Man tepat Latvijā džeks stāstīja, ka paziņa ar čomiem sametušies kopā darboties takšu biznesā, paņēmuši, ja nemaldos, Škodu dīzelīti operatīvajā līzingā un autiņš, kopš izbrauca no autocentra, praktiski nav apstājies. Veči dragā 3 maiņās, viens kāpj ārā, nākošais iekšā, pauzes tikai, cik autiņš servisā. Un tādā veidā pa dažiem gadiem odometrs jau sācis 2. riņķi, šie tirgošot nost un ņemšot nākošo. Kurš paņems šo, riktīgi ieberzīsies, jo vizuālais autiņam, kā jaunam, uz paneļa +/- zem 100 štukām (reāli1100000), reāls deals :)
Es personīgi domāju no Vāčiem dzīt! Tur mazāk prātu čakarē ar nobraukumu u.t.t :)) Vāčiem jau nauda ir, nafig vēl viņiem vajag? Tā tik LV dara, uzliks Tev nobraukumu mazāku lai tik pērc :))))
Sveiki vīri.Vai kāds nevarētu pateikt kas notiek lielupē starp tiltim(jūrmalā).
Otrs aūtins ww caddy 2008 pirku jaunu, tagad noskrejiens 122 t.km.
Ar to boru Bavarijas laukos brauca pavecs kungs, autinu atdeva mazdelinam, tas uzlika 17 diskus riepas 225/45, bet borina ar motoru 1.6 nu nevelk, kaa gribetos un tad vini lika placi!
Tad, kad atradu autinu mobile.lv, tad devos uz Rumbulas placiem meklet tadu pasu Latvija- vardu sakot ieraugu placi tadu pasu autinu( tikko atvests, bez cenas un pirmspardosanas sagatavosanas), prasu info par vinu, cik noskrejis, man saka zem 250 apmeram, sezos ieksa darbinu, bet tur raada 470 t.km. , prasu, kas pa lietu, pardevejs man atbild a kadu spidometru tev vajag taadu tev uzgriezisim!
Jaa varbut dargi ir atdzit no vacijas, bet ja autinu dzen prieks sevis, tad vajag tikai no turienes.
man sanāk aptuveni 45 000 Km pa gadu, nekur īpaši nebraukājot :))
:D pupu mizas tie nobraukumi, pagadījās man vienam pasātam papētīt neviltotu servisa grāmatiņu, tad nu cipari bija iespaidīgi- fricis uz pirmo apkopi bija aizbraucis pusgadu pēc auto pirkšanas, un nobraukums uz to brīdi bijis jau 70 tūkstoši kilometru.:D tā kā, ja kāds mēģina iestāstīt, ka 10 gadus veca mašīna ir nobraukusi160 tūkstošus, tad atliek vien pajautāt, kurš aplis tas jau ir spidometram!
Nesalīdziniet ar sevi/mums - LV jau īsti braukt nav kur - 250km un valsts beidzas, da i ceļi nekādi - 4 mēneši ziema un degvielas cena pret mūsu algām - ohohoo...
un tagad iedomājaties vāciju - degviela pa 20 saņi litrā (salīdzinoši), ceļi kā galds, tīri, sausi var uz 150-180 nēsāties, ar mīļoto sievieti 2h/300km vienā vīkendā uz jūru, otrā 3h/400km uz kalniem, trešajā šopings 1000km...tā pa gadu 83k salasās... :DD
manam mitcukam vēl nav 5 gadi bet uz tablo 195000km bet servisā neko īpašu nedara.... droši ka pēc 2 sotaka kā sāks... :))
Jā,ja pērc autiņu no starpnieka,tad vismaz agrāk visi teica,ka esot to mašīnu meklējuši speciāli sev un ļoti ilgi(bet pēkšņi ir savajadzējies naudu) ,un īpašnieks ir bijis vai nu mācītājs,vai nu veca tante.
No kā izsecināju,ka Vācijā dzīvo tikai mācītāji,un vecas tantiņas,kas svētdienās ar autiņiem brauc uz dievkalpojumiem:)))
Man ar ja godigi mašinai tūlit būs 5 gadi un nobraukts ir tikai 83 000km servī kad iet uz apkopi tad vēl parprasa ar tadu sejas izteiksmi,ka laiekas kads nenormalais atbraucis :)
man audim 94 gada noskr'ejiens ir 233.... un īstais :D tikai pēc 4 tūkstosa ko tur esmu iegrūdis neskaitu vairs :D pagājuso gad nobraucu 7000km :D
oposum, neviens nesaka, ka tā nevar būt...VAR būt! :DD
...vienkārši bišķi aizdomīgi, ka VISAS mašīnas no vācijas ir bijušas ar 1 īpašnieku, kurš braucis sestdienās uz veikalu, svētdienās uz baznīcu un viss :))
Pirms 4 gadi atdzinu no Vacijas vw boru variant 1999 g ar 113 tukstosi noskrejienu, kopa izmaksaja 7 stukas eiro, atvedu n bavarijas no placa kur privatais bija ielis, atradu ari saimnieku. Riga vw centra ar tehnisko pasi aizgaju un visu uzzinaju! Var nopirkt autinu ar mazu noskrejienu, katrai precei sava cena. Ta i otra rezerves masina un esmu ar to nobraucis 30 tukstosus, ziema nebraucu, ..
mefisto :)
15 gadi un 250.000 km = "gandriiz jauna mashiina"
muhahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tev labi izdevās, gandrīz vai mēneša joks ;))))))
Nu nezinu
Man 2000 gada Toyota iet kā puķīte. Pa 5 gadiem varbūt 200ls detaļās esmu ielicis.
Raih, tie bija "miera laiki", kad autiņus ražoja lai viņi ietu...
Nu nezin,man drauzdzenei ir mazda 5 neko sliktu par to mašīnu nevar teikt,iet klusu un miksti,labs auto.Mīnuss tas ka stūre gan tā vibrē.Tas arī vienīgais sliktais kas tai mašīnā ir.Bet salīdzinot ar manu dīzeli motoru pat nedzird.Bet za to pateriņa ziņa ja viņa uz 100 tere ap 7l tad mans ap 5l .
Ekonomija jūtama.
Jā,vecs autiņš lūst,bet ar nosacījumu ,ka tas nav 124. vai 140. Mersis :) Man ir 1989.gads-izskatās,ka braukšu,kamēr nesākšu ar kurpēm bremzēt:)
Nu par divām vecām manā pārziņā bijušām Mazdām patreiz varu teikt tikai to labāko
nu nez...ja ņem jaunu, tad cita lieta, tad šitie "Hyndai,Mazda,Toyota" ir par pieejamu cenu un gadi 4-5 arī ripo. Vecus viņus gan nevajag ņemt, jo birst viss un saremontēt neko nevar, tā viņš konstruēts. subjektīvs viedoklis protams :)
Vispār autiņu vecāku par 10 gadi pirkt nav prātīgi. Cilvēki kādreiz domā - autiņš vecs un lēts un arī remonts būs lēts...a nekā - ir daļas (bukses, sviras, amīši), kas jāpērk jauni un tie ir vai cik dārgi, tāpat remonta darba cena ir līdzīga jaunam un vecam autiņam.
jaunāks autiņš naudu "tērē" ar to, ka paliek lētāks (300-1000Ls gadā), vecs autiņš naudu tērē ar to, ka dikti jāremontē...bet tas nav tas pats, tāpēc ka remonta laikā auto nevar lietot un nekad neesi drošs, ka līdz galam aizbrauksi.
Vidējs nobraukums autiņiem tur ir 40-50k pa gadu, es drīzāk ticēšu, ka 15 gadīgam auto 200k nozīmē otro riņķi uz odometra :))
fish - tev tak nav ne mazaakaas sajeegas ko runaa :D :D :D Ja tai mashiinai ne tikai panelii bet arii dziivee ir tie 250 000 tad taa ir gandriiz jauna mashiina.
mani fascinee tie kuri peerk 90to beigu diizeli ar 180k un priecaajas ku feinu auto dabuujushi.
P.S. tev gadiijumaa taads nav?
P.P.S. nesen skatiiju 2009.gada (jaa, nekljuudiijos 2009.gada) golfu diizeli kuram uz shiltes bij 196k.