Lūk tā, Brusi!- nakarkal!!! :DDD
Šodien Ķīšezerā satiku zvejniekus,redzēju ledus zāģi.Zobi retāki par gaterzāģi,zāģē efektīgi,garums apm.metrs,rokturis -taisna truba,platums 60-70mm.Lielo brekšu mednieki,taisiet augšā no gaterzāģa !!!
Varbūt kādam ir interese... Tuvākā laikā rīkojam inspektoru apmācību Liepājā... Ja ir kāds kas vēlas pieteikties, rakstiet man privāti... kursi notiek pa velti.. Sīkāka info privāti! Ceru uz atsaucību!!!
es ar nepažēloju to lieko benzīna lāsi un garāžā ziemas lielajos salos pirms slāpēju nost -izslēdzu gāzes iekārtu, atstāju uz benzīna un nekādas problēmas šīs ziemas salos nav bijušas, tikko kā iedarbinu uz benzīna, ieslēdzu gāzes iekārtu, jo pārslēdzās uz gāzi tāpat tikai tad, kad ir sasniegti tie nepieciešamie grādi 30 +-.....
mww2005, skaisti visu aprakstīja, es ar visām 4 par gāzes iekārtas uzstādīšanu, ilgi šaubījos likt vai ne, jo internetā atsauksmes bija 50/50 -tagad saprotu, ka slavēja un labos vārdus teica tie, kuriem reāli ir gāzes iekārtas uzstādītas, bet apdirsa dīzelisti un benzīnnieku fani :DDDDD
Vis vairāk man nerakstat,neatbildu.
Lieta tāda,kādēļ nāk manas vēstules citam cilvēkam.Vai gadijumā ja es sarakstos ar kādu no copeslietas.lv,uz saņēmējs ir cits,vai arī lasa citi lietotāji kas seko manam profilam.
Cik man zinams, tad jaunakas iekartas ir 4.paaudze un cenaa maksimums (ar labakajiem komponentiem) 4 cilindru dzinejiem neparsniedz 550-650ls.
Nesen par gāzi stāstīja arī kaut kādi spečuki pa tv.Viss jau it kā labi un jauki.Ir nopērkami pat jauni auto ar jau uzliktām iekārtām.Uz 10 l benzīna apēd 12 l gāzes.Kam ir līdz 15 gadu vecas mašīnas,droši vien atmaksāsies.Tā kā pašam ir 22 gadus veca mašīna,tad neredzu jēgu.Iekārta dārgāka par mašīnu.Cena modernākajām iekārtām esot 1000-1200 ls.
Pasam stav 4. paaudzes iekarta uz japanu auto.
Gazes iekartai ir pasai savs kompis, kas dzivo pilnigi savu dzivi no originaalaa ECU un lambas radijumi tiek simuleeti.
Parsledzas uz gazi automatiski, tiklidz dzeses skidruma t ir 30 gradi un ari parsledzas uz benzinu, tiklidz sistema krit spiediens (beidzas gaze).
Gazes padeves degvielas karte tiek pietuvinaata benzina kartei un tas, ka uz katru cilindru ir sava sprausla dod gan ekonomiju, gan arii niecigu jaudas kritumu.
Ietaupu ap 50% no benzinaa pateeretajaam briesmaam. Benzina sprauslas neaizaug, jo dazkart garakos gabalos pabraucu paris km uz benzina.
Japanjiem jaizmanto (man arii uzstadita) elljas iesmidzinasana, kas nodrosina varsta lubriceesanu un tapec tie vairs neizdilst kaa agrak medza buut.
Smakas nav, ja ir, tad ir defekts :D
jaunajai iekārtai ir papildus eļļošana! nekādi tur vārsti nedeg un nedilst ātrak! tas ir padomju cilveka iedomas kas pēdējo reizi uz gāzi brauca ar ZIL! ka smirdot, neejot un kas tik vēl ne! sencis mans dzīvs piemērs! kā pret sienu! neparko! tagad vismaz apdomājās ka gribot dīzeli :D
es domaju ka 4 paaudzes iekartu droši liec, man pasham ir ielikta nez kas pa paaudzi, iepejams ka pirms 4
viss notiek automatiski, ar pielaišanu nau problemas pat -30, jo uzgazi parslēdzāstikai tad kad ir silts motors
minusi: rezervesritenis mētājās pa bagažnieku(manā skatījumā lielākais mīnus ko redzu gazes iekartām), runājot ka atrak varsti izdegot, jo tomēr sausāks par bendzinu
visā visumā esu ļoooti apmierināts
Daniic, vispār jau iekārtas ar gāzes kopi pārslēdzas pašas :)
dadyboy, ja aizmirst pārlslēgties uz benzīnu, tad grib vai negrib jadarbina :)) Bet ja ir parslēdzies, tad lec bez problēmām...
vai tad tu darbini mašīnu uz gāzi? cik man zināms,tad piedarbina parasti ar benzīnu un tas nesagādā problēmas ;)
martins_ , nekāda vaina, es personīgi nesūdzos (Tetis uzlika) ... Vienīgi pa ziemu pašvakāk, negrib īsti lekt, bet 1min pačakarējoties aiziet :)) Tiko uzsilst lec uz pirmo!