atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Laiva LATREX 490 labā komplektācijā ar lietotu 60 ZS motoru, iekļaujies 10 000 EUR
http://latrexlaivas.lv/LATREX-490


Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k

ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51
eholotes.lv 07.06.18
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k

ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51


Tuna 410 CC, ja copē viens, DC vai OC, ja copējat divatā. Laivas garums 4.12M, vietas - ļoti daudz, ir testa varianti tepat, Rīgā, var izmēģināt ar 20 hp Hondu. Info: http://eholotes.lv/produkts/aluminija-motorlaiva-tuna-410/

Cenas, komplektācija, uzstādīšana, piekabe - viss vienā vietā un mērķa ciparā var iekļauties. No kvalitātes viedokļa - laivas visam mūžam - viss korpuss metināts, 3 mm kvaliatīvs alumīnijs, ar stiprības karkasu zem grīdas. Ātrāk apniks nekā nolietosies.
ivog 07.06.18
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k
urmaas 06.06.18
trokiis [06.06.18]: vai jaunajam TOHATSU 20 hp FI derēs strāvas stabilizators no vecā TOHATSU 20 HP.

Vai jaunajam motoram ir spolei papildus izejas priekš lādēšanas?
Stabilizatori pa lielam viņiem vienādi. Izeja no spoles ir jau no 5hp. Nocel vāku un apskaties. Ja spararats ir ar "zobiem" tad noteikti ir. Ja gludais, tad var nebūt.
Precīzāk būs ja paskatīsies, vai motora, ja skaties no rumpeļa, kreisajā pusē ir 3 vadi bez pieslēguma.
Vispār 4T tohām izeja uz 12v ir standartā no 9,9hp.
trokiis 06.06.18
vai jaunajam TOHATSU 20 hp FI derēs strāvas stabilizators no vecā TOHATSU 20 HP.

Vai jaunajam motoram ir spolei papildus izejas priekš lādēšanas?
svens76 06.06.18
snitraM [06.06.18]: Vēl tik jāskatās cik sver 2.5 un cik jau sver 5hp pukšķi. Es ņēmu 5 domājot ka lielāks labāks, bet kad jāsāk nēsāt sāc domāt savādāk.
Ja nemaldos suzuki 2.5 hp bija vieglākais savā klasē 14kg
vlDream 06.06.18
vlDream
Šis jautājums te jau neskaitāmas reizes cilāts. Elektromotoru var ņemt ja pārsvarā copē tur, kur ar iekšdedzes nedrīkst - Babīte, Engure, Kaņnieris utt... Visādi citādi tās klapatas ar aķa lādēšanu, nēsāšanu, izlādēšanos neatmaksājas.

arvis_an, 6.jūnijs 2018, 14:04

nu skaidris
snitraM 06.06.18
Vēl tik jāskatās cik sver 2.5 un cik jau sver 5hp pukšķi. Es ņēmu 5 domājot ka lielāks labāks, bet kad jāsāk nēsāt sāc domāt savādāk.
svens76 06.06.18
zaraza [06.06.18]: >Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)

OSHA, 6.jūnijs 2018, 12:12

Tādā ziņā, ka 2.5h jebkuros apstākļos ar jebkuru būs tikai puk-puk-puk braukšana.
Ar 5hp ar visādām viltībām pie vieglas laivas, vienu , gan ne to smagāko, rumpi var uzmuģīt glisē, kas jau nozīmē pavisam citu pārvietošanās ātrumu. Ja brauc tikai pa pāris hektāru dīķi, tad nekā, bet jau kaut vai pārbraucot Ķīšezeram, jau sapratīsi cik daudz laika pavadi braucot nevis copējot.
Piekrītu
arvis_an 06.06.18
vlDream
Šis jautājums te jau neskaitāmas reizes cilāts. Elektromotoru var ņemt ja pārsvarā copē tur, kur ar iekšdedzes nedrīkst - Babīte, Engure, Kaņnieris utt... Visādi citādi tās klapatas ar aķa lādēšanu, nēsāšanu, izlādēšanos neatmaksājas.
arvis_an 06.06.18
Arī vienam braucot ar 2.5zs prasītos priekšā kāds smagums...laivai forma tāda. Čoms lielajai pellai šo jautājumu atrisināja motora ručkai uzmaucot galā metrīgu satehnikas trubu, un pats sēž vairāk uz priekšgalu. Ja tiešām zini, ka laivu nemainīsi un copēsi tajā ezerā, tad 100% ņem 2.5zs no lielā piecinieka (Tohatsu, Mercury, Suzuki, Yamaha, Honda) Hondai gan man liekas ir 2.3zs ar gaisa dzesi, to gan nevajag. Bet ja pastāv varbūtība, ka tā pella pieriebsies :) un varbūt pāriesi uz pūsli 3.2m garumā, tad gan es ņemtu 5zs un sakrātu pūslim.
OSHA 06.06.18
zaraza [06.06.18]: >Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)

OSHA, 6.jūnijs 2018, 12:12

Tādā ziņā, ka 2.5h jebkuros apstākļos ar jebkuru būs tikai puk-puk-puk braukšana.
Ar 5hp ar visādām viltībām pie vieglas laivas, vienu , gan ne to smagāko, rumpi var uzmuģīt glisē, kas jau nozīmē pavisam citu pārvietošanās ātrumu. Ja brauc tikai pa pāris hektāru dīķi, tad nekā, bet jau kaut vai pārbraucot Ķīšezeram, jau sapratīsi cik daudz laika pavadi braucot nevis copējot.6
Piekrītu un gan jau labāk 5hp,bet( laiva man pella 4metriiga), copēju pārsvarā viens un ezers 3× mazāks par Ķīsi. Noderētu gan protams lieliem ezeriem, bet kā jau te vīri izteicās, ja ņemšu 5hp, tad laivai purns ies pa mākoņiem.
zaraza 06.06.18
>Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)

OSHA, 6.jūnijs 2018, 12:12


Tādā ziņā, ka 2.5h jebkuros apstākļos ar jebkuru būs tikai puk-puk-puk braukšana.
Ar 5hp ar visādām viltībām pie vieglas laivas, vienu , gan ne to smagāko, rumpi var uzmuģīt glisē, kas jau nozīmē pavisam citu pārvietošanās ātrumu. Ja brauc tikai pa pāris hektāru dīķi, tad nekā, bet jau kaut vai pārbraucot Ķīšezeram, jau sapratīsi cik daudz laika pavadi braucot nevis copējot.
vlDream 06.06.18
kā ar elektro motoru???
OSHA 06.06.18
kkas [06.06.18]: OSHA [9:38]: Paldies vīri par infu, kkāda skaidrība ir, bet kurš no tiem 2.5hp motoriem būtu labāks?(+un -) Katram savs,bet labprāt uzklausītu no pieredzes..Es kad pirms gadiem 4 meklēju paliku pie Suzuki. Tad bija vieglākais no visiem, baigā šķirba nebija, bet man besis no dzīvokļa visu stiept, tapēc gribējās max vieglu. Vēl Honda ir vieglāka, bet tam ir gaisa dzese un paskaļš. Bet var pa zālēm un netīrām vietām močīt. Ar Suzuku līdz šim 0 problēmu. Bet nu normālā gadījumā labāk pirkt 5zs vismaz. Ātri paliek pa īsu.
Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)
snitraM 06.06.18
Mums vienai vecai krievenei numurs bija iegriezts aizmugurē uz tranča labajā pusē augšējā stūrī, parasts 5 ciparu skaitlis. Citai ar slēgtu degunu tas bija slēgtajā degunā kreisajā pusē uz ribas iegriezts, zem tā arī bija maza piekniedēta plāksnīte ar citiem iesistiem nummuriem. Mums vēl stāstīja ka daudzi remontējot tranci to numuru pazaudē - kas esot jāņem vērā lai nebūtu šmuces.
zaraza 06.06.18
Starp citu par parametriem toreiz interesantu lietu uzzināju.
Leiši platumu mēra pa ūdenslīniju, a letiņi pēc fakta, vienkārši metodikas atšķirības.
Mūsu CSDD to nezināja, to man leiši paskaidroja...
Vot i man sanāca, ka leišu papīros laivas platums 1.80 a dabā "pa virsu" mērot 2.10m. Jaunajā tehniskajā man LV savus datus pēc fakta ierakstīja...
kkas 06.06.18
OSHA [06.06.18]: Paldies vīri par infu, kkāda skaidrība ir, bet kurš no tiem 2.5hp motoriem būtu labāks?(+un -) Katram savs,bet labprāt uzklausītu no pieredzes..
Es kad pirms gadiem 4 meklēju paliku pie Suzuki. Tad bija vieglākais no visiem, baigā šķirba nebija, bet man besis no dzīvokļa visu stiept, tapēc gribējās max vieglu. Vēl Honda ir vieglāka, bet tam ir gaisa dzese un paskaļš. Bet var pa zālēm un netīrām vietām močīt. Ar Suzuku līdz šim 0 problēmu. Bet nu normālā gadījumā labāk pirkt 5zs vismaz. Ātri paliek pa īsu.
zaraza 06.06.18
Laikam būšu kko palaidis garām. Kas ir korpusā iesistais numurs? Kur viņš vēl parādās? Laivas tehniskajā pasē? Man likās, ka uz tās metāla plāksnes ir visi numuri un tam kas ir tur, jāsakrīt ar to, kas tehniskajā un laivas doķos.

arvis_an, 6.jūnijs 2018, 09:19


Nu ar samoreziem pieķibināta plāksne īsti neko nenozīmē... Protams, tas tad, ja kādam ir vēlme meklēt un kasīties...
Jābūt korpusā iesistam numuram, ko tik viegli neviltosi... Lielākai daļai stiklaplasta un bleķa laivu tādi ir...

Tehniskā pasē ir aile "identifikācias numurs". Tiesa gan, jāskatās konkrētā tehniskā pase, esmu redzējis arī, ka pasē numura nav, ielikts **.

Tas viss , loģiski ir stipri retas situācijas, uz ūdens vispār neviens pārbaudīt to nevar, bet tā kā man personīgi vienreiz dzīvē pirms n-gadiem ar tādu nācās saskarties, tad zinu, ka tas nav patīkami. Toreiz nopirku laivu Lietuvā, kas tur jau n-tos gadus bijusi officiāli reģistrēta ar visiem papīriem. Uz robežas ievedu Bauskas CSDD piereģistrēt. Tur numuru salīdzināšana, parametru pārmērīšana - bļin nesakrīt garums/platums, numurs tikai uz plāksnītes, korpusā numura nav, bet ir pārkrāsots. Koroče laivu uz placi, tipa pierādi ka neesi kamielis :(
Nosipos, bet nu izdabūju cauri, bet skrēju uz Rīgu, pēc tam atpakaļ, zvanījos ar leišu Regitra, prasīju dokumentus, lamājos ar mūsu CSDD, lai bļin tak reģistrē man citā ES valstī officiāli reģistrētu laivu vai utt.
Koroče, tā , loģiski, ir ļoti reta situācija, bet nu reāla - shit happens :(
Jurcik 06.06.18
Arvi, nr. salidzinašana sevi ietver plaksnites datu sakrišana ar korpusa nr. T.i. plakne jabut tam pasam nr kas uz korpusa.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs