Nu ja reiz aizgāja tēma par autiņiem,pastāstīšu savu sāpi.Autiņš-passat variants.3,4 dienas strādā kā pulkstenis,un tad uznāk mēnešreizes.Braucot vienkārši nomirst.6,7 reizes pazāģējot atkal viss ok.Šis murgs ir jau no novembra,domāju beigsies aukstums,beigsies problēmas.Shuju.Biju arī uz diagnostiku-vienīgais,ko rāda ,,temperature eror,,Sanēmu piedāvājumu tīrīt,mazgāt,pārzvanīt vadus un t.t. Vai pēc tā autiņš darbosies,atbildi nesaņēmu.Varbūt kādam ir idejas?
sienaazis
Pieliec testeri pie aķa un redzēsi uzreiz vai krītas iekšā ēsošais powers.
Ja krītas tad dari tā;
pa vienam ņem ārā drošinātājus, kad redzi, ka vairs nekrītas, tad zini kura josla ir vainīgā.
Opeļiem zinu, ka vājā vieta ir centrālā atslēga...
Tās startera un citu mezglu vainas var būt dažādas.Bet aķis nedrīkst pa nakti izlādēties!!!Jāatrod caur ko izlādējas!Ja tā noplūde paliks lielāka,var celties ampēri,un nodegt-Pu,pu,pu!Ja nemākiet,labāk ņemt +klemmi nost,kamēr nav meistars!
Sienaazis.
Nu gan jums makaronus kar uz ausīm.Oglītēm nekas nau jāpiedilst.Cik vajag viņas jau pirmajā stundā ir piedilušas.Pameklē normālu meistaru.Ģeneratoram "pakaļā" ir eļektroņiks,ne tikai šokoladkā.Ja tranzistoru blokā kkas nerubī,tad ari ģeņģeris normāli nešeptēs.Dzen autiņu pie meistara.Pirms tam pārbaudi masas vada savienojumu starp kuzovu un motoru.
Par tām oglēm nepiekritīšu gan.
Var piemest testeri vadiem, lai saprastu kā lādē.
Ja braucot ar laiku rādio nekļūst klusāks un lampiņas blāvākas, kad tas nav saistīts ar ģenerātoru.