atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

trokiis 21.06.18
Sveicināti,

Tiki piekabe ar "kokiem", kamēr bija gumijas laiva nebija problēmu, nu ir laiva AMBER 430 un 20 HP motors.

Kad slips ir labs - stāvs - problēmas nav ne nolaist laivu ne pacelt, līdz ko slips ir ne tik stāvs kā vajag iebraucot pat laiva nav ūdenī, nostumt nereāli.


Sorry ne tur ieliku :(

Nepieciešams uztaisīt iespēju DZĒST savu postu!!!
Kādi ieteikumi, vai stiklašķiedras laivu var likt uz sānu atbalsta ruļļiem, kur tiem ruļļiem jāiet pa laivas dibenu, vai pa ķīļiem?

trokiis, 21.jūnijs 2018, 15:25
trokiis 21.06.18
Sveicināti,

Tiki piekabe ar "kokiem", kamēr bija gumijas laiva nebija problēmu, nu ir laiva AMBER 430 un 20 HP motors.

Kad slips ir labs - stāvs - problēmas nav ne nolaist laivu ne pacelt, līdz ko slips ir ne tik stāvs kā vajag iebraucot pat laiva nav ūdenī, nostumt nereāli.

Kādi ieteikumi, vai stiklašķiedras laivu var likt uz sānu atbalsta ruļļiem, kur tiem ruļļiem jāiet pa laivas dibenu, vai pa ķīļiem?
aaaa9 21.06.18
Bērnībā bija pazīstams ūdensmotosportists. Visām dzenskrūvēm tajā sportā ir 3 lāpstas, bet iet viņas katra pilnīgi citādāk. Man vēl tagad motorenei ir kādas 5 tā laika spečuku taisītas dzenskrūves - visām 3 lāpstas, bet dažādi lāpstu izliekuma leņķi un nedaudz arī forma. Reālajās gaitas īpašībās viņas atšķiras ļoooti. Nedomāju, ka kaut kas ir mainījies - tur visu izsaka forma, leņķi, liekumi, ne lāpstu skaits.
oceola 21.06.18
Nomainīju mercūram 50hp uz 4 lāpstu. Rezultātā glisē izceļ momentāli, mazāka vibrācija. Ātrumā neko nezaudēju.
Ezs87 21.06.18
Laivai/motoram piemērotāko skrūves soli nosaka tā - (vajag tahometru) Braucot pilnā ručkā motora abarotiem jābūt no 5700 - 6000rpm.(vairumam motoru, ja ražotājs nav noteicis savādāk) Ja apgriezieni ir lielāki 6100, 6200 tad vajag augstāku soli, ja apgriezieni zemāki 5500, 5600...tad zemāku. Viens solis ir apmēram 150rpm. Piemēram - Ja motors griež 5450rpm skruvi ar 13soli, tad optimālais būtu 11solis - divi soļi 150x2=300+5450=5750rpm.
Kkā tā...
ivog 21.06.18
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?

Ri4i20, 20.jūnijs 2018, 18:58


Dulkan mājas lapā ir atrodams viņu telefons. Vai nav vienkāršāk piezvanīt un pajautāt nekā prasīt šeit?
zobrats 21.06.18
Par lāpstiņu skaitu mana pieredze tāda, ka Honda 10z/s ar 4 lāpstām daudz vieglāk izceļ no ūdens smagāk piekrautu laivu, un braukšana ir "komfortablāka". Tad tā atšķirība labi jūtama. Ar 3 lāpstām ātrums ir nedaudz lielāks, labi ja 2~3 km/h. Esmu mēģinānijis arī visādus soļus, bet oriģinālā skrūve manam gadījumam ir vispiemērotākā
Ezs87 20.06.18
multiplikators [20.06.18]: Pēc manas pieredzes četri lāpstu dzenskrūves neko labāku nedod. Honda 10zs kurai tika uzlika Yamaha skrūve ar trim iet pat labāk.
Bij brīvs brīdis un nedaudz pastudēju šo jomu. Jā, tā arī ir ka lielāko ātrumu dod 3lāpstiņu skruves. 4lāpstiņu ir labākas vidējiem motora apgriezieniem un smagākiem apstākļiem - viļņiem, piekrautai laivai...
Pēc manas pieredzes četri lāpstu dzenskrūves neko labāku nedod. Honda 10zs kurai tika uzlika Yamaha skrūve ar trim iet pat labāk.
ArvsVE 20.06.18
Ir 2007. gadā pirkta Zebec Seabon 320. Pēc 10 gadu lietošanas (ne pārāk intensīvas) joprojām kalpo labi. Zinu vēl 2 ap to laiku pirktas Zebec laivas, arī nekādu problēmu nav bijis.
doks1959 20.06.18
+
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?

Ri4i20, 20.jūnijs 2018, 18:58


Pirku Dulkanā 2gadi apakaļam. Krēsls+kāja ar amortizāciju un grozīkli 360grādi +montāža ap 150 euro sanāca.
oceola 20.06.18
http://motorka.org/motory/grebnie_vinty/861-zachem-nuzhen-chetyrexlopastnoj-grebnoj-vint.html

quote=534150]Sveiki. Kāds zinošāks var apstarot ar info k4o dod/kas mainās no dzenskūvēm ar trīs vai četrām lāpstiņām?

Ezs87, 19.jūnijs 2018, 23:50[/quote]
Ri4i20 20.06.18
nezinat kādas cenas ir Dulkanā uz laivu krēsliem?
doks1959 20.06.18
Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.

ivog, 20.jūnijs 2018, 08:44


Līdz šim domāju, ka ZBEC ir Dienvidkorejas izstrādājums. Vispār cik dzirdēts, tad atsauksmes labas. Man ar bija doma par ZEBEC ARMADA. Paliku pie BUSH. Apmierināts.
urmaas 20.06.18
Jo lielāks pūslis, jo baloni lielāki. Ar mazajiem baloniem neieteiktu jemt. Jo tad pūslis ir ļurīgs-kā bez satura.
Pašam ir 4,2m pūslis ar lielajiem baloniem. Viss OK. Otra laiva ir KRIM. Tā iet nedaudz labāk, bet paskaļa.
Katrai lavai ir savi plusi un mīnusi.
gonzalless 20.06.18
microp [20.06.18]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
Sveiki! Man ir Zebec 290Seabon. Varu teikt tikai visu to labako pat Dienvidkorejas razhojuma laivu. Baloni lielaki neka citu razhotaju lidziga izmera laivam.pi. Pielaujama motora jauda ar lielaka neka lidzigiem konkurentu razhojumiem.
ivog 20.06.18
Vēl ieteikums padomāt par cietkorpusa laivu kā alternatīvu. Protams, sanāks nedaudz dārgāk, bet laiva noteikti kalpos ilgāk, gaitas īpašības būs nesalīdzināmi labākas un vilni arī turēs daudz labāk. Pašam ir doma savu Dulkan 400 mainīt pret cietkorpusa laivu.
microp 20.06.18
KasparsZ [20.06.18]: microp [7:34]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
Neapšaubāmi. Tāpēc arī jautājums vai neieniršu zem viļņa lielā vējā.
Lai gan ar 370 Dulkanu (20hp) ir būts visādos laika apstākļos. Tā ka krītot no viļņa sānos ūdens sienas nesasniedzamā augstumā.... neprasījās lielāks balons.
KasparsZ 20.06.18
microp [20.06.18]: Labdien,

Esmu nonācis 420ā izmēra laivas izvēles priekšā (PVC). Palikuši divi varianti: Dulkan un Zebec. Ar Dulkan viss ir skaidrs, izņemot “parasto” vai DZ. Taču ir variants Zebec Armada (cenas starpība turpat 200€). Balona diametrs par 6cm mazāks, attiecīgi vietas vairāk, pārējais it kā neatšķirās. Varbūt ir kāds Zebec lietotājs, kurš varētu pakomentēt gaitas īpašības un vispārēju izstrādājuma kvalitāti? Ar mazo balonu nebūšu slapjš lielākos viļņos?

Paldies!
6cm balonam ir ļoti būtiska starpība!
microp 20.06.18
ivog [20.06.18]: Es izvēlētos (īstenībā esmu izvēlējies) Dulkan, jo tas ir vietējais ražotājs. Zebec ir Ķīnas ražojums. Dulkan ie pieejams serviss un lielāks balons nozīmē lielāku celtspēju, kā arī vieglāku iziešanu uz glisi, īpaši ja tiek lietots pie mums populārais varaints - līdz-5hp-dzinējs lai dies' pas nebūtu motorenes tiesības jākārto.
Ar noteikumu 20hp motoru. Tiesības ir.
Ražo D-Korejā. Kantorim, kurš piedāvā laivu, pašam ir savs serviss, darbnīca.

Interesē vairāk lietošana ilgtermiņā un gaitas īpašības.

Paldies!

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs