Jon-Hill [18.03.21]: Paldies RaimisD,,, bet kurš gan par karstu iegaumē no stāstītā :) Katram pašam savi puni jauzsit !!
Plāksne gan bija pēdējais, ko domāju likt, vispirms iestatījumi un dz. skrūve.
Tā ir kā Tu saki. Pamēģināsi, iztērēsi laiku un naudu. Rezultātā nekas dižs nesanāks, bet toties zināsi, ka viss ir izmēģināts un sirds tev būs mierīga. Nav kauns muļķim piedzimt, kauns ir muļķim nomirt.
Paliekot pie 2.5, kaut cik jūtami (vairāk par 1km/h) ātrumu varētu cerēt uzlabot, meklējot laivu, kas labāk slīd.
Paldies RaimisD,,, bet kurš gan par karstu iegaumē no stāstītā :) Katram pašam savi puni jauzsit !!
Plāksne gan bija pēdējais, ko domāju likt, vispirms iestatījumi un dz. skrūve.
jautājums: un kāda jēga ņemties ar lielajiem ?
Un pa lielam, ko tur ņemās !!
Maina, piestrādā dz. skrūves, liek kav. plaksnes vai plaksnes ar maināmo leņki uz pašas laivas,, maina motora novietojumu un sagāzumu !!
Jon-Hill, 18.marts 2021, 11:18
Ja gribas ātrāk pabraukt - jāņem lielāks motors un visa jēga :)
Ja viss ir puslīdz pareizi saskaņots - tranča augstums, motora leņķis, tad tādam "fine tuning" nav lielas jēgas. No otras puses - dažādus iestatījumus pārbaudīt var un vajag :)
Jon-Hill [18.03.21]: Plāksne no 1.5 ņerzas un sver 280 gr. Uz kopējo svaru (200 kg) ietekme tuvu nullei.
Un viņas vienīgais mērķis ir neļaut dzenskrūvei raut klāt gaisu .
Tik nesaurb oriģinālo plāksni, jo to piemontēto sūdu Tu pēc pirmā testa izmetīsi ārā.
Jon-Hill [18.03.21]: Līdz laivu sezonas aklāšanai esmu sadomājis paeksperimentēt ar savu 2.5 jamahu !
1. Tranša augstums.
2. Dzenskrūves solis, balansēšana,, pulēšana.
3. Kavitācijas plāksne.
Vimbas neinteresē, ir laiks, gribēšana un mazliet nauda, tahomertam un paris dzenskrūvēm :)
Latviski sakot ,, nau vērc ; ) ,,
Man pagājušajā gadā nelika mieru tieši šī paša doma, uzlabot savu 5hp motorīša sniegumu. Gribēju būt gudrāks par YAMAHAs inženieriem.
Ķēru milimetrus tranča augstumam, lai kavitācijas plāksne atrastos ideālajā iegrimē.
Mainīju motora lenķi, stoka urbumi man nebija gana labi, liku lenķī slīpētus paplākšņus.
Pirku citas dzenskrūves
Rezultātā ieguvums 2-3 km/h . Un ko tas nozīmē gaitai, būtiski neko.
Morāle.
Ja gribi ātri braukt, pērc lielāku motoru un nedzer laivā, bet ,ja tomēr, gribas iešaut kādu alu tad jāsamierinās ar tiem 5hp un nav tur ko galvu lauzīt.
Plāksne no 1.5 ņerzas un sver 280 gr. Uz kopējo svaru (200 kg) ietekme tuvu nullei.
Un viņas vienīgais mērķis ir neļaut dzenskrūvei raut klāt gaisu .
Daddy *Ar mazmotoriņiem ņemties var, ja ir patika, bet manas domas - jēga stipri maza.*
jautājums: un kāda jēga ņemties ar lielajiem ?
Un pa lielam, ko tur ņemās !!
Maina, piestrādā dz. skrūves, liek kav. plaksnes vai plaksnes ar maināmo leņki uz pašas laivas,, maina motora novietojumu un sagāzumu !!
Tik neaizmirstam, ka arī brutto svars ir attiecīgs, konkrētam kugošanas līdzeklim !!
Es gribu to pašu, saviem 200 kg. bruto !
Kavitācijas plāksne palielinās kopējo sistēmas svaru, neiet kopā ar konceptu :)
:) Tieši ar dzinēju nekādas manipulācijas nav doma izveikt !! Tur inženieri gana labi sataisijuši!
Tikai, dzinēja novietojums (augstums), sagāzums, dz.skrūves piestrāde, un neliela kavitācijas plāksne.
daddy_j [18.03.21]: Ēteri vajadzēja pieliet!;D
Willy, 18.marts 2021, 10:46
Ko tik nelējām - ēteri, rīcineļļu... sportisks troksnis un smaka bija, ar jaudu so-so, ja salīdzina ar to ņemšanos :)
....un pa naktīm ar taisno izplūdi!:D
Ēteri vajadzēja pieliet!;D
Willy, 18.marts 2021, 10:46
Ko tik nelējām - ēteri, rīcineļļu... sportisks troksnis un smaka bija, ar jaudu so-so, ja salīdzina ar to ņemšanos :)
daddy_j [18.03.21]: sardziņš/mormiška, fīderis/barotava arī nav akmenī iecirsts :) ir dažādi dziļumi, straumes, vēji...
Ar mazmotoriņiem ņemties var, ja ir patika, bet manas domas - jēga stipri maza. Max ātrums tā arī paliks ~10km/h, patēriņš - ja ručka līdz galam 1L/h, velcējot 1L/diena :)
Savulaik noņēmos ar 350 Jawu, slīpēju kanālus, lūkas, ko tik nedarīju, lai pāris zirgus klāt dabūtu. Jauns un dumjš biju :)
Ēteri vajadzēja pieliet!;D
sardziņš/mormiška, fīderis/barotava arī nav akmenī iecirsts :) ir dažādi dziļumi, straumes, vēji...
Ar mazmotoriņiem ņemties var, ja ir patika, bet manas domas - jēga stipri maza. Max ātrums tā arī paliks ~10km/h, patēriņš - ja ručka līdz galam 1L/h, velcējot 1L/diena :)
Savulaik noņēmos ar 350 Jawu, slīpēju kanālus, lūkas, ko tik nedarīju, lai pāris zirgus klāt dabūtu. Jauns un dumjš biju :)
Jon-Hill [18.03.21]: :) Visu darīto fiksēšu (foto video),, ta jau redzēs !
Ok...lai veicās!;)dod ziņu ko būsi ieguvis!
:) Visu darīto fiksēšu (foto video),, ta jau redzēs !
Jon-Hill [18.03.21]: Willy, tieši tā, Tu gribi noizolēt, es (arī varbūt, pēčāk)tagad - lai dz. negriežas no pus gāzes pa tukšo !
Dz. skrūvi nomainit pēc vajadzības, minūtes jautajums,, agrāk tak daudziem bija vieglās un skrienamās dz.skrūves !
Principā arī 5hp ir līdzīgi-pus ručka maz ko maina!
Runājot par izolāciju-ceru pie reizes mazināsies arī vibrācijas trokšņi,kas nav lieli,bet ir!
Willy, tieši tā, Tu gribi noizolēt, es (arī varbūt, pēčāk)tagad - lai dz. negriežas no pus gāzes pa tukšo !
Dz. skrūvi nomainit pēc vajadzības, minūtes jautajums,, agrāk tak daudziem bija vieglās un skrienamās dz.skrūves !
Jon-Hill [18.03.21]: Mocības :) tieši tādas pat, kā salāgot sardziņu ar murmuļa svaru un auklu !! Kā salāgot fīderi ar auklu, straumi un barotavu !!
Par to ir stāsts,,, nevis tie divi varianti : ir glise, nav glises ! :)
Var jau rušināties!Ātrāk sezona pienāks!;)Motorīc puķīte-viegls-kam tas ir būtiski!18kg un ļoti kluss...
Man ar īsti nav ko darīt un gribu savam Yamaha 5hp motora vākam veikt skaņas izolāciju!:)
..par glisi nemaz nefantazēju,, esmu runājis ar vairākiem, kam Y2.5, štata komplektacijā, droseli var vērt līdz pusei,,, tālāk tik troksnis un šļakatas !!
Ir doma sadzīt kopā - jaudas pārpalikumu ar dz.skrūvi un brutto masu !!