atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Jonius 10.01.21
ZobensArnis [09.01.21]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57
Tehnika labi ilgi kalpo tad ja saudzīgi izturās un kvalitatīvi un regulāri taisa apkopes, nevis ja pūš cilindros visādas eļļiņas lej degvielā un ēļās visādas piedevas un nezin ko vēl dara saskatotie youtube.
Jonius 10.01.21
Slaidais [10.01.21]: Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20
Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20

Arnis labi uzrakstīja. Tas tiem, kas sev saplēstus apavus paši šuj un paši riepas montē.
Ieziemošana pilmīgākais bezsakars tāpa kā katras copes reizē izbraukt tukšu karburātoru.
Slaidais 10.01.21
Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20

Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57

ZobensArnis, 9.janvāris 2021, 23:20


Arnis labi uzrakstīja. Tas tiem, kas sev saplēstus apavus paši šuj un paši riepas montē.
ZobensArnis 09.01.21
tu kļūdies, jauna OEM spole maksā ap 180 EUR

Labas cenas :D gandrīz jauns motors sanāk.
eļļa 17 eur litrā :D un spoles cena vnk kosmoss. oem aizdedzes spole ārzemju veikalos 40-50 maksā..nezinu kas tā par spoli pa 300
Bet nu protams nevar ekonomiku graut, servisiem arī jādzīvo ut.t

osscar, 9.janvāris 2021, 09:35
ZobensArnis 09.01.21
Neko nevajag ieziemot,
Kondensāts eksplotētajā eļļā nāks tikai par labu gan šālēm, gan assīm motorā / reduktorā
Eļļas gredzeni virzuļos noņem eļļu no sieniņām, tāpēc korozija cilindros nāks par labu čuguna gilzām vai arīnikosīla pārklājumam. Nekādā gadījumā nepūšiet FOGGING Oil, savādāk sanāks vel tā ka YAMAHA motors nobrauks 5000 motorstundas, tā nevar, tas nav pareizi
ūdens stacionāro dzinēju kolektoros forši sasalst un pārplēš tos, tas dos papildus aromātu, lai Jūš ka brauc
Gan jau visi brauc ar 60to gadu motoriem, nav vadības bloku, regulatoru un devēju, kuru kontaktus vajadzētu sapūst ar silikonu lai neiemetas zaļais. Elektronika nekam neder.
Un vispār pēc sezonas motors nav jāsatīŗa un jasakārto, nākošajā sezonā kā sanāks, tā būs labi


Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57
udens2 09.01.21
Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.

BrunoL, 9.janvāris 2021, 14:57
pilnīgi piekrītu,savai hondai,nu jau 12 gadi nekad neesmu neko ieziemojis.
BrunoL 09.01.21
Pasmaidu par visām ieziemošanām laivu motoriem, sniega močim un pārējai tehnikai!!! Saprastu, ja iekonservējat un gatavojaties gadu gadiem nelietot. Dažu mēnešu laikā no cilindru sienām eļļas mikrokārta nevar izgaist.
Aigars72 09.01.21
Redz ko nozīmē reālas konkurences trūkums.

fish1, 9.janvāris 2021, 09:35

Mani arī vēl garantija saista ar šo mēslu kantori. Ne reizi netika veikti darbi solītajā termiņā. Pēc vienas apkopes tikai mājās secināju, ka dzinējā eļļa ielieta zem minimālā līmeņa!
osscar 09.01.21
Labas cenas :D gandrīz jauns motors sanāk.
eļļa 17 eur litrā :D un spoles cena vnk kosmoss. oem aizdedzes spole ārzemju veikalos 40-50 maksā..nezinu kas tā par spoli pa 300
Bet nu protams nevar ekonomiku graut, servisiem arī jādzīvo ut.t
fish1 09.01.21
Redz ko nozīmē reālas konkurences trūkums.

Mācās....
osscar 08.01.21
Jā tas izklausās adekvāti..bet nu es pēc garantijas beigām pats mainu - eļļu 2 x sezonā ( lēta un aizņem 10 min viņu nomainīt) kājā 1x sezonā. Dzinēja spec/ laivu eļļa - ja sip santīmu - pa 7EUR litru var atrast, tā pa 10. Kājas eļļa 1L p 20 nieku +- ..bet pietiek 5 reizēm..
Pāris gados reizi jaunu sveci + degvielas filtriņu.
Vienai apkopei man tur materiālos max. aiziet 10 nieks..
Raps 08.01.21
Apkope 40,- eur ieskaitot eļļas un palīgmateriālus, karburatora tīrīšana + regulēšana 20,- eur. Kopā 60,- eur. Ventspils. 4 taktu motorīšiem līdz 6HP.
Raps 08.01.21
osscar [10:19]: protams, serviss prasa naudu bet cena liekas liela..man 5niekam apkope ar visu karbuļa blīves maiņu, regulēšanu un apkopi (kāja + eļļa dzinējā) škiet ap 70 bija...Kopā grib 160 naudiņas... Domāju, ka tai karburatora tīrīšanai būtu jāietilpst apkopē, bet te viņa ir atsevišķi izdalīta (es atzīmēju, ka motors slikti lec)... Jūtu, ka šī būs pēdējā apkope...
Apkope 40,- eur ieskaitot eļļas un palīgmateriālus, karburatora tīrīšana + regulēšana 20,- eur. Kopā 60,- eur. Ventspils
Kruizers, 8.janvāris 2021, 11:08
udens2 08.01.21
udens2 [13:39]: Kruizers. Neko jau cenas!!! Motoram garantija? Arī ir gadījies, ka motors neiet un jājauc karbulis uz ūdens. Nu aizņem kādu laiciņu, bet ne jau stundas. Mājas apstākļos tā nav problēma. Ja gribi kārtīgi iztīrīt, tad vajadzēs ultraskaņas vanniņu. Vēl ir svarīgi saregulēt skrūves pareizi. Man ir divas vecas Evinrudes, kuras pats esmu izjaucis un saskrūvējis. Lec uz rāvienu.

skiperis, 8.janvāris 2021, 13:33kāpēc dārgi??Ja es pareizi saprotu tad tur ir apkope plus karb tīrīšana!!!Tas jau tad nekāds kosmoss navJautājums ir cits- vai karburators ir tīrāms gandrīz 3h? Un jā, man tiešām tas neliekas adekvāti!

Kruizers, 8.janvāris 2021, 13:56
kāpēc 3h???Vai tad tie 160 ir par pliku karbiņa tīrīšanu,vai viss kopā ar apkopi??
Kruizers 08.01.21
spiningists [08.01.21]: To Kruizers
Skaties uz to no labās puses - garantija atkal gadu, leks uz pirmo. Ja to neizdarītu, iepriekšminētais mestu ēnu uz sezonas sākumu... Ja pa ziemu izdomāsi pārdot - būs kaudze plusu salīdzinājumā ar pārējiem. No savas pieredzes, es būtu tramīgs pirkt motoru, kam impilers mainīts.... Pašam Mercurs 4Zs padsmit gadu nogājaun pārdevās ar dzimto. Vairāk neizdarības pēc - jaunais vairākus gadus mētājās, a strūkla laba...
Pēc servisā teiktā impellers jāmaina ik pēc 2-3 sezonām.
Parēķinot apkopes un visas viņu rekomendācijas 5 gadiem gandrīz sanāk jauns otrs tāds pats motors...
Kruizers 08.01.21
skiperis [08.01.21]: Kruizers. Neko jau cenas!!! Motoram garantija? Arī ir gadījies, ka motors neiet un jājauc karbulis uz ūdens. Nu aizņem kādu laiciņu, bet ne jau stundas. Mājas apstākļos tā nav problēma. Ja gribi kārtīgi iztīrīt, tad vajadzēs ultraskaņas vanniņu. Vēl ir svarīgi saregulēt skrūves pareizi. Man ir divas vecas Evinrudes, kuras pats esmu izjaucis un saskrūvējis. Lec uz rāvienu.
Jā. 2 sezonas tikai braukts. Turklāt nav pārāk intensīvi lietots
Jonius 08.01.21
spiningists [08.01.21]: To Kruizers
Skaties uz to no labās puses - garantija atkal gadu, leks uz pirmo. Ja to neizdarītu, iepriekšminētais mestu ēnu uz sezonas sākumu... Ja pa ziemu izdomāsi pārdot - būs kaudze plusu salīdzinājumā ar pārējiem. No savas pieredzes, es būtu tramīgs pirkt motoru, kam impilers mainīts.... Pašam Mercurs 4Zs padsmit gadu nogājaun pārdevās ar dzimto. Vairāk neizdarības pēc - jaunais vairākus gadus mētājās, a strūkla laba...
Neesi tramīgs pirkt mašīnu kura bremžu kluči nomainīti:))
Ugis85 08.01.21
davidsonsd [06.01.21]: Jonius [6.jan]: Brig 3.80 15 hp Suzuka divatā ar pilnu ekipējumu max 33 km/h.Amber 365 ar 15hp tohatsu 2takteri vienam ar loriņiem ir izspiests 43kmh.
Un kā ar vietu 365 amberītī 2 copmaņiem?nav pa mazu?
Ugis85 08.01.21
Sveiki kolēģi.Interesē jautājums pa laivām....ir doma ņemt Latrex400 vai Amber 430.vrb kāds zinoš var ko ieteikt?lasīju atsauksmes,abas labas itkā esot....ko ieteiktu?

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs