Krishss [06.03.21]: Tomss [13:20]: Drosi var nemt 6 zirgi un braukt bez tiesibam vnk vajaga uzlimi nonemt vai nomainit uz 5
Krishss, 6.marts 2021, 12:23
Nu kur šitāda domāšana? Protams, var cerētu uz kādu cūku Jurīti inspektoru, kas neko nesaprot, bet nu dēļ šādas nianses riskēt, tas ir smieklīgi.es gribu redzet tadu ekspertu kurs atskirs vai vinam ir 4 zirgi vai 6
6 no 4 atšķīrās ar cilindru skaitu.
Tomss [06.03.21]: Drosi var nemt 6 zirgi un braukt bez tiesibam vnk vajaga uzlimi nonemt vai nomainit uz 5
Krishss, 6.marts 2021, 12:23
Nu kur šitāda domāšana? Protams, var cerētu uz kādu cūku Jurīti inspektoru, kas neko nesaprot, bet nu dēļ šādas nianses riskēt, tas ir smieklīgi.
es gribu redzet tadu ekspertu kurs atskirs vai vinam ir 4 zirgi vai 6
copis [06.03.21]: nelietotājs: vēl aizmirsi medicinisko komisiju ,sākot no 50eur....
Ir kas mainījies? 2 gadus atpakaļ, kad kārtoju šīs tiesības, ne kādu med komisiju neprasija. Derēja tā pati, kas ir uz auto. Ja tā ir beigusies, tad jā, protams ka vajag. Bet ne jau speciāli atpūras kuģiem.
nelietotājs: vēl aizmirsi medicinisko komisiju ,sākot no 50eur....
Cepumi gan šajā gadījumā jāatstāj krastā!:)
Ja reiz par to, tad nokārtot tiesības uz atputas kuģi ir tīrais nieks un izmaksā nedaudz virs 20 €. Un viss. Brauc kaut ar kuteri! Nevis parlīmēt ciparus un tad pie katra inpektora, MP vai nedo dies vēl robīša, uztraukties.. pieķers vai nē!
Drosi var nemt 6 zirgi un braukt bez tiesibam vnk vajaga uzlimi nonemt vai nomainit uz 5
Krishss, 6.marts 2021, 12:23
Nu kur šitāda domāšana? Protams, var cerētu uz kādu cūku Jurīti inspektoru, kas neko nesaprot, bet nu dēļ šādas nianses riskēt, tas ir smieklīgi.
Krishss [06.03.21]: Drosi var nemt 6 zirgi un braukt bez tiesibam vnk vajaga uzlimi nonemt vai nomainit uz 5
Jā. Droši. Un var pašķirstīt forumu un atrast kāda ir bijusi pieredze kad sanākusi darīšana ar kompetentākiem inspektoriem
Drosi var nemt 6 zirgi un braukt bez tiesibam vnk vajaga uzlimi nonemt vai nomainit uz 5
armani [06.03.21]: Sveiciens copmaņiem!
Vēlos iegādāties laivas dzinēju 4-6zirdziņi(lai var normāli velcēt, nomās ņemtie bieži neiet kā gribētos). Nevaru saprast kādu ražotāju un cik jaudīgu izvēlēties.
Varbūt kāds var ko ieteikt?
Paldies.
Gadījumam lai nesanāk pārsteigums, tad virs 5zs vēl jāņem vērā noteikumu prasības.
armani [06.03.21]: Sveiciens copmaņiem!
Vēlos iegādāties laivas dzinēju 4-6zirdziņi(lai var normāli velcēt, nomās ņemtie bieži neiet kā gribētos). Nevaru saprast kādu ražotāju un cik jaudīgu izvēlēties.
Varbūt kāds var ko ieteikt?
Paldies.
4-6 zirdziņi, tad pirmais jautājums, vai tev ir tiesības? Ja nav, tad 6hp atkrīt.
4hp būs ne šis ne tas. Tad var arī 2.5 ņemt, sevišķi, ja ir gumijniece. Tātad, ja tiesību nav, tad 5hp. Vismaz pie labvēlīgiem apstākļiem laivu glisē dabūsi.
Ja tiesības tev ir.. tad atkal dilēma. Kam pirkt 6hp, ja var nopirkt 9.9hp un lidod gan viens gan divatā. Protams, atšķirība cenās, be ja neskata jaunu, tad cenas stipri līdzīgas.
Par marku, kā jau te n-tās reizes rakstīts: yamaha, mercury, tohatsu, honda, suzuki.. visi labi. Man sirdij tuvāks tohatsu, bet tas stipri indivuduāli.
Sveiciens copmaņiem!
Vēlos iegādāties laivas dzinēju 4-6zirdziņi(lai var normāli velcēt, nomās ņemtie bieži neiet kā gribētos). Nevaru saprast kādu ražotāju un cik jaudīgu izvēlēties.
Varbūt kāds var ko ieteikt?
Paldies.
armani, 6.marts 2021, 09:22
Oho 4-6 zirdziņi ko taisies tik briesmigi vilkt?
armani [06.03.21]: Sveiciens copmaņiem!
Vēlos iegādāties laivas dzinēju 4-6zirdziņi(lai var normāli velcēt, nomās ņemtie bieži neiet kā gribētos). Nevaru saprast kādu ražotāju un cik jaudīgu izvēlēties.
Varbūt kāds var ko ieteikt?
Paldies.
Ieteiktu vienkārši palasīt šīs sadaļas pēdējās pāris lapas! Te šis jautājums tiek uzdots 2 reizes mēnesī! Un tehnikas ziņā nekas īpaši nav mainijies jau kādus gadus 10.
Sveiciens copmaņiem!
Vēlos iegādāties laivas dzinēju 4-6zirdziņi(lai var normāli velcēt, nomās ņemtie bieži neiet kā gribētos). Nevaru saprast kādu ražotāju un cik jaudīgu izvēlēties.
Varbūt kāds var ko ieteikt?
Paldies.
Headhunter.. atgriežoties pie enkuriem, manuprāt gana smuks un reizē arī ļoti universāls būtu Denforta enkurs (man tāds ir otrais, gadījumos, kad copēju no borta un vajag nostāties šķērsām straumei) !
Viegls, ļoti labi tur, izvelkams no jebkura zacepa,, arī gana līdzīgs kuģu unkuram !!
Man vienīgi nepatīk, ka grab, jo ir kustīgas detaļas,, tapēc arī ir otrais enkurs :)
Jon-Hill, 5.marts 2021, 08:20
Paldies par padomu. Arī skatos uz šo enkura modeli.....
Xsanders [03.03.21]: Esmu nolēmis iegādāties savu pirmo laivu, tad nu izvēle ir kritusi par labu cietajām laivām, tieši kā piemērs nr. 1 varētu būt Latrex 335 šī gada modelis http://latrexlaivas.lv/airulaivas-motorboats-latrex-laivu-razosana-stiklplasta-laivas-laivu-tirdznieciba-fiberglass-madeinlatvia-production/latrex-335
Varbūt kādam ir pieredze ar šo, vai iepriekšējo gadu modeli?
Pašam nepieciešama laiva spiningošanai, ko transportēšu uz xc70 jumta, pārsvarā copējot divatā un vismaz sākumā doma iztikt tikai ar elektromotoru.
Varbūt zinošiem copmaņiem būs ko ieteikt citu vai apspriest plusus un minusus šim modelim!!
Esmu braucis ar tàdu laivu ar savu 5hp,stabila-jà,àtra-jà(nu cik vien var bût àtra ar 5hp),kas nepatika-zemie borti,zemà sēdēšana,ilgāk braucot nu ļoti neērti,ceļi sāp un stīvas kājas utt!
Lai neveicinātu atkal un atkal kāpšanu uz grābekļiem tomēr gribētu ieteikt sākt no citas puses, ja vien tas iespējams.
zobrats, 5.marts 2021, 08:04
Pilnīga taisnība! Par pūsli bagāžniekā i runāt negribās...Esmu cilājis plastmaseni uz jumta viens (V70 mierīgi), divatā (XC90 ir augstāks), tad arī līdzbraucējam laiva no rokām izšļuka...
Piekabe ir risinājums, BET - ne jau katrā vietā ir slipi, kur ielaisties...tad vajag 20-30zs moturu, lai varētu ielaisties punktā A (kur var), bet copētu punktā B, un līdz tam varētu saprātīgā laikā aizbraukt. Ko dod, ja esi ūdenī pēc 10 min, bet pēc tam pusstundu līdz spotam jābrauc?
Tāpēc skatīšanās jāsāk ar skatīšanos maciņā...
Headhunter.. atgriežoties pie enkuriem, manuprāt gana smuks un reizē arī ļoti universāls būtu Denforta enkurs (man tāds ir otrais, gadījumos, kad copēju no borta un vajag nostāties šķērsām straumei) !
Viegls, ļoti labi tur, izvelkams no jebkura zacepa,, arī gana līdzīgs kuģu unkuram !!
Man vienīgi nepatīk, ka grab, jo ir kustīgas detaļas,, tapēc arī ir otrais enkurs :)
Esmu nolēmis iegādāties savu pirmo laivu, tad nu izvēle ir kritusi par labu cietajām laivām, tieši kā piemērs nr. 1 varētu būt Latrex 335 šī gada modelis http://latrexlaivas.lv/airulaivas-motorboats-latrex-laivu-razosana-stiklplasta-laivas-laivu-tirdznieciba-fiberglass-madeinlatvia-production/latrex-335
Varbūt kādam ir pieredze ar šo, vai iepriekšējo gadu modeli?
Pašam nepieciešama laiva spiningošanai, ko transportēšu uz xc70 jumta, pārsvarā copējot divatā un vismaz sākumā doma iztikt tikai ar elektromotoru.
Varbūt zinošiem copmaņiem būs ko ieteikt citu vai apspriest plusus un minusus šim modelim!!
Xsanders, 3.marts 2021, 21:02
Lai neveicinātu atkal un atkal kāpšanu uz grābekļiem tomēr gribētu ieteikt sākt no citas puses, ja vien tas iespējams. Ja laivau paredzēts pārvadāt, tad cope sākas ar piekabi laivai. Uz jumta, bāgāžniekā u.t.t. ļoti ietekmē prieku, laiku un entuziasmu ar katru nākamo copes reizi. Ja ir piekabe, tad atkrīt jautājums, kā vienam bez copes biedra aizbraukt. Nu viens nekādi nedabūsi to uz jumta kaut ko neapčakarējot mašīnai vai laivai. Arī divatā no tā neesi pasargāts. Tāpat ūdenī ielaisties un izcelties no piejkabes ar visām parpalām patiesībā aizņem 10 min. Ja ir piekabe, tad nav vairs aktuāls tik ļoti mazs laivas izmērs - nu būs par mazu šī laiviņa :( un to jau sapratīsi 1.-ajā copes reizē. Protams, ka kādu brīdi jau palīdzēs atruna pašam sev - ka lielāku jau nevar dabūt uz jumta. Ieteiktu nopietni izvērtēt iespēju ņemt piekabi un laivu sākot no 4m.
Domu sapratu, būs viela pasmadzeņot :)
Gkirsis [9:14]: Esmu nolēmis iegādāties savu pirmo laivu, tad nu izvēle ir kritusi par labu cietajām laivām, tieši kā piemērs nr. 1 varētu būt Latrex 335 šī gada modelis http://latrexlaivas.lv/airulaivas-motorboats-latrex-laivu-razosana-stiklplasta-laivas-laivu-tirdznieciba-fiberglass-madeinlatvia-production/latrex-335
Varbūt kādam ir pieredze ar šo, vai iepriekšējo gadu modeli?
Pašam nepieciešama laiva spiningošanai, ko transportēšu uz xc70 jumta, pārsvarā copējot divatā un vismaz sākumā doma iztikt tikai ar elektromotoru.
Varbūt zinošiem copmaņiem būs ko ieteikt citu vai apspriest plusus un minusus šim modelim!!
Xsanders, 3.marts 2021, 21:02
Pichus un Xsanders, manuprāt abas Jūsu izvēlētās laivas nav labi varianti. Reiz darbojos Laivu nomā, vienā no lielākajiem LV ezeriem. makšķernieki laivas ar plakaniem dibeniem iznomāja tikai gadījumos, ja nebija citu variantu.
Paskaidrošu, laivas ir labas, bet tikai pie konkrētiem laikapstākļiem. Ar plakanu dibenu ir labi, ērti un droši pie bezvēja vai maza vēja. pie lielāka vēja, viļņiem laiva kļūst bīstama, nav kontrolējama. šādu laivu var pirkt mazo ezeros, kur vēja nav.Mērķa ūdenstilpne domāta Ķīšezers un tam pieguļošie ūdeņi, reizi pa reizei Daugavā vēlme iešaut...
Vai tad nu galīgi nederēs Tavuprāt? Ar apaļo dibenu tomēr grūtāk, kājās normāli nepiecelsies ja vairāk šūpos
Pichus, 4.marts 2021, 13:47
šo ar - https://www.youtube.com/watch?v=jNUiE57skzU
Gkirsis, 4.marts 2021, 16:02