kkas
Galvenais jau bumbieris ar šlauku un štuceri komplektā - to kaut kādā i-veikalā LV atradu ar cenu padsmit EUR. Pēc pusgada plastikāta šļauku samainīju - bij palikusi cieta. Pārējais improvizācija. Būtiski metāla štuceri ar pareizo blīvejumu atrast - kas iziet no kannas. Kaut kāda šeibe ar integrētu gumijas gredzenu. Man nekas netek un nesmird. Palīdzēja veikalā piemeklēt daļas. Caurumu kannā urbj ar paplašināmo urbi - tad malas līdzenas. Ilgi braucot pa retam vajag ielaist gaisu kannā. Kad kanna apniks - to visu var sabāzt jaunā :)
spiningists [06.05.21]: To Minalgo
Ar savulaik meklēju risinājumu. Rezultātā paņēmu 5L benzīna kannu, hidroaprīkojuma štucerus, bumbieri ar šļauku un štuceri. Izmaksas 5+7+12.
Galvenais arguments - šim motoram 10L ir ļoti par daudz kvantumā un rūmes ziņā. Ārējā bāka tomēr ir štelle.
Par šo varētu sīkāk? Kur pirki? Man ar 10l negribās savā mazajā laivā stūķēt.
To Minalgo
Ar savulaik meklēju risinājumu. Rezultātā paņēmu 5L benzīna kannu, hidroaprīkojuma štucerus, bumbieri ar šļauku un štuceri. Izmaksas 5+7+12.
Galvenais arguments - šim motoram 10L ir ļoti par daudz kvantumā un rūmes ziņā. Ārējā bāka tomēr ir štelle.
Pēdējos loriņus pirku Dulkanshop un Laivunams. Abiem ir mājaslapas un ir sazvanāmi pirms braukšanas. Mani apkalpoja labā līmenī. Jārēķinās gan, ka sarežgītākiem detaļu nosaukumiem jāzin krievu tulkojums, lai saruna būtu kvalitatīva.
Kur Rīgā uz vietas ir pieejams plašāks klāsts ar laivu aprīkojumu - airu klipši, knehti, sēdekļi?
P.S. Boatžopu Krasta ielā lūdzu nepiedāvāt.
Jautājums zinātājiem: Ir jauns Yamaha 5zs, kādi varianti ārējai bākai jāskatās? Oriģinālo pa 130eur, īsti negribās. Kāda būtu alternatīva? Paldies!
Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
spiningists, 6.maijs 2021, 08:54
Pilnīgi piekrītu domai un aprēķiniem.
Paplašinātā garantija "par to pašu naudu" nav nekas vairāk kā mārketings (pēdiņās tāpēc, ka faktiski tas būs +300-400 naudiņas). Pēdējais grūdiens, tā teikt :)
To abrakadabra
Yamaha garantija 5 gadi = tātad vismaz 1x gadā uz apkopi rudenī un + reize pēc piebraukšanas. Izmaksas precīzi nezinu, pieņemam ap 50 viena reize (eļļas maiņa un smērēšana) = 300 EUR bez transporta. Piecos gados nāks klāt vismaz 1 impeleris, 2 sveces un super dārga vārstu regulēšana. No ražotāja vainas iespējamie defekti (minu) - elektronika, degvielas sūce savienojumos, gultnis, blīvslēgs kloķenē (?), kloķenes kaput (ja komplektā ar reduktoru = figa). Reduktora, ūdens sūkņa klapes paša vaina, virzuļa defekti ar būs strīdus ābols, jo dzeses sitēmā gan jau kakaškas atradīs un ... Rezultātā 5 gados investē ap 400 - 500 EUR (bez transporta) 5Zs motoram 1250EUR cenā. Pārdošanas cena 5g vecam motorītim būs max 600 - 700 EUR. Pieskaitot zugstāk minētās izmaksas, pārdošanas ieguvums labākā gadījumā 300 EUR. Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
krists22 > .. var, tikai vajag pāris priekšdarbus !
1. Vajag tahometru, lai nočekotu motora apgriezienus ar esošo dzenskrūvi.
2. Ātrumu (var ielādēt telefonā aplikāciju) un arī izmērīt, ja nav eholotā.
3. Iepirkt, vai aizlienēt dzenskrūvi 7 1/2 x 7
Pēc teorijas 1colla, kāpes palielinajums motoram noņem 300 apgriezienus (Tavā gadijumā tas būtu ap 150)
4. Testēt, ja ar esošo dzenskrūvi,Tevi laivā, plus standarta iedzīvi, ja ar veco dzenskrūvi motors spēj uzgriezt pāri par 4700 apgriezieniem (min),, droši var likt dzenskrūvi ar lielāku kāpi.
krists22 [05.05.21]: Sveicināti Kungi.
Manam motorītim, suzuki df5 2008 gada, ir pienācis laiks mainīt dzenskrūvi. Uz esošās ir cipari 7 1/2 × 6 1/2.
Atradu ka ir arī pieejamas 7 1/2 × 7, ar ko viņas atšķiras un vai man derēs arī otrs variants.
Īstenībā gribētos pamēģināt uzlikt kādu ātrāku propelleri.
Ja tā arī ir suzuki, tad principā nē. Nedaudz lielāka kāpē, uz vienu apgriezienu veic nedaudz lielāku attālumu.
Sveicināti Kungi.
Manam motorītim, suzuki df5 2008 gada, ir pienācis laiks mainīt dzenskrūvi. Uz esošās ir cipari 7 1/2 × 6 1/2.
Atradu ka ir arī pieejamas 7 1/2 × 7, ar ko viņas atšķiras un vai man derēs arī otrs variants.
Īstenībā gribētos pamēģināt uzlikt kādu ātrāku propelleri.
..a davai bez davai, nesāksim mērīties, kas labāks, speciāli rakstiju MANĀM copes vajadzībām, bez jelkāda mājiena, ka cietā sliktāka !! :)
Jon-Hill, 5.maijs 2021, 17:50
Pilnīgi piekrītu! :) Katram ir savas copes vajadzības, kā arī glabāšanas, transportēšanas un iegādes iespējas.
Iedzersim par to, lai mūsu iespējas apmierinātu mūsu vajadzības! :)
Es provētu uzzināt visu iespējamo par pēciegādes servisu. Kur atrodās? Kādas ir vidējās gada izmaksas apkopei? Ja pēkšņi izveidojās konfliktsituācija ar servisu - vai ir cits meistars/ serviss ar normālām atsauksmēm un saprotamām cenām?
abrakadabra [Vakar]: Pichusum, ņistresuj, kā Andrejs saka. Atradu kompī pavirši saliktu tabulu pieciniekiem motoriem. Jāskatās ir nevis uz cipariem, bet analītiku kā tādu. Jo infa ir vākta internetā un, kā zināms, mājaslapās var būt drukas kļūdas. Agrāk nesvarīgas likās 'fiksācijas pozīcijas', taču tā kā šodien ūdens bija neparedzēti nokrities, ar visu krasta pāzināšanu aizķēru grunti. Labi, ka nav akmeņains krasts. Par garantijām pārjautātu. Ja tiešām kāds dod 5 gadus - tas ir daudz. Tā Selva tabulā ir pielikta tikai tā - nav ne jausmas, kas tas ir. Ar pārējiem ir gan braukts, gan šeit ir daudzi runājuši. Es pārstāvu tos, kas saka, ka visi labi. Arī Honda, Tohatsu (nav tabulā). Gadu gaitā licies, ka lielākie matadori šeit forumā vairāk ir "balsojuši" par Yamaha, taču par citiem ar dzirdēts, ka ok.Pa lielam, kā saprotu, būtisku atšķirību nav. Pozīcijas fiksāciju skaits jau pēc paša kaprīzēm. Uz ko vēl jāskatās, kas svarīgs jaunu motoru pērkot?
Pichus, 5.maijs 2021, 16:56
..a davai bez davai, nesāksim mērīties, kas labāks, speciāli rakstiju MANĀM copes vajadzībām, bez jelkāda mājiena, ka cietā sliktāka !! :)
Viss atkarīgs no prasībām,vienam basene par mazu citam 2,6 pūslītis jau sapņu kuģis,3,1 AVIKSS ar ieliktu ,nesastiprinātu grīdu mierīgi divatā var stāvēt kājas un mētāt ,tagad 3,25 Dulkans ar cieto grīdu vispār ekselenti,protams ka jāpieskata ko otrs dara un nav jāņem vesera metēja metodes talkā,bet arī sēdot būs tas pats
ivog [05.05.21]: 360 esot daudz nestabilāka par 365-to. Ja nevar kājās stāvot un spiningot, tad tādai laivai 0 vērtība.
1. maijā mierīgi stāvēju uz purna un mētāju vizuli. Laivā bijām divi
abrakadabra [04.05.21]: Pichusum, ņistresuj, kā Andrejs saka. Atradu kompī pavirši saliktu tabulu pieciniekiem motoriem. Jāskatās ir nevis uz cipariem, bet analītiku kā tādu. Jo infa ir vākta internetā un, kā zināms, mājaslapās var būt drukas kļūdas. Agrāk nesvarīgas likās 'fiksācijas pozīcijas', taču tā kā šodien ūdens bija neparedzēti nokrities, ar visu krasta pāzināšanu aizķēru grunti. Labi, ka nav akmeņains krasts. Par garantijām pārjautātu. Ja tiešām kāds dod 5 gadus - tas ir daudz. Tā Selva tabulā ir pielikta tikai tā - nav ne jausmas, kas tas ir. Ar pārējiem ir gan braukts, gan šeit ir daudzi runājuši. Es pārstāvu tos, kas saka, ka visi labi. Arī Honda, Tohatsu (nav tabulā). Gadu gaitā licies, ka lielākie matadori šeit forumā vairāk ir "balsojuši" par Yamaha, taču par citiem ar dzirdēts, ka ok.
Pa lielam, kā saprotu, būtisku atšķirību nav. Pozīcijas fiksāciju skaits jau pēc paša kaprīzēm. Uz ko vēl jāskatās, kas svarīgs jaunu motoru pērkot?