atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

RaimisD 20.05.21
multiplikators [20.05.21]: Pat skrubināt nevajag...j
Jā ,tiešām ,pilnīgi balti ir lielie
RaimisD 20.05.21
Arnix333 [20.05.21]: Nezinu, man jaunais 5hp Yamaha lec no PUS apgrieziena.
Kad esi pastāvējis mierā kādas 30min , gaze uz minimumu, čoks iekšā. Vari pielaist uz pus striķi?
Arnix333 20.05.21
Nezinu, man jaunais 5hp Yamaha lec no PUS apgrieziena.
Pat skrubināt nevajag...

Šāds
RaimisD 20.05.21
Oo tas ir nonsenss, biju domājis, ka baltie korpusi jauni eiropā vispār netika piedāvāti.
Ja paskrubina kaju moš apakšā pelēks ;)
BrunoL 20.05.21
Jā, jaunu un Latvijā.
RaimisD 20.05.21
Nu ja, tā jau ir. Galvenā atziņa laicīgi mainīt eļļas un blīvslēgus skatīties, vai nerodas emulsija. Un sekot dzesēšanai. Tas motorītis, ko pirms gada tirgoju ar bij nogājis 30gadus un tagad jaunais saimnieks brauc apmierināts. Nebija mainīti ne cilindri, ne virzuļi. Reizi piecos gados vārsti pieregulēti.
Pie kam, tas bija yamahas 4hp. Nopērkot jauno 5nieku biju vīlies. Gāja, kā vecais tikai leca sūdīgāk. Veco pēc stundas stāvēšanas varēja klusiņām atmestā gāzē pielaist, jauno rausti, kā mudaks.
Willy 20.05.21
BrunoL [20.05.21]: Man 5 yamaha ar iebūvētu bāku un balto vāku. Eļļas mainu mājas kārtībā no 1. dienas un bēdu nezinu. Kalpo padsmit gadus. Nezinu kā citiem, bet man nelielas neērtības sagādā iebūvētā bāka. Lieka laistīšanās 2-3x copes reizē. Debesīs skrienamais nav, bet labs airu aizstājējs. Lielo Progress stumj 12-14km/h Pietiek lai apčamdītu treknos punktus. Esmu izaudzis no tā vecuma un sapratis, ka nekur tu aizskriet nevari.
Gribi teikt,ka pirki jaunu ar balto vāku Latvijā!?
BrunoL 20.05.21
Man 5 yamaha ar iebūvētu bāku un balto vāku. Eļļas mainu mājas kārtībā no 1. dienas un bēdu nezinu. Kalpo padsmit gadus. Nezinu kā citiem, bet man nelielas neērtības sagādā iebūvētā bāka. Lieka laistīšanās 2-3x copes reizē. Debesīs skrienamais nav, bet labs airu aizstājējs. Lielo Progress stumj 12-14km/h Pietiek lai apčamdītu treknos punktus. Esmu izaudzis no tā vecuma un sapratis, ka nekur tu aizskriet nevari.
Kruizers 20.05.21
RaimisD [20.05.21]: Cik noprotu Kruizers un Aigars72 runāja par 5hp Merkuru.
Čoma motoram arī otrā sezona. Problēmas ar pielaišanu, ti ar kādu piekto rāvienu. Šo pavasar samainījām eļļu, mēģinam pielaist. Sūdu, noraustījāmies līki. Izrādās banāla vaina. Uz ziemu bija nolicis ar sausu karbūzi. Tagad ielēja 200g bendžas, lai vēlāk nesmird mašīnā. Izrādās, ka nevarēja pielaist tikai tamdēļ, ka sūknis bija izkaltis, kā žagatas pakaļa un necēla bendžu. Pielējām vismaz pusi bākas. Pieleca otrajā rāvienā.
Man 3.5 zs
spiningists 20.05.21
Mercuram patika ka iepūt atvērtā vāciņā :) Savādāk izbraucot tukšu bāku var izbeigties arī pats šķilot klāt. Motoseksisms. Yamahai ir bumbierītis zem vāka. Tohatsu tā paša gada neprasās šis mutisms.
RaimisD 20.05.21
Cik noprotu Kruizers un Aigars72 runāja par 5hp Merkuru.
Čoma motoram arī otrā sezona. Problēmas ar pielaišanu, ti ar kādu piekto rāvienu. Šo pavasar samainījām eļļu, mēģinam pielaist. Sūdu, noraustījāmies līki. Izrādās banāla vaina. Uz ziemu bija nolicis ar sausu karbūzi. Tagad ielēja 200g bendžas, lai vēlāk nesmird mašīnā. Izrādās, ka nevarēja pielaist tikai tamdēļ, ka sūknis bija izkaltis, kā žagatas pakaļa un necēla bendžu. Pielējām vismaz pusi bākas. Pieleca otrajā rāvienā.
Kruizers 20.05.21
addd [20.05.21]: Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43

Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
Gan, gan. Nopirku sveci, tad jau nedēļas nogalē testēšu
RaimisD 20.05.21
jorsiks [20.05.21]: Willy, 20.maijs 2021, 13:35
Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
Moš āķis tanī aizdedzē un cdi blokā
RaimisD 20.05.21
Aļikā stipri lētāk sanāk, tik tas uzticamības moments
jorsiks 20.05.21
RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)

Willy, 20.maijs 2021, 13:35

Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
RaimisD 20.05.21
Willy [20.05.21]: Willy [3m]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Tas caur motozip.lv tā pati Yamaha, norādītā ir gala cena, mīnus 10-15% atlaide, pazvanot Armandam
Willy 20.05.21
Willy [20.05.21]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Willy 20.05.21
RaimisD [20.05.21]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.o
Aļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs