atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

jorsiks 28.05.20
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.

nelietotaajs, 28.maijs 2020, 07:09

Eļļa būtu jamaina rudeni,jo ja reduktora rodas udens,ziemā var aizsalt un saplest reduktoru!
Tik pat labi, pie vainas var būt arī kāds blīvslēgs, un reduktorā tiek iekšā ūdens, nedaudz. Bet tas ir pie sliktākā varianta. Man vienam motoram tā bija. Nomainīju gumiju reduktorā un viss bija ok.
Kondensāts, man šķiet, parasti pa ziemu var saveidoties, ja tur aukstā garāžā. Tā pēc es, piem., katru gadu, pirms sezonas, mainu eļļu reduktorā.
jenots13 [28.05.20]: Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?

zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04
Kad bija man suzuki 2,5hp, ar reiz notika tāda šaize. Suzuki servisā teica ka pie vainas kondensāts. Motors karsts, ieliek vēsā garāžā un rodas kondensāts.
Teica ka nekas traks, tik samainija ellu un brauc tālāk.
Man arī suziki 2.5,a kad pamanīja eļļu, vairs nebija tā pat
jenots13 28.05.20
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?

zandarts1981, 28.maijs 2020, 06:04

Kad bija man suzuki 2,5hp, ar reiz notika tāda šaize. Suzuki servisā teica ka pie vainas kondensāts. Motors karsts, ieliek vēsā garāžā un rodas kondensāts.
Teica ka nekas traks, tik samainija ellu un brauc tālāk.
Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
Abavnieks2 27.05.20
Ļoti pateizs viedoklis Jozis2! +++
Jozis2 27.05.20
Ļoti pareizs viedoklis zarazam! +++
zaraza 26.05.20
Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis, 26.maijs 2020, 13:17


Praktiskā pieredze dažādās nozarēs rāda, ka visi oficiālie distribūcijas līgumi utt. pēkšņi mēdz piemirsties, kad reālam pircējam rokās parādās kušķītis ar zaļiem Amerikas prezidentiem. Principiāli izņēmumi, protams, arī ir, bet tādu maz, nu vismaz postpadomju telpā ļoti maz.
snitraM 26.05.20
Nav nemaz tik traki ar to laivas iegādi iekš Krievzemes. Es ar interesējos par alumīnija laivas iegādi, ziemā tur bija ļoti patīkama atlaide. CE marķējums nāk no rūpnīcas. Ja laiva pametot valsti tad var saņemt atlaidu PVN apmērā - cik tas ir oficiāli nezinu. Pēc pārdevēja teiktā esot jau veduši gan uz Lietuvu, gan uz Poliju un viss ir ok. Piedāvāja pat uz Pskovu pārmest laivu, jo tur līdz Rīgai jau esot pavisam tuvu, pats varot vest. Tā kā ja ir vēlme tad var, tikai būs jāpačakarējas un garantijas nav.
ssup 26.05.20
ZobensArnis [26.05.20]: Ja kaut viena šī ražotāja laiva ir piereģistrēta EU, tad problēmām ar to vairs nevajadzētu būt. Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis [9:07]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?

svens76, 26.maijs 2020, 09:27
Pēc šī es vēlreiz pārlasīju savu saraksti ar laivas ražotāju, un varbūt biju sapratis nepareizi.
Varbūt tas bija domāts tā kā Arnis saka, kad dīleri līgumiski nedrīkst pārdot tādu laivu uz eiropu, jo ražotājam tur jau ir citi dīleri, kuri tās laiviņas saņem ar EU sertifikātu, līdz ar to ganjau nes arī lielāku peļņu.
ZobensArnis 26.05.20
Ja kaut viena šī ražotāja laiva ir piereģistrēta EU, tad problēmām ar to vairs nevajadzētu būt. Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis [9:07]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?

svens76, 26.maijs 2020, 09:27
imantsk 26.05.20
Labdien!Jautājums ir par Bush vai līdzīgu laivu materiāla kopšanu.Laiva ilgāku laiku nav lietota un,lai materiāls nepārkalst ar ko varētu to it kā ievaskotPaldies
dakterp 26.05.20
Pvn pats par sevi būs jāmaksā. Tā kā droši pie krievijas cenas ap 23-24 % var pierēķināt, tad vēl transportu, ēšanu. Beigās ietaupījums ir tā vērts?

kkas, 26.maijs 2020, 11:10

Tieši tā. Vienu laivu vest, nebūs nekāda ekonomija. Bet ja sarodās 3-5 domu biedri, tad jau šis pasākums kļūst tīri interesants. Pluss ir 101 nianse kā ar pvn tā ar ievedmuitu un loģistiku. (Bet tas jau pm)
kkas 26.05.20
Pvn pats par sevi būs jāmaksā. Tā kā droši pie krievijas cenas ap 23-24 % var pierēķināt, tad vēl transportu, ēšanu. Beigās ietaupījums ir tā vērts?
jurciks66 26.05.20
DsKs 26.05.20
kkas , manuprāt esi sametis vienā katlā Pvn ar ievedmuitu . Ievedmuita ir pāris % ( uz fototehniku ir skarbāk ) .

svens76 , kur problēma uzrakstīt vai uzzvanīt pārdevējam un to noskaidrot ?

Bet tieši Krievijai cik skatos ir EAC sertifikācija,jo nav EU.
https://schmidt-export.com/news/differences-between-ce-and-eac-marking
svens76 26.05.20
kkas [26.05.20]: Tik pierēķiniet ievedmuitu. Citādi kkā visi saldo cenu tīkotāji par šo parasti ir šokā :)
ievedmuita niecīga
kkas 26.05.20
Tik pierēķiniet ievedmuitu. Citādi kkā visi saldo cenu tīkotāji par šo parasti ir šokā :)
svens76 26.05.20
ZobensArnis [26.05.20]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20
tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?
ZobensArnis 26.05.20
Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs