atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

martins_ 24.04.19
Plus Dulkānā viņu laivai turpmākie papilddarbi/remonti tipa lētāki nekā svešai laivai.. nu vismaz teorijā :)
Un vēl jau ir arī Grot laivas, katra iegriba izrunājama uz vietas.
ekarus 24.04.19
Skaidrs, paldies par informaciju)))
doks1959 24.04.19
Sveiki draugi. Kaut kam bija pieredze ar laivu pasūtījumu pie kompanija Bush?

ekarus, 24.aprīlis 2019, 10:52



Pirkt vienalga vai Bush vai Dulkan. Bet remontēt it kā labāk vest uz Dulkan. Man Dulkanā remontēja un Bush laivai montēja grozāmo krēslu. Viss bija O.K. -laipni, ātri.
KasparsZ 24.04.19
ekarus [24.04.19]: Sveiki draugi. Kaut kam bija pieredze ar laivu pasūtījumu pie kompanija Bush?
Esmu pircis gan Bushā, gan Dulkanā. Nav nekādu pretenziju.
ekarus 24.04.19
Sveiki draugi. Kaut kam bija pieredze ar laivu pasūtījumu pie kompanija Bush?
snitraM 24.04.19
Daudziem nepatīk Parsuns jo esot itkā slikts, es izmantoju 2.6 un pa retam 5.0Hp Parsunu jau laikam gadus 7-8. Abi nav mani bet kaimiņa, bet cilvēks dalās. Pēc paša saimnieka vārdiem 5.0 mēdz niķoties, 2.6 nēesot pievīlis ne reizi. Pats ar 2.6 esmu dienām pa Lielupi mīcījies, vienīgi pēc izjūtām tur to Hp ir drusku mazāk kā konkurentiem - bet mazāk ēd. Pagaidām airi ne reizi nav bijuši vajadzīgi. Var jau būt ka tā ir laimes spēle ar liela daudzuma sliktajām lozēm. Pats atkal no sevis varu pateikt ka neiesaku pirkt Selvu un Mercuru - vismaz man ar viņiem tikai čakars nevis braukšana, tas par 5hp versijām.

snitraM, 23.aprīlis 2019, 18:25Un kas tev tieši čakarējas selvai un mercuram??

uldens2, 23.aprīlis 2019, 21:02


Par Selvu var veselu referātu uzrakstīt, tas tāds dīvains motors ar atsevišķu eļļošanu, kas barojas ar 2t eļļu. Pie manis nonāca jau palietots un pamocīts - dzinējs vienu dienu darbojas, otru nevar uzraut nikuja, tāpat peld apgriezieni, mēdz noslāpt pats no sevis. To ir gan tīrījuši, mazgājuši, jaukuši - tagad stāv jau gadus divus vai trīs pēc tam ka atkal noraustījos līdz vēmienam.
Merkūram 4t5hp jau jaunam sākās šaize ar uzraušanu kad tas auksts, kad uzsilst aiziet ar puss-apgriezienu. Pēc servisa itkā palika labāk - bet tāpat mēdz būt ka jāparausta reizes 5-7, vai pat vairāk. Ja brauc ar maziem apgriezieniem uznāk pureklis un ģībonis - pēc tā atkal nācās raustīt. Servisā itkā pārregulēja - vairāk nost neģībst bet motors tur lielākus apgriezienus. Pa vēlo rudeni motoram sāka zust eļļa, itkā jau tas nedūmo un darbojas ciešami.
uldens2 23.04.19
Daudziem nepatīk Parsuns jo esot itkā slikts, es izmantoju 2.6 un pa retam 5.0Hp Parsunu jau laikam gadus 7-8. Abi nav mani bet kaimiņa, bet cilvēks dalās. Pēc paša saimnieka vārdiem 5.0 mēdz niķoties, 2.6 nēesot pievīlis ne reizi. Pats ar 2.6 esmu dienām pa Lielupi mīcījies, vienīgi pēc izjūtām tur to Hp ir drusku mazāk kā konkurentiem - bet mazāk ēd. Pagaidām airi ne reizi nav bijuši vajadzīgi. Var jau būt ka tā ir laimes spēle ar liela daudzuma sliktajām lozēm. Pats atkal no sevis varu pateikt ka neiesaku pirkt Selvu un Mercuru - vismaz man ar viņiem tikai čakars nevis braukšana, tas par 5hp versijām.

snitraM, 23.aprīlis 2019, 18:25
Un kas tev tieši čakarējas selvai un mercuram??
snitraM 23.04.19
Daudziem nepatīk Parsuns jo esot itkā slikts, es izmantoju 2.6 un pa retam 5.0Hp Parsunu jau laikam gadus 7-8. Abi nav mani bet kaimiņa, bet cilvēks dalās. Pēc paša saimnieka vārdiem 5.0 mēdz niķoties, 2.6 nēesot pievīlis ne reizi. Pats ar 2.6 esmu dienām pa Lielupi mīcījies, vienīgi pēc izjūtām tur to Hp ir drusku mazāk kā konkurentiem - bet mazāk ēd. Pagaidām airi ne reizi nav bijuši vajadzīgi. Var jau būt ka tā ir laimes spēle ar liela daudzuma sliktajām lozēm. Pats atkal no sevis varu pateikt ka neiesaku pirkt Selvu un Mercuru - vismaz man ar viņiem tikai čakars nevis braukšana, tas par 5hp versijām.
Rondo 23.04.19
Gedis [20.04.19]: Zonis [20.apr]: Labvakar. Ko sakāt par Parsun dzinējiem? Paldies.Tiesam gruti paris lapas atpakal izlasit? 100x jau paarunata tema un nekas nav mainijies lidz sim.
Un nemainīsies. :)))))
Tāpēc Honda, jo tā ir Honda. Bet tie, kad domā ka par vārdu pārmaksā, pi.... ar Parnusiem.
Labas lietas nevar lēti maksāt, ja neskaita knaiblītes, savilcējus un citus niekus.
sapalens 23.04.19
usi, man nav Parsuna, švaki ticams, ka kādreiz būs un nevienam to ieteikt netaisos... man vienkārši teorētiksi interesanti, ko reāli iespējams salaist dēli nelielas jaudas četrtaktu karburatora motorā? Tur pacensties vajag...
Mož kāds ir jaucis, pētījis...

zaraza, 21.aprīlis 2019, 09:52[/quote]
Lieta jau samērā vienkārša, šajās rūpnīcās klibo kvalitātes kontrole ražošanas procesā,kas ražošanā ir ļoti dārga.Man paziņam arī bija Parsuns čakarējās ar garantijas remontiem kamēr apnika , pēc tam pats visu izjauca un salika pa jaunam,pieregulēja ,pārblīvēja ,jo arī eļļas noplūdes bija,pēc tam gāja tā nekas,bet viņš pats dzīvē daudz motoru bija jaucis un saprata ko dara.Kā stāstija tad galvenā problēma ka vietām skrūves pārvilktas ,citur nepieskrūvētas,regulācija ne šāda ne tāda.Vienalga tagad cits motors un parsuns mētājas stūrī,jo tomēr viņam vibrācija un troksnis daudz pamatīgāks. Tas tāpat ja tu nopirktu dārgu spininga blanku un labākos gredzenus un viņus kaut kur šķībi greizi vai vaļīgi pietītu ,nesanāks tev spinings ar kvalitāti par vairākiem simtiem.
Toms97 23.04.19
Sveiki, vai ir kādas atsauksmes plusi/mīnusi par laivu Latrex400?

Paldies!
uldens2 21.04.19
Viss ir vienkārši,lai ķinietis uztaisītu labu motoru,viņš maksās tikpat cik pārbaudīto brendu dzinējs,vai ļoti tuvu tam,bet tad neviens viņu nepirks jo made in chaina visiem sen asociējas ar ne pārāk kvalitāti
uldens2 21.04.19
Jā, par Parsuniem atsauksmes ne pārāk. Bet nesaprotu... Kā principā iespējams uztaisīt nesatrādājošu četrtaktnieku?! Konstrukcija veca kā pasaule, vienkārša un uzticama kā ķeblis... OK, ja inžektors, tad var sasipties ar pārgudru elektroniku, bet karburatoru kā?! Speciāli pēc standarta rūpīgi brāķa detaļas ražot? Kas tiem motoriem īsti birst? Nu ķīnietis un ķīnietis, pilna pasaule ar ķīniešu četrtaktu motoriem zāles pļāvējiem utt..

zaraza, 21.aprīlis 2019, 00:35
Nu elementāri,uztaisa nekvalitatīvu aizdedzes sitēmu kurai zūd kontakts un jāsies visu ekspuatācijas laiku.Uzsilst,izplešas,kontakts pazūd,pakrati,vai kaut ko paskrūvējot izkustini un atkal iet un tā visu laiku:)
doks1959 21.04.19
Jā, par Parsuniem atsauksmes ne pārāk. Bet nesaprotu... Kā principā iespējams uztaisīt nesatrādājošu četrtaktnieku?! Konstrukcija veca kā pasaule, vienkārša un uzticama kā ķeblis... OK, ja inžektors, tad var sasipties ar pārgudru elektroniku, bet karburatoru kā?! Speciāli pēc standarta rūpīgi brāķa detaļas ražot? Kas tiem motoriem īsti birst? Nu ķīnietis un ķīnietis, pilna pasaule ar ķīniešu četrtaktu motoriem zāles pļāvējiem utt..


Pāc Parsuna jau 3 gadu Suzuki 20Hp ar inžektoru-nekad, nekur neviena problēma. Iet kā Šveices pulkstenis. Kā velk - tā lec. Vai auksts pēc ziemas, vai silts.

zaraza, 21.aprīlis 2019, 00:35
doks1959 21.04.19
Labvakar. Ko sakāt par Parsun dzinējiem? Paldies.

Zonis, 20.aprīlis 2019, 22:57


Kopumā, ņemot vērā šīs tēmas (Parsun) kopsavilkumu pulkāku gadu garumā, varu ieteikt ..... neņemt! Neskatoties uz to, ka kādam tas arī strādā.

doks1959, 20.aprīlis 2019, 23:14

jorsiks, 21.aprīlis 2019, 09:49
Visi saka mesls a kas tieši neiet?

jorsiks, 21.aprīlis 2019, 09:50


Stāstu jau kuro reizi. Man bija 3 gadīgs 5Hp. Lecinu, lecinu un ... uz 30-50to reizi aiziet. Pēc 1h noslāpst. Līdzi sveces (obligāti). Mainu. It kā iet, bet pēc 1h atkal stop. Serviss. 10-15 dienas (D-pilī). Un atkal viss no gala. Kas par vainām? Krievu saitos diezgan daudz ir par tām problēmām. Pamatā karburators - iestrēgst adata un vēl viskautkas (neesmu dižs zinātājs). Kā jau iepriekš esmu teicis, ja patīk ķimerēties motoros, tad šis būs īstais laika kavēklis. 2 gadi mocījos pēc tam nopārdevu speciālistam, kuš strādā auto servisā. Viņš tik paskatīja, ka var iedarbināt. Tālāk teica, ka tikšot galā. Izstāstīju par visām problēmām, bet nenobijās.
kutis 21.04.19
Esmu daudz ko jaucis darba gaitā, gan sadzīves tehniku gan rūpniecības no nopietnu brendu firmu ražotājiem un vienmēr ir nācies pabrīnīties kas lācītim vēderā. Nu nav pasaulē ražotāja kas ražo no A-Z visu savu, visam kas tiek ražots sērijās ir komplektējošās daļas no dažādiem ražotājiem un vienmēr ir vairāki piegādātāji lai kāda viena klizmas dēļ nebūtu jāpaliek bez piegādes.
Un ķīniešu detaļas tagad var atrast jebkurā tehnikā.
Lieta tāda ka viņi prot uztaisīt gan mēslu gan mantu.
Naits 21.04.19
Es domāju ka klasiski materiālu kvalitāte un precizitāte. Es, pieņemsim, darbnīcā pat iestumt neļauju ķīniešu tehniku un neuzstādu ali pirktās rezerves daļas močiem. Nav ko auru bojāt. Ir redzēti visādi brīnumi un tikmēr neuzliec oriģinalo vai aftermarket normala ražotāja detaļu cilvēks netic ka tur var būt problēma, jo izskatās tak spīdīga un laba.
zaraza 21.04.19
pilna pasaule ar ķīniešu četrtaktu motoriem zāles pļāvējiem utt..
tieši tādiem tekstiem čomam kādā prezentācijā nopārdeva ķiniešu zāles pļāvēju robotu, neiedziļinoties jebatorija detaļās, šobrīd pa dārzu bez ikmēneša remontiem rosas Elektrolux.

usis, 21.aprīlis 2019, 09:40




usi, man nav Parsuna, švaki ticams, ka kādreiz būs un nevienam to ieteikt netaisos... man vienkārši teorētiksi interesanti, ko reāli iespējams salaist dēli nelielas jaudas četrtaktu karburatora motorā? Tur pacensties vajag...
Mož kāds ir jaucis, pētījis...
jorsiks 21.04.19
Labvakar. Ko sakāt par Parsun dzinējiem? Paldies.

Zonis, 20.aprīlis 2019, 22:57


Kopumā, ņemot vērā šīs tēmas (Parsun) kopsavilkumu pulkāku gadu garumā, varu ieteikt ..... neņemt! Neskatoties uz to, ka kādam tas arī strādā.

doks1959, 20.aprīlis 2019, 23:14

jorsiks, 21.aprīlis 2019, 09:49

Visi saka mesls a kas tieši neiet?
jorsiks 21.04.19
Labvakar. Ko sakāt par Parsun dzinējiem? Paldies.

Zonis, 20.aprīlis 2019, 22:57


Kopumā, ņemot vērā šīs tēmas (Parsun) kopsavilkumu pulkāku gadu garumā, varu ieteikt ..... neņemt! Neskatoties uz to, ka kādam tas arī strādā.

doks1959, 20.aprīlis 2019, 23:14

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs