīlās auklas gabalus - savācu un sagriežu sīkās drumstalās. Ietekmējoties no kādreiz rādīta Oltes raidījuma. Šos sīkos fragmentiņus čivinātāji varēs izmantot ligzdu taisīšanā, nevis sapīties līdz nāvei garajos "zirnēkļu tīklos". Tāpat arī citiem aizrādu, lai savāc auklas atliecas...
Publiskais fuj čuraušiem, kas ir pārāk slinki, lai izpildītu šādas elementāras darbības...
VW 2 galvenie gļuku iemesli, ar kuriem jāsāk, 1ais tempereatūras devējs Passat atrodas pie motora telpas gala, motora gālā, laika gaitā mitrums saiet fiškā un tad zili brīnumi, otrais kā man teica spečuks ir relejs kas regulē atkal droseli, vai degvielas daudzumu laikam, , kuru ik pa mirklim vienkārši jāpārlodē, jo esot "aukstie lodējumi" kuršs tas ir to zin elektriķi, bet man puikam Wento viņu varēja dzirdēt salonā, kā raustās un tas relejs klaudz vienkārši.
Īstenībā ne kas sarežģīts jau tur nav, bet kompis ne visu uzrāda, vislabākais ir labs elektriķis-meistars, tik tādu atrast ir grūti, ja brauc uz Rīgu, varu iedot dažus Nr vīriem kuriem es vēl uzticos.
Brusi,brauc pie laba elektriķa,lai salodē savienojumus kaut kādā tur vadības blokā.Bija passāts ikurāt tāda pati problēma arvien biežāk un biežāk slāpa līdz slāpa ik pēc 30 sek.Motora telpā viņs atradās,bet kurā vietā atradās,nepomju.Man liekās,ka bija sakarā ar sūkni.
Brusi, man ar kas līdzīga Passat bija, tik man raustījās apgriezieni un mazajiem apgr. un slāpa nost, ntie servji, visi nu kompis tik temp devēju rāda, nomainīju(nelaimējās iedeva no cita modeļa) vo tad īsti cirki sākās, slāpst nevar pielaist un rij kā zilonis, uzliku īsto nu it kā ok, bet kaut kas vēl biku traucē, diagnostkā viss ok, braucu ārā raustās, nu tad viens onka ieteica zem labā spārna ir bākas ventalācijas foltrs, kas čakarē mozgas, jā noņēmu apakšspārnu, ir liela melna kaste, gaisa pieplūde pilna ar zxemēm, iztīrīju, arī vārstu un paplēsu valā, tur elements no voiloka, izpūtu izmazgāju, un atpakaļ, ā tajā bundulī ir ogles elements, kuru jāskatās lai neizbirst, savācu atpakal, i viss štokos, auto iet kā puķe, ne kas neraustās, jau vairak kā gadu.
protams var to filtru arī mainīt, bet spečoki saka nevajag , tos 70 lvl var LIETDERīGāK IZMANTOT.
Bet sāpe jau tur, ka n-tie, meistari dīleri, ne viens pat nepieminēja to filtru.
Brusis.Man reiz bija passāts un līdzīga ķibele.Neatceros kurš spečuks,bet uzreiz diagnoscēja ka pie vainas ir(kā viņu tur)pusvadītājs štoļi...tāda plastmasas blocka,kurā iekausēti kontakti un caur kuriem iet špānungs.Ziemā plastmasa izpletusies vai sarāvusies un kontaktiņi pisec,pušu.Par cik kontakti iekausēti plastmasā mainīja visu blocku un aiziet,a pirms tam īpaši mitrā laikā niķojās,ka bail.Dažāda ranga meistari nonāca līdz motora maiņas ekspertīzei!
Ja degvielas sūknis dīzelim,tad tiešām ir tā,ka brauc-noslāpst.Izslēdz aizdedzi gaitā,slēdz atpakaļ aiziet.Man čomam tā bija ar kabluku(Pežo),un tā vaina ar vien biežāk parādījās.Kamēr stāvošu nevarēja pielaist,slēdz vienreiz,...trešo ..septīto-tad pielec.Aizdzina uz dīzeļa centru,samaksāja tādu rēķinu,ka maz neliekas!Brauc mājās-atkal noslāpst taisnā gabalā neko nemainot,kā viņš tos lamāja.Labi ka viņi vairs tai pēcpusdienā nebija uz vietas!!!Ja saraksta,ka samainījuši visus iespējamos štruntus degvielas padevei un tev neiet.Noskaitījis piķi esi,un Tev vēl uzprasa;vai vecos nomainītos mezglus Jums vajag?Viņi jau Tev kastēm var sadot pēc saraksta.Ticība viņiem nulle-ko viņi izdara!Un vēl,Tu jau sliktu degvielu lej!!DD
Brusis. Man arī savulaik bija problēmas ar Passat. Pat vietējā servisā nevarēja neko izdarīt. Tad man draugs ieteica Čiekurkalnā servisu "Rolis". Tur atrada visas vainas un pēc tam autiņš ilgi strādāja kā pulkstenis. Nezinu kā tagad, bet gadus atpakaļ tur bija meistari ar zelta rokām. Protams, ka nebija lēti, toties problēmu vairs nebija.