Jā,vecs autiņš lūst,bet ar nosacījumu ,ka tas nav 124. vai 140. Mersis :) Man ir 1989.gads-izskatās,ka braukšu,kamēr nesākšu ar kurpēm bremzēt:)
Nu par divām vecām manā pārziņā bijušām Mazdām patreiz varu teikt tikai to labāko
nu nez...ja ņem jaunu, tad cita lieta, tad šitie "Hyndai,Mazda,Toyota" ir par pieejamu cenu un gadi 4-5 arī ripo. Vecus viņus gan nevajag ņemt, jo birst viss un saremontēt neko nevar, tā viņš konstruēts. subjektīvs viedoklis protams :)
Vispār autiņu vecāku par 10 gadi pirkt nav prātīgi. Cilvēki kādreiz domā - autiņš vecs un lēts un arī remonts būs lēts...a nekā - ir daļas (bukses, sviras, amīši), kas jāpērk jauni un tie ir vai cik dārgi, tāpat remonta darba cena ir līdzīga jaunam un vecam autiņam.
jaunāks autiņš naudu "tērē" ar to, ka paliek lētāks (300-1000Ls gadā), vecs autiņš naudu tērē ar to, ka dikti jāremontē...bet tas nav tas pats, tāpēc ka remonta laikā auto nevar lietot un nekad neesi drošs, ka līdz galam aizbrauksi.
Vidējs nobraukums autiņiem tur ir 40-50k pa gadu, es drīzāk ticēšu, ka 15 gadīgam auto 200k nozīmē otro riņķi uz odometra :))
fish - tev tak nav ne mazaakaas sajeegas ko runaa :D :D :D Ja tai mashiinai ne tikai panelii bet arii dziivee ir tie 250 000 tad taa ir gandriiz jauna mashiina.
mani fascinee tie kuri peerk 90to beigu diizeli ar 180k un priecaajas ku feinu auto dabuujushi.
P.S. tev gadiijumaa taads nav?
P.P.S. nesen skatiiju 2009.gada (jaa, nekljuudiijos 2009.gada) golfu diizeli kuram uz shiltes bij 196k.
raihs kā kuram! Man draugam 91 gada bembis, pa 2 gadiem reizi aizdzen uz servisu lai pārbauda vai viss okē, ne kas plīst neko... P.s katru dienu viņš nobrauc ~50km ....
A vot nevaru noturēties no komentāriem tipa bmw -sūds! Kādreiz tā fanoju par šo mašīnu,par izskatu,par imidžu,utt. Man savulaik ir bijuši veseli trīs melni bmw-visi,protams,melni:) Un ar visiem trijiem tik pa servisiem vien dzīvojos-to tas salūst,to šitas...Ritošā daļa murgaina-pietiek kaut nedaudz kādai šarai luftēties(un bembim to ir bezsakarā daudz),kā visa mašīna dreb-man visiem bembjiem vienmēr stūre ir drebējusi). Ja kaut viens no tiem trim lūtu labs bijis,tad noveltu uz neveiksmīgu sakritību,bet tagad-nu nē! Tagad,ja redzu kādu ar bembi,smejos:) Atlika nopirkt veco mersīti,lai saprastu,ka mašīnas mēdz arī braukt,ne tikai lūst...
Paskaties pēdējos kvalitātes reitingus-bmw un Mersedes dala 8-9 vietu kvalitātes ziņā-pirmais trijnieks-japāņi-Hyndai,Mazda,Toyota...Vācieši sen jau savu kvalitāti turkiem notirgojuši,man pat bik kauns par šiem.
otrs vēl "labāks" - 250 štukas ;)))
200000+ tūkstoši uz tāfeles un "sporta" bembis ar 3l motoru? apsveicu ar potenciālu piebiedrošanos "kūpošajiem" :DDD lati birs pa izpūtēju grabēdami :DDD tā jau ir - bagāts dara kā grib ;)))
Tikai no Vacijas, ja turki netirgo, tad nobraukums cerams bus istais un .....
325- 17 gados 205 tūkst..? Nu lai jau būtu.
Gazes iekārta - jābūt ļoti kvalitatīvai lai justu to ekonomiju, man kadreiz bija, atteicos. 318 izskatās stipri reālāks. Vismaz man. Bet ja vajag lai uzspiežot gumija sviltu - tad 325 protams
325 ir aizmugurējais spārns ierusējis, mani jau labāk piesaista 318 ,jo ir gazes iekarta tas ir + un jauda :)
Iej www.mobile.de un apskaties par autiniem, cik un kaa maksaa, .....
Grūti jau salīdzināt e46 un e36, bet ja ņem tīri no motora viedokļa, tad 325 - patērīņs +- tas pats, toties jauda jau jūtami atšķiras. Un gāzes iekārta BMW ir liels pluss, jo bez tās rēķini ka 10Ls uz 100 tas pa štrāsi, pa pilsētu 12-15 Ls ( nu jau vienalga raksta litrus vai latus :D)
opusums, tieši manas domas! :)) Bet E46 ķēms baigi smukais! Plus 353 gāze iekšā, ekonomija uzreiz...
325! Pievers uzmanibu auto tuningam,kas parada, kas bija iepriekseejais saimnieks, motora resurs arii lielaaks.
Kur labo gazes pistoles? Atradu pie savejas vienu izshauju divas patronas un ieklemee...
miljonas, es ar šīto novēroju gar krastiem, vietām lai tiktu uz vidu jābrien tā ka pavisam tik cm 15 trūkst līdz celim līdz celim, bet ja paurbj tai ūdenī, tāpat 20cm tur ir